Διασπάται η Alpha Bank ακολουθώντας το μοντέλο Eurobank – Με στόχο την εμπροσθοβαρή μείωση των NPEs- Η Morgan Stanley δίνει τη σύσταση overweight για την ελληνική αγορά ήτοι για αποδόσεις καλύτερες από αυτές της αγοράς -Συμφωνία Mytilineos – Gazprom για την προμήθεια φυσικού αερίου-Citigroup: Η Ελλάδα στους κερδισμένους από την πρόταση Κομισιόν

Κυριακή 22 Ιουνίου 2014

ΚΥΡΙΑΚΗ
με ελεύθερη γνώμη



H ΦΑΙΔΡΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ..


Την εβδομάδα που πέρασε, προέκυψε επιτέλους μια πραγματικά ευχάριστη είδηση. Δεν το γράφω καθ’ υπερβολήν, καθώς είχε πολύ καιρό (μπορεί και χρόνια...) να ανακοινωθεί μια μείωση τιμής σε ένα δημόσιο αγαθό που κατ’ εξοχήν αφορά την καθημερινότητα των Αθηναίων.

Θα το ακούσατε ίσως και στις ειδήσεις. Το εισιτήριο του μετρό μειώνεται από τον Σεπτέμβριο στο 1,20 ευρώ από 1,40 που είναι σήμερα, ενώ ακόμη μεγαλύτερο όφελος θα έχουν όσοι αγοράζουν τη λεγόμενη μηνιαία κάρτα. Από 45 ευρώ που είναι τώρα, μειώνεται στα 30 ευρώ. Δηλαδή με ένα ευρώ την ημέρα κάποιος θα μπορεί να κινηθεί προς και από τη δουλειά του και μάλιστα χρησιμοποιώντας όλα τα ΜΜΜ, δηλαδή και λεωφορεία, τρόλεϊ, τραμ κ.ο.κ. Προκειμένου δε να καταπολεμηθεί το φαινόμενο της ανταλλαγής εισιτηρίων μεταξύ των επιβατών, ο χρόνος που θα μπορεί να χρησιμοποιήσει κανείς όλα τα ΜΜΜ μειώθηκε ανά διαδρομή από 90 στα 70 λεπτά. Και τούτο, διότι μετρήθηκε ότι ακόμη και οι μεγαλύτερες διαδρομές στην Αττική με χρήση π.χ. και μετρό και λεωφορείου απαιτούν μάξιμουμ 61 λεπτά (συνυπολογιζομένων τυχόν απρόβλεπτων καθυστερήσεων).

Στο πλαίσιο αυτό, ο ΟΑΣΑ ανακοίνωσε την πρόθεσή του να κάνει κάτι που θα έπρεπε να γίνει από χρόνια. Τον επανασχεδιασμό όλων των λεωφορειακών γραμμών προκειμένου αυτές να συνδυαστούν με τους σταθμούς του μετρό και να εξυπηρετούνται καλύτερα οι επιβάτες. Με απλά λόγια, αντί για παράδειγμα να υπάρχουν λεωφορεία που κάνουν σήμερα το δρομολόγιο Ελληνικό-Σύνταγμα (που υπάρχει και η γραμμή του μετρό), ο ΟΑΣΑ θα αυξήσει τα τοπικά δρομολόγια στο Ελληνικό και στα γειτονικά του προάστια προκειμένου να ενθαρρύνει τους επιβάτες να χρησιμοποιούν και το μετρό, το οποίο θα γίνει παράλληλα αφετηρία και τέρμα των τοπικών λεωφορείων.

Με το ίδιο σκεπτικό ανακοίνωσε ότι καταργεί τη μηνιαία κάρτα των 20 ευρώ για όσους χρησιμοποιούσαν μόνο λεωφορείο καθώς θα μπορούν και εκείνοι να χρησιμοποιούν πλέον και το μετρό με τη νέα κάρτα των 30 ευρώ. Το αποφάσισε ξέροντας ότι την εν λόγω κάρτα επέλεγε μόλις το 17% των επιβατών και ότι οι μισοί εξ αυτών χρησιμοποιούσαν και το μετρό πληρώνοντας καθημερινά και δεύτερο εισιτήριο.

