Διασπάται η Alpha Bank ακολουθώντας το μοντέλο Eurobank – Με στόχο την εμπροσθοβαρή μείωση των NPEs- Η Morgan Stanley δίνει τη σύσταση overweight για την ελληνική αγορά ήτοι για αποδόσεις καλύτερες από αυτές της αγοράς -Συμφωνία Mytilineos – Gazprom για την προμήθεια φυσικού αερίου-Citigroup: Η Ελλάδα στους κερδισμένους από την πρόταση Κομισιόν

Τρίτη 17 Δεκεμβρίου 2013

ΧΑΑ ΜΕΤΑ ΤΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ 


Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ  ΞΕΦΤΙΛΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΒΑΣΗ
           

                       ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΑ ΣΧΟΛΙΑ

Καθημερινό σχόλιο Μichele...
Στις 1146,60 μον εκλεισε σημερα ο ΓΔ...

με οριακη πτωση 0,02% και τζιρο 105 εκ ευρω.
Το σχολιο της ημερας απο τον φιλο μου το Θαναση Σταυροπουλο 

http://www.euro2day.gr/ase/market_comment/article-market/1166455/ha-h-mish-ora-poy-ekane-th-diafora.html

59 σχόλια:

μπαρμπαλιας είπε...

κλς ολους
μικε να προσεχεις τον τετρακις...
θα σου φαει το μπλοκε

michele είπε...

Ποιος ειναι ο ..τετρακις χαχα

ΠΑΝΟΣ είπε...

Για μένα λέει!!!

ΠΑΝΟΣ είπε...

Καλησπέρα Ηλία!

michele είπε...

Χαχα που να το ξερω ρε συ.Μπαρμπας ειναι αυτος ομιλει την ΗΛΙΑκη γλωσσα

ΠΑΝΟΣ είπε...

Από το τρις άθλιος...
έβαλε άλλο ένα χαχα

μπαρμπαλιας είπε...

μαλλον δεν παρακολουθεις τοσον καιρο///

τον εχω βαφτησει


μπαρμπαλιας είπε...

αστα ποταμια στην ακρη και πες
τι βλεπεις

ΠΑΝΟΣ είπε...

Του ξεφεύγουν και μερικά Ηλία, δεν είναι τόσο νέος πια χαχα

Alexandratos - Koulis plz save TPEIR bank είπε...

Καλησπέρα κι από μένα,

Γειά σου Ηλία, δυστυχώς η δουλειά δεν αφήνει πολλά κενά 5λεπτα να απολαμβάνουμε την Ελεύθερη γνώμη.

Τελευταία φορά που παρακολούθησα ήταν το σημείο που ο Γιώργος επιχειρηματολογούσε για τον ΑΒΑΞ, και μπορεί να μην συμφωνώ ή μου αρέσει, αλλά πολύ χάρηκα τον τρόπο που ανέπτυξε το σκεπτικό του ή τις πληροφορίες του. Ελπίζω να τον έχουμε συχνότερα κοντά μας, όλοι έχουν κάτι να προσφέρουν.

Κι αν τελικά έτσι πραγματοποιηθούν εδώ θα είμαστε το Γενάρη να μας πει "εγώ σας τα έλεγα". Άλλωστε κάτι στοιχηματάκια που βάζαμε παλαιότερα πληρωνόντουσαν με καρμπονάρες, κανένα κρασί κλπ. Ο καθένας ακολουθεί την στρατηγική του, επιχειρηματολογεί και μας επηρεάζει αναλόγως, αλλά δεν θα χαλάσουμε την παρέα μας επειδή ο ένας βλέπει πάνω κ ο άλλος κάτω.

Πανούλη έδωσες ρεσιτάλ σήμερα, κάθε μέρα να έχεις κέφια.

Καλησπέρα και στους κ.κ. Μπαρμπαλιά κ Ελβετό.

Thita delta κάπου πήρε το μάτι μου ένα "περίεργο" σχόλιο ότι έρχονται δύσκολες μέρες. Αν κ θα προτιμούσα αυτό να ήταν κυρίως χρηματιστηριακά, θα το αναπτύξεις καθόλου ή κυκλοφόρησε μόνο prive με email?

ΠΑΝΟΣ είπε...

Τώρα μην περιμένεις Ηλία...
Έχει να επιστρέψει, να φάει και μετά!

michele είπε...

Που να τα προλαβω ολα..ο Μπαρμπας ειναι και απιαστος δεν πιανεται ευκολα

ΠΑΝΟΣ είπε...

