Διασπάται η Alpha Bank ακολουθώντας το μοντέλο Eurobank – Με στόχο την εμπροσθοβαρή μείωση των NPEs- Η Morgan Stanley δίνει τη σύσταση overweight για την ελληνική αγορά ήτοι για αποδόσεις καλύτερες από αυτές της αγοράς -Συμφωνία Mytilineos – Gazprom για την προμήθεια φυσικού αερίου-Citigroup: Η Ελλάδα στους κερδισμένους από την πρόταση Κομισιόν

Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2013

ΔΤΡ

ΔΤΡ: ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ..

Στην προηγουμενη αναρτηση μας για τον ΔΤΡ ,ειχαμε επισημανει την G ως πιθανη στηριξη στις 182 μον  
http://www.freeforumstocks.blogspot.gr/2013/12/blog-post_9578.html#more

Πραγματι,ο δεικτης πηγε μεχρι τις 182,4 μον ,αντεδρασε και σημερα ,τολμησε την επανεισοδο εντος του καναλιου V1-V2 ,κλεινοντας μια ανασα κατω απο τον ακμο 30 ημ ( 186,6- 186,97).
Σε περιπτωση ανοδικης διασπασης του 30 αρη ,θα δοκιμασθει η Χ στις 193 μον ,επιπεδο πολυ σημαντικο για τη συνεχεια ,η διασπαση του δε θα δωσει την απαραιτητη ορμη προς την Ζ1 και την Χ1 των 212 μον.
Αδυναμια διασπασης των προαναφερομενων επιπεδων θα ταλαιπωρησει τον δεικτη μεταξυ της Ζ των 177 μον και της V2 του μεγαλου καναλιου.

20 σχόλια:

ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΜΠ είπε...

Άντε λιπών παίδες να βάλουμε όλοι ένα χεράκι να το σηκώσουμε χαχα

Γιάννη φέρε και το κοντάρι

michele είπε...

Με το κονταρι του Γιαννη,αν χρειαστει ,εκτοξευομαστε!!
αλλα να μαζεψουμε χαρτι εκει που πρεπει..

ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΜΠ είπε...

Σαν junior κι εγώ βιάζομαι καμιά φορά.. να με συγχωράτε

Ilias D είπε...

Ωραιοτατος ο αναπληρωτης Διοικητης.
Ειμαι σιγουρος οτι με αλλον υπουργο δυσκολα θακανε τετοια ενεργεια.
Θαχει πλακα να τον φανε.αλλα το βλεπω πολυ δυσκολο.
Καλησπερα κυριες κ κυριοι

ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΜΠ είπε...

Καλησπέρα ηλία

michele είπε...

Καλησπερα Ηλια,σου χρωσταω κατι,τωρα που ειναι ηρεμα τα πραγματα..

Εγω θα του εδινα του Διοικητη και συγχαρητηρια

Ilias D είπε...

Ολα καλα Γιαννη:
Ελεισα το προβλημα με το αντροιτ/δουλευω με w 8/και ναμαι.

Ilias D είπε...

ναι
Μιχαλη,νομιζω οτι τωρα ειναι καλη ωρα.
Περιμενω

Unknown είπε...