Φίλες και φίλοι, δεν θα έγραφα τόσο λεπτομερώς μια είδηση που ίσως έχετε διαβάσει αν δεν έμενα εμβρόντητος από την αντίδραση του ΣΥΡΙΖΑ. Οχι μόνον φρόντισε να απαξιώσει ένα επιτέλους ευχάριστο νέο, αλλά και να το στρεβλώσει πλήρως. Αφού κατήγγειλε ότι θα υπάρξει αύξηση για τους επιβάτες που χρησιμοποιούν μόνο λεωφορείο (αποσιωπώντας ότι για το 83% του συνόλου προκύπτει μείωση), έφτασε στο σημείο να κάνει το εξής ανήκουστο: Διαίρεσε το 1,40 ευρώ που ήταν σήμερα το εισιτήριο με τα 90 λεπτά που μπορούσες να κάνει χρήση και αντιπαρέβαλε το αποτέλεσμα με τη νέα τιμή (1,20 ευρώ / 70 λεπτά) εφευρίσκοντας το επιχείρημα ότι η νέα «χρονοχρέωση» που επιβάλλει ο ΟΑΣΑ ζημιώνει τελικά τους επιβάτες ανά λεπτό μετακίνησης! Μιλάμε για τον ορισμό του γκεμπελισμού (σε ανοησία)...

Τι κι αν οι αρμόδιοι του ΟΑΣΑ εξήγησαν ότι ελάχιστες είναι οι διαδρομές που υπερβαίνουν τα 61 λεπτά και ότι αυτό γίνεται μόνον σε εντελώς έκτακτες συνθήκες (πορείες κ.λπ.). Τι κι αν απέδειξαν ότι το 85% των επιβατών εξόφθαλμα ωφελείται από τη μείωση. Ο ΣΥΡΙΖΑ τον χαβά του: «Η κυβέρνηση βαφτίζει το ψάρι κρέας», είπαν τα στελέχη του, ενώ τα τρολ της Κουμουνδούρου τους συναγωνίστηκαν επάξια στη φαιδρότητα. Εφτιαξαν στο Διαδίκτυο αφίσα που καλεί του ξένους τουρίστες να μην αγοράζουν το τριήμερο ειδικό εισιτήριο (έναντι 20 ευρώ) αλλά να προτιμούν το καθημερινό, καταγγέλλοντας τον ΟΑΣΑ (στα αγγλικά) ότι τους κλέβει! Και αποσιώπησαν βέβαια ότι το τριήμερο αυτό εισιτήριο περιλαμβάνει και τις διαδρομές του προαστιακού προς και από το αεροδρόμιο αξίας 16 ευρώ.

Ειλικρινά αδυνατώ να καταλάβω πώς σκέφτονται εκεί στον ΣΥΡΙΖΑ. Ενδεχομένως πιστεύουν ότι αν αναλάβουν την εξουσία θα κατορθώσουν να δίνουν και ρέστα σε όσους επιβάτες χρησιμοποιούν τα ΜΜΜ για λιγότερο από 70 λεπτά. Μπορεί πάλι να εκτιμούν ότι αν διώξουν την τρόικα θα μπορέσουν να προσφέρουν ακόμη και δωρεάν τις συγκοινωνίες. Μέχρι ωστόσο όλα τούτα να συμβούν, καλό θα ήταν να θυμηθούν έστω νοερά εκεί στον ΣΥΡΙΖΑ την εικόνα του κ. Γ. Παπανδρέου (ας πούμε να καταγγέλλει την επένδυση της Cosco) και να συνειδητοποιήσουν όχι μόνον γιατί η πλειονότητα των πολιτών δεν τους παίρνει στα σοβαρά, αλλά και γιατί τρέμουν στην ιδέα για το τι μέλλει να συμβεί αν κληθούν να κυβερνήσουν...


www.kathimerini.gr

21 σχόλια:

Ilias D είπε...

Καλημερα,καλημερα σε ολους.
Εκτος απο τον Γιαννη που βρισκεται στα ομορφα Χανια κ ετοιμαζεται για τον γαμο,οι υπολοιποι διαβαστε αυτο,κατι θελει να μας πει. http://www.capital.gr/weekend_articles.asp?id=2043691



giannhs kon είπε...

Καλημέρα σε όλους τους φίλους

Καλημέρα ΗΛΙΑ

ΜΙΧΑΛΗ ευτυχισμένοι και αγαπημένοι για πάντα !!!!!!!!!!!!!!!!!

giannhs kon είπε...

ΤΥΧΑΙΟ ……………
με την ανακατάληψη το λόφου 1300 από τους ΤΑΥΡΟΥΣ επανέρχεται και το RED BULL RING ΜΕΤΑ ΑΠΟ 11 ΧΡΟΝΙΑ χαχαχα

giannhs kon είπε...

