Διασπάται η Alpha Bank ακολουθώντας το μοντέλο Eurobank – Με στόχο την εμπροσθοβαρή μείωση των NPEs- Η Morgan Stanley δίνει τη σύσταση overweight για την ελληνική αγορά ήτοι για αποδόσεις καλύτερες από αυτές της αγοράς -Συμφωνία Mytilineos – Gazprom για την προμήθεια φυσικού αερίου-Citigroup: Η Ελλάδα στους κερδισμένους από την πρόταση Κομισιόν

Τετάρτη 22 Ιουλίου 2015

X.A.A.ΚΛΕΙΣΤΟ
KΑΛΩΣ ΤΗΝ ΝΤΕΛΙΑ  ΒΕΛΚΟΥΛΕΣΚΟΥ ..
ΕΙΜΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ 
ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΜΑΛΑΚΑΣ ..

Λοιπόν, θα είμαι σύντομος και θα είμαι σαφής – μη προς κακοφανισμό σου, Γιάνη μου. Οι ειδικοί λένε πως το μεγαλύτερο βήμα προς τη θεραπεία είναι να παραδεχτείς την αρρώστια σου. Το ίδιο λέει και η μάνα μου που με ανάγκασε να μπω στο πρόγραμμα αυτοκριτικής αλλιώς θα με πετάξει έξω απ' το σπίτι. Υποκλίνομαι λοιπόν εξ ανάγκης στους ειδικούς και τους σπουδαγμένους- μη προς κακοφανισμό σας, κυρ Χαϊκάλη μου. Παραδέχομαι: ΕΙΜΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΑΣ.

-Λένε ότι πιστεύω εύκολα ό,τι με συμφέρει, ακόμα κι αν κατά βάθος ξέρω ότι αυτό θα με οδηγήσει σε συμφορά. Δεν σταματάω να πιστεύω ακόμα κι όταν βλέπω πως η συμφορά μου συμφέρει αυτούς που μου είπαν αυτό που πίστεψα. Αυτό, λένε, οφείλεται στο δεύτερο θέμα μου

-Λένε ότι είμαι ξερόλας. Δε πα να λένε. Είμαι γαμάτος. Και του λιμανιού και του σαλονιού. Και του κοστουμιού και της λετσαρίας. Όπου να με βάλεις στέκομαι. Και στα ουζερί και στο Γιουρογκρούπ. Προτιμώ βέβαια το ουζερί - εκεί στο Γιουρογκρούπ είναι μαζεμένοι κάτι άλλοι ξερόλες που μου κουνάνε τα γαμοπτυχία τους, μου αμολάνε κάτι νούμερα και μου ψαλιδίζουν το όνειρο. Λέγοντας όνειρο, θυμάμαι το άλλο που μου καταλογίζουν

-Είμαι ονειροπόλος. Από τη στιγμή που γεννήθηκα ονειρεύτηκα ότι το πεπρωμένο μου με προόριζε για ηγέτη, για μεγάλη μούρη, για γενικό γαμάω. Είμαι έλληνας οριτζινάλε, αρχαίος λαός, με αίμα δυνατό, ατόφιο. Ονειρεύτηκα να με φοβούνται αυτά τα σάπια μόμολα του κατεστημένου, να μπαίνω στα σαλόνια τους, στα εργοστάσιά τους, στη Βουλή τους και να τα γαμάω όλα. Η μάνα μου, γυναίκα λίγη και με ψυχολογία πλύστρας, μουρμούριζε πως για να γίνω κάτι έπρεπε να κάτσω τον κώλο μου στα θρανία και να μη σηκώνω κεφάλι. Μαλακίες. Είδαμε κι εκείνη τι έβγαλε που δεν σήκωσε κεφάλι. Μια ζωή μετρούσε φραγκοδίφραγκα. Μου 'λεγε, αν δεν μετρήσω δεν θα ξέρω τι έχω για να πληρώσω νοίκι, φαΐ και τα χρέη μας. Της είπα μάνα μην είσαι θυματάρα. Έχω τον Βαρουφάκη εδώ, επιστημονάρα και τρελό γκομενάκι. Ρώτα τον, μωρή κότα. Δεν χρειάζονται οι αριθμοί, τα νούμερα. Θα τους πείσει με το λέγειν του, με τον τρόπο του, με τη γαματοσύνη του. Είναι ηλίθιοι όλοι αυτοί οι ξένοι, δεν βλέπεις που δεν μπορούν να πουν μια ελληνική λέξη τόσα χρόνια;

