Διασπάται η Alpha Bank ακολουθώντας το μοντέλο Eurobank – Με στόχο την εμπροσθοβαρή μείωση των NPEs- Η Morgan Stanley δίνει τη σύσταση overweight για την ελληνική αγορά ήτοι για αποδόσεις καλύτερες από αυτές της αγοράς -Συμφωνία Mytilineos – Gazprom για την προμήθεια φυσικού αερίου-Citigroup: Η Ελλάδα στους κερδισμένους από την πρόταση Κομισιόν

Τετάρτη 4 Μαΐου 2016

ΧΑΑ ΜΕΤΑ ΤΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ 


Επίδειξη μόδας:Τα κορίτσια του οίκου Chanel στους δρόμους της Αβάνας ..Αθλιοι Κουβανοί καπιταλιστές


                       ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΑ ΣΧΟΛΙΑ

15 σχόλια:

Unknown είπε...

Μιχάλη αιντε σου βγήκαν τα ματάκια στον υπόλοιπο κανόνισε καφέδαρα.. Βόρειοελλαδιτικη!

michele είπε...

Γεωργιάδης: Γιατί η Κύπρος βγήκε από τα μνημόνια και η Ελλάδα όχι

http://www.euro2day.gr/news/economy/article/1418232/georgiadhs-giati-h-kypros-vghke-apo-ta-mnhmonia-k.html

michele είπε...

Θα σε παρω τηλ ΛΕΑ

Unknown είπε...

http://www.inewsgr.com/200/antonaros-karfonei-agria-mitsotaki-gia-ton-pavlopoulo.htm

Unknown είπε...

Morgan Stanley: Η αξιολόγηση θα κλείσει – Αγοράστε ελληνικά ομόλογα

michele είπε...

Κοιταξε να σου πω.Επειδη γνωριζω πολυ καλα,ολα τα σαιτ ,τι ρολο βαρανε ,ποιοι τα εχουνε και ηδη μεσω φβ και τουιτερ καθε μαλακια του καθενος την κανουν "ειδηση" και επειδη δεν εχω σκοπο να γινει σκουπιδοτοπος η ΕΓ οτι γουσταρω θα το κοβω.

Αν θες να σχολιασεις μια ειδηση ,οποιαδηποτε,καντο. Εδω ο κοσμος καιγεται και συ μου βαζεις τι γραφει ο καθε μαλακας για εναν αλλο μαλακα.
Επειδη επισης ξερω οτι γουσταρεις να τρολλαρεις,ΟΤΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΘΑ ΚΟΒΩ ΚΑΙ ΟΤΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΘΑ ΤΟ ΠΕΡΝΑΩ.

Ελπιζω να συνεννοηθηκαμε.

Unknown είπε...

μιχαλη απο εκει που εγραφα 30 μηνυματα την μερα οπως βλεπεις και εδινα και καποια σοβαρες ειδησεις απο τις μυστικες χρηματηστηριακες ομαδες που γραφουμε στο φβ ,οπως βλεπεις εχω μειωσει αρκετα τα στοιχεια που δινω εδω στην ομαδα.Οτι εχει σχεση με νδ εχω καταλαβει οτι σβηνετε εδω για αυτο εξαλλου κ εχει μειωθει πολυ ο κοσμος που γραφει.οποτε περνα οτι θελεις μιχαλη δεν εχω θεμα πλεον φτιαχνεται ακομη μια κλειστη ομαδα καθαρα για χαα στο φβ κ ολα καλα.ολοι αγαπημενοι ολα καλα.και εδω θα γραφω κ στις αλλες ομαδες που δεν σβηνετε τιποτα μα τιποτα περνανε ολα .

michele είπε...

Γραφε ο,τι θελεις και οπου θελεις.Επειδη ειμαι παλιος στα social media καταλαβαινω απο τις πρωτες λεξεις την κριτικη απο το τρολλαρισμα.

Αλλωστε στο privateforumstocks.blogspot.gr που θα εχουμε εδω ,δεν θα σε προσκαλεσουμε.Θα γραφεις εδω στο ελευθερο :)

Τωρα για τον κοσμο,ασε να ξερω εγω τα στατιστικα καλυτερα απο σενα :) Δεν εχω παραπονο παντως

Unknown είπε...

ναι βρε ολα καλα.αν σου βαλω 10 μηνυματα απο τις αλλες ομαδες, ποιοι γραφουν και πως γραφουν θα εκπλαγεις αλλα ειναι αλλη φιλοσοφια εκει δεν σβηνονται μηνυματα κ δεν υπαρχουν κοντρες.βγαινουμε εξω ,αλλοι κουμπαριασανε κλπ.η private που θα κανεις ναι θα ειναι δυνατη γιατι δεν θα μπαινει η καθε σαβουρα να γραφει.αν την κανεις θα ναι πιστευω μια καλη προσπαθεια.οσο για το αν προσκληθω εχω ξαναπει.Δεν χανω εγω εγω μονο δινω πληροφορηση οποτε η ομαδα σου θα χασει οχι ο τραπεζιτης.Ναι στην ελευθερη θα γραφω στην κλειστη σου μονο εαν μ επιτρεψετε.κανενα προβλημα δεν εχω.την ενημερωση την εχω απιστευτα εγκυρη απο αλλου χαχαχα οποτε μιχαλη ολα καλα ...

Unknown είπε...

Και φυσικα ουτε εγω προκειται να σε βαλω στις δικες μας ομαδες χαχαχα ετσι δεν παει μιχαλη ...Αντε καλο ξημερωμα σε ολους.

mixalis mixalios είπε...

Καλησπερες...Μιc δεν νομίζω πως χρειάζονται περισσότερες εξήγησεις...Σιγά μην ασχοληθούμε και με τι λέει ο Αντώναρος! Μήπως βγήκε κάνα νέο από το EWG?

michele είπε...

Δεν εχω πληροφορηση Μιχαλιό,βλέπω Champions League. Νομιζω παντως γενικοτερα οτι εχουν βρει τα "χοντρα" ,μενει να δουνε πως θα περασουν ,κυριως επικοινωνιακα τον "κοφτη" και πως θα οργανωσουν την επομενη μερα σε πολιτικο πεδιο.
Ετσι κι αλλιως αυτοι οι αχρηστοι μονο για πωληση σανου κανουνε.Ας ειναι καλα και ο Πιτσιόρλας στο ΤΑΙΠΕΔ που κανει κατι

Unknown είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
mixalis mixalios είπε...

Οι δηλώσεις του Σοιμπλα αυτό δείχνουν.....από την άλλη το ΔΝΤ δεν φαίνεται πολύ συνεργασιμο και ίσως τελικά μείνει στο πίσω κάθισμα όπως έλεγε παλιά και ο Σαμαράς! Αλλά πως θα περάσει και η Μαντάμ Μέρκελ αξιολόγηση Ελλάδας χωρίς το ΟΚ από το ΔΝΤ στο Κοινοβούλιο της! Δεν ξέρω αν τελικά τα πράγματα είναι τόσο " κανονισμένα" ...

michele είπε...

Δεν γινεται τιποτα χωρις το ΔΝΤ συνονόματε