F1 Αυστρία

Έπειτα από 11 χρόνια η ιστορική πίστα του Spielberg που βρίσκεται στους πρόποδες των Αυστριακών Άλπεων, επιστρέφει στο καλεντάρι της F1, έχοντας νέο όνομα και ανακαινιστεί πλήρως.

Το circuit ονομάζεται πλέον Red Bull Ring και ανήκει στον ισχυρό άνδρα των πρωταθλητών της F1 και ιδιοκτήτη της εταιρείας ενεργειακών ποτών, Dietrich Mateschitz. Οι Αυστριακοί φιλοξενούν και πάλι Grand Prix, μετά το 2003 και τη πολυσυζητημένη νίκη του Michael Schumacher.

profit είπε...

Καλημερα σε όλους
Ηλία φουλ γεκ

giannhs kon είπε...

H πίστα είναι καινούργια για όλους τους οδηγούς. Πρόκειται για μια πανέμορφη αγωνιστική διαδρομή σε ένα υπέροχο περιβάλλον. Έχει μήκος 4,326 χιλιόμετρα, είναι από τις μικρότερες του πρωταθλήματος και περιλαμβάνει μόλις εννιά στροφές.

Παρά τις τέσσερις ευθείες η μέση ταχύτητα των μονοθεσίων είναι χαμηλή και το πιο δύσκολο κομμάτι είναι η στροφή 2, με τους οδηγούς να πέφτουν απότομα στα φρένα, χωρίς να έχουν ορατότητα στην κορυφή της στροφής. Στο circuit απαιτείται υψηλή αεροδυναμική απόδοση, με την Pirelli να έχει δώσει στις ομάδες τη μαλακή και την πολύ μαλακή γόμα

Ο καιρός στο Red Bull Ring δεν μπορεί να προβλεφθεί, καθώς υπάρχει μεγάλη πιθανότητα βροχής και αλλαγής στρατηγικής από τις ομάδες.
Οι δύο οδηγοί της Mercedes θεωρούνται και πάλι τα μεγάλα φαβορί, με τους Vettel και Ricciardo να θέλουν το καλύτερο αποτέλεσμα για ευνόητους λόγους

giannhs kon είπε...

Κυριακή 22/6
Αγώνας: 15:00GR (Alpha, OTE TV)

giannhs kon είπε...

http://cdn-4.motorsport.com/static/img/mgl/1500000/1580000/1588000/1588100/1588174/s1_1.jpg

ΠΑΝΟΣ είπε...

Καλημέρα σε όλους
Καλημέρα Ηλία
Με μια μέρα καθυστέρηση (λόγω βάφτισης του τζούνιορ χθες)...
...Μιχάλη σου εύχομαι να γιορτάσετε το ίδιο γεγονός πολλά πολλά χρόνια ακόμη με ΥΓΕΙΑ και ΕΥΤΥΧΙΑ (το δικό μου κοντέρ δείχνει 35 φέτος).
Όσο για την φαιδρή διαδρομή του ΣΥΡΙΖΑ...το γεγονός αυτό (γιατί είναι όντως γεγονός) δεν σημαίνει ότι η διαδρομή των κρατούντων μπορεί να είναι εξίσου φαιδρή, ελλείψει αντιπάλου. Τα έχω ξαναπεί χίλιες φορές, οπότε συνοπτικά και για τελευταία φορά πλέον θα πω:
Πρέπει να μπει ένα τέλος στην καθημερινή αβεβαιότητα και το άγχος για το αύριο που βιώνουμε. Δεν γίνεται, δεν στέκει, να το βλέπεις κάθε μέρα στα λόγια και τα μάτια όλων. Δεν πάμε πουθενά έτσι.
Ή θα μπει ένα ΣΤΟΠ σε ψέμματα, εφησυχασμούς, φρούδες υποσχέσεις, για να περνάει απλά ο καιρός...
(που ούτε οι ίδιο πιστεύουν και που διαψεύδονται σε λίγο καιρό με νέα μέτρα και νέες περικοπές και μετά πάμε στα επόμενα)
... με μια ευρύτερη εθνική συναίνεση και συνεννόηση που θα βάλει ένα σημείο ΜΗΔΕΝ, πέρα από το οποίο δεν θα δεχτούμε να υποχωρήσουμε άλλο.
Ή θα παραδεχτούμε (και να μας το πουν καθαρά) ότι είμαστε τελειωμένοι, υποταγμένοι και ανήμποροι να αντιδράσουμε, με ότι αυτό συνεπάγεται.
Το να πίνεις μια μπουκάλα τσίπουρο και να ξεκαρδίζεσαι μετά στα γέλια , χτυπώντας τις αδυναμίες της άλλης πλευρά, εμένα δεν μου προσφέρει τίποτα και πιστεύω και γενικότερα.
Καλή Κυριακή να έχουμε.