-Είδες τι πάθαμε τώρα, είπε η μάνα κι έψαχνε ίσκιο έξω από τα ΑΤΜ.
-Μας κάνουν πόλεμο μάνα, της είπα.
-Σιγά ωρέ γέρο του Μωριά, μου είπε και έβγαλε το δελτίο προτεραιότητας.
–Εσύ μ' έφαγες, της είπα. Εσύ με την ηττοπάθειά σου μου γαμάς την ψυχολογία. Πράγμα που με οδηγεί στο επόμενο θέμα μου

-Δεν γουστάρω την πραγματικότητα. Μη με παρεξηγείτε, δεν είμαι βλαμμένος. Θα τη γούσταρα πολύ αν είχα μια βιλάρα, 2-3 γκομενάρες και μια τράπεζα να δουλεύει για πάρτη μου όπως μου αξίζει. Τώρα, γιατί να γουστάρω; Δουλεύω υπάλληλος σε σούπερ μάρκετ και βάζω σολωμό στα ψυγεία τους, όχι στο δικό μου. Θα την πολεμήσω λοιπόν την πουτάνα την πραγματικότητα. Θα την γράψω στα παπάρια μου. Αυτό δεν έκανε ο σύντροφος Κατρούγκαλος; Διόριζε τα πελατάκια του; Όχι. Εφερνε κοινωνική δικαιοσύνη. Αυτό δεν έκανε και η Ζωή; Βούλωνε στόματα; Όχι! Εφάρμοζε τη δημοκρατία στην πράξη. Άδικα τους λατρεύω εγώ ο πολύπαθος λαός; Άδικα θέλω να τους μοιάσω; Ε, λοιπόν, θα τον βουτήξω τον σολωμό και τις μπελούγκες. Στην επόμενη διαδήλωση θα ρίξω πέτρες στις βιτρίνες του, θα τα σπάσω όλα και θα πετάξω αυτά που δεν έχω για να μην τα έχει κανείς. Πουτάνα όλα θα τα κάνω. Μη με κοιτάς στραβά μάνα. Εδώ έχουμε πόλεμο.

-Όταν έχεις πόλεμο ετοιμάζεσαι, μου είπε η μαλακισμένη κουνώντας το κεφάλι. Βρίσκεις εφόδια, κάνεις σχεδιασμό με τους καλύτερους στρατηγούς σου, βρίσκεις τους συμμάχους σου. Δεν παίρνεις μια πέτρα και κοπανάς τον αέρα. Η πέτρα, γιε μου, άμα δεν τη στείλεις σωστά πέφτει στο πόδι σου. Και είχε δίκιο η μαλακισμένη. Στο πόδι μου έπεσε.

Όπως σας είπα είμαι ο λαός και έχω πρόβλημα. Η μάνα μου είναι ηλίθια, γαμώ την ατυχία μου. Χάθηκε να έχω καμιά ανοιχτομάτα και καπάτσα, όπως η μανούλα της Νάντιας;

ένα άρθρο των πρωταγωνιστών

32 σχόλια:

giannhs kon είπε...


Καλημέρα σε όλους






Η κοινή εισήγηση της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς και της Τράπεζας της Ελλάδας για τις κρίσιμες τεχνικές λεπτομέρειες επανεκκίνησης των χρηματιστηριακών συναλλαγών πρόκειται να αποσταλεί πιθανότατα σήμερα στο υπουργείο Οικονομικών προκειμένου να εκδοθεί υπουργική απόφαση με την υπογραφή Τσακαλώτου που θα επιτρέπει το άνοιγμα της χρηματιστηριακής αγοράς μετά από τρεις εβδομάδες αργίας

http://www.capital.gr/agores/3046512/ti-tha-ginei-me-tous-egklobismenous-tou-xrimatistiriou

μπαρμπαλιας είπε...

http://www.capital.gr/agores/3046512/ti-tha-ginei-me-tous-egklobismenous-tou-xrimatistiriou

ο σφαγιασμος των "δανεισμενων"ειναι δεδομενος .
ως επισης και ο σφαγιασμος ολων των μαριδαιων.
το ΧΑ θα γινει πριβέ κλουμπ και απο το μηδενισμο και ξεπουλημα των χαρτιων και των εταιρειων...θα προκυψουν οι "υγιεις" δυναμεις των νεων πακεταδορων .
για αλλη μια φορα το ελληνικο χρηματιστηριο εξωπεταει τους μικρους
και εδω που τα λεμε,καλα να τους κανει οπου μυαλο δεν εβαλαν ...απο εποχης Σημιτη και Παπαντωνιου -κολυνος που μας προετρεπαν να τους τα ακουμπησουμε,το οποιο και καναμε ευχαριστως

μπαρμπαλιας είπε...

Γιαννακι ταυρε κλμ
μαζι γραφαμε...την ιδια πηγη

giannhs kon είπε...


Καλημέρα ΜΠΑΡΜΠΑ ΜΟΥ πως εισι ?? ο μικρός ήρθε

austin είπε...

Καλημέρα σε όλους!

