Διασπάται η Alpha Bank ακολουθώντας το μοντέλο Eurobank – Με στόχο την εμπροσθοβαρή μείωση των NPEs- Η Morgan Stanley δίνει τη σύσταση overweight για την ελληνική αγορά ήτοι για αποδόσεις καλύτερες από αυτές της αγοράς -Συμφωνία Mytilineos – Gazprom για την προμήθεια φυσικού αερίου-Citigroup: Η Ελλάδα στους κερδισμένους από την πρόταση Κομισιόν

Τρίτη 1 Μαρτίου 2016

ΓΔ

X.A.A. LIVE 


ΓΔ --ΜΗΝΙΑΙΟ  ΓΡΑΦΗΜΑ ( απο dimvax )


                                                                                σχόλια για τη συνεδρίαση online
ΓΔ:ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΡΑΦΗΜΑ...

Στις 12 Φεβρουαρίου,την επόμενη ημέρα των χαμηλών [420,82 μον] παρουσιάζοντας το γράφημα του ΓΔ ,επισημάναμε τα εξής:

"Η χθεσινη συνεδρίαση εκφράστηκε με ενα bullish hammer κλείνοντας 20 πόντους ψηλότερα απο τα χαμηλά ημέρας ( 420,82-440,88) .
Απομένει ενα κερι επιβεβαίωσης ( confirmation) για να δωθεί το έναυσμα μιας ανοδικής αντίδρασης με στοχο τις 519 μον .Ο κμο 20 ημ στις 516,4 σήμερα .
Οπως επισημαινεται η ζωνη G-F [ 519-558] εχει μετατραπεί σε ιδιαίτερα σημαντική ζωνη και οσο βρισκόμαστε κατω απ αυτήν,απαιτούνται ιδιαίτερα γρήγορα αντανακλαστικά για τους traders"

Πραγματι η ανοδική αντίδραση του δείκτη ,ακολούθησε ακριβως αυτη την πορεία διασπώντας ανοδικά και τον εκμο 20 ημ ,ο οποιος "κατεβηκε" κατα την διάρκεια της κίνησης και εφτασε χθες μια ανάσα απο τις 519 μον [ 518,04 μον].
  Ανοδική διάσπαση της  G και γενικά κλείσιμο εντος η και πάνω απο την ζωνη 519-523 μον θα προσδωσει την απαραίτητη ορμή και κίνηση προς την F των 558 μον ,επομενο στόχο  και πιο ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ γραμμη λαιμού απο την G των 519.

 Σε περίπτωση εισόδου του δείκτη εντός της ζώνης GF ο εκμο 50 ημ ειναι πιθανον να αποτελέσει αξιόλογη αντίσταση και επιστροφή προς επιβεβαίωση (retest) της G.
Αντίθετα ,αδυναμια υπερβασης και κλείσιμο κατω απο τις 519 ,θα επαναφέρει τις ανησυχίες για την τρέχουσα οικονομικη-πολιτική κατάσταση της χώρας και η οπισθοχωρηση προς τις 471 μον θα ειναι πιθανη ,εφ οσον φυσικά διασπαστούν καθοδικά οι 500 μον.

178 σχόλια:

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

Καλημερα σε όλους. Καλα τα είπε ο Τσιπρας ...δεν ξερει ποτε θα ερθει η τροικα.οπλαρχηγο διαβαζει και αυτος...και σημερα πάνω.. απόλυτα φυσιολογικό...καλημερα σε όλους.

giannhs kon είπε...

Καλημέρα σε όλους

Καλημέρα ΟΠΛΑ

giannhs kon είπε...

ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ

αποτελέσματα Πέμπτη 10 Μαρτίου 2016 στις 17:30,

Μυτιληναίος & Μετκα

Αποτελεσματα την Τετάρτη 23 Μαρτίου 2016, πριν από το άνοιγμα της συνεδρίασης.

Ilias D είπε...

Καλημερα ΟΠΛΑ,Γιαννη.
Καλημερα παιδες.
Καλο μηνα.
Ε αυτος ας ειναι καλος,φτιαχνει κ ο καιρος.
Αντε με το καλο σιγα σιγα.

austin είπε...

Καλημέρα σε όλους. Καλό μήνα. Βάλτε το μάρτη σας όλοι να μην μας κάψει ο ήλιος. Αν και ο "ήλιος" μας έχει κάψει ήδη και από Ιανουάριο και από Φεβρουάριο.
Όπως λέω συχνά σε συζητήσεις μου τώρα τελευταία, "έχει μεταφερθεί ο Ισημερινός στην Κρήτη, αλλά εδώ εμείς ακόμα να βάλουμε λίγο μυαλό, μετά από όλα αυτά που έχουμε ζήσει".

Δυστυχώς με πήρε ο ύπνος στον καναπέ από την εισαγωγή του Χατζηνίκου, και δεν είδα τίποτα από αυττά που είπε ο Τσίπας.
Από ότι ακούω τώρα λίγο ράδιο, λένε ότι ο λόγος του θυμίζει προεκλογικό λόγο.

Οπλα, παρόλο που δεν έχουμε νέα πότε θα έρθουν οι θεσμοί, από ρεπορτάζ ακούω ότι όλες οι πλευρές θέλουν να βρουν λύση.
Η αλήθεια μου είναι, ότι θέλω να έχεις δίκιο... Γιατί και εγώ περίμενα πιο χαμηλά για να αγοράσω διάφορα. Αλλά δεν το βλέπω...

austin είπε...

Λογικά τα αποτελέσματα του Βαγγέλα δεν θα είναι πολύ καλά, λόγω ισοτιμίας. Είχε όλο το 15 μέση τιμή πέριξ του 1,09-1,10. Για να δούμε. Τιμή ξεφτίλα είναι και εγώ!

austin είπε...

Ετοιμάζεται το πετρέλαιο. Μάλλον το january effect θα μεταφερθεί στον κόσμο 2 μήνες μετά, αν σπάσει πάνω και το πετρέλαιο.

Θα κάνει και επέκταση ο Ντράγκι...άρα μπούνια θα πάνε τα έξω.

austin είπε...

Ερώτηση προς τους συνταξιούχους της παρέας:
Η Σύνταξη σας μπήκε χθες? Κάτι πήρε το αυτί μου ότι 3600 συνταξιούχοι δεν την έλαβαν χθες για "γραφειοκρατικούς λόγους".