καλησπερα σε ολη τη παρεα...
σας διαβαζω καθημερινα, σημερα λογω προσωπικης εμπειριας, βρηκα αφορμη να σας γραψω
με θεμα "το ποταμι γυριζει πισω"
σημερα πρωτη μερα ως υπαλληλος σε καταστημα της ΕΤΕ δεν θα μπω σε λεπτομερειες, η λεξη τραγωδια νομιζω ειναι ξεκαθαρη..
προερχομενος απο την PROBANK αυτο που εχω να πω ειναι οτι 1.100 παραγωγικοτατοι και αποδοτικοτατοι υπαλληλοι εγιναν ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ..
και αν θεωρει καποιος οτι ο ενας παραγωγικος υπαλληλος, μπορει να αλλαξει το τροπαριο των δεκα βολεμενων, τοτε εθελοτυφλει και βλεπει το ποταμι να πηγαινει μονο μπροστα
και αν το παμε και με νουμερα αφου αυτα τους καινε και τους νοιαζουν και οτι η ανθρωπινη αξιοπρεπεισ και το βιοτικο επιπεδο του καθενος, χρειαζονταν 80 εκ. να βαλει το ΤΧΣ για να σωθει η PROBANK (ειχε μαζεψει μονη της 170 απο τα 250 που απαιτουνταν) αλλα ως μη συστημικη χρειαζοταν να συγκεντρωσει μονη της το 100% των κεφαλειων της (οι συστημικες μονο το 10% - ωραια διακριση) και τελικα με το σπασιμο της σε good και bad φεσωθηκε το κρατος και τελικα ο ελληνας φορολογουμενος 500 εκ.. (αντι για 80 εκ.)...
ουτε με τα νουμερα βγαινει λοιπον και αποδεικνυεται ετσι το σχεδιο που υπαρχει που αν δεν τυχαινει να εισαι απο μεσα δεν μπορεις να το καταλαβεις (οποιος εχει αμφιβολιες για τα νουμερα μπορω να του τα παραθεσω)...
με ποναει η ιστορια (σημερα ενιωσα να τελειωνει η καριερα μου και οι οποιες φιλοδοξιες μου) και ειναι ενας ακομα λογος που την παραθετω (βγαζω τα εσωψυχα μου) αλλα ο κυριος λογος ειναι να καταλαβουμε οτι υπαρχει συγκεκριμενο σχεδιο και πηγαινει by the book που λεει και ο michele...
υγ: πανο και dwk να ξερετε υπαρχουν πολλοι που απλα διαβαζουν και δεν σχολιαζουν και γουσταρουν τη "γκρινια σας"...
και παλι την καλησπερα μου σε ολους (μνημονιακους και μη)...ειστε εξαιρετικη παρεα..!!!

michele είπε...

Κωστα ,κατ αρχην καλοριζικος ,η ηλικια σου επιτρεπει μια καινουργια αρχη.
Καλα πηγες εκει μεσα στην δημοσια χοανη και τι περιμενες να βρεις.Κατσε να δεις να γινουν 2-3 εθελουσιες και μου τα ξαναλες απο μεσα .Σε εμπιστευομαι και ειμαι σιγουρος οτι θα εισαι σωστος!

Η PRO ποσο καιρο εκανενα μαζεψει τα 170 ?? ολους τους παππουδες ειχε βαλει και δεν τα ειχε μαζεψει

Μονο η ΑΤΤ απο τις μικρες καταφερε γρηγορα να βρει ιδιωτικα κεφαλαια

Alexandratos - Koulis plz save TPEIR bank είπε...

Νομίζω ότι μπορείς να ατενίζεις το μέλλον λίγο πιο αισιόδοξα. Φαντάσου να ήσουν στην PROTON και τώρα να πήγαινες στην EUROBANK...

Όσο για την ΕΤΕ είναι αλήθεια ότι στα καταστήματά της υπάρχουν τραπεζοϋπάλληλοι προηγούμενης γενιάς και νοοτροπίας. (πρέπει να έρθεις να δεις κατάστημα Μιχαλακοπούλου, ο ένας ταμίας ακόμα καπνίζει μέσα στο κατάστημα χωρίς κανείς να του λέει τίποτα)

Σιγά σιγά θα αντικατασταθούν από νεότερους. Πρέπει η ΕΤΕ να γίνει μια ζωντανή τράπεζα, να χαίρεσαι να μπαίνεις μέσα και να σε εξυπηρετούν άνθρωποι με γνώση κ όρεξη. Φρόντισε πέρα από την όποια προσωρινή απογοήτευση έχεις, να δίνεις το καλύτερο εαυτό σου στον κόσμο, για να σε αγαπήσουν κ να αγαπήσεις κ εσύ τη δουλειά σου.

