Διασπάται η Alpha Bank ακολουθώντας το μοντέλο Eurobank – Με στόχο την εμπροσθοβαρή μείωση των NPEs- Η Morgan Stanley δίνει τη σύσταση overweight για την ελληνική αγορά ήτοι για αποδόσεις καλύτερες από αυτές της αγοράς -Συμφωνία Mytilineos – Gazprom για την προμήθεια φυσικού αερίου-Citigroup: Η Ελλάδα στους κερδισμένους από την πρόταση Κομισιόν

Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου 2014

ΦΡΛΚ

X.A.A. LIVE 

14.58
                                                     σχόλια για τη συνεδρίαση online.
ΦΡΛΚ: ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΟ ΓΡΑΦΗΜΑ...
Ο μεγαλος πυθμενας της μετοχης,τυπου κουπα με χερουλι .Η προσπαθεια της ανοδικης λυσης του δεν στεφθηκε με επιτυχια ,καθως δημιουργηθηκε σχηματισμος διπλης κορυφης που ομως δεν εχει ενεργοποιηθει.
Πολυ σημαντικη επισημανση, η συμπεριφορα της μετοχης στον απλο εβδομαδιαιο κμο 5ο που οπως διακρινεται στο γραφημα δυο φορες λειτουργησε ως ΙΣΧΥΡΗ στηριξη.Σημερα στα 4,75. Εχει διασπασει ανοδικα τον αντιστοιχο κμο200 ( golden cross) .
Η υπερβολη της κινησης μπορει να παει προς τα 4,40 ,αλλα η επικυρωμενη διασπαση της V1 θα ενεργοποιησει το double top με στοχο την D στα 3,80 περιπου.
Αντιθετα επικυρωμενη ανοδικη διασπαση της V2 στα 5,65 και κυριως της D1 θα δωσει μια κατ ελαχιστον κινηση ως τα 6,60.
Η ανοδικη λυση του πυθμενα με αντιστασεις ανα ευρω ! θα εχει στοχο  τα 12,28 του Οκτωβριου του 2009. Stay long .







84 σχόλια:

profit είπε...

Καλημέρα dream team..

Ilias D είπε...

Καλημερα στα παιδια...

ευαγγελος είπε...

Καλημερα σε ολη τη καλη παρεα! Προσπαθω να κλεισω τις ανοιχτες θεσεις μου επειδη θα λειπω κανα δεκαημερο στο εξωτερικο αλλα δεν μου καθεται! Αμα δεν και σημερα, τοτε θα τις σκοτωσω μπιρ παρα! Βοηθατε!

ArTaXiA είπε...

Bonjour

Για τον φίλο Ευάγγελο που θέλει να "σκοτώσει" τη θέση του, αντιγράφω σχόλιο από την έγκριτη ιστοσελίδα του επίσης έγκριτου Π. Λεώ:

"Αν ψάχνετε για ένα legit δανείου βοηθήσει να επικοινωνήσετε με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
Διεύθυνση: lawtonfunding11@aol.com

και προσεύχομαι στο Θεό κάθε μέρα για να τον ευλογήσει γιατί είναι μια πολύ καλή
άνθρωπος που με βοήθησε δίνοντάς μου ένα δάνειο. εάν είστε επίσης ενδιαφέρονται
στο να πάρει δάνειο από αυτόν που είναι legit andreliable lender.contact του σήμερα, αν σας ενδιαφέρει
Email: lawtonfunding11@aol.com

Παρακαλούμε τους συνανθρώπους μου, τόσοι πολλοί από εμάς έχουν scammed ως αποτέλεσμα της
αναζήτηση για το δάνειο. Εδώ ήμουν σε σκηνοθεσία Pastor John όταν είδε μου
προϋπόθεση για την εν λόγω επιχείρηση δανείου. Ο κ. Lawton Δάνειο Εταιρείας Erickson ... εγώ
έκανε και σήμερα είμαι πολύ χαρούμενος. Σταματήστε να σπαταλάτε το χρόνο υπάρχουν μόνο λίγες
Η εταιρεία που είναι legit ...

Παρακαλείστε να επικοινωνήσετε μαζί τους και να του πω ότι είστε διευθύνεται από τον κ. Nickson
Givens να διευκολυνθεί η εφαρμογή σας .."

Μην ξεχάσετε να προσευχηθείτε στο Θεό φίλοι μου και σήμερα!

Ilias D είπε...

Tο ΤΠ της γριας δεν εκανε ακομα πραξη.

michele είπε...

Καλημερα,καλημερα σε ολους! ρε τι σχολια υπαρχουν χαχα

profit είπε...

