Διασπάται η Alpha Bank ακολουθώντας το μοντέλο Eurobank – Με στόχο την εμπροσθοβαρή μείωση των NPEs- Η Morgan Stanley δίνει τη σύσταση overweight για την ελληνική αγορά ήτοι για αποδόσεις καλύτερες από αυτές της αγοράς -Συμφωνία Mytilineos – Gazprom για την προμήθεια φυσικού αερίου-Citigroup: Η Ελλάδα στους κερδισμένους από την πρόταση Κομισιόν

Δευτέρα 14 Αυγούστου 2017

ΔΤΡ

X.A.A. LIVE 



                                                                        σχόλια για τη συνεδρίαση online
ΔΤΡ: ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΡΑΦΗΜΑ...

Την Τετάρτη 2 Αυγούστου εδω :
http://freeforumstocks.blogspot.gr/2017/08/blog-post_2.html#more

επισημάναμε: "Κατά την χτεσινή συνεδρίαση, ξεκίνησε μιας τεχνικής υφής αντίδραση ,που έχει στόχο τις 1080 μον  της Ζ .

Πρόκειται για ιδιαίτερα σημαντικό σημείο, καθώς ενδεχόμενη αδυναμία υπέρβασης θα επικυρώσει το ποιόν της τεχνικής αντίδρασης ,με καθοδική πορεία αυτή τη φορά ,με στόχο ακόμα χαμηλότερο στην S100  στις 985 μον ..."

Πράγματι ο δείκτης ακολούθησε αυτή ΑΚΡΙΒΩΣ την πορεία ( 1084,05 στις 8/8)
για να γυρίσει χαμηλότερα ,με στόχο τη ζώνη Χ1-Χ2 [ 1020-1035]
Η S 100 αρχικά ( 985 μον) και η S200 κατόπιν ,αρκετά χαμηλότερα στις 952 μον είναι οι επόμενοι στόχοι σε περίπτωση απώλειας της ζώνης Χ1-Χ2.

Όπως έχουμε πολλές φορές αναφέρει, ΜΟΝΟ η ανοδική τμήση της Ζ στις 1080 ,θα επαναφέρει ισχυρούς αγοραστές ,ακυρώνοντας τον σχηματισμό αντιστροφής και ωθώντας τους τραπεζικούς τίτλους προς τα υψηλά της 14/7 και πιθανά και σε νεότερα τοπικά υψηλά.

11 σχόλια:

ArTaXiA είπε...

Bonjour mes amis.

Έριξα μια ματιά φίλε μου Alex. Ο Παυλίδης αγοράζει μια αποδοτικότερη εταιρεία από τη δική του, χώρια που πληρώνει το 1/10 των φόρων που πληρώνει αυτός. Επίσης, αγοράζει ένα κατοχυρωμένο σήμα, (το Sivec) που ήδη εμπορευόταν στην Ελλάδα. Η ύπαρξη του Sivec, στον προϊόντικό κατάλογο, με κάνει να σκεφτώ πως παίζει να είναι ο ένας από τους τρεις Έλληνες πελάτες που απορροφούν την συντριπτική πλειοψηφία των εξαγωγών της Mermeren στην Ελλάδα.

Κατά τα λοιπά, η MEΡΚΟ, είναι το 1/5 σε μέγεθος του Παυλίδη με τεράστιο ταμείο, και ελάχιστο δανεισμό (πέρισυ μόλις αποφάσισαν να μοχλευτούν κάπως).

Έχω την αίσθηση πως, ο Παυλίδης πέρα από το προϊόν της ΜΕΡΚΟ, στοχεύει στο ταμείο, αφού μέσω αυτού θα πάρει πίσω όσα έδωσε στην ΕΤΕ για την αγορά. Οπότε, εκτιμώ πως τα υψηλά μερίσματα θα συνεχιστούν, καθώς το 11.6% της μειοψηφίας είναι αστείο νούμερο για να σκεφτεί να το περιορίσει. Από την άλλη, το να συγχωνεύσει μια επιχείρηση που πληρώνει effective tax, κάτω από 5% με μια ελληνική δεν μου ακούγεται συνετό. Το να αλλάξει ο Παυλίδης έδρα, θα το έβρισκα πιθανότερο.

Alexandratos - Koulis plz save TPEIR bank είπε...

Σε ευχαριστώ πολυ φίλε μου για τις επισημάνσεις.
Και εγώ αυτή την αίσθηση/προσδοκία έχω για τα μερίσματα.

Νομίζω ότι βρήκαμε άλλη μια εταιρία που αξίζει διακράτησης με τα ως τώρα δεδομένα. Προσωπικά πήρα ένα 5% του χαρτοφυλακίου.

Μόνο μειονέκτημά της ότι η έξοδος είναι στενή κ ρηχή.

Καλημέρα - καλή συνέχεια.

michele είπε...

Και..εξαιρετικά αποτελέσματα .Καλημέρα σε όλους ,καλή εβδομάδα

Unknown είπε...

Καλημέρα... Σε όλα τα Αλανια!! Και μη...

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

Καλή εβδομάδα σε όλους. .φωτιές παντού το μαγαζί ψύχραιμο. ..το 2007 που κάηκε η Ελλάδα όλη ο Καραμανλής έκανε περίπατο στις εκλογές τού τριχιλιαρου...άλλες εποχές θα μου πείτε. ..στην επαρχία πού γυρνάω πολλοί λένε. ..ο Αλέξης θα τερματίσει την τετραετία και θα πάει για δεύτερη. ..Εγώ διαφωνώ και με τις δύο απόψεις. ..Άλλο το 2007..άλλο το 2017/18..Καλά μπάνια και χρόνια πολλά.

Alexandratos - Koulis plz save TPEIR bank είπε...

Καλώς τον Αχιλλέα!

μπαρμπαλιας είπε...

ΟΠΛΑ
αμα πεσουν οι περικοπες σε 2,5 εκ. συνταξεις θα σου πω τι θα παρει

ΙωσηφΑυγε είπε...

Και μετα λεω οτι ειμαι αρπαγμενος εγω με την ΕΒΡΟΦΑΡΜΑΡΑ
Αμ,εσεις φιλοι μου εισαστε ..,ΚΑΜΜΕΝΟΙ.
Ακου ΜΕΡΚΟ,
Και γραφετε και απο το πρωι ως το βραδυ εδω μεσα, ατζουληδες καλλιτεχναρες μου και σνομπαρετε και μενα τον ερμο, με τις επενδυσεις μου.
Εισαστε ,,,για τον γαιδαρο καβαλα μου φαινεται.

ΙωσηφΑυγε είπε...

M'ολο το συμπαθειο ,βεβαια!!!!!!!!!!!

ArTaXiA είπε...

Σε συμπαθάμε ταπεινέ πανδοχέα, αλλά τι πας και συγκρίνεις κι εσύ; Τα κοσμήματα του στέμματος με τα πανηγυριώτικα τζοβαΐδια;

Alexandratos - Koulis plz save TPEIR bank είπε...

Καλό ειναι την διαχείριση να την αφησεις σε τρίτους. Εσυ να κρατάς χαρτζιλίκι για κίνο, πρέφα κ κρασάκι. Θα έχεις λιγότερο άγχος κ περισσότερα λεφτά στην τσέπη.

Άσε σε εμάς τους Καμμένους την ΜΕΡΚΟ που έχει μοιράσει 5 εβροφαρμες μέρισμα το τελευταίο 6μηνο και προσεχώς άλλες 2.

http://www.euro2day.gr/news/enterprises/article/1560036/mermeren-dianemei-promerisma-073metohh.html