Εγώ πάντως χθες είχα τρεις γνωστούς που δεν τους μπήκε...Πάντως ρε παιδί μου την μία κολλάει το σύστημα, την άλλη έχουμε γραφειοκρατικό πρόβλημα. Τέτοιος "δάκτυλος" στην κυβέρνηση αυτή...πρώτη φορά!

Ilias D είπε...

Στους περισσοτερους συνταξιουχους μπαινει στην αρχη του μηνα Γιωργη.
Σημερα δλδ ...(ρε τι γινεται ...παραλιγο να γραψω δολ αντι δλδ...τι μας εκανες ρε Κομανετσι).

Panos είπε...

Καλημερα σε ολους, εμετικος ο Χατζηνικος χτες βραδυ μαζι με τον φιλο του, και συνεχιζει το ιδιο τωρα το πρωι στο ραδιοφωνο..
Πολυ καλη η αναλυση σου Μιχαλη σε ευχαριστουμε...

ΚΩΣΤΑΣ G είπε...

Austin σχετικα με τον Βαγγελα νομιζω οτι ειναι καλυτερα να κοιτας την πορεια του δολλαριου...και ηταν μια χαρα το τελευταιο τριμηνο..νομιζω ...!!???

Panos είπε...

Αληθεια γιατι ο αχρηστος δινει συνεντευξη μονο στην ΕΡΤ και τον Χ'νικολαου? θα ερθει η ωρα και του συγκεκριμενου "δημοσιογραφου"...που κοπτεται για τον λαο

dimivax είπε...

Καλημέρα και καλό μήνα στην παρέα μας...

ArTaXiA είπε...

Καλημέρα σας, πολύ καλημέρα σας. Δηλαδή δεν θα έρθει το μεγάλο κραχ στα ξένα;
Τι να κάνω; Να αγοράσω USOIL;

Να πάρω και μερικά συμβόλαια στον Dax μαζί με τον MufaTrade;

Τα έχω χάσει...

Θα σας θυμίσω όμως πως την Παρασκευή της λήξης των παραγώγων, όλοι ήσασταν με τα σορτ σας, έτοιμοι, κύριοι και κάτω δεν είδαμε. Τώρα, περιμένω τη μέρα που όλοι θα γράφετε πως είστε έτοιμοι μαρτζιναρισμένοι για πάνω. Και μετά θα γελάσει ο κάθε πικραμένος. (Επειδή έρχεται μεγάλο κραχ στα ξένα)

UPαισιοδοξος είπε...

Καλη μερα σε ολους μας

Unknown είπε...

νταξ χθες ελεγα στον Austin 9800-9900 otan epefte ,μην ακουτε γελοίους τυποους σαν τον Π.Θ. σαν πολύχρωμος παπαγάλος ερχετε και φευγει και θα δουμε αν θα τελειωσει η αντιδραση στο 9800-9900 με τον ντραγκι θα γραφτει η κορυφη στις αγορες

ArTaXiA είπε...

Δεν ξέρω τι έλεγες στον Austin, εγώ ρωτώ ευθέως: Να αγοράσω Dax, ή όχι;
9622 τώρα. Τώρα που γυρίζει....

Unknown είπε...

βλεπω 9800-9900 διορθωση καο μετα θα γραψει πανω από 10000 και από εκει κραχ

ArTaXiA είπε...

Δηλαδή αγοράζω εδώ market για στόχο 9800 τουλάχιστον. Εξαιρετική συμβουλή, θα την ακολουθήσω πάραυτα!

Unknown είπε...

εγω χωρις να κοροιδεψω κανεναν εχω αγορασει από το 8900 και αγορασα και χθες , αυτό πιστευω αυτό κανω . δεν γινεται ενοψει ντραγκι να πανε κατω οι αγορες .

austin είπε...

Αρταξία εγώ βλέπω ότι δεν έχει διάθεση τίποτα να διορθώσει πλέον...Τράπεζες τραβάνε πάνω. Dax χθες μετά την πίπα έκλεισε στο -0,19.

πραγματικά στο ελλάντα για εμάς εδώ απορώ γιατί δεν πέφτουν εκ νέου οι τράπεζες. Και έχουν τόση δύναμη..

Μήπς είναι καθαρά θέμα ουρά αγοραστώ από χθες?

ArTaXiA είπε...

Ok. Ενας mini-dax mar long, @9613. Αξία συμβολαίου 48,065€. 5€ ο πόντος. Πάμεεεεεεεεεεεεε!

UPαισιοδοξος είπε...

Καλο μηνα ξεχασα να σας ευχηθω.

Καλο μας μηνα.χαχαχαχα
Βρε τι γελιο βγαζει ο τυπος
Και εγω, τον ειχα παρεξηγησει και του μιλουσα.... σοβαρα
Αντε γεια σας
χαχαχα

Λευτερης είπε...

Καλή σας ημέρα. Καλό μήνα σε όλους.

austin είπε...

Μεγαλύτερη πτώση ο Βαγγέλας, ενώ περιμένει αποτελέσματα από τις τράπεζες που έχουν κάνει εξωφρενικό ράλι! Ρε κάτι περίεργα πράγματα..Ειλικρινά όλο μία έκπληξη είναι η αγορά μας πάντως...Από το ότι ξεπούλαγαν δίχως αύριο τις τράπεζες ενώ είχε γίνει πρόσφατα η ΑΜΚ, μέχρι τώρα που δεν έρχεται η τρόικα και το ΧΑΑ δεν πέφτει στην ουσία. χαχαχα

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

Τραπεζίτη αγοραζεις φουλ;

Unknown είπε...

παντα αυτό γινεται εδώ μεσα ? ειρωνια και βλακείες γραφουν μερικοι? τελος παντων artaxia επισης πιστευω ότι το μαρτιο θα χουμε και μια κινηση του πετρελαιου οποτε θα βοηθηθοθν οι αγορες

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

Γιατι;;;; ολοι αγοράζουν

ArTaXiA είπε...

Dimitris, όχι δεν γίνεται αυτό πάντοτε. Όταν είσαι σεμνός και ευθύς, λες πράγματα τεκμηριωμένα, ή παραδέχεσαι πως δεν μπορείς να γνωρίζεις, είσαι ο καλύτερος μας φίλος.

