Διασπάται η Alpha Bank ακολουθώντας το μοντέλο Eurobank – Με στόχο την εμπροσθοβαρή μείωση των NPEs- Η Morgan Stanley δίνει τη σύσταση overweight για την ελληνική αγορά ήτοι για αποδόσεις καλύτερες από αυτές της αγοράς -Συμφωνία Mytilineos – Gazprom για την προμήθεια φυσικού αερίου-Citigroup: Η Ελλάδα στους κερδισμένους από την πρόταση Κομισιόν

Κυριακή 9 Φεβρουαρίου 2014

ΚΥΡΙΑΚΗ
με ελεύθερη γνώμη


OI ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ...


Ερχονται στιγμές όπου η εμπιστοσύνη των πολιτών στη δημοκρατία κλονίζεται. Εκεί που όλα έβαιναν καλώς και αισθανόμασταν ότι στεκόμαστε σταθερά στα πόδια μας, έρχεται η κρίση σαν μια ασθένεια που αγγίζει τους πάντες και αλλάζει τα πάντα. Αλλάζουν οι σχέσεις μεταξύ μας, αλλάζουν οι αντιλήψεις μας. Αρχίζουμε να αναθεωρούμε πολλά, να αναζητούμε υπαιτίους αλλά και σιγουριά. Θέλουμε να ξέρουμε τι συνέβη και πού να πάμε. Αλλά θολώνουμε, δεν σκεφτόμαστε καθαρά, κινδυνεύουμε να πάρουμε λάθος αποφάσεις. Το δημοκρατικό πολίτευμα είναι ένας ζωντανός οργανισμός, ο οποίος απαιτεί απ’ όλα τα μέλη του να συμμετάσχουν στις λύσεις των προβλημάτων που αντιμετωπίζει. Γι’ αυτό ό,τι συμβαίνει στην Ελλάδα σήμερα έχει ιδιαίτερη σημασία για την Ευρώπη. Γι’ αυτό παραμένει πολυτιμότατος ο οδηγός που μας άφησε η πρώτη δημοκρατία.

Η αθηναϊκή δημοκρατία βασίστηκε στην εφαρμογή της αρχής ότι ο νόμος είναι πιο σημαντικός από αυτούς που τον εφαρμόζουν και ότι ενώπιόν του όλοι οι πολίτες είναι ίσοι. Υπήρξαν, όμως, πολλές περιπτώσεις όπου οι πολίτες πήραν αποφάσεις λανθασμένες, βάναυσες και αυτοκαταστροφικές. Δρούσαν υπό την επιρροή δημαγωγών – αυτό που σήμερα αποκαλούμε «λαϊκισμό». Αλλη απειλή προερχόταν από ομάδες που πίστευαν ότι τα δικά τους μέλη ήταν πιο ικανά να κυβερνήσουν απ’ ό,τι ο Δήμος. Οι ολιγάρχες ήθελαν επιστροφή σε μιαν άλλη μορφή πολιτεύματος – προγενέστερου των μεταρρυθμίσεων που οδήγησαν στη δημοκρατία. Το 411 π.Χ., μετά την καταστροφική ήττα της σικελικής εκστρατείας, ύστερα από 51 χρόνια δημοκρατίας, οι Αθηναίοι, αβέβαιοι για την πορεία τους, υποδέχθηκαν χωρίς μεγάλη αντίδραση την επιβολή ολιγαρχικού καθεστώτος. Γρήγορα μετάνιωσαν και τον επόμενο χρόνο αποκατέστησαν τη δημοκρατία. Το 404, όταν έχασαν τον πόλεμο με τη Σπάρτη, τους επιβλήθηκε ολιγαρχία. Τον επόμενο χρόνο αποκαταστάθηκε η δημοκρατία και αυτή κράτησε για άλλα 80 χρόνια, παρέχοντας, όπως σημειώνει ο ιστορικός W.G. Forrest, «ειρηνική, συναινετική και δημοφιλή διακυβέρνηση για το μεγαλύτερο και πιο πολύπλοκο κράτος στην Ελλάδα».