τι έγινε τα έφτυσε το τπ ???

ευαγγελος είπε...

Φιλε Αρτ, σε ευχαριστω, αλλα δεν καταλαβα τι θελει να πει ο ποιητης!
Σκοτωσω, εννοω την μη επιδιωξη κερδους απο τις συγκεκριμενες ανοιχτες θεσεις, προς επιτευξη ψυχικης ηρεμιας και απολαυσης του (για αναψυχη) ταξιδιου μου!
Κατι δηλαδη πολυ πιο σπουδαιου!
Η ζωη ειναι λιγη!

Alexandratos - Koulis plz save TPEIR bank είπε...

Καλημέρα σε όλους,

ΑΡΤΑΧΙΑ πήγαινε στην παραλία, μέχρι τις 14:45 Απόφαση επιτοκίων της ΕΚΤ δεν θα υπάρχει τίποτα ενδιαφέρον.

Μετά αν ο θείος ντράγκι, δεν πει κανένα fairy tail, μας βλέπω για μετσοβίτικο μοιρολόι...

Πάντως με εξαίρεση τα αεροπλανάκια, όλες οι μεσαίες είναι για δάκρυα...

Unknown είπε...

Καλημερα σε ολους,Μισελ αξιζη να δουμε νηρ εδω που ειναι?

Ilias D είπε...

χαχαχα Γιωργο.
Το ζητημα ειναι αν το ΤιΠι εφτυσε αυτους που το πιεζουν.

michele είπε...

Πραγματι οι αγορες .."πιεζουν" τον DRAGHI και τον περιμενουν ταυτοχρονα

Δεη ξερω αν θα κανει κατι πολυ δραστικο αυτη τη στιγμη,η θα αναπτερωσει ελπιδες για ...αργοτερα ,που ειναι το πιο πιθανο.

michele είπε...

Matrakis ο ΝΗΡ ανηκει πλεον στα penny stocks της αγορας ,λογω του υπερογκου δανεισμου του.

Για να παιχτει και να μην χασει κανεις τα λεφτα του,πρεπει να πεισει οτι ειναι σε θεση να σωθει.

ο Κοστολανι ελεγε πως απο τα 10 σαπακια αν σου βγουν 1-2 μπορει και και να γινεις πλουσιος.

Αλλα αν δεν σου βγει κανενα;;

Unknown είπε...

Ευχαριστω Μισελ,να σαι καλα φιλε.

Alexandratos - Koulis plz save TPEIR bank είπε...

Φρομ μαι ποιντ οφ βιου, (καθότι ομολογιούχος ΝΗΡΕΑ), η μόνη λύση είναι R.S. και κεφαλαιοποίηση δανείων / ομολογιών με έκδοση νέων μετοχών. Θα δούμε τι τελικά θα αποφασίσουν γιατί έτσι όπως πάει τώρα θα πάμε για ψαρεντούφεκο ("κανόνι"?)

Δες και εδώ...

http://www.capital.gr/news.asp?id=2075745

Unknown είπε...

Alexandratos μερσι,ετσι για πλακα εχω βαλη εντολη στο 0,12 αν γινουν καλως

Alexandratos - Koulis plz save TPEIR bank είπε...

Και επειδή αρκετός κόσμος έλειπε διακοπούλες, ρίξτε και μια ματιά στο τελευταίο άρθρο.

http://artaxia.blogspot.gr/

Αν και προσωπικά μου φαίνεται ότι ο φίλος το έγραψε απογοητευμένος για εκείνον τον μισό πόντο...

Το 1/4 να είχα από τις "γνώσεις" σου, θα ήμουν πολύ καλύτερα στις αγορές. Προς το παρόν μου αρκεί να είμαι ψαράκι και να μην βρεθώ κόντρα σε καμία φάλαινα...

Και μπορεί οι ταλαντωτές να μην μου λένε πολλά, αλλά 2-3 ΚΜΟ είναι συμπαθητικός χάρτης για το που πηγαίνουμε. Και ναι, το βλέπουν 1000 άτομα και κυρίως το μαγειρεύει και ο ΜΜ της μετοχής, αλλά το μεγαλύτερο πρόβλημα που είχα όταν ξεκίναγα το ναρκωτικό των μετοχών ήταν η παραδοχή ότι το φτηνό μπορεί να γίνει φτηνότερο. Μου φαινόταν ότι έφτανε στα όρια της υπερβολής. Αλλα πάντα (γαμώτο) έκανε εγώ λάθος και όχι η αγορά.

