Διασπάται η Alpha Bank ακολουθώντας το μοντέλο Eurobank – Με στόχο την εμπροσθοβαρή μείωση των NPEs- Η Morgan Stanley δίνει τη σύσταση overweight για την ελληνική αγορά ήτοι για αποδόσεις καλύτερες από αυτές της αγοράς -Συμφωνία Mytilineos – Gazprom για την προμήθεια φυσικού αερίου-Citigroup: Η Ελλάδα στους κερδισμένους από την πρόταση Κομισιόν

Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2013

ΜΟΗ


ΜΟΗ: ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΟ ΓΡΑΦΗΜΑ...

Η μετοχη βρισκεται κοντα στην ολοκληρωση ενος μακροχρονιου "μικρου" πυθμενα, που αποτελει μερος ενος μεγαλυτερου.Η ζωνη 9-9.40 ειναι σημαντικη,γιατι σε περιπτωση ανοδικης διασπασης της ,λυνεται ανοδικα ο πυθμενας ,αλλα και ο αντεστραμμενος ωκω με τιμη στοχο ,ακομα πιο πανω απο την αντισταση των 12 ευρω ( γραμμη Χ) ,στα 12,70.
Ο απλος κμο 50 εβδ βρισκεται στα επιπεδα των 8 ευρω ( 8,03) ,λειτουργει ως ΣΟΒΑΡΗ στηριξη,σε περιπτωση  αρνησης της μετοχης να υπερβει την F και οπισθοχωρησης της.Τα 8.40 ειναι η πρωτη στηριξη για τον τιτλο.
Παντως εχουμε golden cross εδω με την διασπαση του κμο 200 εβδ ,απο τον αντιστοιχο των 50 .

9 σχόλια:

Unknown είπε...


"When a door closes another one opens" Graham Bell 1887 μ.Χ.
Όταν μια πόρτα κλείνει μια άλλη πάντα ανοίγει. Πάολα 2012 μ.Χ Ετσι και εγω λοιπον περιμενω,απο αυριο κανα τρενο για επιβιβαση,μιας και ξεπουλισα την πεμπτη 10 του μηνα..Για να δουμε θα παμε παραπανω σε ΓΔ.. Μολις τερματισουν,τα μεγαλα θα τρεξουν κατι μικρουλια??Τα ζουμπουρλουδικα,,η πιανουμε την αντιδραση,και ξανα μανα του του ρου τουρου (μαπετ σοου)http://youtu.be/8N_tupPBtWQ Παντα δινει κατι η μοη στους εχοντας μεγαλη υπομονη,,και μαλιστα μερικες φωρες το κανει οταν τα αλλα γυριζουν..Το αντιβαρο.

Unknown είπε...

Προς Αρταξία:

Φιλε μου καλό ήταν ότα ανεβαζεις άρθρο και φωτογραφίζεις εμενα να το λες....Δεν χρειάζονται μπουρδολογίες περι αξιότιμου κυρίου κλπ κλπ...

Εξαρχής είχα αναφέρει ότι μιλαω για την ΦΛΕΞΟΠΑΚ πράγμα που μπορείς να δεις από τα γραπτά μου...Επομενως δεν φωογράφισα κάτι όπως αφήνεις να εννοηθεί. Εσύ απο την άλλη δεν μας λες για ποια εταιρία μιλας....

Επίσης νομίζω ήμουν απόλυτα συγκεκριμένος στις τοποθετήσεις μου για αυτήν. Δεν θα μπω στον κόπο να γράψω ξανά τι έγραφα.....Και αν θυμάσαι καλά ούτε τους ισολογισμούς δεν έβρισκες στο site τους με αποτέλεσμα να σου τους ποστάρω εγώ και να σου ανοίξω τα ματάκια (κατα τα άλλα επαγγελματία όπως θες να λέγεσαι).