Συνάδελφοι είμαστε, και παραλίγο και στον ίδιο όμιλο. Είχα δώσει 2 φορές στους διαγωνισμούς της ΕΤΕ, επιλαχόν ήμουν, όταν τελικά μου ήρθε το χαρτί πρόσληψης είχα πιάσει ήδη δουλειά στον τωρινό εργοδότη μου και δεν πήγα.

Κουράγιο, δουλειά, φιλότιμο και χαμόγελο. Υπάρχουν πολλοί εκεί έξω που μπορούν να κάνουν την εργασία μας, και σε τέτοια περίοδο είμαστε τυχεροί που βρισκόμαστε στη θέση μας.

------------------------


Υγ. Βέβαια όταν θα έρθει ο Μπαρουφάκης υπουργός οικονομικών, όλα θα αλλάξουν προς το καλύτερο.

Unknown είπε...

michele σε ευχαριστω πολυ! πιστεψτε με, δεν φανταζεσαι ποσο θελω να δικαιωθεις...με bold κειμενο θα παραδεχτω το δικιο σου αλλα για την ωρα εχω πολλες αμ φιβολιες. οντως κρατησε μεγαλο χρονικο διαστημα η ΑΜΚ της αλλα γιατι το ΤΧΣ δεν εβαλε τα 80 εκ. (αστειο ποσο αν αναλογιστουμε τι εβαλε για τις συστημικες).. και ως προς τι η διακριση οι συστημικες να βρουν το 10% των κεφαλαιων και οι μη συστημικες το 100%???

michele είπε...

Κωστα,το πλανο ηταν να μαζευτει το τραπεζικο συστημα σε μια χρεοκοπημενη χωρα.Εδω το ΤΤ το πιο καθαρο μαγαζι μεχρι το 2009
κατεληξε εκει που κατεληξε..

Unknown είπε...

καλησπερα φιλε (μου επιτρεπεις) και συναδελφε Αλεξανδρατε! προσπερνωντας το υγ σου, σε ευχαριστω για τα λογια σου, ειδικα σημερα τα χρειαζομαι ως ενεσεις ψυχολογιας. ομως η θεωρια πολλες φορες απεχει απο την πραξγ (ηθελα να εξυπηρετησω μια κυρια που ηρθε 2.25 και μου ο αντρας μου θα ειναι εδω σε 10 να κανει αναληψη σαν μοναδικος δικαιουχος του λογαριασμου και ως το ακουσε η διπλανη μου της λεει κλεινει η πορτα στις 2.30, να ερθει αυριο). τεσπα, μην πλατιαζω, απλα σκεψου τη φραση σου οτι υπαρχουν πολλοι εξω που μπορουν να κανουν τη δουλεια μας...προσωπικα εχω αναψει κερι στην εκκλησοα που εχω ακομα τη δουλεια μου...οταν το αυτονοητο εγινε προσευχη προς το θεο, δεν νομιζω οτι ειμαδτε σε καλο δρομο.

michele είπε...

Κωστα αυτο που ζεις,ευτυχως φαινεται οτι θα εισαι το ιδιο δυνατος και αυριο και μεθαυριο
και αυτο που ζουμε ολοι,ειναι η βιαια εσωτερικη υποτιμηση που μας επεβληθη.Αντι να την κανουμε μονοι μας σιγα-σιγα ,μικραινοντας το κρατος και την κομματικοκρατια παντου.

Alexandratos - Koulis plz save TPEIR bank είπε...

Kosta φίλε μου, έτσι είναι.
Σιγά σιγά θα προσαρμοστείς και θα μάθεις να προσπερνάς πολλά στραβά.

Το υγ. δεν πήγαινε σε σένα, ήταν για έναν άλλο φίλο που πειράζω, μπορεί να πήγε για ύπνο, θα μου τα χώσει το πρωί.