Καλή συνέχεια σε όλους

michele είπε...

Ως συνηθως,ωραιος και γλαφυρος.Αλλα οι γραμμες θα ειναι ΠΑΝΤΑ ο οδηγος,για ο,τι μπορει να ..γινεται η μελλει να γινει.
Απλα διοτι καποιοι γνωριζουν ΠΡΙΝ απο μας.

Το χθεσινο γραφημα του ΓΔ ειναι ενα απλο παραδειγμα πως ΔΕΝ περναγε απο το 1185 με τη μια ,παρα μονο με εκτατο θετικο γεγονος

michele είπε...

Αργη,σε αναμονη ,προβλεπομενη απο πλευρας επιπεδων ,με καλο ογκο η σημερινη συνεδριαση

Πραγματικα βαρετη ,"συγκρατημενος" στις μινι απωλειες του ο ΔΤΡ

michele είπε...

Αρκετα ενδιαφερον το γυρισμα της ΠΕΙΡ απο κατω
αλλα χρειαζεται η υπερβαση του 1.41-1,43

Ilias D είπε...

Τασπρεντακια 10 μοναδουλες κατω...κ στα εκδοτηρια μηνιαιων καρτων τρελλες ουρες...Dwki....

Alexandratos - Koulis plz save TPEIR bank είπε...

Έπεσαν και τα μποφόρ σημερα....

TheHawk είπε...

την καλησπερα μου...εντυπωσιακο το ποστ απο artaxia...κριμα που δν διαβαζω εδω 4 χρονια αυτο το εγκριτο σαιτ...

πραγματι θα συμφωνησω με Αλεξανδρατο απλα προσθετω κ το συνεδριο του Νατου...ολα θα εχει ο μπαξες..

Ilias D είπε...

na hremhsei o kairow Giannh γιατι θελω να ελεγξω-επισκευασω τη σκεπη στο χωριο...
..τραβαει το καρο σημερα η ΑΛΦΑ κ ο ΟΠΑΠ η μου φαινεται;

Ilias D είπε...

Γεια σου Αντωνη...εχω την πεποιθηση οτι οσο λιγοτερο διαβαζει καποιος ΤΟ εγκριτο site τοσο μεγαλωνει τις πιθανοτητες να κερδισει στο ΧΑΑ.

TheHawk είπε...

...ακους εκει "του Νάτου"....χαχαχα....οπως λεμε "του στυλου"

το αφηνω για εγκυκλοπαιδικους λογους...χαχαχα...

συμφνωνω Ηλια...αλλωστε για αυτο το εκανα...γιατι αποφασισα οτι πρεπει να αυξησω τις πιθανοτητες για να κερδισω..

Ilias D είπε...

χαχαχα...ωραιος ο Αντωνης...σε αντιθεση με καποιους βαζελους οπως ο Dwki(αληθεια θελει προσκληση για να εμφανιστει η τα πηρε λογω της ανταποκρισης του επιβατικου κοινου στη ΜΗΝΙΑΙΑ ΚΑΡΤΑ;)

Ilias D είπε...

ο Εγγλεζος βεβαια παραμενει πρασινος...

michele είπε...

Διεκπεραιωνοντας καποιες δουλειες κα ιεπιστρεφοντας

βλεπω μια κινηση ,"πιεσης" του συστηματος προς ΕΚΤ μερια
που παρεσυρε και το δικο μας

michele είπε...

Σημαντικο στοιχειο η ανοδικη διασπαση του ΑΚΜΟ 200 ΗΜ
στην ΑΛΦΑ

michele είπε...

BankingNews.gr ‏
Από τους 57 αναλυτές, οι 51 εκτιμούν ότι δε θα υπάρξει καμιά μεταβολή στα επιτόκια...

michele είπε...

BankingNews.gr

Στο ιστορικό χαμηλό του 0,05% από 0,15% μείωσε το βασικό επιτόκιο η ΕΚΤ

MEΣΑ ΕΠΕΣΑΝ ΤΑ ΠΑΛΛΗΚΑΡΙΑ

χαχαχαχχα

michele είπε...

Το σημαντικο ειναι βεβαια τι θα πει ο super Mario
στις 15,30

και λεω εγω ,μηπως επειδη εκοψε τα επιτοκιο
ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ( προς το παρον τιποτα αλλο;)

michele είπε...

Δεν θα μας χαλαγε βεβαια
μια υπονοια
για μια 500αρα χαχαχα

michele είπε...

Και βεβαια επεσε κατω απο 1,31
το ευρω

φτηναινουν οι μετοχες χαχα

Alexandratos - Koulis plz save TPEIR bank είπε...