Σήμερα βλέπουμε μια διαμάχη όπου η διευρυνόμενη ανισότητα μεταξύ πλουσίων και φτωχών πολιτών (αλλά και κρατών) δοκιμάζει τις αντοχές του δημοκρατικού πολιτεύματος. «Λαϊκιστές», κατά τους αντιπάλους τους, είναι αυτοί που θέλουν να δουν το «σύστημα» που τους πρόδωσε να σαρώνεται. «Ολιγαρχικοί» είναι όσοι υποτίθεται ότι είναι ή κρύβονται πίσω από το σύστημα. Με την κρίση, η επιβολή της λιτότητας ωθεί πολλούς να ονειρεύονται εύκολες λύσεις, όπως η επιστροφή σε ένα εξιδανικευμένο παρελθόν. Τυχόν νίκη των λαϊκιστών, όμως, πιθανότατα να οδηγήσει σε ασύνετες πολιτικές, που θα καταλήξουν αργά ή γρήγορα σε περισσότερη λιτότητα, μεγαλύτερη ένταση και αστάθεια. Τότε ο λαός χάνει την εμπιστοσύνη στον εαυτό του και μπορεί να δεχθεί αυταρχικές λύσεις.

Οπως διδάσκει η Ιστορία, όμως, λαός που έχει δοκιμάσει τη δημοκρατία δεν μπορεί να ανεχθεί επί μακρόν άλλη μορφή διακυβέρνησης. Σε αυτήν την κρίση, η Ελλάδα ήταν και παραμένει προπομπός στην αναζήτηση του δρόμου που θα οδηγήσει στη στήριξη κάθε χειμαζόμενου λαού και στην ενίσχυση της Ευρώπης. Εδώ, με τη βοήθεια της Ευρώπης, πρέπει να βρεθεί η έξοδος από το δάσος της λιτότητας, του λαϊκισμού και του αυταρχισμού. Η δημοκρατία δεν είναι δεδομένη και αυτονόητη. Χωρίς δημοκρατία δεν θα υπάρχει Ευρώπη.


Νίκος Κωνσταντάρας   www.kathimerini.gr

36 σχόλια:

ΠΑΝΟΣ είπε...

Καλημέρα σε όλους
Ευχαριστώ όλους τους φίλους μου που μου ευχήθηκαν εχθές. Να είναι πάντα καλά και να είναι υγιείς και ευτυχισμένοι.
Το κοντέρ έγραψε και το 1 μετά από το 6 αλλά αυτό ουδόλως με πτοεί.

Όσο για μένα...η διαδρομή μου (δια της συμμετοχής εννοώ) στον θαυμαστό κόσμο του ίντερνετ έφτασε στο τέλος της.
Παραθέτω και τα 2 τελευταία σχόλια του περασμένου Σαββάτου...

Blogger Ο/Η mixalis mixalios είπε...
Τριδυμε με τον τρόπο που ξεκίνησες το σχόλιο σου μας έκανες να μη διαβάσουμε το υπόλοιπο! Και αν θέλεις είναι πιο ευανάγνωστα τα 10 σχόλια του μικρου παρά το μακροσκελές το δικό σου!καληνύχτα σε όλους!
1 Φεβρουαρίου 2014 - 11:43 μ.μ.

Blogger Ο/Η ΠΑΝΟΣ ΑΘΗΝΑ είπε...
Kαι πολύ καλά έκανες που δεν το διάβασες. Τα υπόλοιπα, περί ευανάγνωστων σχολίων κλπ είναι θέμα γούστου, μεγέθους, οπτικής γωνίας, διάθεσης, χρόνου και προτιμήσεων.
Κανένας δεν υποχρεώνει κανέναν να κάνει κάτι με το ζόρι.
Ποτέ δεν έγραψα κάτι για προσωπική προβολή, για να αποκτήσω φίλους ή για προσηλυτισμό.
Η συνέχεια για να δούμε λακωνικά, πολιτικώς "ορθά", "σχετικά", "ευπρεπή", παραδεκτά και ευανάγνωστα σχόλια ανήκει σε σένα και τους υπόλοιπους, όσους βέβαια τολμούν να εκτίθενται.
Το καλημέρα και το καλησπέρα μόνο, το γράφει και η κυρά-Κατίνα...
2 Φεβρουαρίου 2014 - 4:46 μ.μ.