Όταν από την άλλη, εμφανίζεται κάποιος με θέματα αυτοπεποίθησης, ή που του αρέσει να παριστάνει τον καμπόσο, δυστυχώς, δεν αφήνει πολλά περιθώρια. Είναι όπως ο ψάρακας στη μονάδα.

Στα δικά μας τώρα ο Dax είναι κάτω από το 600, 75€, κάτω είμαστε, κι αυτός είναι ο πραγματικός κόσμος, που παίζουμε με πραγματικά χρήματα και πρέπει να λαμβάνουμε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ αποφάσεις. Οπότε, επειδή οι ζημιές τσούζουν, στοπ έχουμε;

austin είπε...

Αποκλείεται! πραγματικά αποκλείεται! Πάλι έχασα το ρεμπάουντ. Παρόλα αυτά long σε τράπεζες δνε μπαίνω ακόμα. Ας πάει όπου θέλει.

Nebuchadrezzar είπε...

Καλημερα σας

Blogger Ο/Η moufa trade είπε...
ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΣΟΧΗ !!!
ερχεται big bang ΚΡΑΧ στους short

11 Φεβρουαριου 2016 - 17:02 μ.μ.

ΥΓ: ο Di Caprio θα κερδισει το oscar

UPαισιοδοξος είπε...

Εγω ειμι το φως του κοσμου.
...Δεν υπαρχουν ετεροι Θεοι πλην εμου...

Βρε ,τον ...Θεο,τι μου θυμιζει,... ποιον μου θυμιζει.
Μανδυα και κλουβα γρηγορα...
Και δεν ειχα προλαβει να φυγω.
χαχαχχχαχαχα

ArTaXiA είπε...

Απαισιόδοξε, εσύ καμιά πρόταση για trade;

Unknown είπε...

συγνωμη φιλε , αλλα εγω δεν παιζω με στοπ γιατι μπορει να χτυπάει να κλεινει η θεση μετα να ξανατρεχεις από πισω και τετοια. εγω παιρνω την θεση που πιστευω και την υποστηριζω με αυτά που αντεχω .

Unknown είπε...

και δεν ξερω από τεχνικη αναλυση να σε βοηθησω

ArTaXiA είπε...

Δεν θα διαφωνήσω Dimitris, αλλά πόσο αντέχεις να χάσεις;

ArTaXiA είπε...

Ούτε κι εγώ ξέρω, μη νομίσεις. Η τεχνική ανάλυση δεν έχει να κάνει. Απλώς σε κάθε θέση, συμφωνούμε εκ των προτέρων το ποσό που είμαστε διατεθειμένοι να χάσουμε. Ποιο είναι το δικό σου;

Unknown είπε...

εχω αγορασει 3 συμβολαια νταξ με μεση τιμη 9185. στους εκατο ποντους ....300 ευρω πλην η συν παιζω συνολικα 5000 ευρω περιπου σταθερα

michele είπε...

Καλημερα και καλο μηνα στα λουλουδια

Alexandratos - Koulis plz save TPEIR bank είπε...

Εγώ πάντως για να είμαι ειλικρινής έχω χάσει τη μπάλα εντός κ εκτός.
Δεν έχω καταλάβει που μας πάνε, οπότε μείωσα τις θέσεις μου και περιμένω.
Έστω κι αν τρέχω μετά...

Καλημέρα σε όλους.

austin είπε...

χαχα!

Eurobank ετοιμάζεται να σπάσει περιοριστική γραμμή! μήπως ξ΄'υπνησε ο watsa? 10%! Μπράβο! και κρίμα που το έχασα...χαχα

michele είπε...

Αφου πιασατε dax θα προφερουμε και ενα τεχνικως αναλυθεντα να δουμε τα points

austin είπε...

Παίζει ακόμα το σημερινό reablancing για αυτό τέτοια δυναμική-όγκο-άνοδο στις τράπεζες?

Δεν έρχεται η τρόικα και αδιαφορεί!

michele είπε...

Το rebalancing εγινε χτες παντως ,αν εχει ουρα σημερα θα το δουμε

austin είπε...

Σπάσαμε πάνω, έκανε retest γρήγορα. Η εθνικάρα δεν μπορεί να σπάσει πάνω. Περίεργη η αγορά. Κάπου κρύβεται η παγίδα. Όπου μας πάει τώρα...

ArTaXiA είπε...

Οπότε Dimitris έχεις στοπ. Και όπως το περιγράφεις είναι το 6% του κεφαλαίου σου.

austin είπε...

Έκλεισα τα σορτ στην εθνική ψηλά, γύρισα long την έκλεισα με απώλειες, ξαναάνοιξα σορτ και πάλι έχω απώλειες.

Με δυο λέξεις μου είπε: Μην ασχολείσαι με τις τράπεζες γιατί θα μηδενίσεις!

austin είπε...

Πάμε τώρα σε κάτι περίεργο...και ίσως μικρής σημασίας λόγω πολύ πολύ μικρού επενδυτικού ορίζοντα. Στο μονόλεπτο (αλλά και 5 λεπτο βγαινει προς το παρόν) έχει κάνει κάτι σαν κεφάλι ώμους. Με το κεφάλι να είναι ένα τέλειο false break out.

517 περίπου είναι οι ώμοι.
522 το κεφάλι.
513,5-514,5 η γραμμή λαιμού (ο Μιχάλης όταν μπορέσει να πει αν έχω δίκιο)

Είναι μικρός ο ορίζοντας και μπορεί να είναι θόρυβος. Αν ισχύσει ο σχηματμός έχουμε κάτω πρί του 508 και χαμηλότερα, με ότι και αν αυτό σημαίνει για την συνέχεια.

Βέβαια τώρα το πάει για αντίδραση.

μπαρμπαλιας είπε...

ρεμπαλανκέδες
καλο σας μηνα
ρε τωρα σας αναγιγνωσκω ...και αντιγραφω το φιλο μου τον Κομο

αουστίν μικρε μου σε θελω(via Mik)

austin είπε...

Μπάρμπα πες του να σου δώσει το τηλ μου...Και πάρε με!

austin είπε...

Επίσης έχουμε ένα πολύ ωραίο και καθαρό ανάποδο ωκω σε ελλακτωρα και λίγο πιο "ευφάνταστο" (λόγω μικρής απόκλισης κεφαλιού και ώμων) στον Βαγγέλα. Πάντα στο ημερήσιο. Γραμμή λαιμού στον έναν 1,25, γραμμή λαιμού στον άλλο εδώ που βρισκόμαστε, στο 3,3.