ο λεο μίλαγε με τους άλλους 6...

michele είπε...

Ενταξει το ΕΤΕΤΠ ακι που φαγωθηκατε το πρωι;;;

απο τεχνικης αποψεως οσο ειναι πανω απο 0,66 καλα ειναι

ΚΩΣΤΑΣ G είπε...

Draghi and ECB just cut key rates even more. BUT, no QE hints
1. http://stks.co/f11GZ
2. http://stks.co/f11GX
3. http://stks.co/a0xmc

michele είπε...

Οντως δεν το περιμεναν παντως Αλεξανδρατε

http://www.bloomberg.com/news/2014-09-04/ecb-unexpectedly-cuts-interest-rates-as-outlook-darkens.html

μπαρμπαλιας είπε...

και οσοι εχουνε παραδες στις τραπεζες...
θα αφησουν τους εκει να μουχλιασουσιν;;;

michele είπε...

Κανονικα οχι Μπαρμπα..στρεφονται προς αλλες τοποθετησεις

και οταν ξυπνανε ( αργα βεβαια)
πανε και στο χρηματιστηριο

michele είπε...

Καντε refresh να δειτε το ευρω με το δολλαριο λιγο πριν

τωρα μιλαει ο DRAGHI

michele είπε...

Draghi (EKT): Το πρόγραμμα ποσοτικής χαλάρωσης θα περιλαμβάνει αγοράς ABS (τίτλοι που συνδέονται με στοιχεία ενεργητικού)

michele είπε...

Draghi - Μέσω του ευρωσυστήματος η ΕΚΤ θα αγοράσει και καλυμμένα ομόλογα

ΚΩΣΤΑΣ G είπε...

Ομόφωνη η απόφαση για μη συμβατικά μέτρα

michele είπε...

Ναι Κωστα
παρτε και το αγγλικο σας

ECB ‏@ecb
Draghi: If necessary, the Governing Council is unanimous in its commitment to using additional unconventional instruments within its mandate

michele είπε...

Στις 2 Οκτωβρίου η ανακοίνωση των λεπτομερειών

michele είπε...

ΑΡΑΠΑΚΛΑ σε σβηνω γιατι του τη λες του artaxia δειχνοντας εμπαθεια


κι εγω θα του πω βεβαια ,οτι δεν εκαμα προσευχες οπως ελεγε το πρωι

αλλα αλλο εγω ,αλλο εσυ .Παρουσιασου και τα ξαναλεμε

michele είπε...

Eγραψε και το ευρω 1,299999

VIL είπε...

Καλησπερα σε ολους. Καλησπερα Μιχαλη. Στην ΕΛΛ εκει στο 13 μπαινουν συνεχεια κοματια ...θεωρεις οτι σε αυτο το επιπεδο μια μεσοπροθεσμη τοποθετηση κρυβει κινδυνους;;

michele είπε...

Μακη σε μεσοπροθεσμη τοποθετηση ,σ αυτα τα επιπεδα θεωρω οτι ο κινδυνος ειναι ελαχιστοποιημενος

επισης θεωρω οτι ειναι ενα καλο επιπεδο τοποθετησης ,και οτι ειναι τιτλος που ισως δεν επρεπε καν να παιζει στο ΧΑΑ

Unknown είπε...

ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ στους σορτ


Εκτός τόπου και χρόνου...

michele είπε...

Ενδιαφερουσα η διασπαση των 0,3380 της ΕΥΡΩΒ

ευκολα παλι στα 6,5 ο Μυτιληναιος

VIL είπε...

λεμε τωρα καθαρα θεωρητικα, η συγκεκριμενη μετοχη σε σεναρια κουρεματος χρεους της Ελλαδας θα επηρεαζοταν αρνητικα; ειναι ενας τιτλος που πραγματι δεν θα επρεπε να παιζει στο ΧΑΑ ομως η υπαρξη του υπαγορευετε απο τους "ελεγκτες" του τραπεζικου συστηματος; και ελκυστικοτητα της πηγαζει απο το μερισμα προφανως; ....σε ζαλισα-αλλα τη σκεφτομαι μια τοποθετηση και θελω να εχω σωστη εικονα....

michele είπε...