...και θα ήθελα μόνο να προσθέσω ότι ο ..λαός μίλησε! Και λέω μίλησε γιατί μόνο ένας τοποθετήθηκε τόσο καθαρά.
Προτιμά λοιπόν ο λαός τα ευανάγνωστα, ανορθόγραφα, ακαταλαβίστηκα, "απειλητικά" και εμφανώς λιβανιστικά για το καθεστώς σχόλια. Τα δικά μου είναι μακροσκελή και δυσανάγνωστα.

Με γεια του με χαρά του.

Κάποια στιγμή θα γράψω κι εγώ αναλυτικά τις σκέψεις μου και θα ξετυλίξω βήμα βήμα το κουβάρι των αντιπαραθέσεων.
Κάποια στιγμή...

ΠΑΝΟΣ είπε...

Φυσικά όποιος θέλει ξέρει που και πως θα με βρει...

giannhs kon είπε...

Μη μετράς τα κεριά στην τούρτα, απλώς δες πόσο φωτεινά είναι .χαχα

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΕ να τα εκατοστίσεις

Καλημέρα σε όλους τους φίλους

Ilias D είπε...

*11:43
Τυχερε,εδω κ ενα χρονο γλυτωσες το 2ο ΛΑΦΚΑ χεχεχε.
Πολυ καλημερα σας.

ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ είπε...

Πανο χρονια πολλα ευχομαι κ οτι καλυτερο.Να εισαι υγιης κ παντα τυχερος.Μην χανεσαι...

Alexandratos - Koulis plz save TPEIR bank είπε...

61 ετών λοιπόν και ακόμα τσακώνεσαι/παρεξηγείσαι σαν 11χρονος :)

Φύγε δεν σε παίζω εσένα,
όποιος το λέει είναι,
κάνε δακτυλάκια να κόψουμε φιλία

Και εσείς παλιόπαιδα συνοδοιπόροι,
που παίζαμε ποδόσφαιρο στην ίδια ομάδα,
που κανείς σας δεν με υποστήριξε,
να πάτε να βρείτε άλλη μπάλα να παίξετε


"ο ..λαός μίλησε! Και λέω μίλησε γιατί μόνο ένας τοποθετήθηκε τόσο καθαρά." ... Ή μαζί μου ή απέναντι?


Γιατί πρέπει δηλαδή να σχολιάζει κάποιος το καθετί κι αν δεν το κάνει να φαίνεται ότι συμφωνεί με τον άλλο αντί για μένα (διαφωνία και με τους δύο?), γιατί θεωρητικά πρέπει να υπάρχει αλάθητο και αψεγάδιαστο σε ότι γράφω για να συνεχίσει ο άλλος να είναι φίλος μαζί μου ή για να συνεχίσω να σας κάνω την τιμή να είμαι στην παρέα σας?

Γιατί δεν μπορεί να έχω ξεφύγει 2-3 φορές και να έχω γράψει "παπαριές" που άλλοι θα διαφωνήσουν κι άλλοι θα προτιμήσουν να τις αφήσουν απλά ασχολίαστες?

Περίεργο πράγμα η περηφάνεια. Λένε ότι όσο μεγαλώνεις σκληραίνει κι αυτή, γαντζώνεται επάνω σου και δύσκολα σε αφήνει. Το βλέπω και στο οικογενειακό μου κύκλο, που αδέλφια έχουν τσακωθεί και δεν μιλάνε εδώ κι χρόνια.

Αγαπητέ Πάνο, ξέρω πως να σε βρω, υπόσχομαι όμως ότι δεν θα το κάνω...(γαμώτο είναι κολλητική η υπερηφάνεια...) Καλό ασκητισμό ή VIP γκρουπάκια με τους άλλους καλούς μας κοινούς φίλους.

Η εκτίμησή μου για σένα, το ενδιαφέρον μου για τα κοινά μέρη μας, ή τα εγγονάκια πάντα θα υπάρχει, εύχομαι ειλικρινά ότι καλύτερο. Κι όταν με το καλό κανονίζουμε να βρεθούμε, εννοείται ότι θα σε ασπάζομαι και θα πίνουμε παρέα, όπως με τόση χαρά έκανα τις προάλλες και με το Φασοκυνηγό.

Εμείς εδώ θα είμαστε όσο το επιτρέπει η δουλειά, μέχρι να μας ξεβράσει, ελπίζω να περνάτε συχνότερα να μας μιλάτε.

Καλό απόγευμα σε όλους.