Γεια σου Αλεξανδράτε!
Φίλε πέρα από συμπάθειες ή όχι σε κόμματα, χώρους κλπ γεγονός είναι ότι δεν θα έχουμε εύκολες μέρες ούτε το 14, για να το θέσω πολύ "απαλά".
Ας μας αποδείξουν πράγματι, ότι αυτό που τελειώνει είναι το χειρότερο έτος και εγώ εδώ είμαι...
Δεν νομίζω να θέλει καμιά ειδική ανάλυση αυτό, από τα ...συμφραζόμενα μόνο συνάγεται

Πιέσεις από παντού, φόροι, δικαιολογίες που δεν πείθουν...εντάξει βλέπω και προσπάθειες απεξάρτησης αλλά δεν μπορώ να τις πιστέψω (ακόμη)
Το παρελθόν τους ΔΕΝ βοηθά, το μέλλον θα δείξει
Η προεδρία μιά ευκαιρία για ανάσα(;) αλλά και πάλι οι άλλοι ΔΕΝ το βάζουν κάτω.
Θα περάσουμε 15 μέρες ίσως ήσυχα, αλλά θα ξανάρθουν

michele είπε...

Οπως εχω ξαναπει ,χαμπαρι δεν πηρε ο λαος το τελος του 2009 ,εκανε κανα χρονο να ξυπνησει
χαμπαρι δεν παιρνει και τωρα

οι επενδυτες ,πρεπει να καταλαβαινουν καλυτερα απο τους αλλους αυτο που ...ερχεται ,εστω και αν οι διακυμανσεις δεν ειναι..αναλογες.

michele είπε...

Αυτο ειναι φυσικο γιατι κατι που γινεται τωρα ..αποδιδει σε βαθος χρονου
ετσι και αυτο που εγινε τοτε ,μας ..χωθηκε αρκετα αργοτερα

giannhs kon είπε...

Καλησπέρα σε όλους τους φίλους

ΑΚΟΥ να μου πουν τον ταύρο μου gay ……….
τυχεροί ήσασταν που το διάβασα αργά !!!!!!!!!

Και αύριο μέρα είναι ………………………

Ilias D είπε...

Καλησπερα παιδες

Alexandratos - Koulis plz save TPEIR bank είπε...

Πάνο δεν έχω καμία συμπάθεια σε κόμματα. Ούτε καν στα φοιτητικά με τα κοριτσάκια της κάθε παράταξης να τρίβονται. (για αποκατάσταση πάντως της φήμης τους, και στη δική μου σχολή οι Κνίτισες ήταν το κάτι άλλο).

Συμπάθεια στον ΤΡΟΠΟ ΔΟΥΛΕΙΑΣ και όποιας ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ του Άδωνη και του Στουρνάρα έχω. Σαν ανθρώπους περισσότερη περιέργεια θα είχα να μιλήσω στον κο καθηγητή παρά στον πρώτο. Αλλά μέχρι εκεί.

Η απορία μου δεν είχε σκοπό να "ωραιοποιήσει" καταστάσεις, άλλωστε όλοι λίγο-πολύ, έχουμε την κρίση στο σπίτι μας, στην πόρτα μας, στους φίλους μας. Τα προβλήματα και οι συνθήκες (επιβίωσης σε πόλεμο) είναι γνωστές. Απλά ομολογώ ότι μου έκανε εντύπωση που το ανάφερε ο Thita delta έτσι τόσο περιγραφικά... (εκτός αν μου φάνηκε έτσι κατά τη διάρκεια της εργασίας μου)

michele είπε...

Για να το πουν και μπροστα του του ..ταυρου σου !

giannhs kon είπε...

ναι ναι ΜΙΧΑΛΗ

Αυτός ο 3D …..έγραψε το πρωί

Ελπίζω να μην αποδειχτεί αδερφή αυτός ο ταύρος και σήμερα γιατί...

Χαχα

ΤΩΡΑ Βιδώθηκα...

http://youtu.be/ce8xO92KbpY

Ilias D είπε...