Δυστυχως οπως ειπες ,η ελκυστικοτητα της προερχοταν απο το μερισμα κυριως
Αλλα
τα τελευται χρονια και ιδιως φετος ,λογω του καταστατικου,το μεγαλο ποσοστο του μερισματος πηγε στο κρατος

και οι επενδυτες απογοητευτηκαν.
Αλλα η τιμη της εδω θεωρειται ελκυστικη με οποιονδηποτε τροπο να τη δει κανεις.Αφηνω που παλιοτερα την επαιρνε το λομπυ και την πηγαινε βολτα ,καθοτι οι παλιοι επενδυτες ,ξερεις οι παππουδες,δεν την πουλαγαν με τιποτα ,οποτε ανεβαινε σφαιρα


michele είπε...

http://2.bp.blogspot.com/-jgURFv7Uuco/VATn4ImUVtI/AAAAAAAAQOE/Lv3oON-7YhU/s1600/_1_9_xp.png

εδω ενα διαγραμματακι της Δευτερας 1/9
φαινεται ποσο ισχυρη ειναι η Ζ1 στα 13 ευρω και οταν την χασει παει απ ευθειας 12

VIL είπε...

Σ'ευχαριστω πολυ. Το ειχα δει αλλα με προβληματιζει το "μηχανακι" στις πωλησεις στο 13αρι...συνεχεια βαζει κοματια

Unknown είπε...

Το σχέδιο σε πλήρη εξέλιξη...

ΓΔ 1800

Οι σορτ να περιμένουν στην σπηλιά μέχρι το 2016

michele είπε...

Σωστα Μακη,αλλα παντως του τα παιρνουν

Ilias D είπε...

...κ τα σπρεντακια 23 μοναδουλες κατω...

VIL είπε...

Ελπιζω μετα τις 15 του μηνα να αρχισει να ζεστενεται η αγορα γιατι μας κουρασε εδω και 2 μηνες...δεν ειναι υγειες αυτο το πραμα, τζιροι <100εκ, να παιζουν μονο 10-15 μτχ και στα μεσαια να μην κουνιεται φυλλο... αυτη η πλαγια κινηση των τελευταιων μηνων εβγαλε εξω πολυ κοσμο..

michele είπε...

Μεινανε και πολυ σημερα ..εξω Μακη

εαν και εφ σον διασπαστει το προηγουμενο υψηλο 1184,36
θα αρχισει και το short squeeze

michele είπε...

*και πολλοι

VIL είπε...

για να δουμε τι μαγικα θα γινουν στο κλεισιμο...αν και με αυτο το τζιρο δεν μπορεις να εισαι σιγουρος οτι κ να δειξει η ληξη..

ΚΩΣΤΑΣ G είπε...

ΗΠΑ: Εμπορικό έλλειμμα ρεκόρ $30,9 δισ. με την Κίνα -Αυξήθηκε 2,7% τον Ιούλιο http://bit.ly/1wahw3u

michele είπε...

Υψηλο ημερας !...
Ωχ εμπορικο ελλειμμα με την Κινα οι αλλοι,ε ρε σαβουρα που αγοραζουν

michele είπε...

Εαν σπασει και το 165 ο ΔΤΡ χμμμμ

μπαρμπαλιας είπε...

εχει κεφια ο Μικες σημερα...
λεει
αμα σπασουμε το 1184 ...θα σκουζουν οι κουντοι...

ΚΩΣΤΑΣ G είπε...

Υπαναχώρηση της τρόικας - Δεν αποκλείει στοχευμένες φοροελαφρύνσεις, αρκεί να μην απειληθεί o προϋπολογισμός - Αλλαγές και στον ENΦΙΑ

μπαρμπαλιας είπε...

Κωστα ...η τραπουλα ειναι σημαδεμενη..

michele είπε...

Γλωσσα Μπαρμπα squeeze =σκουζουν χαχα

Μπαρμπα μου δεν απεχει πολυ

μπαρμπαλιας είπε...

γιατι ωρε μονο εσυ ησουνα στας ευρωπας;;;

michele είπε...

Oχι καλε,αλλοιμονο !

michele είπε...

Κλεισιμο στα υψηλα ημερας
164,05! ο ΔΤΡ

Οι εφεδρειες ΜΟΗ-ΜΠΕΛΑ-ΤΙΤΚ-ΔΕΗ-ΟΤΕ-ΦΦΓΓΚΡΠ
καθησαν φρονιμα

22% του τζιρου η ΕΤΕ

Andreas D. είπε...

Μιχάλη... ποιος Draghi τώρα και βλακείες...
αυτό το είδες???

http://www.mamamia.gr/oikogeneia/paidia/item/1435-%CE%B5%CF%83%CE%B5%CE%AF%CF%82-%CE%BE%CE%AD%CF%81%CE%B1%CF%84%CE%B5-%CF%8C%CF%84%CE%B9-%CE%B7-hello-kitty-%CE%B4%CE%B5%CE%BD-%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%B9-%CE%B3%CE%AC%CF%84%CE%B1

michele είπε...