Από τα άρθρα βλέπω ότι ο Έλληνας γαμιέται και οι ξένοι θα κάνουν το πάρτι τους...Κοτέτσι χώρα, δομές "χάβρας". Πλέον το ζητούμενο είναι να μην κλειδώσουν οι τράπεζες στο άνοιγμα...Μπα και προλάβουμε μέρος τους να το πουλήσουμε.

giannhs kon είπε...

Καλημέρα ΓΙΩΡΓΟ έχω αποφασίσει τις δυο πρώτες συνεδριάσεις να κάτσω ακούνητος ……… ότι βρέξει ας κατεβάσει

giannhs kon είπε...


Με το προεδρείο της Ένωσης Ελληνικών Τραπεζών, συναντάται αυτή την ώρα, στο Μέγαρο Μαξίμου, ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας

austin είπε...

Όχι και άσχημη απόφαση...Εξαρτάται και το άνοιγμα. Αν θα παίζουν οι τραπεζικές κτλ.

Πάντως εγώ έχω πάρει απόφαση να πουλήσω τις μισές τραπεζικές μου στο άνοιγμα η περίπου στο άνοιγμα. Αν και τα ομόλογα δείχνουν άλλα, παίζει να δούμε (και περισσότερο για κερδοσκοπία-φόβο) αίσχη τις πρώτες μέρες...Άσε που αν υπάρχει αυτό το παλιό-νέο χρήμα, θα έχω (ελπίζω) κάποια ρευστότητα για intraday

giannhs kon είπε...

αίσχη τις πρώτες μέρες

αυτό φοβάμαι …….ΔΕΝ θεωρώ τον εαυτό μου τόσο γρήγορα να τους παρακολουθήσει

giannhs kon είπε...

http://www.capital.gr/story/3046596/apofasizei-gia-ela-i-ekt

Unknown είπε...

Εμεις απο το πριβε σημερα εμαθα του πηγαμε στο μαξιμου γραβατα του κολοτουμπακο τσιπρακο........!!!
Ξυλο θα πεσει!!!! Παρτε τα μετρα σας κυριοι!!

Alexandratos - Koulis plz save TPEIR bank είπε...

Οτι θα φάμε θα φάμε, θα προλάβουμε να ρίξουμε καμία για την τιμη των όπλων ???
Παλι θα στηθούμε με ποπ κορν το βράδυ στην TV να δουμε τον θίασο της αριστερής πλατφόρμας...

Ilias D είπε...

Γιατι ποπ κορν; δεν ανεβηκε το ΦΠΑ σ αυτα;
χεχεχε

Πιθανόν να είναι και αναπόφευκτο το «διαζύγιο» στο εσωτερικό του ΣΥΡΙΖΑ εκτίμησε η κυβερνητική εκπρόσωπος Όλγα Γεροβασίλη.
.......
Όσον αφορά το ενδεχόμενο εκλογών η κυβερνητική εκπρόσωπος Όλγα Γεροβασίλη είπε ότι «ενδεχομένως όταν χρειαστεί να πάμε σε εκλογές» προσθέτοντας, ωστόσο, ότι αυτή τη στιγμή προέχει η επιστροφή της χώρας στην κανονικότητα.

Την Καλησπερα μου.

Ilias D είπε...

Λεα κ Γιαννη.
Αντι για ξυλο δεν γινεται να φαμε κανα δυο μπουγελωματα για να δροσιστουμε κιολας;
χαχαχα
Χθες παντως το απογευμα περασα με το ποδηλατο κατω απο 2 κακορυθμισμενα μπεκ(βρεχαν κ το δρομα αντι για το χωραφι μονο) κ μαρεσε πολυ.
Τοσο πολυ που στην επιστροφη βγηκα στο αντιθετο ρευμα για να ξεναπερασω απο κατω.

Ilias D είπε...

make my day τενεκέ ‏@MakeMyDayPunk_ 9 ώρες
ΠΟΣΠΕΡΤ: Ο ΤΣΙΠΡΑΣ «ΞΕΣΚΙΖΕΙ» ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΑΝΤΙ ΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ. Χειρότερα τα νέα μνημόνια
http://www.iefimerida.gr/news/218377/i-pospert-kata-tis-kyvernisis-poy-anoixe-tin-ert-heirotera-ta-nea-mnimonia#ixzz3gal0crUs …

ΠΑΡΤΑ ΜΑΛΑΚΑ ΑΛΕΞΗ

profit είπε...

900 εκατ. ευρώ αυξήθηκε και πάλι ο ELA για τις ελληνικές τράπεζες

Ilias D είπε...

Effrosyni Pavlakoudi retweeted
Kostis Lympouridis ‏@lympouridis 21 Ιουλ
Ειδικός στη θεωρία παιγνίων θεωρείται αυτός που του δίνουν 50 δις για να βγει από το ευρώ και αυτός τους απειλεί ότι θα το κάνει τζάμπα.