Βλεποντας τον Λιαπη,θυμηθηκα μια ιστορια με εναν φιλο μου γιατρο,ηταν αρκετα μεγαλυτερος απο μενα.
Ειχαν με την γυναικα του παλια ιατρια στην Θεσ....
Με τον σεισμο αποφασισαν να εγκατασταθουνε στην πολη της γυναικας του,αφου τα μαζεψανε,κ πριν την εγκατασταση πηγαν διακοες ,τελος εποχης,στη Σκιαθο.
Στην παραλια βλεπανε κ καλημεριζοτανε,ενα ζευγαρι σχεδον μεσηλικο,αξιοπρεπεστατο,αγγλοφωνο.
Μια μερα πατησε η αγγλοφωνη εναν αχινο(ισως τσουχτρα δεν θυμαμαι κ καλα).Ο φιλος μου ετρεξε να δει,δηλωσε την ιδιοτητα του κ βοηθησε.Μετα συνεχισανε το μπανιο τους παρεα κ πριν φυγουν για το ξενοδοχειο,τους καλεσανε(το αγγλοφωνο ζευγαρι)σε δειπνο.
Οδικος μου αρνηθηκε.......αλλα αυτοι επιμενανε κ δηλωσανε οτι βαρεθηκαν να τρωνε μονοι τους περα απο το γεγονος οτι τους αρεσει η παρεα τους.
Στην ωρα του ραντεβου(τους πατουσε τους εγγλεζους στην ακριβεια ο φιλος μου)πηγαν οι δικοι μου στο ταβερνακι.
Μετα απο λιγη ωρα φθανει ασθμενοντας ενας τυπος μεκουστουμια και γραβατα κολεγιου και ψαχνει τον γιατρο απο Θεσ....
Τους δηλωσε οτι ειναι γραμματεας απο την πρεσβεια της Αυστραλιας κ τους ζητησε συγγνωμη απο τον πρωθυπουργο του,κατι ετυχε και επρεπε να φυγει εσπευμενα για την χωρα του.

Ilias D είπε...

Σαν τους δικους μας πολιτικους ακριβως.

michele είπε...

χαχαχα καλο Ηλια Και διδακτικο.

Alexandratos - Koulis plz save TPEIR bank είπε...

Ά ρε ΚΟΝ+ τι μας έκανες...ανεπανάληπτες ελληνικές ταινίες. Αφιερώστε άλλα 8 λεπτά για το παρακάτω...


http://www.youtube.com/watch?v=yU5_GYV5xmM

Ilias D είπε...

Οσεισμος στην Θεσσαλονικη αν θυμαμαι καλα εγινε το 78

Alexandratos - Koulis plz save TPEIR bank είπε...

*** ADONIS AFIEROMENO ***

http://www.youtube.com/watch?v=WI7ZVljVgvk

giannhs kon είπε...

καλησπέρα που το θυμήθηκες ωραίος ο ΠΑΡΑΒΑΣ χαχα

καλησπέρα ΓΙΑΝΝΗ και ΗΛΙΑ

μπαρμπαλιας είπε...

αλεξανδρατο μου...
εχω γραψει για τις συντροφισες...
παλαιωθεν.απαιχτες

μπαρμπαλιας είπε...

Γιαννακι εδω δοκιμαζουν
το ducati 1199

giannhs kon είπε...

ΜΠΑΡΜΠΑ μου καλησπέρα να περνάς καλά φιλιά στον piccolo

ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΜΠ είπε...

Καλησπέρα σε όλους τους φίλους

giannhs kon είπε...

καλησπέρα ΓΙΑΝΝΗ

ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΜΠ είπε...

Καλησπέρα Γιάννη

Α και μη πειράζεται τον ταύρο.
Θα θυμώσει και μετά....

giannhs kon είπε...

θύμωσε.....

χαχα

ThitaDelta είπε...

Γιάνναρε καλησπέρα

πρόσεχε στις ταυρομαχίες, χεχε

ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΜΠ είπε...

Ε τότε ...μηπως

http://www.youtube.com/watch?v=QT3TZgH0D7Q

ΧΑΧΑΧΑ

giannhs kon είπε...

καλησπερα ΔΗΜΗΤΡΗ λες να δοθεί και μάχη…… χαχα

ThitaDelta είπε...

Μανούβρα οι εφοπλιστές, πρόσω ολοταχώς η κυβέρνηση για την εισφορά

ΖΩΑ
Αν αυτοί οι κλεφτοκοτάδες είναι Δεξιοί/Κεντρώοι, τότε ας έρθουν οι Αριστεροί με τις δεξιές τσέπες να μας κυβερνήσουν

ΑΧΡΗΣΤΟΙ έτσι θα ρθει η ανάπτυξη;

michele είπε...