ΧΑΧΑΧΑΧ ενταξει η μικρη σου θα μεγαλωσει ξεροντας την αληθεια

Ilias D είπε...

Πολυ ενδιαφερων Αντρεα...να το εξηγησεις στην κορη σου αυτο...
χαχαχα
Τελικα παρακολουθησαμε μια ομορφη συνεδριαση...κ μαλλον οι σορτ το ριξαν στην προσευχη,,,,
καλο σας απογευμα.

michele είπε...

Παμε επανω απογευνματινη αναρτηση

Unknown είπε...

$ Διαβάστε την ιστορία μου για το πώς έγινα χρέος ελεύθερο με συμβουλές για την ανίχνευση μια απάτη ΔΑΝΕΙΟΥ ON-LINE !! $$$$$

Προσοχή στον κόσμο,

Εάν χρειάζεστε μια πραγματική και αξιόπιστη βοήθεια δάνειο, και δεν θέλουν να είναι ένα θύμα απάτης, νομίζω ότι αυτό είναι για you.This είναι μια μαρτυρία για το πώς, ήμουν εξαπατάται από κάποια ηλίθιος που οι ίδιοι οι δανειστές κλήσεις, και πώς τελικά πήρε τα οικονομικά μου ελευθερία μέσα από ένα Θεός έστειλε τον βοηθό που έδωσε τελικά τη ζωή μου ένα νόημα, με τις φθηνότερες τιμές τουλάχιστον ως προς το 2% επιτόκιο και μικρό δείγμα άλλες απαιτήσεις και δεν δίνουν δεκάρα για το πιστωτικό αποτέλεσμά σας ... Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με πώς να φτάσει αυτό το μεγάλο άνδρα αυτόν ακριβώς το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο τώρα και να του πω ότι Oscar Max μαρτυρούν γι 'αυτόν στο διαδίκτυο την ηλεκτρονική του διεύθυνση είναι: testimony.goodwill.loan@gmail.com

Unknown είπε...

Goodday σε ολόκληρο τον κόσμο,

Χαιρετισμός σε ολόκληρο το κοινό, το όνομά μου είναι sifiwe Madiba από Πορτ Ελίζαμπεθ, Eastern Cape, Νότια Αφρική, είμαι ευτυχώς παντρεμένος με δύο kids.I ήρθε σε αυτό το πολύ χώρο για να διαφημίσετε και να μοιραστούν την καλή δουλειά της Μαρτυρία Υπεραξία Οικονομική Υπηρεσία για την παροχή με ένα δάνειο σταθεροποίησης των 42.000 δολαρίων ... έχω να μειωθεί σε κάθε περίπτωση, πήγα μέσα από μια μεγάλη διαδικασία και να scammed από διάφορες εταιρείες δανείου που ήρθα σε αλλά όταν σήμαινε BRIGHT ORIS Οικονομική Υπηρεσία μου έδωσαν ένα δάνειο 42.000 δολάρια μετά την καταβολή τέλους εγγραφής τους από μόλις $ 290 δολάρια, έχω να ψάχνει για ένα δάνειο για τους τελευταίους τρεις μήνες, αλλά μετά από μια εβδομάδα ήρθα σε Bright Oris Οικονομική Υπηρεσία που χρησιμοποιεί αυτή τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: (testimony.goodwill.loan@gmail.com) , τότε πήρα το δάνειό μου, προσφέρουν επίσης διάφορα είδη δανείων που θα σας ενδιαφέρει καθεξής.Αυτό με έκανε πραγματικά να αρχίσει τη ζωή και πάλι μετά από όλες τις δυσκολίες που είχα, ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΥΠΕΡΑΞΙΑ στάλθηκε σε μένα και έχω και πάλι την ευτυχία στο σπίτι, Είμαι εδώ για να χρησιμοποιήσουν αυτό το μέσο για να ενημερώσουν το ευρύ κοινό ότι, αν χρειάζεστε ένα legit δάνειο χωρίς άγχος και έγκριση ίδια ημέρα, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί τους γρήγορα αμέσως μέσω e-mail στο: testimony.goodwill.loan@gmail.com ως είναι effcient, αξιόπιστη και δυναμική ....

Στείλτε e-mail τους στο: testimony.goodwill.loan@gmail.com με λίγα λεπτά από την εφαρμογή θα πάρετε τα χρήματά σας στον τραπεζικό λογαριασμό σας .. Θα εφαρμοστεί και να λειτουργήσει για μένα και υποθέτω ότι θα εργαστεί επίσης για τους άλλους ανθρώπους, επίσης, άλλη μια φορά να με βοηθήσει να τους ευχαριστήσω ..