Ασε λοιπόν τις εξυπνάδες και κοίτα να γραφεις τις δικές εμπειρίες όπως έκανες τόσο καιρο και άσε τους άλλους ειδικά σε θέματα που σε έχουν ταπώσει αρκετές φορές.

Αλλά και μόνο που "κλαφτηκες" για τον Michele εμένα προσωπικά μου λέει αρκετά.....

Ηδη εδώ έχεις τσακωθεί με τους μισους.

Για εμένα προσωπικά απλά ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙΣ.

Αντε γεια.

ΠΑΝΟΣ είπε...

Μάλλον τους έπιασε ο ψεκασμός όλους...

Όλα είναι σχετικά στην σημερινή εποχή καλλιτέχνη


Όταν ανοίγει ένα σχολείο κλείνει μια φυλακή έλεγαν παλιά

Συμφωνώ, έλα όμως που τώρα δεν υπάρχουν πολλά ελληνόπουλα για να πάνε σχολείο...

Unknown είπε...

Τολμας να κανεις πολλα παιδια ??Νομιζω το φορολογουν το 3 και μετα,και εκει φορολογια..Και τα σχολεια τα κλεινουν για περικοπες..Στης ειδησεις καθε βραδι ποιος παει φυλακη βλεπουμε,οχι καποιον να εγκαινιαζει σχολεια...Δηλαδη για να εισαι ευχαριστημενος σημερα ,πρεπει να εισαι φτερου ,και να καταληξεις και στην φυλακη,,χα χα Νεα εποχη εχουμε να δουμε πολλα ακομα

Unknown είπε...

Καλησπέρες.
Αρχίζω να ανοίγω θέση κούτσου κουτσου στην ΦΛΕΞΟ. Τα πρώτα κομματια θα παρθούν απο το 2.90€ και κάτω.
2 Οκτωβρίου 2013 - 2:53 μ.μ.


ANTREA 8€ ΣΕ ΒΑΘΟΣ 2 ΕΤΩΝ

ΘΑΝΑΣΗ ΕΓΩ ΠΗΡΑ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΤΕΜΑΧΙΑ ΦΛΕΞΟ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ 2.87€.
2 Οκτωβρίου 2013 - 5:22 μ.μ.

ΦΛΕΞΟ:

Την τελευταία 8ετία ΣΥΝΕΧΕΙΣ θετικές ταμειακές ροές κοντά στα 45.000.000€.
Εισπραχθησαν δηλαδή κοντά στα 42.000.000€ (αφαίρεσα 3.000.000€ που αφορούν τις εκροές τοκοχρεολυσίων όλα αυτά τα χρόνια. Μιλάμε για ελάχιστο νούμερο).

Τα συνολικά καθαρά κερδη κοντά στα 25.000.000€ δηλαδή μέσο όρο καθαρά κέρδη τον χρόνο 3.000.000€ περίπου!!!!

Και μιλάμε για εξαγωγική εταιρία στο 75%....

Θέλετε και άλλα για να δείτε που μπορεί να πάει???
2 Οκτωβρίου 2013 - 5:43 μ.μ.

Δευετρη ημέρα ου βγαίνω για ψώνια στην ΦΛΕΞΟ. Σήμερα όμως θα περιμένω μήπως δω κάτι κάτω απο 2.80€
3 Οκτωβρίου 2013 - 1:12 μ.μ.

ΘΑΝΑΣΗ το fair value ΣΗΜΕΡΑ είναι στο 3.65€ αλλά δες λίγο την χθεσινή μου ανάλυση για αυτη.

Πέραν του οτι κατα καιρους ασχολούνται συγκεκριμένα χεράκια που μπορεί να την κάνουν πυραυλο εκεί που δεν το περιμένεςι.

Χαρτί για ΕΛΑΧΙΣΤΟΥΣ.
3 Οκτωβρίου 2013 - 4:45 μ.μ.

Unknown είπε...