ΠΑΝΟΣ είπε...

Καλημέρα και στους υπόλοιπους φίλους...απλά όταν ξεκίνησα να γράφω είδα μόνο το σχόλιο του Ηλία

giannhs kon είπε...

Καλημέρα ΓΙΩΡΓΟ

Καλημέρα ΠΑΝΟ
ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΣΕΙ και να τον καμαρώσετε όπως επιθυμείτε

profit είπε...

Πανό ότι καλύτερο στον διάδοχο

Ilias D είπε...

Καλημερα Πανο,να σας ζηση ο Παναγιωτης,ετσι ολοκληρο το ονομα...χεχεχε...γεροι να εισαστε να τον καμαρωνετε φιλε κ ευχομαι να παρει κατι απο το μεγαλειο το Γκατζολικο,απο αυτο που εχει μονο ο Πανος.
Καλημερα Γιαννη ρεντ μπουλ...ταυραρε...μου υποσχεθηκες μια αναφορα της επενδυτικης σου τακτικης...ζητησα βεβαια κ της του Δημητρη,την οποια δεν ελπιζω να την δουμε...αλλα κ της Cleo,αυτη για καποιο λογο την περιμενω,ισως οταν νοιωσει ετοιμη να μας την πει.
Καλημερα Γιωργο...εκτος απο ΓΕΚ εχεις κ κατι ΤιΠια;
Μιχαλη οταν τελειωσεις με τα μεθεορτια(μα πως τα λεω...χαχαχα)ριξε σε παρακαλω κ μια ματια στα sms σου.

Ilias D είπε...

.......
Υγ.μονο για Πανο.
Ελπιζω ο Παναγιωτης να μην παρει την γκρινια σου για τις συνταξεις...
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

profit είπε...

Εχω Ηλία ετετπ με μ.ο 1,3

Ilias D είπε...

Μαλιστα.
Ριξε μια ματια στους μπολιντζερ Γιωργο κ στους ογκους,συνεκρινε τους με ενα 9μηνο περιπου πριν.

Ilias D είπε...

οκ Μιχαλη ευχαριστω,με την συνηθη διαδικασια φανταζομαι,χωρις κατι ιδιαιτερο δλδ.

ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΜΠ είπε...

Πανο να σου ζήσει ο Παναγιώτης jounior να τον χαίρεσαι και να είστε καλά..

ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΜΠ είπε...

Εγώ ένα έχω να πω πιο χρέος και πράσινα άλογα..κατασχέθηκαν 2 τόνοι και κάτι... άλλοι 20 τόνοι αν κατασχεθούν ξεχρεώσαμε και θα μας μείνουν κιόλας... για ανάπτυξη...

Καλημέρα καλά να περνάτε

michele είπε...

Να ζησει ο Πανος junior ,τυχερος που γεννηθηκε μεσα στην κριση ,γιατι θα μεγαλωσει μεσα στην εξυγιανση!

Πανο 35 εε;; θαυμαστος στοχος και για μενα λοιπον!

Το αρθρο το εβαλα γιατι χρησιμοποιω καθημερινα μετρο και ενιοτε και τοπικο λεωφορειο και με ..αγγιζει.

Πραγματι το μηνιαιο εξοδο μετακινησης μου θα πεσει απο 45 ευρω στα 30.Μιλαμε για πραγματικα πρακτικα θεματα .
Αντιθετα αν πρεπει να πληρωσω παρκιγκ για το αμαξι μου στο κεντρο θα πληρωσω το λιγοτερο 10 ευρω ημερησιως.


Συχνα λοιπον η πολιτικη αντιπαραθεση ,δεν ειναι τετοια και επομενως ευχαριστως την αποδεχομαι,αλλα αγγιζει τα ορια της πολιτικης αλητειας.

Δυστυχως και στις πολιτικες μας επιλογες το μη χειρον εξακολουθει να ισχυει..

michele είπε...

Οπως ειχα υποσχεθει
ανεβηκε ενα ενημερωμενο μηνιαιο γραφημα του ΦΦΓΚΡΠ
ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ
στον ΜΠΑΡΜΠΑ και σε ολους τους φιλους
με την υπενθυμιση της παρουσιασης της, 15 ευρω χαμηλοτερα ,τον Οκτωβριο του 2013