Διασπάται η Alpha Bank ακολουθώντας το μοντέλο Eurobank – Με στόχο την εμπροσθοβαρή μείωση των NPEs- Η Morgan Stanley δίνει τη σύσταση overweight για την ελληνική αγορά ήτοι για αποδόσεις καλύτερες από αυτές της αγοράς -Συμφωνία Mytilineos – Gazprom για την προμήθεια φυσικού αερίου-Citigroup: Η Ελλάδα στους κερδισμένους από την πρόταση Κομισιόν

Τετάρτη 6 Αυγούστου 2014

ΓΔ
















ΓΔ :ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΡΑΦΗΜΑ...

Την Παρασκευη 25/7 ειχαμε παρουσιασει τον ΓΔ , επισημαινοντας :
" Σε περιπτωση ΑΔΥΝΑΜΙΑΣ υπερβασης των 1215-1220 μον η υποχωρηση θα γινει πιθανα σφοδροτερη προς την κατω πλευρα του s-s2 ,διασπωντας καθοδικα και τις 1120 μον."..
εδω: http://www.freeforumstocks.blogspot.gr/2014/07/blog-post_25.html#more

Πραγματι ο δεικτης ,αρνηθηκε την υπερβαση του προαναφερθεντος επιπεδου ,διεσπασε καθοδικα και τον διπλο πυθμενα με σφοδροτητα και προσεγγισε -διαπερνωντας την- και την κατω πλευρα του s-s2. Oι 1062 μοναδες της προεκλογικης περιοδου στην J αποτελουν υστατη ελπιδα για πραγματικη αντιδραση στους long που ομως θα πρεπει να συνεχισθει με ανοδικη διασπαση του weighted κμο 5 ημερων ,καθως και με το κλεισιμο του gap(1118.97-1123,36) και την προσεγγιση των 1150 μον που εχουν μετατραπει σε σοβαρη αντισταση .
Ειμαστε σε εγρηγορση ..ο σημερινος ογκος θα μπορουσε να ειναι ογκος αντιστροφης .Θα εξετασουμε και τον ΔΤΡ καθως εκει ..παιζεται το παιχνιδι.

11 σχόλια:

michele είπε...

HSBC: Πιθανή εισδοχή της Eurobank στον δείκτη Stoxx 600

http://www.euro2day.gr/news/market/article/1243526/hsbc-pithanh-eisdohh-ths-eurobank-ston-deikth-stox.html

ArTaXiA είπε...

Το νου σας...

michele είπε...

Παντα τον εχουμε χεχε ..

Να πουμε εδω ,αν και το αναφεραμε ,τις εξαιρετικες επιδοσεις του Βαγγελη ,η χαρα του καθε αναλυτη

μετοχη και εταιρεια που ειναι -ως γνωστον-παντα στις προτιμησεις μου
οχι τυχαια βεβαια..

50% μειωση του καθαρου δανεισμου σε 2 χρονια

μπαρμπαλιας είπε...

για δαυτο τον περποιηθηκαν δεοντως....

Μικε ,για πολλοστη φορα στο ελληνικο
αυτα δεν εχουν καμια σημασια..

ArTaXiA είπε...

Μπάρμπα μου! Συμβολαιάκια να παίρνεις. Εύκολα, φθηνά. Δυο συναλλαγές το μήνα ή και λιγότερο κι ασε τα άλλα για τους επηρμένους.

michele είπε...

Δεν ειναι ακομα ΧΡΗΜΑΣΤΙΣΤΗΡΙΟ ,το ΧΑΑ για συμβολαιακια και options

κατι δινουν βεβαια ενιοτε..

Μπαρμπα,εχω ξαναπει για τον Βαγγελη και αυτα που εχω πει θα τα δωσει..

Οταν θα μπορω να δανειζομαι ΑΥΤΟΜΑΤΑ με το περιθωριο ασφαλειας μου απευθειας μετοχες να σορταρω ,κατι θα γινει

ArTaXiA είπε...

Έχω κάποιες ενστάσεις σχετικά με το τι είναι το ΧΑΑ και τι όχι, αλλά όπως πρεσβεύω, ο καθείς έχει την άποψη του. Οπότε, όλα καλά.

michele είπε...

Αrtaxia αγαπητε,δεν ξερω αν ειναι ο καταλληλος χωρος,αλλα ειμαι βεβαιος οτι θα μπορουσαμε να το συζητησουμε

ενδεχομενως με συνοδεια λιγο carpaccio λαβρακι και λευκο κρασι χεχε

michele είπε...

Συνάντηση αντιπροσωπειών του ΣΥΡΙΖΑ και της ΑΝΤΑΡΣΥΑ


Πηγή:www.capital.gr

Αντε να διαμορφωνονται οι καινουργιες κυβερνητικες δυναμεις

ArTaXiA είπε...

Α ρε Michele ξέρεις και ζεις αγόρι μου. Εγώ εδώ στο πανηγύρι του Αγ. Σώστη με λουκουμά βουτηγμένο στη σοκολάτα...

michele είπε...

Αυτο που περιγραφεις artaxia αν το δοκιμαζα εγω ( μμμμ) θα με κυνηγαγε ο γιατρος μου με τις κλωτσιες χαχα