ΠΑΝΟΣ είπε...

Eυχαριστώ πολύ τους 2 Γιάννηδες για τις ευχές τους
Δεν πρόκειται να χαθώ πάντως

ΠΑΝΟΣ είπε...

...μιλάω και για ορθογραφία τρομάρα μου

ακαταλαβίστηκα γράψε ακαταλαβίστικα

ΠΑΝΟΣ είπε...

Όσο για σένα φίλε μου Αλεξανδράτε, νόμιζα ότι με ξέρεις τόσα χρόνια τώρα.
Κοίτα τώρα τι με βάζεις να κάνω βραδιάτικα…
Που τον είδες τον εγωϊσμό;
Ζήτησα ποτέ υποστήριξη από κανέναν;
Όχι, γιατί πιστεύω ότι μπορώ να τα καταφέρω μόνος μου.
Αν ήταν έτσι θα το έπαιζα όπως οι προηγούμενοι που σταμάτησαν να γράφουν και που αρκέστηκαν σε ένα ξερό "Γιατί δεν με υποστηρίξατε" ...και αυτό ήταν όλο.
Εγώ δεν έκανα το ίδιο.
'Εχω γράψει χιλιάδες σελίδες, επάνω σε όλα τα θέματα, άρα ή δεν με διάβαζες όπως ο Μιχαλιός που είναι και καινούργιος εδώ που τα λέμε ή ξεχάστηκαν και τα πήρε ο άνεμος.
Ας είναι όμως... θα τα πω για τελευταία φορά και επειδή είσαι εσύ και μόνο.
Και ας μη με πάρεις ποτέ στο τηλέφωνο
Λίγα λίγα για να είναι ευανάγνωστα και να τα προλαβαίνει και ο Μιχαλιός.

Όπου νομίζεις ότι δεν έχω γράψει κάτι τουλάχιστον 5 φορές κάνε παρέμβαση αν θέλεις και όποτε θέλεις για να μου το πεις.

ΠΑΝΟΣ είπε...

Πρώτα πρώτα πάντα ήξερα την κατηγορία που ανήκω και την «κλάση» μου και το έγραφα με κεφαλαία γράμματα.
Μισθωτός και νυν συν/χος ΕΧΩΝ ανάγκη την σύνταξη. Μαζί με 2-3 το πολύ ακόμη φίλους ήμασταν οι μόνοι που το συζητούσαμε. Άρα έχω την απαίτηση κάποιος να σέβεται την κατηγορία μου για να σεβαστώ την δική του.
Αν εσύ είσαι άνετος, μάγκας, ανεξάρτητος, φτιαγμένος κλπ δεν θα μου λες ότι είμαι Κινέζος και πρέπει να παίρνω 500 και αύριο 300 € σύνταξη επειδή εσύ δεν την έχεις ανάγκη.
Όποτε μίλησα για σύνταξη η «ηπιότερη» απάντηση που πήρα ήταν: «γιατί εγώ θα πάρω αύριο τίποτα;» Δικαίωμα σου να σκέφτεσαι έτσι δικέ μου αλλά κράτα το για τον εαυτό σου και εσύ μη διεκδικείς τίποτα. Δικαίωμά μου όμως και μένα να διεκδικώ.
Και η χειρότερη απάντηση «εδώ είναι μόνο για μετοχές και αν έχεις πρόβλημα επιβίωσης δεν καταλαβαίνω τι θέλεις και γράφεις εδώ μέσα» (!!!)
Είμαι αργόστροφος όμως και δεν το κατάλαβα ούτε το «χώνεψα» από την πρώτη φορά…αν και το έγραψα ότι εδώ έχουμε να κάνουμε με «ελίτ» (τρομάρα τους)

ΠΑΝΟΣ είπε...

Μιλάω για τις περίφημες «ρυθμιζόμενες χρεώσεις» της ΔΕΗ που αντικατέστησαν το πάγιο αλλά επί τέσσερα, εις βάρος (φυσικά) του καταναλωτή και εισπράττω το αμίμητο:
«Στους δικούς μου λογαριασμούς το μεγαλύτερο ποσό είναι τα δημοτικά τέλη» με καμιά εικοσαριά χαχα στο τέλος!
Μεγάλε… ήθελες απλά να μας πεις ότι έχεις σπίτια με πολλά τετραγωνικά αλλά ντρεπόσουνα πριν και βρήκες την ευκαιρία να το πετάξεις μόλις το έγραψα εγώ. . (ακολουθούν πολλά χα)


ΠΑΝΟΣ είπε...