Δεν εχω χρονικο ορίζοντα. Εχω τιμή. Και αυτή είναι τα 7€ όσο διαστημα και αν χρειαστεί να τα διακρατήσω.
3 Οκτωβρίου 2013 - 4:45 μ.μ.

Θέλει όμως ΤΕΡΑΣΤΙΑ ψυχραιμία και υπομονή στις αγορές γιατί μπορεί να την βρεί κάποιος και αρκετά χαμηλότερα από εδώ που γράφει σήμερα.

Αν όχι απλά θα μείνω με αυτά που έχω πάρει.
3 Οκτωβρίου 2013 - 4:47 μ.μ.


Μάγος δεν είμαι αλλα στα 2€ για εμενα θα ήταν ευκαιρία ΖΩΗΣ.
3 Οκτωβρίου 2013 - 4:52 μ.μ.


ΦΛΕΞΟ σήμερα ευτυχώς δεν τα πήρα.
Το επόμενο στήσιμο αγοράς θα είναι κοντά στο 2.40€.
3 Οκτωβρίου 2013 - 9:52 μ.μ.

Δεν σε κατάλαβα Μιχάλη. Εχω γραψει ότι η συγκεκριμένη θέλει υπομονή ΣΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ και κούτσου κουτσου. Οποιος πάει βουρ στον πατσά την πάτησε.

Αλήθεια που είναι τα gap?
3 Οκτωβρίου 2013 - 10:08 μ.μ.


ΘΑΝΑΣΗ η συγκεκριμένη έχει αποδείξει ότι δεν πάει όπου πάει το μαγαζι.
Κάνει τους κεφαλιού ΤΟΥΣ.
3 Οκτωβρίου 2013 - 10:10 μ.μ.

ΘΑΝΑΣΗ αν θέλεις να κάνει ΤΑ στην ΦΛΕΞΟ μάλλον θα την πατήσεις.
3 Οκτωβρίου 2013 - 10:14 μ.μ.

ΘΑΝΑΣΗ να εισαι οπλισμένος με υπομονή και γερά νευρα με δαύτην. Θεωρώ ότι κάτω απο 2.50€ αν κανει μπορείς σιγά σιγά να αρχίσεις.
3 Οκτωβρίου 2013 - 10:37 μ.μ.


ΘΟΥ ΒΟΥ μα τι είπα απο το πρωι και χθες?????
Το χαρτί θέλει τοποθετήσεις κουτσου κούτσο. Τα πρώτα πάρθηκαν στο 2.87€. Τα επομενα τα περιμένω προς το 2.40€
3 Οκτωβρίου 2013 - 10:59 μ.μ.

Unknown είπε...

Artaxia:
3) Στην ιστοσελίδα τους δεν υπάρχει πρόσφατη λογιστική κατάσταση, ενώ "ετήσιο δελτίο" έχουμε να διαβάσουμε 8 χρόνια. Μου δίνει την εντύπωση ο Γκινοσάτης πως δεν πολυνιάζεται, ούτε για τους μετόχους, ούτε για το χαρτί.
4 Οκτωβρίου 2013 - 8:59 π.μ

Christos Ioannou είπε...

http://www.flexopack.com/Files/Billeder/pdfs/2013/2013_06_30_FLEXOPACK_FS.pdf

http://www.flexopack.com/Files/Billeder/pdfs/2013/2013_06_30_FLEXOPACK_IFRS.pdf

http://www.flexopack.com/Files/Billeder/pdfs/2013/2012-12-31FLEXOPACK_SA_FS_IFRS.pdf

http://www.flexopack.com/Files/Billeder/pdfs/2013/2012-12-31FLEXOPACK_SA_FS_IFRS.pdf
4 Οκτωβρίου 2013 - 9:15 π.μ.