Βρισκόμαστε σε μια πολύ δύσκολη φάση οικονομική, κοινωνική, ψυχολογική. Όλοι πιέζονται παραπάνω από τις δυνάμεις τους, όλοι ψάχνουμε τρόπο να ανταπεξέλθουμε.

Υπάρχουν απίστευτες εικόνες δυστυχίας, απελπισίας, δεν κρίνω εκ του ασφαλούς γιατί ακόμα έχω τη δουλειά μου ή κάποιες οικονομίες ετών στο ΧΑΑ.

Υπάρχουν πάρα πολλοί που δεν έχουν να χάσουν τίποτα πλέον, όποια αξιοπρέπεια τους είχε μείνει γίνεται ένστικτο επιβίωσης, θυμού, αντίδρασης, έχει χαθεί το μέτρο άλλοτε δικαιολογημένα, άλλοτε όχι.

Δεν ξέρω πως ή πότε θα βγούμε από την κρίση. Δεν ξέρω αν τα μέτρα είναι σωστά, το πλεόνασμα πλασματικό, τα υποβρύχια γέρνουν ή τόσα και τόσα άλλα που μας βασανίζουν καθημερινά.

Θέλω να πιστεύω ότι η αλήθεια βρίσκεται κάπου στη μέση. Κουράστηκα να βλέπω, να διαβάζω, να ακούω μιζέρια. Δεν ωραιοποιώ καταστάσεις αλλά γιατί ένα συσσίτιο να παρουσιάζεται ως κατάντια αντί να σαν ένδειξη αλληλεγγύης, πραγματικού ενδιαφέροντος στο συνάνθρωπο? Έχουμε πολλά πράγματα να δώσουμε στους γύρω μας.

"Γιατί κάθε φορά να προσπαθώ να βρω αγκάθια να ξεριζώσω αντί για λουλούδια να ποτίσω και να τα βοηθήσω να μεγαλώσουν ?"

Χρειαζόμαστε λίγη θετική χροιά στη μέρα μας, σίγουρα δεν θα χορτάσει το στομάχι, αλλά από την άλλη ξεχείλισε το δηλητήριο και η διχόνοια.

- - -


Κάνε την προσπάθειά σου στο καινούργιο μέρος, είσαι καλύτερος από αυτό που σου προσφέρεται. Μην συμβιβάζεσαι με την μετριότητα σε κανένα επίπεδο. Ευκαιρίες για κάτι καλύτερο θα υπάρξουν με το χρόνο.

michele είπε...

Συγχαρητηρια Γιαννη! συμφωνω απολυτα μαζι σου.
Καποια μερα παντως,αφου βρεθηκαμε μεσα σ αυτη την κριση
να κατσουμε και να διαβασουμε τις δεκαετιες 50-60 πως οι γονεις μας απο τον πολεμο,πηγαν τη χωρα στις 25 του κοσμου.Ειναι πολυ διδακτικη ιστορια

Alexandratos - Koulis plz save TPEIR bank είπε...

Καλό ξημέρωμα ΜΙΚ

Unknown είπε...

πιστεψε με αλεξανδρατε και εγω της φιλοσοφιας να βλεπω το ποτηρι μισογεματο ειμαι (σημερα ηταν "περιεργη" μερα για μενα και αποτελει εξαιρεση η οπτικη μου) αλλα παραλληλα ειμαι και υπερ του ρεαλισμου και δεν μπορω να κλεισω τα ματια οταν βλεπω τη σταθμη στο ποτηρι να μειωνεται δραματικα..
τεσπα, michele kai alexandrate σας ευχαριστω για τη παρεα σας και για τα "τονωτικα" λογια σας.
καλο ξημερωμα και στους δυο σας!

michele είπε...

Καλο ξημερωμα Κωστα.Και ..γερα!!