Διασπάται η Alpha Bank ακολουθώντας το μοντέλο Eurobank – Με στόχο την εμπροσθοβαρή μείωση των NPEs- Η Morgan Stanley δίνει τη σύσταση overweight για την ελληνική αγορά ήτοι για αποδόσεις καλύτερες από αυτές της αγοράς -Συμφωνία Mytilineos – Gazprom για την προμήθεια φυσικού αερίου-Citigroup: Η Ελλάδα στους κερδισμένους από την πρόταση Κομισιόν

Τρίτη 11 Μαρτίου 2014

ΕΤΕ

ΕΤΕ: ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΡΑΦΗΜΑ...

Η ανοδικη διαφυγη απο το μπλε καναλι τυπου σημαιας ,εδωσε την απαραιτητη ορμη στη μετοχη ,που σημερα εκλεισε στην πρωτη αντισταση W της ζωνης W-W1.
Προηγηθηκε η ανοδικη διασπαση των 2 απλων κμο 30 και 200 ημ .Η επομενη σοβαρη αντισταση ειναι η S στα 4,31 ,εαν και εφ οσον διασπαστει και η ενδιαμεση W1 στα 4,12.Απωτερος στοχος η ζωνη D-D1  ( 4,54-4,70)
Αντιθετα σε περιπτωση αρνησης του τιτλου της διασπασης των W1 και S ειναι πιθανο να δοκιμαστει εκ νεου η πρασινη των 3,65 η οποια πλεον λειτουργει ως στηριξη.

45 σχόλια:

michele είπε...

Στα 63 ο RSI 14 ενισχυει το σημα αγορας . Μικρο gap ενος ποντου 3,74-3,75

Ilias D είπε...

Ωραια Μιχαλη,κ να κανει μια μικρη σταση,σε αυτα τα επιπεδα αυριο,για μαζεμα δυναμεων δεν νομιζω οτι χαθηκε ο κοσμος,να δωσει ευκαιρια κ σε καινουργιους να μπουν μεσα.

michele είπε...

Ασφαλως Ηλια ειναι πολυ πιθανο αυτο.Μεχρι το 3,80-3,81 ολα βαινουν καλως

ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΜΠ είπε...

Πάμε γερά..

Ilias D είπε...

Γερα γερα,αλλα να προλαβω να παρω κ μια τραπεζουλα 9-10 μοναδουλες ποιο κατω,που την εχω στο ματι....χεχε

ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΜΠ είπε...

μπες και πάμε τότε χαχα

michele είπε...

Ωραια ολα αυτα,αλλα η πραγματικη οικονομια εχει υπεραποδωσει
και βασει των στοιχειων
οι Ελληνες επενδυτες καθονται και κοιτανε

Ilias D είπε...

...κ ιδου μια αποδειξη ακομα...
http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=26519&subid=2&pubid=113142903

χεχε


ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΜΠ είπε...

Εγώ πάντως είμαι αγορασμένος και με λίγη ρευστότητα δεν ξέρω αν κανω καλά αλλά όποτε πούλησα θέση ολόκληρη για όποιο λόγο, κλαίω τα χαρτιά που είχα..

Ilias D είπε...

Παρομοιως ποδηλατη μου.
Μιχαλη προσεξες το κερι της ΠΕΙΡ;

michele είπε...

Ναι το προσεξα,κερι αντιστροφης ειναι ,αλλα να δουμε αν θα γραψει και στο ταμπλο

Γιαννη καλα κανεις,ακολουθεις την αγορα ,προσοχη θελει
και οντως καποια ρευστοτητα

Ilias D είπε...

Σκοπευω να στηθω αυριο για αγορα,αν δεν γινει κανενα στραβο(ο Αμερικανος κοκκινος,ισως την παρω εκει που θελω)κ μετα να παω να ασχοληθω με τα προβληματα του κλαδου μου(το σωστοτερο θα ειταν της συντεχνιας μου),αρκετη πλατη βαλαμε.

Ilias D είπε...

;

michele είπε...

Ε το ενα ανεξαρτητο απο το αλλο Ηλια

ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΜΠ είπε...

Κι η αλφα εχει περίπου ιδιο κερί με τη πειρ αφου χτυπησε και στο 100 ρι εκ

Alexandratos - Koulis plz save TPEIR bank είπε...

ΧΑΚΟΡ και ΝΗΡΕΑ Θα πάρω την μέρα που θα στείλει η ΝΑΣΑ Έλληνα βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ στο φεγγάρι!!!

Γούστα είναι αυτά, για άλλους είναι μια χαρά χαρτιά και εύχομαι να είναι κερδοφόρα ώστε όταν ρευστοποιηθούν να επενδυθούν σε άλλα σοβαρότερα χαρτάκια...

michele είπε...