Ήλπιζα ότι η προσδοκία των αποτελεσμάτων θα έσπαγε πάνω...Αλλά ακόμα το κλίμα δεν είναι καλό!

austin είπε...

Και ελπε, μία από τα ίδια! Ανάποδο ωκω. Πολλές οι μετοχές με αυτο το pattern. Για να δούμε.

socialnick είπε...

http://prntscr.com/a9ryzy

καλησπερα σε ολους μετα απο πααααααααααααααρα πολυ καιρο ... σας διαβαζω και σας χαιρομαι μολονοτι απο τους παλιους βλεπω εχουν απομεινει ελαχιστοι... παραθετω ενα dax για να κανετε τα κουμαντα σας μια που ειδα εχετε παιξει σημερα

socialnick είπε...

http://prntscr.com/a9s4wg

Το ιδιο διαγραμμα και σε 60λεπτο... Η γνωμη μου ειναι οτι αν σπασει την πανω γραμμη το long δεν κιδυνευει η μπορει να χρησιμοποιηθει και το 9650 ως stop... αν δεν την σπασει 9575 stop...

michele είπε...

Ρε φιλε socialnick!! Τι κανεις εχουμε οντως παρα πολυ καιρο να τα πουμε. Μην νομιζεις και οι παλιοι φιλοι καπου εδω τριγυρνανε δεν τους εχουμε χασει!

michele είπε...

Μπαρμπα εμπλεξα θα σε παρω τηλ σε λιγο να σου δωσω τα στοιχεια που θες

socialnick είπε...

Γεια σου βρε μιχαλη!!! αποφασισα να παρατησω το trading και να κανω παιδια χαχαχα.... ειμαι καλα θα ξεκινησω δειλα δειλα παλι την ενασχοληση με το αθλημα... εσυ ολα καλα? για τον dax αν σπασει αυτο το επιπεδο σοβαρη αντισταση μεχρι το 9900-9920 δεν βλεπω... εσυ τι γνωμη εχεις?

Unknown είπε...

Νιαου γατάκια!!

Πούλησα κ ας μετάνιωσα!ευρομπανκ εχαε μυτιλ οπαπ ΔΕΗ και άλλα πολλά!

Σκοπεύω να τα πάρω.. Στα πιο ψηλά!

Καλησπέρα κ καλά κέρδη!

Unknown είπε...

Αρταξια φίλε μου σε είχα παρεξήγηση αλλά τελικά είσαι γάτος.... Όχι ιμαλαιων αλλά ρε είσαι γάτα!!

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

Αχιλλέα και καλα έκανες. Θα τα παρεις πιο κατω θες να πεις.

ArTaXiA είπε...

Eυχαριστώ Λέα!

Unknown είπε...

Ότι θέλει ο τσιπρακος αδελφακι μου!! Εγώ εδώ να τον σορταρω αλλά και να τον λονγκαρο

Unknown είπε...

Τίποτα καλέ μου φίλε!

UPαισιοδοξος είπε...

Καλο μεσημερι σε ολους μας

michele είπε...

Nαι social την καλυτερη δουλεια κανεις ,μπραβο πολυ χαιρομαι !
Οσον αφορα τον dax εχεις δικιο ,θα φτιαξουμε μια απογευματινη εικονα ειδικα για τον dax

michele είπε...

Ηδη ο ΜΥΤΙΛ κινειται με long σημα,δυσκολο βελπω να μην κλεισει κατ ελαχιστον το gap στο 3,58

Η ενεργοποιηση τριπλου πυθμενα σημερα του δινει πολυ καλη κινηση και ογκο

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

Απαισιοδ...καλο μεσημέρ...που εισαι σε εχασα...ο Μιχαλης εχει πει την πιο σοφη κουβεντα ...οταν ανεβαινει η πευτει πολυ το μαγαζι ουτε αγοραζουνε ουτε πουλανε γιατι ειναι χ...σ..μενοι.χεχε.

UPαισιοδοξος είπε...

Μισελ
αν αυτοι στον Μυτιλ.ειναι νεοτοποθετουμενοι,τοτε ισως περιμενουμε και Ελλακτωρ,γεκ,τενεργα κλπ.

by the way
πολυ αξιολογη η συζητηση σημερα στην ελληνοαμερικανικη ενωση.Αξιζει να την παρακολουθησει καποιος

socialnick είπε...

να σαι καλα μιχαλη!!! για να συστηθω (χρηματιστηριακα) στους νεοτερους φιλους αλλα και στους παλιους που δεν με θυμουνται να πω οτι γενικα δεν ασχολουμαι καθολου με το ελληνικο ΧΑΑ και με τους ξενους δεικτες που παιζω εφαρμοζω τακτικη super scalping , που μου εχει πει ο φιλος αντωνης-hawk, δηλαδη παω για 3-5 pip σε πολυ βραχυχρονιο οριζοντα... Πολυ πιθανο οταν εχω περισσευουμενο χρονο να βγαζω βραχυπροθεσμες γκουρουδιες τις οποιες παντα θα στηριζω σε διαγραμματα (οπως σημερα για παραδειγμα), ωστε να ειναι πληρως κατανοητες και θα επιθυμουσα το ιδιο, οσο αυτο ειναι εφικτο, και απο τους φιλους που ασχολουνται με ξενες αγορες , ωστε να εχουμε ολοι την καλυτερη δυνατη βοηθεια και αλληλουποστηριξη σε θεματα τεχνικης αναλυσης ή τακτικης trading...

ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ είπε...

Καλησπερα σε ολους μετα απο πολυυυυυυυυυ καιρο!!!!Τωρα αυτο δεν ξερω αν ειναι καλο η κακο για την αγορα.
Α και δεν ειμαι ρομποτ,αν και δεν παιρνω και ορκο

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

Πολυ γλυκα ξεφορτωματα βλέπω ...πιο ευκολα απο οτι περιμεναν πολλοι.Αποψη μου που λεει και ο απαισιοδ...

ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ είπε...

Καλησπερα (Απ)αισιοδοξε.Nice to meet u.Τι θεμα εχει?Τι ωρα ειναι?Ειναι ελευθερη στο κοινο?
χαχαχα σε πηρα απο το λαιμο με το καλημερα

UPαισιοδοξος είπε...