Ilias D είπε...

Ακουγοντας στο καναλι της Βουλης αυτα τα καρναβαλια να μιλανε θυμηθηκα ενα ανεκδοτο για την Χουντα.
Παει σε ενα χωριο ο Πατακος μκε κυβερνητικο κλιμακιο για κατι εγκαινια κ μετα την ομιλια του για το εθνοσωτηριο εργο της επαναστασεως ειπε να περασουν οι κατοικοι κ να δηλωσουν στον γραμματεα του τι χρειαζονται.
Αφου περασαν ολοι προσεξε οτι ενας δεν πηγε,εσυ δεν χρειαζεσαι τπτ; τον ρωτησε.
Δεν μπορειτε να μου δωσετε αυτα που μου λειπουν κε Αντιπροεδρε,του απανταει αυτος.
Πατ.: κ τι ειναι αυτα;
Κατοικος:εχασα στον πολεμο απο εχθρικο ολμο τα αρχ---α ...
Πατ.:Γραψε ενα ζευγαρι αρχ---α.
Κατ.:Μπορειτε να μου δωσετε;
Πατ.:Γιατι οι αλλοι τι νομιζεις οτι θα παρουν;

Ilias D είπε...

Τωρα γιατι θυμηθηκα ανεκδοτο με το Παττακο κ οχι με τον Παπαδοπουλο τον Μακαρεζο η τον Βασιλια ...
Αβυσσος η ψυχη του ανθρωπου φιλοι μου.

Unknown είπε...

Πηγές απο εκτ αναφέρουν οτι ίσως εγκαταληφθεί το σχέδιο bad bank....μια ελπίδα για πρασινο είχα παει κ αυτην !!!!
Ας περιμένουμε ελπίζω σε αλλαγές της στιγμής ......

Ilias D είπε...

Πρασινο;
Μιχαλη κ αλλος κρυφοβαζελος ...

Ilias D είπε...

...κ ο Μιχαλης ειχε μια ελπιδα για πρασινο πρωταθλημα περυσι αλλα οι Κοκκινοι πηραν το νταμπλ ...

κ κατι για τα καναλια.
http://www.protothema.gr/greece/article/495052/se-diavouleusi-gia-ena-mina-to-nomoshedio-gia-tis-tileptikes-adeies/

Ilias D είπε...

Εχουμε κ νεα για τον Μαλακα.

Από υπουργός Οικονομικών ή διοργανωτής παράλληλου νομίσματος, μετετράπη σε σχολιογράφο στη δεύτερη σε κυκλοφορία πορτογαλική εφημερίδα Diario de Noticias. Ο λόγος για τον πρώην υπουργό οικονομικών κ. Γιάννη Βαρουφάκη, ο οποίος θα εργάζεται ως αρθρογράφος της Diario de Noticias γράφοντας ένα άρθρο, κάθε μήνα.

austin είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
austin είπε...

Καπως έτσι ξεκίνησε και στην Ελλάδα...λίγο lifo, λίγο protagon

μπαρμπαλιας είπε...

σχετικα με το αρθρο του πρωταγωνιστη...
να συμπληρωσω οτι ειμαστε καπριτσιοζοι μαλακε...για πατσαβουριες και
οχι απλως μαλακε

μπαρμπαλιας είπε...

Λεαααα,Λιάαααα χάθκαμε

Unknown είπε...

It’s time to prepare your portfolio for the second half. To help you, Russ shares five to-dos.
After a relatively calm few months, market volatility is back. In recent weeks, stocks have swung between ups and downs, as investors have attempted to digest the latest news out of Greece, the recent bear market in China and the growing likelihood that the Federal Reserve (the Fed) will hold off on raising rates until after its September meeting.

Some of this shouldn’t come as a surprise. At BlackRock, we have long been saying that the second half was likely to be characterized by more volatility, given increasing investor attention on the Fed’s next move. We also have long viewed China’s market as expensive. However, not everything has played to script, like some of the twists in Greece’s debt crisis and the possible delay of a Fed rate hike.

Unknown είπε...

Χαχααχαχαα μπαρμπα εδω ειμαστε μαζι σου αντε να δουμε τι θα γινει!!!! Θα σε παρω αυριο!!

Ilias D είπε...

http://www.protothema.gr/photo-of-the-day/

Unknown είπε...

Ρε τι αντίσταση εχει το ευρω στο 1.086 οταν βρίσκει εκει κατευθυαν γινεται λονκ!!!! Αρα το μεροκάματο το βρήκαμε πως βγαίνει !!!! Ντου ρε.....

Unknown είπε...

Πόσο βλήμα είσαι καθυστερημενο..