Χαχα καλα για ΝΗΡΕΑ συμφωνω πια,αλλα το χακορ ειναι αλλο πραγμα
πληρωσε τις ζημιες του στη διαδρομη
6 ευρω-0,30 ευρω

Alexandratos - Koulis plz save TPEIR bank είπε...

Ο μέτοχος (κόσμος) σίγουρα πλήρωσε, δεν θυμάμαι όμως την εταιρία να κατέβαλε στις τράπεζες τίποτα.

Άσε εγώ είμαι τελικά λίγο πιο θεσμικός στα μικρά, κανένα ΑΡΑΙΓ, ΚΥΡΜ, ΜΠΕΛΑ, ΜΕΤΚ, ΣΑΡ (που δεν ακουμπήσαμε καθόλου φέτος), ΒΙΟΚΛΙΝΙΚΗ κλπ.

ο dwk είπε...

…έχεις κάποια προτίμηση ;;;
(…τσίμπησα!!)

Ilias D είπε...

Τι παθατε ολοι σας σημερα;θα μου συγχισετε το φιλαρακι μου,κ με το δικιο του εδω που τα λεμε.
Ναλεγες στον Αρη,ναι,μαζι σου.
Τον βουλευτη διαλεξτε τον εσεις.

ο dwk είπε...

…και ΔΕΝ εννοώ το 12:35 …

Ilias D είπε...

Γ#μωτο,δεν προλαβα.

ο dwk είπε...

(12:31)

Alexandratos - Koulis plz save TPEIR bank είπε...

Γυναίκα λέω να στείλουμε dwk, κατσίκι ανήμερο είναι, σε ποιον λογικό άνθρωπο υπάρχει πιθανότητα να λείψει?

Ilias D είπε...

...κ εγω νομισα οτι θα με συνεδραμε για το 11.40

Ilias D είπε...

συνεδραμες

ο dwk είπε...

…μη μου πεις για την …λατρεμένη του μικέλε !

ο dwk είπε...

…ευτυχώς που έχω και σένα Ηλία
…που με υποστηρίζεις……..

Alexandratos - Koulis plz save TPEIR bank είπε...

Είναι αλήθεια ότι είναι τρελός καψούρης μαζί της αλλά δεν βρήκε τρόπο ΑΚΟΜΑ να την το πει από κοντά. Θαυμαστής ρε παιδί μου, στόκερ που λένε οι Αμερικάνοι, να μην σου πω ότι σκεφτόταν να της αφιερώσει το όνομα της σελίδας...

Είχαν σπουδάσει μαζί νομική στην Ιταλία.... εφηβικό σκίρτισμα!!!

Alexandratos - Koulis plz save TPEIR bank είπε...


ήσουν κάποτε για μένα
ένας ήλιος,μια αλήθεια
ένα σκίρτισμα στα στήθεια
μια αγάπη δυνατή

ο dwk είπε...

…με την Ζωή ;;;;;;;;;;;;;;;;;

Ilias D είπε...

χαχαχα...μου φενεται οτι ο εφηβος βγηκε ραντεβου,,,,

ο dwk είπε...

…την καλλίφωνο ;;;;;

ο dwk είπε...

…την καλλίπυγο ;;;;

Ilias D είπε...

εννοεις.......

Ilias D είπε...

.....καλλλιπυγο.....

Ilias D είπε...

...Ανωγια μερια;

ο dwk είπε...

…όσα λ και να βάλεις
…δεν με χαλλλλλάς !
(…προχθές μπήκα αττ……..)

Alexandratos - Koulis plz save TPEIR bank είπε...

Αχ Ζωίτσα... (τον άλλον τον βούλιαξε ο καναπές τόση ώρα?)

ο dwk είπε...

…κατά 99,9 τοις εκατό
…βλέπει Τράγκα !!!

Alexandratos - Koulis plz save TPEIR bank είπε...

Εφηβικό του πρότυπο....

τελικά το τσέρνομπιλ του έχει αφήσει βαθιές πληγές...
΄
Λέω να σας αφήσω, πάμε για ύπνο και εμείς, Σε 6 ώρες κοντά σας και πάλι...

Καλό ξημέρωμα, καλή ξεκούραση σε όλους.

Ilias D είπε...

Νομιζω οτι εκανες καλα,αν ειχα(τοτε)ρευστο θα εμπαινα κ εγω,οπως θα μπω κ αν σπασει το 0,194-5(αν εχω ρευστο).....
χαχαχα μου ξεφυγε το 3το λ,ασε την ορθογραφια μου,οταν τα κοιταω μετα,αλλοτε γελαω κ αλλοτε κουναω το κεφαλι.

ο dwk είπε...

….μη νομίζεις …κοντά στο σημερινό τα πήρα…
…καλό ξημέρωμα και από μένα !

Ilias D είπε...

Καληνυχτα κ απο μενα.

michele είπε...

Ειχα και ασχολιες σιγα μην σας παρακολουθουσα χεχε