ΟΠΛΑ
εχω τους ρυθμους μου και γι αυτο πυκνα συχνα απουσιαζω ωρες-ωρες.
Οτι γραφει ο Μισελ,ειναι παντοτε φιλτραρισμενο γιατι εχει να δωσει λογο στους πελατες του και στους επισκεπτες του
Γιαυτο γραφω συνεχως ,να διαβαζουμε μετα προσοχης τα γραφομενα του

ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ είπε...

@Austin.Nice to meet u2.Πιστευεις εχει νοημα η παρακολουθηση σε 1μονολεπτο σε χαρτια στο ΧΑΑ?

Ανώνυμος είπε...

ArtAxia
9745 ειναι ο πρώτος στοχος για Μινι DAX, ίσως και σήμερα, εκεί θα δυσκολευθεί το πραγμα, αλλά μάλλον θα ξεφύγει προς το 9880-900. εαν έχεις margin κράτησε το. η υπόθεση Draghi προφανώς θα απογοητεύσει τις αγορές. Be ready for the Big Short.

UPαισιοδοξος είπε...

ΓΙΑΝΝΗ
ωρα 18.00 ελευθερη εισοδος, αλλα με ...προσκλησεις
ΘΕΜΑ
Ποιες επενδυσεις?Για ποια αναπτυξη?

ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ είπε...

@Αrtaxia.[(Nice to meet u2)x3]^2
Σε διαβαζω καιρο και βρισκω πολυ ενδιαφερον το ιδιαιτερο υφος γραφης σου.Εχω ακουσει τα καλυτερα για σενα και λεω κυριολεκτικα.Ειμαι fan σου.Απο οτι καταλαβα δεν χρησιμοποιεις ΤΑ.Υπαρχει αλλος τροπος ενασχολησης περαν της ΤΑ πιστευεις?

ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ είπε...

Δεν ειμαι ρομποτ
Δεν ειμαι ρομποτ
Δεν ειμαι ρ....

ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ είπε...

@(AΠ)αισιοδοξε-προσεξες την παρενθεση ετσι?-.Ευχαριστω πολυ για την αμεση απαντηση

ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ είπε...

μηπως εισαι UPαισιοδοξος? χαχαχαχα

ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ είπε...

ωχ ηρθα και ανεβαινει.Μηπως να ξαναφυγω γιατι ειμαι αχαρτος?

UPαισιοδοξος είπε...

Βρε Γιαννη
αυτο το ειχα στο μυαλο μου να το αλλαξω ,οταν θα ερθει η ωρα του...με το καλο
χαχαχαχα

ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ είπε...

χαχαχαχα καλως της να ερθει λοιπον!!!!!

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ..προσεχε τον ΑrtaXia...δαγκωνει.εγω δεν του μιλαω καθόλου.. .τον εχειφοβηθει το ματι μου.

michele είπε...

Χαιρετω κατα σειρα double Γιανναρο ! ,Paul Γκολεμη και εχω να πω στο Νικ ,εδω ειμαστε για καθε του ιδεα η προταση απο αποψη τεχνικη!

michele είπε...

Προσοχη στο 523 και στο 513 για σημερα,αναμεσα μας εχουν οποια μερια και αν σπασει θα τροφοδοτησει δυναμικη

ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ είπε...

Τα σεβη μου στον εξαιρετο οικοδεσποτη μας ΜΙΚΕ μας και θαυμαζω πλεον περα απο την αισιοδοξια του και την υπομονη του(και αλλα πολλα βεβαια αλλα θελω σεντονι για να γραφω....)
@ΟΠΛΑ(καλα τρελο nick ξεραθηκα οταν το πρωτοειδα) nice to meet u2.Εισαι η συμπαθεια μου στο blog.Μην ανησυχεις εχω εμβολιαστει.Εχω φαει κατι δαγκωματιες εγω απο κατι <> αστα να πανε χαχαχαχα

michele είπε...

Ειναι η ησυχες οι τραπεζες σημερα και επομενως παιζουν τα αλλα χαρτακια ( σωστα λεει ο ΑΠ)

ματια στο 0,2020 της ΕΤΕ και πανω

ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ είπε...

Στα εισαγωγικα ειχα μεσα την λεξη αδερφια αλλα δεν μου την εμφανισε.Εχω μεινει πισω μαλλον

michele είπε...

Δαγκωνει λεει ο ΟΠΛΑ χαχαχ ,δειξε την ωραια οδοντοστοιχια σου ΑΡΤ

ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ είπε...

μην λετε τετοια και ειχε προχτες το underworld και εχω επηρεαστει.Καλα παω να φυγω γιατι το βλεπω να παει 550 με μενα εδω μεσα

michele είπε...

Ωραιο το UP αισιοδοξος Γιαννη,αποκαλυψες το χιουμορ σου στους πιο καινουργιους εδω

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

Να και συμπαθειες ο οπλαρχηγός.. .μην ακους τι λεω εγω γιατι αν ακους εμενα δεν θα κονωμησεις ποτε..εγω παιζω επιθετικα.

ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ είπε...

Απο χιουμορ παει και ερχεται Μιχαλη μου(λεω και ανεκδοτα αν θελετε).Στα αλλα τα χαλαω χαχαχαχαχα

ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ είπε...

ΟΠΛΑ ΕΓΩ τους ακουω ΟΛΟΥΣ ΑΝΑΙΞΕΡΕΤΩΣ.Και εγω με ξαφνικες αμυνες παιχω μην νομιζεις 1-1-8

ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ είπε...

καλα το αναιξερετος το εκτελεσα,το εγραψα και με κεφαλαια ο στοκος.Ρε μιχαλη εδω μου βγαζει κατι εικονες με σαλατες.Εχεις βαλει ΑΙ και καταλαβαινει το μηχανημα οτι ΠΕΙΝΑΩ?

ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ είπε...

Καλα ρε ηρθα και ερημωσε το blog.Μονος μου μιλαω.Μην φοβαστε σε 10 λεπτα φευγω και το βλεπω να κλεινουμε κοκκινοι

ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ είπε...

Μιχαλη εμενα κανε block οχι ΟΛΟΥΣ του αλλους χαχαχαχ

Unknown είπε...

Κάτσε Γιάννη Γουρικος είσαι!

ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ είπε...

@Ακιλες nice to meet u2.I like ο τροπος που γραφεις.Καλα ειπα ψεματα πριν.Ρομποτ ειμαι το πνευμα μου εχει φυγει αλλα εχω αφησει το σωμα μου να γραφει

Alexandratos - Koulis plz save TPEIR bank είπε...