Unknown είπε...

Καλημέρα.

Δεν μπορώ να κρύψω αυτό το μεγάλο μαρτυρία που συνέβησαν στη ζωή μου εγώ θα αγαπήσουν όλοι να γνωρίζουν και να είναι κοινωνός, που είναι ο λόγος που θέλω να το μοιραστώ με όλο τον κόσμο με την τοποθέτηση αυτή την αγγελία σε αγγελίες, είμαι κυρία Κέιτ Loore με βάση το όνομα , ζω σε Σατανούγκα, Τενεσί Ηνωμένες μέλος, θέλω να ευχαριστήσω Μαρτυρία υπεραξία για την καλοσύνη του κατά την οικογενειακή ζωή μου, δεν ήξερα ότι υπάρχει ακόμα ένας ειλικρινής και αξιόπιστος δανειστής, όπως αυτό στο διαδίκτυο και στη γη. Απλά μερικές μέρες ήμουν σε αναζήτηση για ένα δάνειο των $ 100,000.00 δολάρια, όπως ήμουν τελειώνουν τα χρήματα για τη διατροφή, τα δίδακτρα του Σχολείου, Η επιχείρησή μου ήταν πραγματικά συμβαίνει έξω του κεφαλαίου και το νοίκι μου. Ήμουν scammed περίπου $ 15,000Dollars και αποφάσισα να μην περιλαμβάνει τον εαυτό μου σε τέτοιου είδους επιχειρήσεις πάλι. Αλλά ένας φίλος μου μου εισήγαγε σε μια επιχείρηση δανείου λόγω της εμφάνισής και κατορθώματα μου και επίσης καταγγέλλει μου σε αυτήν. Και της είπα ότι εγώ δεν ενδιαφέρομαι για οποιαδήποτε διαπραγμάτευση δανείου πια, αλλά μου είπε ότι εξακολουθεί να υπάρχει μια ειλικρινής δανειστή που θα με συστήσει, και μου έδωσε τις λεπτομέρειες αυτού του ανθρώπου που ονομάζεται ΜΑΡΤΥΡΙΑ GOODWIL. Και εγώ πραγματικά κάνει μια δοκιμή και είμαι πιο ευγνώμων και τυχερός σήμερα, μου δόθηκε ένα ποσό δανείου των $ 95,000,00 δολάρια από αυτή τη μεγάλη εταιρεία που ονομάζεται MR ΜΑΡΤΥΡΙΑ υπεραξία. Αν είστε στην ανάγκη μιας γνήσιας, ειλικρινής, ανθεκτικό και μια αλήθεια αξίζει δανειστή δανείου ή χρηματοδοτικής assistanceand επίσης ξέρετε ότι μπορεί να είναι αξιόπιστη και αξιόπιστη, ικανή να ξεπληρώσει εν ευθέτω / χρόνο διάρκειας των κεφαλαίων θα σας συμβουλεύσει να στείλετε επαφή σας με τους μέσω e-mail στο: testimony.goodwill.loan@gmail.com. Και θα είναι ελεύθερη από τις απάτες στο διαδίκτυο. Όμορφη γυναίκα μου χαιρετισμούς της σε σας και αν όχι για σένα δεν μπορώ να imaginethe τρόπος ζωής, όπως θα πρέπει να είναι για την οικογένειά μου σήμερα. Παρακαλούμε να είμαι επαιτεία όλοι στη γη για να με βοηθήσει να ευχαριστήσω τον κ Μαρτυρία υπεραξία. Και θα είμαι πάντα να μοιράζονται αυτή τη μεγάλη surpriseand μαρτυρία που συνέβη στην καθημερινή μου ζωή σε όλα όσα χρειάζομαι δάνεια. Πάλι εκεί e-mail επικοινωνίας έχει ως εξής: testimony.goodwill.loan@gmail.com .. επικοινωνήσετε μαζί τους τώρα μέσω email για το δάνειο: testimony.goodwill.loan@gmail.com AS είναι αποδοτικές, ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΚΑΙ relaible .....

Ανώνυμος είπε...

Χαίρετε,

    Χρειάζεστε ένα δάνειο για να εξοφλήσετε τους λογαριασμούς σας; Ή για την επιχείρησή σας εάν ναι Στείλτε μας email: westhillfinances@gmail.com στη συνέχεια συμπληρώστε αυτές τις πληροφορίες για να εγγραφείτε

Όνομα στη βάση δεδομένων μας.