Έγραψα για την υποστήριξη που πρέπει να δείχνουμε, στα στενά συγγενικά μας πρόσωπα τουλάχιστον, αν έχουν δάνεια και είναι άνεργοι και εισέπραξα την χλεύη και ότι αποκλείεται γιατί ΟΛΟΙ οι Έλληνες είναι απατεώνες και μόνο όταν στριμωχτούν πληρώνουν.
Πάλι για τον εαυτό του μιλούσε βέβαια και για τον "κόσμο" του.
Δεν με ενδιαφέρει καθόλου αυτός ο κόσμος του.

ΠΑΝΟΣ είπε...

Θέλεις κι’ άλλα;;;
Μπορώ να γράφω μέχρι το πρωί…αλλά δεν θα το κάνω, δεν αξίζει τον κόπο

ΠΑΝΟΣ είπε...

Για τους σεισμούς της Κεφαλλονιάς… μόνο ένα σχόλιο είδα και αυτό του μπάρμπα .
Το πόπολο δεν ασχολείται με τέτοια Tres banal θέματα

Το πόπολο θέλει να του δώσεις ένα «χαρτί» που να τρέξει αύριο...

Το πόπολο θέλει να διαβάζει σχόλια του τύπου…
«ΕΓΩ έχω βάλει 100.000 € στο τάδε χαρτί
Αν πάει πιο κάτω από την αγορά μου έχω λεφτά και θα πάρω κι άλλα.
ΕΓΩ θα πουλήσω μόνο εάν και εφόσον πάει στα 4 ευρώ»

…και να μένει με το στόμα ανοιχτό…
...μεγάλε θα λέει από μέσα του, ποιος είσαι ρε σύ;;;

Δεν έγραψα όπως βλέπεις κάτι "περίεργο" αν και τα λόγια σου ήταν σκληρά, ποιες VIP παρεούλες και γκρουπάκια λοιπόν μου λες;;; Για μένα τα είπες όλα αυτά ή για κάποιον άλλο;

Alexandratos - Koulis plz save TPEIR bank είπε...

Ελπίζω να μην εννοείς ότι εγώ σου είπα ή παραπονέθηκα για κάτι απο τα παραπάνω...
ομολογώ απο την αλλη οτι βρίσκομαι σε κάποια εκδήλωση, προσπαθώ να διαβαζω απο το κινητό, μάλλον κάπου χάνω το νόημα όσων θες μου πεις, έχω κ την Πωλίνα να μου λέει αμαν πια...

η αποψη μου πάντως δεν έχει να κάνει ούτε με επάγγελμα, ούτε με επίπεδο σπουδών, ούτε με εγώ αυτο εσύ το αλλο. Γιος του Κόκκαλη δεν θυμάμαι να ήμουν ποτέ, με 15ωρες τη μέρα δουλεια δοξα τω θεό, οπότε μακριά εελπιζω οι σκιές για μένα.

καλό βραδυ σε ολους

Alexandratos - Koulis plz save TPEIR bank είπε...

Vip δεν εννοώ ατομα αλλης οικονομικής τάξης, αλλα καθαρά ιδιωτικές παρέες π.χ. με το dwk η το φασο, καμια υπονια γ κάτι αλλο.

αν ναι για τη Κεφαλονιά, το σπίτι του θείου μου διαλύθηκε ευτυχώς δεν χτύπησε κανένας.

ΠΑΝΟΣ είπε...

Και τελειώνω..
Εργαζόμενος ήμουνα πάντα (τα 25 από τα 37 χρόνια μάλιστα με σχέση εξηρτημένης εργασίας) και με συγκεκριμένες και σαφείς απόψεις.
Εργοδότης δεν υπήρξα ποτέ. Προφανώς αυτό είναι πρόβλημα και μεγάλο μάλιστα, για να μην πω μειονέκτημα. Ας πρόσεχα λοιπόν.

Όμως θα πω και για ένα άλλο σχόλιό του και αυτό θα είναι και το τελευταίο.
"Να φανταστείς Μιχάλη ότι είχα έναν φύλακα και τον πλήρωνα 40 χιλιάδες μέχρι που κατάλαβα ή ξύπνησα ο βλάκας και τον έδιωξα"
Κάπως έτσι τέλος πάντων γράφτηκε. Θα μου πείτε τώρα που είναι το πρόβλημα...
Κακό είναι να βρεις κάποιον άλλο με λιγότερα λεφτά; ΟΧΙ

Δεν θα μιλήσω για "αφεντικά και εργάτες" κλπ μαλακίες και ορολογίες που τα σιχαίνομαι και που χρησιμοποιούν κάποια απολιθώματα του παρελθόντος. Εργαζόμενος και εργοδότης θα επιμείνω εγώ.
Όμως σαν εργοδότης αυτού του είδους που δείχνεις ότι είσαι (δεν είναι όλοι έτσι) έχεις συμφέρον να μηδενίσεις την όποια αμοιβή μου για να μην πω ότι συναντήθηκες κι εσύ κρυφά με την τρόϊκα (αν είχες αυτή την δυνατότητα βέβαια) για να πετάξεις τις σπιουνές σου, να τους βάλεις "ιδέες" και να ρίξεις τις αμοιβές στα τάρταρα.
Εγώ σαν εργαζόμενος έχω ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ να αντιμάχομαι τέτοιες πρακτικές και να απαιτώ τον ελάχιστο αξιοπρεπή μισθό ή μεροκάματο ή σύνταξη , ανάλογο πάντα με τις συνθήκες και τις τιμές της χώρας που ζω. Αν με κάνεις Κίνα ή Βουλγαρία με τις σημερινές τιμές δεν θα μείνω με σταυρωμένα τα χέρια.
Πολύ απλά και ξεκάθαρα πράγματα ...και καλό βράδυ.
Μπορείς κι εσύ να γράψεις φυσικά ότι θέλεις για την πλευρά των εργαζομένων, κανένας δεν είναι άγγελος εδώ κάτω στην γη.
Το "εσύ" φυσικά δεν απευθύνεται σε σένα Αλεξανδράτε...

Στην επόμενη συνάντηση λοιπόν...αν και όποτε

...και πολύ καλά σου λέει ο τυφώνας. Εδώ θα μείνουν όλα για να τα διαβάσεις με την ησυχία σου

mixalis mixalios είπε...

Το τελευταίο που θα ήθελα να κάνω είναι να "αναγκάσω' κάποιον με το σχόλιο μου να μην ξαναγράψει. Ειδικά κάποιον που με περνάει και 23 χρόνια και όπως και να το κάνουμε έχει πιο πολλές εμπειρίες και μυρωδιές από τη ζωή. Απλά, αν θυμάμαι καλά, είχες σχολιάσει τον αριθμό των σχολίων του Μικρού, ίσως αν μπορώ να το ερμηνεύσω σωστά όχι τόσο αυτό κάθε αυτό για τον αριθμό τους αλλά για την ουσία τους. Δες όμως και εσύ σήμερα κ. Πάνο πόσα σχόλια έκανες. Εγώ, βεβαίως, δεν έχω κανένα θέμα με αυτό (τον αριθμό των σχολίων) και επίσης δεν τον ξέρω τον Μικρό για να κάνω τον δικηγόρο του, άσε που σίγουρα δεν με χρειάζεται. Νομίζω, όμως, ότι ο καθένας έχει τον τρόπο του να εκφράζεται και αυτό πρέπει να το σεβόμαστε όλοι μας κάτι που το κάνει υποδειγματικά νομίζω και ο οικοδεσπότης μας. Τέλος, το μόνο σίγουρο είναι ότι γράφοντας σε ένα blog είναι πολύ πιο εύκολο να παρεξηγηθούν τα γραφόμενα σου γιατί δεν έχουν χροιά όπως η φωνή και η στόχευση παρερμηνεύεται ευκολότερα. Αλλά νομίζω μπορούμε να βρούμε άλλα πράγματα να μας χωρίσουν και όχι αυτά που γράφουμε εδώ.

Φιλικά

mixalis mixalios είπε...

Και βεβαίως τις καλύτερες ευχές μου για Χρόνια Πολλά και Καλά

ΠΑΝΟΣ είπε...

Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές φίλε μου (και το εννοώ).
Όπως κατάλαβες εσύ δεν ήσουνα παρά το κερασάκι στην τούρτα.
Ότι η "διαδρομή" μου φτάνει σε ένα τέλος το είχα ξαναγράψει παλαιότερα, για να προετοιμαστώ εγώ περισσότερο και όχι οι άλλοι, που πάλι δικαίωμά κάποιων είναι να μου πουν "σκοτίστηκα".
Και στον προηγούμενο χώρο που γράφαμε όλοι μαζί (και γνωριστήκαμε) το τελευταίο μου σχόλιο είχε τον τίτλο ΤΕΛΟΣ ΕΠΟΧΗΣ, όταν κατάλαβα ότι πρέπει να σταματήσω, για τους δικούς μου λόγους.
Απλά το "κάποια στιγμή", που έγραψα το πρωί, ήρθε νωρίτερα απ' ότι υπολόγιζα, με το σχόλιο του Αλεξανδράτου. Καλύτερα ίσως έτσι, για να κλείνουν οι εκκρεμότητες.
Επίσης είχα γράψει πιο παλιά "μια κουβέντα να μου πει ο Μικέλε...έφυγα", μιας και ο χώρος δεν είναι δικός μου, ένας απλός φιλοξενούμενος ήμουνα κι εγώ.
Αυτός ο χρόνος λοιπόν ήρθε.
Καλή εβδομάδα να έχετε όλοι.

Unknown είπε...

Πανουλη,χρονια σου πολλα,και ευτυχισμενα.
Εγω παντως θελω να σε ευχαριστησω γιατι με καλοδεχτηκες στο μπλογκ,και παντα ανταλλασαμε πειραγματα.

Και τα αλλα παιδια βεβαια,αλλα καθε ανθρωπος ειναι μοναδικος.
Θα μου λειψεις αν δεν ξαναρθεις,απο δω,αλλα σεβομαι την αποφαση σου,αν και δεν συμφωνω.

Ilias D είπε...

Πανο δεν θα σου πω εγω τι να κανεις.
Ουτε καν τι θελω να κανεις,απλα καλαμπουριζοντας ,θαλεγα οτι αν παρατησεις γενικως το μπλοκινκ λυπαμαι την γυναικα σου χεχεχε(κ ας μην ταιριαζουν στην συγκεκριμενη περιπτωση τα καλαμπουρια).
Στην προσπαθεια μου να ερμηνευσω τον Αλεξανδρατο ειδα οτι πριν 20-25 χρονια κ εγω ετσι περιπου θα τα αντιμετωπιζα(μακαρι δλδ).
Εσυ;
Μαλλον τον ζηλεψα τον Γιαννη,δεν ειμαι σιγουρος αν ειμουν τοσο σωστος στην ηληκια του.
Εσυ;
Παρεπιπτοντως δεν ειστε 2-3 στην κατηγορια σου,ειμαστε περισσοτεροι,απλα,ισως οι καποιοι να μην αφηνουμε τον θυμο να μας κουμανταρει,ισως ομως νασαστε 2-3 κ εγω να αποτελω αλλη κατηγορια,να τραβηξαμε περισσοτερο καρο καποιοι,ξερω ομως οτι ο θυμος ειναι κακος συμβουλος(παρολο που παρασυρομαι,ειδικα βλεποντας αυτους που δεν προσφεραν τπτ η αυτους που τα φαγαν με πτανες να διαμαρτυρονται,η να το παιζουν καποιοι τσουτσεκια που δεν τους κατακαβαινω).
Σκεφτομαι ομως κ το μελλον των παιδιων μου,πολυ επενδυση φιλε,κ απο μας(οικονοικη)κ απο τα παιδαα μας(ατελειωτες ωρες στα θρανια-ατελειωτες ωρες χαμενης παιδικης ηληκιας).......

Ilias D είπε...

...δεν θα συνεχισω....
δεν φανταζομουν οτι θα ασχολιομουν τοσο με το αν θελει να συμετεχει καποιος στις συζητησεις η οχι.
Ασχοληθηκα ομως(αν υποπτευθω οτι φταιει το γεγονος οτι εισαι Γκατοζλης...χεχεχε)..
Δεν θελω να γραψω παραπανω,υπεραιβειν τα .....
..μπορω να βρω το τηλ. σου δεν θα το κανω γιατι δεν ξερω αν θελεις να τα πουμε ιδιαιτερως...
αν θελεις βρες το εσυ κ παρε με...
μην τολμησεις ομως να μην εμφανιστεις οταν κατεβω Αθηνα,τοτε θα σε βρω εγω κ ΦΩΤΙΑ στα μπατζακια σου.......

Ilias D είπε...

....αυτα.

Ilias D είπε...

*11:24
οικονομικη αντι οικονοικη

ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΜΠ είπε...

Καλησπέρα σε όλους

9 Φεβρουαρίου 2014 - 8:52
"Και η χειρότερη απάντηση «εδώ είναι μόνο για μετοχές και αν έχεις πρόβλημα επιβίωσης δεν καταλαβαίνω τι θέλεις και γράφεις εδώ μέσα» (!!!)"

Όντως τελικά υπάρχουν κάποιοι που έχουν πρόβλημά στο κεφάλι και νόμιζα ότι ήταν ιδέα μου,Τους έχει βαρέσει κατακούτελα η μ..και η εξέλιξή είναι βλέπουν φαντάσματα η είχαν το χτύπημα από πάντα και δεν βρήκαν άλλο βήμα να το εκδηλώσουν, αναφαίρετο δικαίωμα τους αλλά για τη πάρτη τους.

Και αν είσαι τόσο μάγκας όσο λες, χωρίς να ξέρω πιος το είπε, και θες καθαρά χρηματιστηριακό μπλόγκ να μας αναλύεις καθαρά τεχνικά τις απόψεις σου και να επίκεντρονεσαι στις τεχνικές λεπτομέρειες που τόσο καλά εσύ γνωρίζεις μιας και λες αυτά που λες αναλυτικά παρακαλώ κι όχι με χρησμούς τύπου μαντίου των Δελφών η μάντη κάλχα κάνε εσύ τη αρχή ...

ο dwk είπε...

…καλησπερούδια
…ήμουν ήδη ανεβασμένος μετά την κατάκτηση του κυπέλου στο μπάσκετ (90-53 τον Άρη) και την νίκη 2-1 στο ποδόσφαιρο επί του ΠΑΟΚ (…με κεφαλαία, να μην ξεχνιόμαστε ΑΡΤ !)
…ήρθε και το …VIP και τρίτωσε ! …-ευχαριστώ Γιάννη μου !
…κατά τα άλλα, σας θεωρώ όλους φίλους, άλλους περισσότερο και άλλους λιγότερο και με χαρά έρχομαι όποτε μπορώ στις συγκεντρώσεις ΜΑΣ…

Ilias D είπε...

Καλησπερα στον Γιαννη κ στον dwki βεβαιως.
Φιλε Θοδωρη πολυ χαιροναι που επιτελους ξεπερασατε την πικρα απο τον ΠΛΑΤΑΝΙΑ.
χαχαχαχαχαχαχαχα

ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΜΠ είπε...

Καλησπέρα συνάδελφε ποδηλάτη

ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΜΠ είπε...

Καλησπέρα Δώρος

ο dwk είπε...

…γεια σου Γιαννάκη!
…τι είπες Ηλία;;; …Πλατανιάς;;; …και γελάς ;;;
…-δεν σου ξαναμιλάω !

ο dwk είπε...

(…το πίστεψες ;;;;;)

Ilias D είπε...

χαχαχαχα...
...οχι βεβαια παληκαρι μου.

ΑΡΤ είπε...

dwk...ετσιιιιι

Α ρε ΠΑΟΚΑΡΑ μου...
ΟΣΟ ΜΕ ΠΛΗΓΩΝΕΙΣ ΤΟΣΟ ΜΕ ΠΟΡΩΝΕΙΣ


Χρονια πολλα Πανο...

https://www.facebook.com/photo.php?v=623726204363202&set=vb.100001774849837&type=2&theater

...αν το βλεπεις θα ξερεις και ποσο.

giannhs kon είπε...

Καλημέρα σε όλους τους φίλους Καλή εβδομάδα

Κυρ διαχειριστα ΔΕΥΤΕΡΑ σήμερα και εργάσιμη μάλιστα χαχα

Ilias D είπε...

Καλημερα καλη βδομαδα,καλη συνεδριαση ναχουμε.