Εσυ εχεις σαλταρει τωρα τελευταια,αλλα δεν ξερω το γιατι..
σου ζητανε και να εξηγησεις
δεν εξηγεις
εγω τι να σε κανω χαχαχα

α και προσεξε τι ευχεσαι χαχα.Γιατι αυτο το εχω παρακαλεσει εγω προ ολιγων εβδομαδων.Αλλα εχω τους λογους μου.

ThitaDelta είπε...

... φαίνεται, ε;

michele είπε...

Εγω εχω και..μυτη οπως λεγαμε χαχα

γιατι εισαι σοβαροτατος συνομιλητης
αλλα προσεχω
τα ...νευρα

ThitaDelta είπε...

από euro2day...

Τα νέα φορολογικά δεδομένα προβληματίζουν έντονα τους επενδυτές, ενώ επιτείνουν την πολιτική αστάθεια.

Οι τελευταίες εξελίξεις δείχνουν ότι ο Κυβερνητικός συνασπισμός χάνει και τους τελευταίους κοινωνικούς πυλώνες στήριξης που διέθετε, με την εμμονή του στην υπερφορολόγηση.

Την ίδια ώρα η παντελής έλλειψη ρευστότητας, έχει θέσει εκτός Αγοράς το σύνολο, σχεδόν, των εγχώριων κωδικών λιανικής, με ότι αυτό μπορεί να συνεπάγεται.

Η πρώτη περίοδος εξάσκησης των Τραπεζικών warrants αναμένεται να ολοκληρωθεί χωρίς ιδιαίτερα θετικές εκπλήξεις, ενώ το πρόγραμμα των αποκρατικοποιήσεων συνεχίζεται με τους γνωστούς "χαλαρούς" ρυθμούς.

"Με αυτές τις προϋποθέσεις και αν δεν υπάρξουν κάποιες σημαντικές αλλαγές της τελευταίας στιγμής στα επίμαχα φορολογικά άρθρα, η επόμενη κίνηση της εγχώριας Αγοράς, δείχνει να εξαρτάται αποκλειστικά και μόνο από τους ξένους επενδυτές...

Να φάμε στη μάπα και ένα ψιλό-tappering, καμιά πτώση ξένων, κανά πολιτικό ατύχημα και έχει δέσει το γλυκό!!!

ΠΑΝΟΣ είπε...

Άσε Μικέ τον ...κόλλησα εγώ φαίνεται!

Ρε συ Γιάνναρε δεν εννοούσα τον δικό σου ταύρο, τον άλλο τον κοπρίτη εννούσα !
Όλοι θέλουν τον τρόπο τους για να πάρουν μπροστά!

michele είπε...

Δημητρη μου παραθετεις καποιο αρθροΤ που εμπεριεχει τη φραση
"Η πρώτη περίοδος εξάσκησης των Τραπεζικών warrants αναμένεται να ολοκληρωθεί χωρίς ιδιαίτερα θετικές εκπλήξεις, ενώ το πρόγραμμα των αποκρατικοποιήσεων συνεχίζεται με τους γνωστούς "χαλαρούς" ρυθμούς."

Δηλ τι περιμενε ο Θανασης που γραφει για να γραφει πολλες φορες
οτι θα ΗΤΑΝ ΘΕΤΙΚΟ να εξασκησουμε τα warrants που εχουν προγραμμα 4 ετων;

Τι περιμενε παραπανω απο 1δισ και βαλε απο ΟΠΑΠ+ΔΕΣΦΑ και καποια ακινητα και μαρινες;

giannhs kon είπε...

χαχα
καλησπέρα ΠΑΝΟ

michele είπε...

Πραγματι το νομοσχεδιο ειναι ενα θεμα και για τα ακινητα και το φορο υπεραξιας

Αυριο βραδυ θα ξερουμε για την υπεραξια
για το νομοσχεδιο το μονο που εχω καταλαβει ειναι οτι θα πληρωσουμε λιγοτερα του χρονου
Γι αυτο εβαλα το πρωι τον διαλογο

Λαζαριδη-Χατζηνικολαου που ηταν ενας σοβαρος διαλογος χωρις κραυγες κλπ

ΠΑΝΟΣ είπε...