• Δανειστείτε τίποτα από €2.000 έως €500.000,00

(1) Το όνομά σας:
(2) Ποσό που απαιτείται ως δάνειο:
(3) Τηλέφωνο:
(4) Διάρκεια:
(5) Χώρα:
(6) Φύλο:
Στείλτε μας email στο: westhillfinances@gmail.com

Ευχαριστώ
Κυρία Gwen Alice
WESTHILLS

Unknown είπε...

ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ ΔΑΝΕΙΟ?

Σήμερα προσφέρουμε ένα σύστημα κυμαινόμενου δανείου με επιτόκιο 2% με έγκυρη κάρτα ταυτότητας για επαλήθευση.
Μπορείτε να στείλετε το αίτημα δανείου σας για οποιοδήποτε ποσό του δανείου που χρειάζεστε.
Προσφέρουμε δάνεια που κυμαίνονται από $ 5.000,00 USD Min. $ 50.000.000,00 USD Μέγ.
Είμαστε μακροχρόνια πίστωση από πέντε (5) έως πενήντα (50) χρόνια κατ 'ανώτατο όριο.
Δώστε το ακόλουθο είδος δανείου: δάνειο έργου, δάνειο αναχρηματοδότησης, δάνεια επιχειρηματικών επενδύσεων, δάνεια αυτοκινήτου ή οχήματος, δάνειο σπουδαστών, ενοποίηση χρέους, στεγαστικά δάνεια, προσωπικά δάνεια, δάνεια ταξιδιού και διακοπών, χριστουγεννιάτικα δάνεια και δάνεια νέου έτους.
Η εταιρεία μας χρειάζεται επίσης ένα άτομο που μπορεί να είναι εκπρόσωπος της εταιρείας μας στη χώρα σας.
Επικοινωνήστε με το γραφείο BARBARA HODGE FINANCIAL LOAN FIRM μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: barbarahodgeloanfirm@gmail.com. fredhenryloanfirm@gmail.com ή καλέστε μας στο +12149978460

Αν ενδιαφέρεστε για την οικονομική προσφορά μας και επιθυμείτε να αποκτήσετε ένα δάνειο από εμάς, επικοινωνήστε μαζί μας και δώστε μας τα παρακάτω στοιχεία και αυτό θα χρειαστεί για να ξεκινήσετε αντίστοιχα τους όρους και τις προϋποθέσεις του ποσού του δανείου.
Ονομα: ____________________________
Φύλο: _______________________________
Οικογενειακή κατάσταση: _______________________
Διεύθυνση Επικοινωνίας: ______________________
Πόλη / ταχυδρομικός κώδικας: ________________________
Χώρα: ______________________________
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΓΕΝΝΗΣΗΣ: ________________________
Ποσό που απαιτείται ως δάνειο: ________________
Διάρκεια δανείου: ________________________
Μηνιαίο εισόδημα / Ετήσιο εισόδημα: _________
Επάγγελμα: ___________________________
Σκοπός δανείου: _____________________
Τηλέφωνο: ________________________________
Φαξ: __________________________________
Σε αναγνώριση αυτών των στοιχείων θα σταλεί ένας καλά υπολογισμένος Όροι και Προϋποθέσεις, συμπεριλαμβανομένης της συμφωνίας.
Σας ευχαριστούμε για την υποστήριξη σας!
Τις καλύτερες ευχές,
BARBARA HODGE ΔΑΝΕΙΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Email: barbarahodgeloanfirm@gmail.com. fredhenryloanfirm@gmail.com ή καλέστε μας στο +12149978460



Απάντηση

james henry είπε...

Γεια σας, με λένε Dr. Camden Thompson από το University Of Texas Teaching Hospital, είμαι ειδικός στη Χειρουργική οργάνων και ασχολούμαστε με την αγορά οργάνων από ανθρώπους που θέλουν να πουλήσουν, και βρισκόμαστε στην Ηνωμένη Πολιτεία, αλλά το κεφάλι μας Το γραφείο βρίσκεται στις ΗΠΑ Texas. εάν ενδιαφέρεστε να πουλήσετε το νεφρό σας ή να πουλήσετε οποιοδήποτε μέρος του οργάνου του σώματός σας, επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες. Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω
Email: camdenthompson995@gmail.com
Αριθμός Whatsapp: +13252521944
Ελπίζοντας να σας ακούσω.
Χαιρετισμοί,
Δρ Camden Thompson
C.E.O
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΚΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ.