Διασπάται η Alpha Bank ακολουθώντας το μοντέλο Eurobank – Με στόχο την εμπροσθοβαρή μείωση των NPEs- Η Morgan Stanley δίνει τη σύσταση overweight για την ελληνική αγορά ήτοι για αποδόσεις καλύτερες από αυτές της αγοράς -Συμφωνία Mytilineos – Gazprom για την προμήθεια φυσικού αερίου-Citigroup: Η Ελλάδα στους κερδισμένους από την πρόταση Κομισιόν

Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2014

ΧΑΑ ΜΕΤΑ ΤΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ 
ΠΛΗΡΩΣΕΣ ΓΡΑΦΙΣΤΑ ΓΙ ΑΥΤΟ ΣΤΑΥΡΟ;  ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΚΙ ΕΓΩ ..

                       ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΑ ΣΧΟΛΙΑ

14 σχόλια:

THE JUNIOR είπε...

Ο κύβος ερρίφθη.

παρακαλω αν βγει νεα πολιτικη κινηση
μην μας παρει το νεο σλογκαν

Ilias D είπε...

Το παρακατω αφιερωμενο για τους Πανο Γιανναρο Μ.(Μιχαλη) Α. Σ.
κ σε ολους τους φιλους.
http://www.youtube.com/watch?v=4lGCbpT4mQM



THE JUNIOR είπε...

ΚΑΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΕΓΙΝΕ ΦΤΗΝΟ

ΠΛΑΙΣΙΟ 6,5 ΕΥΡΩ /ΜΕΤΟΧΗ 2013

ΚΛΑΔΟΣ ΛΙΑΝΙΚΗΣ ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑ

και δωρο το 20% στο ταμειο




Ilias D είπε...

Αυτο σε εναν αλλο φιλο που παραπονεθηκε οτι τον αναβω κ βιαστηκε να αναψει φωτια για τον ταυρο του Γιανναρου.
Ακομα μυριζω τσικνα.

Ελπιζω να ειναι αγορασμενος,γιατι μεχρι χθες δεν ειταν. http://www.youtube.com/watch?v=UcGAg-PzL5A

ΥΓ.Μεγαλο κομματι σε διαλεξα
1ον γιατι σεβομαστε τα ζωα που κυνηγαμε
2ον(βαλε οτι θες μαζι με την αγαπη μου).


giannhs kon είπε...

Γεια σου ΗΛΙΑ ……… για εσένα
http://youtu.be/ut9G1mTvUVw

Καλησπέρα σε όλα τα παιδιά μεγάλα και μικρά

Ilias D είπε...

Γεια σου παληκαρι μου,παρε εσυ τον υμνο της Κοζανης,εγω θα τον ακουσω live,ασε που εχουνε πυτζαμα παρτυ στο μαγαζι που δουευει ο μικρος(μικρος,λεμε τωρα).
Καλα να περασετε.

http://www.youtube.com/watch?v=siiG_tzkblQ

giannhs kon είπε...

Καλησπέρα καλησπέρα Καλά να περάσετε

michele είπε...

Αργοτερα καποια ιδεα θα ανεβασω
βλεποντας και το ματς

πονοκεφαλο ειχα σημερα

σμπαθατε με που θα ελεγε και ο Μπαρμπας

ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΜΠ είπε...

Καλησπέρα σε όλους τους φίλους

Αχ και να άκουγα περισσότερο και να μίλαγα λιγότερο. Τώρα που τρέχει το χαρτί... εγώ βιαζόμανε καλά να πάθω να βάλω μυαλό ( λέμε τώρα) πάμε με τα υπόλοιπα

michele είπε...

για πες Γιαννη ,που αναφερεσαι

ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΜΠ είπε...

φρλκ

ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΜΠ είπε...

αν και δε είχα πολλά αλλά τα πονάω χαχαχα

Unknown είπε...

Μιχαλη μου εγω σε συμπαθω,αλλα και ο πονοκεφαλος δεν υποφερεται.
Μηπως να ξαπλωνες λιγο??
Ασε τις ιδεες για αυριο.

Οριστε, ξυπνησε το μητρικο μου.

michele είπε...

Γιαννη μολις ανεβασα ΦΡΛΚ τον μεγαλοπρεπη ,σε εβδομαδιαιο
ελπιζω να ξαναδωσει την ευκαιρια


Καθυ ,ευχαριστω για την καλη σου διαθεση
αλλα ειναι ..αναποφευκτος ενιοτε ο πονοκεφαλος.Πηρα depon και συνεχιζω!