Βρε ας ανεβει κ ας ειμαστε σχεδόν αχαρτοι

ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ είπε...

Γεια σου Αλεξ.Για σενα nice to meet u προ 3ετιας.Ρε δεν θα πεσει η κοκα κολα,θα δειτε τι θα παθετε χαχαχαχα

Alexandratos - Koulis plz save TPEIR bank είπε...

ΓΓ Περίμενες την χθεσινη συνέντευξη για να εμφανιστείς???

Alexandratos - Koulis plz save TPEIR bank είπε...

Σε Χάσαμε πολυ καιρο.

Unknown είπε...

Οχιιιιιι τώρα που πουλησαμε τζονιιιι!!

ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ είπε...

Και εμενα μου λειψατε Αλεξ.Εχω δεν την περιμενα αλλα μετα που πηγα για υπνο με στοιχειωσε τοσο πολυ που ειδα ενα πολυ πολυ περιεργο ονειρο και με ενεργοποιησε(σαν σχηματισμο) technicaly speaking

michele είπε...

Mολις ανεβηκε ΜΗΝΙΑΙΟ ΓΡΑΦΗΜΑ ( κυματικό) απο τον φιλο dimvax

Καντε refresh να το δειτε ,ερχεται και αυτος

Unknown είπε...

Ρε μεγαλώνει η παρέα!!

ArTaXiA είπε...

Καλώς τον Γιάννη.... Δεν πιστεύω να σαι κανας εμβόλιμος και να μας ανακατώσεις, ε;

ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ είπε...

https://www.youtube.com/watch?v=kGp6rA8-xl0

Ρε θα γινει χαμος λεμε

ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ είπε...

Ρε Αρτ οχι τωρα που φευγω.Μια ανακατωσουροκατασταση την εχω να λεμε.Learning from the best.Θα ειμαι εδω αυριο ομως

Unknown είπε...

Χμμμμ κ λαικος..τύπος!

ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ είπε...

Μιχαλη αυτο σε λιγο θα με ρωταει να λυνω ολοκληρωματα με τοσα σχολια που εχω κανει σημερα.Με καταλαβε χαχαχαχα

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

ΓΙΑΝΝΗ....με το που ειδες Αρταξ.την έκανες.. χεχε

dimivax είπε...

Στο μηνιαίο γράφημα του ΓΔ φαίνεται
να έχει ολοκληρωθεί το 5ο πτωτικό κύμα
και με το BULLISH HAMMER κερί
του Φεβρουαρίου βάζουμε πλώρη
για τις 1.379 μονάδες (4ο κύμα στην πτώση)...

ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ είπε...

Κανονικα ΟΠΛΑχαχαχαχα.Δεν ειμαι εδω.Εχω ηδη φυγει!!!!!!!Καλο κλεισιμο νιαοου

Alexandratos - Koulis plz save TPEIR bank είπε...

Τα λεμε αύριο τότε Γιάννη.

ΑRTAXIA είναι πειραχτηρι από τα λίγα.

austin είπε...

Άρα με το μηνιαίο τα χαμηλά τα είδαμε και τώρα ξεκινάει νέα μέτρηση με μόνο καλύτερες τιμές, από το 4 στον δείκτη μπροστά. Κάνω λάθος?

Γιάννη Γιάννη, δεν έχει πολύ νόημα, για αυτό και το έγραψα έτσι! Αλλά έχω παρατηρήσει ότι στην δική μας αγορά, πολλές φορές το τηρούνε by the book. Όχι πάντα, για αυτό και δεν το κοιτώ και κάνω κίνηση βάση αυτου.

Unknown είπε...

Για ξανά πες το σε παρακαλώ γιατί δεν τα καταλαβαίνω εύκολα!λες 1400???

Unknown είπε...

Οστιν μιλά ρε καθαρά..Τι εννοεί?

ArTaXiA είπε...

Τέτοια λέγε μας dimivax κι έχω βάλει στο μάτι μια ολόκληρη πολυκατοικία στην Κυψέλη. Να τα πάρω από το μαγαζί να αγοράσω το ακίνητο να το παίζω Παπαφρονιμόπουλος.

μπαρμπαλιας είπε...

γατακια ξυπνησατε μολις σας εγραψαν για 1400;;

michele είπε...

Ευχαριστουμε dimvax ,θα παμε εκει λογικα ,η αγορα εχει προεξοφλησει πιστευω ολα τα κακα της μοιρας μας ( grexit-σεγκεν -τσιπραιους)

ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΣΥΜΦΩΝΗΘΕΝΤΩΝ που αυτοι εδω δεν ειναι σε θεση βεβαια

ArTaXiA είπε...

Μπάρμπα μου το 1400 ανασταίνει και νεκρούς.

michele είπε...

Αν απομακρυνθουμε απο εδω θα εχουμε και πιθανολογουμενο double bottom
και αντιδραση τυπου W

ΤΟ γραφημα ειναι ΜΗΝΙΑΙΟ ,για να μην ακουσω καμμια χαζομαριτσα

Unknown είπε...

Εγω άρχισα να χορευω καλαματιανο στο σαλόνι!

μπαρμπαλιας είπε...

βεβαια σας την αναψε και ο ντουμπλε Ιωαννις και την κοπανησε

UPαισιοδοξος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Unknown είπε...

Θανκς ενιγουει μαι φρεντ ντιμ

μπαρμπαλιας είπε...

μον αμι....κοινως φιλτατε κλσ

Alexandratos - Koulis plz save TPEIR bank είπε...

Τα λεμε αύριο τότε Γιάννη.

ΑRTAXIA είναι πειραχτηρι από τα λίγα.

Unknown είπε...

Μωρέ γάτα σε λεωωωωωωωωωω είναι!

μπαρμπαλιας είπε...

απαισιό
εκπλησσομαι μετεσενα που δεν μπορεις να βρεις το κλικ του Αρταξι

ArTaXiA είπε...

Η μέτρηση βέβαια λίγο όρτσα! Το 2 κρατάει ελάχιστα, το 3 μια αιωνιότητα, το 5 σταμάτησε στο 3.. Τι βαθμό να βάλω εδώ;

Andreas D. είπε...

Επιστροφή στην κανονικότητα σε 2-3 χρόνια «βλέπει» η Λούκα Κατσέλη

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

Καντε ονειρα...οχι ακομα λεμε.

μπαρμπαλιας είπε...