Διάβασα το άρθρο για τους εφοπλιστές
Οι δικές μου πηγές λένε ότι αποκλείεται να μπει κάποιο μέτρο αν δεν ερωτηθεί πρώτα η Ένωση
Άρα... τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται
Ίσως ο ...τζερτζελές να γίνεται για να φανεί στο τέλος ότι η κυβέρνηση έχει πυγμή και φορολογεί τους πάντες
Βέβαια επειδή μετά το 2006, στην κρίση, έχουν μπει ξένα επενδυτικά κεφάλαια στις ελληνικές εταιρίες για στήριξη, μπορεί να αντιδράσουν και να πουν ότι φεύγουμε και πάμε σε άλλη σημαία ή δεν ξέρω τι άλλο

michele είπε...

Για τους κοινωνικους πυλωνες ,αληθες ειναι καθως ο κοσμος υποφερει
Ε οσο υποφερει τοσο πρεπει να σκεπτεται..και τα στοιχεια μου λενε
οτι το κανει.Και μπραβο για την αντοχη του με τετοια λαιλαπα

ThitaDelta είπε...

... κοίτα να δεις η 1η εξάσκηση θα είχε θετικές εκπλήξεις αν παιζόταν το σαξές (βαριέμαι να γυρίσω το πληκτρολόγιο) στόρυ, αλλά αντί γι' αυτό βλέπουμε διαχείριση της μιζέριας των σοβιέτ,

δυστυχώς φίλε Μιχάλη ο πολιτικός χρόνος της ανοχής κατασπαταλήθηκε και τώρα έρχονται τα επίχειρα τικτακ, τικτακ

ΠΑΝΟΣ είπε...

Φυσικά το ΥΠΟΙΚ θα είναι πάντα ΥΠΟΙΚ
Εθελοντικά θα μας δώσετε τόσα, αλλά επειδή καλομάθαμε θα σας βάλουμε άλλα τόσα και με νόμο μάλιστα για να μη μας ...ξεφύγετε!
Τα έσοδα του προϋπολογισμού βλέπεις ΔΕΝ επιτρέπεται τώρα να πέσουν έξω

ΠΑΝΟΣ είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
michele είπε...

Δεν χρειαζονται ΤΟΣΟ νωρις
να γεμιζουν χαρτια οι τραπεζικες ,εχουν πολλα αλλα δεν ειναι στην κυκλοφορια

Εγω λεω να περιμενεις παντως..γιατι εισαικαι επενδυτης και θελει ψυχραιμια η δουλεια

η ψηφιση του προυπολογισμου ΧΩΡΙΣ εγκριση της Τροικας,περασε χωρις ντορο
εμενα ομως μου λεει πολλα ..οποτε ειμαι λιγο συγκρατημενα αισιοδοξος
υπολογιζοντας παντα βεβαια
τον πολιτικο παραγοντα.

ΠΑΝΟΣ είπε...

Άφωνοι;;;;

Έτσιιιιιιιιι

Να πέσει χρήμα στην αγορά
Αληθινό χρήμα
Όχι σαν κι αυτό που λένε ότι μας δίνουν και δεν το βλέπουμε ποτέ
Λογιστικό, αέρας κοπανιστός, πίπες δηλαδή που χρεώνει την χώρα μόνο και οδηγεί τους πολίτες σε μαρασμό
Και το αληθινό το μαζεύουν μόνο οι γ......... στα σεντούκια τους

βάλτε όποια λέξη θέλετε που αρχίζει από γ
ακόμη και γερμανοί
Τέρμα οι σοβαροφάνειες και οι κουστουμάτοι απατεώνες που κουνάνε το δάχτυλο σε μια κυβέρνηση, σε ένα λαό, σε μιά χώρα

(Αυτά ήθελε να πει και ο Δασκαλόπουλος αλλά ...κόλωσε!)

michele είπε...

Το σχολιο 10.05 δεν επιδεχεται απαντησης εξ ου και η αφωνια

giannhs kon είπε...

http://www.euro2day.gr/news/economy/article/1166558/ypeka-tropologia.html

ΠΑΝΟΣ είπε...

Αφού δεν το έσβησε κανένας το σβήνω εγώ...αλλά άφησα ένα έστω ίχνος...

ΠΑΝΟΣ είπε...

Καληνύχτα σας και συγγνώμη για την αναστάτωση

michele είπε...

Γιατι το εσβησες καλε; αλλο που δεν επιδεχετο απαντησης

Ετοιμαζω ΓΕΚΤΕΡΝΑ και δεν προλαβα να αναστατωθω χαχα

michele είπε...

Ανεβηκε η ΓΕΚΤΕΡΝΑ
εχει και καποιους ..φανατικους εδω