...αυτος ομως εχει βρει το δικο σου

ArTaXiA είπε...

Αχαχα Λέα.

UPαισιοδοξος είπε...

Μπαρμπα,
ειλικρινα δεν θελω.
Μ αρεσει περισσοτερο ετσι.Τον τσιμπαω και λιγο ,να γουσταρω.
Αν αλλαξει, θα στεναχωρηθω!!!!
χαχαχαχα

michele είπε...

Ειναι που δεν ειχαμε τι να κανουμε Ανδρεα και φεραμε τα δυο να ΦΑΜΕ ΑΛΛΑ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΜΕ
ΣΤΗΝ ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΗΤΑ

Κρεμασμα κουφαλες

michele είπε...

φεραμε τα βοδια*

dimivax είπε...

Σύμφωνα με το πρόγραμμα πρώτος στόχος
μετά την ολοκλήρωση του 5ου πτωτικού
κύματος είναι το 4ο πτωτικό...
Στην περίπτωση του ΓΔ 1.379 μονάδες...

μπαρμπαλιας είπε...

απορια επι των παραπανω αναγραφομενων...

ο Δριτσας μετα της κυριας Τάσιας ,σε πια φραξια ανηκουν;

austin είπε...

χαχαχα αρταξια!

Ilias D είπε...

Eυχαριστουμε πολυ dimi.

Ctsam είπε...

να πω και εγω την γκουρουδια μου αλλα πιστευω το 5ο κυμα θα ολοκληρωθει με τις εκλογες...

hippy είπε...

Υπάρχουν νέοι που σκέφτονται σαν γέροι και ηλικιωμένοι με νεανική ατίθαση (κι αισιόδοξη) σκέψη που υπερχυλίζει απ΄τα κανάλια. Ο Μπαφφετ ανήκει στους δεύτερους

http://www.greekfinanceforum.com/%CE%9F%20%CE%93%CE%BF%CF%85%CF%8C%CF%81%CE%B5%CE%BD%20%CE%9C%CF%80%CE%AC%CF%86%CE%B5%CF%84%20%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CE%BA%CE%B5%CF%81%CE%B1%CF%85%CE%BD%CF%8E%CE%BD%CE%B5%CE%B9%20%CF%84%CE%B7%CE%BD%20%CF%80%CE%B9%CE%BF%20%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%BF%CF%86%CE%B9%CE%BB%CE%AE%20%CE%BF%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CE%BD%CE%BF%CE%BC%CE%B9%CE%BA%CE%AE%20%CE%B8%CE%B5%CF%89%CF%81%CE%AF%CE%B1.html

austin είπε...

Γειά σου Hippy και CSTAM συμφωνώ με αυτά που λες περι εκλογών. Βέβαια, επειδή όλοι ξέρουν ότι θα τελειώσει το μόρφμα ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ, ίσως και να μην έχουμε καταστροφές.

michele είπε...

Ctsam ,η σκεψη σου ορθολογικη,αλλα εχω στο πισω μερος του μυαλου μου οτι ειναι ΣΠΑΝΙΑ φορα που σε περιπτωση που θα καναμε εκλογες αντι για αβεβαιοτητα η αγορα θα τιμολογουσε θετικα την πιθανη εξελιξη

Χρήστος είπε...

Καλησπέρα στους εκλεκτούς φίλους.
Σαν μύρισε άνοιξη, βλέπω η αισιοδοξία στα ύψη, εύγε, πάντα τέτοια και σε χαρούμενο κλίμα, όπως σήμερα.
Mike, δάσκαλε, έχει νόημα η παρακολούθηση, ημερησίως, σε περιόδους 1 λεπτού?. Εάν ναι, βλέπω μερικές μετοχές με OBV αντίστροφο του δείκτη τιμών, λες?!!πχ ΟΤΕ και ΟΠΑΠ τις τελευταίες ημέρες.
Και διαπιστώνω ότι για κάποιον με πρόσβαση σε γρήγορες κινήσεις μπορεί να βγάλει χαρτζηλίκι ημερησίως, εάν δε το συνδυάσει με ΒΒ, ακόμη καλύτερα.
Τι άποψη έχεις, εάν και όταν θέλεις/μπορείς ριξε την άποψή σου.
Thanks

austin είπε...

Επειδή δεν είδα την συνέντευξη χθες, την βλέπω τώρα.

Ανησυχώ! Πολύ ανησυχώ!
41:44 και μετά. Κοιτάχτε στο ερώτημα για την Τρόικα, τι απαντά, το ύφος του και οι κινήσεις του. Ενώ πιο πριν ήταν πιο χαλαρός...

https://www.youtube.com/watch?v=zx8C5XuLkeM

Μπορεί και να κάνω λάθος, και δεύτερη φορά να μην μας την φέρει.

Ctsam είπε...

Συμφωνω με αυτο που λέτε απλα η σκεψη είναι οτι λόγο των γεγονότων που θα μας οδηγησουν στις εκλογες και λιγο πριν απο αυτες θα παμε κατω και με τις εκλογες που θα αξιολογηθουν θετικα θα αλλαξει και το κλιμα μια σκεψη ειναι...

hippy είπε...

Για τον (αφγανό) φίλο Γιαννη

Μετά την η συγχώνευση της Νηρεύς Ιχθυοκαλλιέργειες με τη Seafarm Ionian άλλαξε η καθαρή θέση άρα και η σχέση ανταλλαγής των κατόχων του ΜΟΔ.

Η προσαρμογή της τιμής της μετοχής θα γίνει με βάση τον τύπο 16β της παραγράφου 4.1.2. (Οι μέτοχοι της απορροφώσας εταιρίας διατηρούν τον αριθμό μετοχών που κατέχουν και λαμβάνουν νέες δωρεάν μετοχές στα πλαίσια της συγχώνευσης) της απόφασης 26 όπως ισχύει σήμερα.

Ως εκ τούτου, σύμφωνα με τον επανυπολογισμό που πραγματοποίησε η Διαχειρίστρια του ΜΟΔ , ο λόγος μετατροπής των ομολογιών σε μετοχές θα διαμορφωθεί σε 1 ομολογία προς 47,7 μετοχές . Προηγούμενη σχέση 1 ομολογία => 44,3871 κοινές ονομαστικές μετοχές της Εταιρείας. Σαν να λέμε 7,5% παραπάνω μετοχές.

Not bad. "Μάζευε κι ας είν΄και ρόγες" όπως λέει ο λαός.

michele είπε...

Xρηστο η παρακολουθηση της συνεδριασης σε 1 λεπτο 3λεπτο 5 λεπτο ,περισσοτερο δειχνει την ταση εντος της ημερας,παρα προσφερεται για τεχνικη αναλυση ενδοσυνεδριακη καθως το time frame ειναι πολυ μικρο και επομενως οχι ιδιαιτερα αξιοπιστο.

Παρ ολα αυτα δινει τον τονο και συχνα επικυρωνονται οι μικροι σχηματισμοι του

Οσον αφορα τον obv ειναι ενας ενδαφερον indicator που μας δινει πληροφορηση για τις ροες ,συχνα επιβεβαιωνεται αλλα δεν ειναι και αλανθαστος ειδικα σε χρηματιστηρια σαν το δικο μας

Alexandratos - Koulis plz save TPEIR bank είπε...

Τα λεμε αύριο τότε Γιάννη.

ΑRTAXIA είναι πειραχτηρι από τα λίγα.

michele είπε...

Και ΣΕΛΟΝΤΑ Hippy και σελοντα να μας πεις :))

Alexandratos - Koulis plz save TPEIR bank είπε...

Ευχαριστώ hippy! Εγώ τα προτιμούσα να έστελναν ένα λαβράκι κάθε εβδομάδα έως την εξόφλησης του δανείου! :)))))

Χρήστος είπε...

Ευχαριστώ Μιχάλη.

michele είπε...

Γιαννη εξαιρετικο carpaccio λαβρακι στο codice blu στο Κολωνακι ,να παμε μια μερα να φαμε,αμα βγει το trading

Παμε 513,4 και εκει θα δουμε

Ilias D είπε...

ti εγινε παλι;

Alexandratos - Koulis plz save TPEIR bank είπε...

Μέσα είμαστε.

UPαισιοδοξος είπε...

Για να θυμηθουμε και τι γραφαμε την Παρασκευη,...ετσι, για να μην ξεχνιομαστε.


Ο/Η Απαισιοδοξος είπε...
Αν καταφερνε ο γ.δ., να καταπιει(την αποψη την δικη μου προφανως την ξερετε)το ψυχολογικο 500, τοτε θα αντιμετωπισουμε το 526.
Εκει, για να το περασουμε, θελουμε ...εκτακτα πολιτικα φαινομενα
26 Φεβρουαρίου 2016 - 1:00 μ.μ.


Δυστυχως ,δεν πετυχα και πολλα
Ο Γ.Δ. εφτασε 523

UPαισιοδοξος είπε...

Αν εχουμε και ...εκτακτα πολιτικα φαινομενα,σκεφτομαι να αλλαξω και το νικ και να το κανω...Λιτσα Πατερα χαχαχαχα

UPαισιοδοξος είπε...

Καλο απογευμα σε ολους μας

michele είπε...

Για οσουν βλεπουν πανω την αγορα καλο ειναι να κρατησεις το nick σου σε Απαισιοδοξο για αρκετο διαστημα

michele είπε...

Μπραβο στον Φουρλακο να δουμε και το τελειωμα του

και τα γενικοτερα κλεισιματα,μιας και ηταν σχετικα αναμενομενη η σημεριη συνεδριαση,εντος της ζωνης 519-523

hippy είπε...


Alexandratos-Kaboul Market είπε...

"Εγώ τα προτιμούσα να έστελναν ένα λαβράκι κάθε εβδομάδα έως την εξόφλησης του δανείου"


Μπάααα

Έχω 4200 ομολογίες χ 47,7 μετοχές/ομολογία = 200340 λαβράκια

Ακόμα και με σε καθημερινή βάση να μου έστελναν 200340/365 = 548 χρόνια

Θα έχω Γιάννη μου μάτια μετά τόσα χρόνια να καθαρίζω ψάρια και δόντια να τα τρώω?

Andreas D. είπε...

803,666 ΤΕΝΕΡΓ πουλανε στο 2,10...

μια εντολή

UPαισιοδοξος είπε...

Εχουμε μια μεγαλη εντολη πωλησης στην Τενεργα στο 2,1.

Στις καλες εταιρειες,ετσι πρεπει να βγαινουν ...οι αποχωρουντες.
Σ Υ Γ Κ Ρ Ο Τ Η Μ Ε Ν Α

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

Micheleεριξες βόμβα τωρα..τι βλεπειςς;

ArTaXiA είπε...

Οπότε; Αφού δεν έχουμε έκτακτα πολιτικά φαινόμενα σορτάρουμε εδώ; Πάνω που έκανα σχέδια για το μέλλον και τις 1379 μονάδες; btw.

η μέτρηση abc δεν έχει; Μόνο 12345;

socialnick είπε...

συμφωνα με γραμμες dax εφυγε δυσκολα γυρναει long 9650 ... limit 9900 stop 9575

michele είπε...

Που εριξα βομβα ρε συ ΟΠΛΑ;

michele είπε...

Σε λιγο το εβδομαδιαιο του DAX στην απογευματινη αναρτηση

ξερω οτι παιζετε σε λιγους ποντους,αλλα να δουμε μια γενικοτερη εικονα

michele είπε...

900 χιλ κομματια μολις περασαν στην ΜΠΕΛΑ στο κλεισιμο

austin είπε...

Με εξαίρεση την ΑΛΦΑ, οι υπόλοιπες έχουν κακούς σχηματισμούς κεριών ή και κακά κεριά. Για να δούμε την συνέχεια. Αν και το συμβόλαιο έκανε σώμα κεριού καλύτερο, το χώσιμο ίσως γινόταν πιθανότερο.

austin είπε...

Επίσης μεγάλοι όγκοι στον Ελλακτωρα τις τελευταίες μέρες!

Και επειδή στο ΧΑΑ, εδώ που βρισκόμαστε, απλά μία μετοχή πηγαίνει στανταρντ κόντρα στη γενικότερη πτώση (πρώτα ΕΕΕ, μετά ΜΟΗ, τώρα ΜΠΕΛΑ), αναρωτιέμαι αν και ποια θα είναι η επόμενη που θα πιάσουν για πολύ πάνω, λόγω φοβερών πιέσεων τοσο καιρό.

ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΣ είπε...

Ειπες να κρατησει το νικ του ο απαισιοδ.....δεν.το.ειπες ετσι.