Christos Ioannou είπε...
Επίσης επαναλαμβάνω ότι οι κινήσεις μου είναι ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΡΙΣΚΟ με ΔΙΚΑ μου χρήματα και σε καμία περίπτωση δεν είναι προτροπή για αγορά η πώληση τίτλων.

Οι πελάτες σας μπορουν να συμβουλευτουν τον ειδικό και οχι εναν ανώνυμο σαν εμένα που δεν γνωρίζουν τι ρόλο μπορεί να παίζει.

Και φυσικά αυτο πάει σε ΟΛΟΥΣ όσοι διαβάζουν τέτοιου είδους forum.
4 Οκτωβρίου 2013 - 9:27 π.μ.

Δεν με πείραξε μην το πέρνετε στραβά.
Απλά ξεκαθαρίζω την θέση μου μιας και διαβάζουν.
Τώρα το fair value ΣΗΜΕΡΑ όπως έχω πεί και βάση της εξαμηνιαίας κατάστασης είναι κοντα στα 3.65€.
Το κακό στην συγκεκριμένη είναι ότι συνήθως ασχολούνται ΛΟΜΠΙ πολλές φορές με καταστροφικές συνέπειες (π.χ. πριν ένα χρόνο απο τα 8€ προσγειώθηκε στα 1.90€ που για εμένα είναι νούμερο εξαιρετικό).
4 Οκτωβρίου 2013 - 9:38 π.μ.

Τώρα τα 8€ (με τα οποία πέρασε σχεδόν όλη την πτώση του Ελληνικού Χρηματιστηρίου) ήταν τιμή εξαιρετικά υψηλή για τα δεδομένα της περιόδου.

Πιστευώ ότι τα επόμενα 2 με 3 χρόνια και εαν συνεχίσει με αυτο τον ρυθμό τις εξαγωγές και καταφερει και αυξήσει λίγο περισσότερο τις πωλήσεις (μέσω ανοίγματος σε νέες αγορές) τότε θα δούμε νούμερα κοντα στο 7€.
4 Οκτωβρίου 2013 - 9:42 π.μ.

Christos Ioannou είπε...

Το θεμα της εμπορευσιμότητας είναι σημαντικό. Απλά πρέπει να περιμένει κάποιος υπομονετικά μέρες σαν και αυτές που περνάμε, με πιέσεις στην μετοχή και τιμές κάτω των 3€, που μοιραία δημιουργούν και τους απαραίτητους όγκους για κάποιον που θέλει να εισλέλθει σιγά σιγά και με προσοχή.
4 Οκτωβρίου 2013 - 9:48 π.μ.

Unknown είπε...

ΦΛΕΞΟ:

Την τελευταία 8ετία ΣΥΝΕΧΕΙΣ θετικές ταμειακές ροές κοντά στα 45.000.000€.
Εισπραχθησαν δηλαδή κοντά στα 42.000.000€ (αφαίρεσα 3.000.000€ που αφορούν τις εκροές τοκοχρεολυσίων όλα αυτά τα χρόνια. Μιλάμε για ελάχιστο νούμερο).

Τα συνολικά καθαρά κερδη κοντά στα 25.000.000€ δηλαδή μέσο όρο καθαρά κέρδη τον χρόνο 3.000.000€ περίπου!!!!


ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΟΥΝ ΜΕΡΙΚΟΙ ΜΕΡΙΚΟΙ "ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ" ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΣΩΣΤΑ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΙΑ.

Τσιουυυυυυυυυυυ

ArTaXiA είπε...

Κύριε Ιωάννου

Πρώτη μου φορά μου συμβαίνει να αποκαλώ κάποιον αξιότιμο κύριο και να το εκλαμβάνει ως προσβολή. Το αντιπαρέρχομαι ωστόσο, όπως και το γεγονός πως εσείς με προσβάλλετε απευθυνόμενος σε εμένα όχι στο δικό μου ιστολόγιο ως απάντηση σε αυτά που υποτίθεται πως σας θίγουν, αλλά ως σχόλιο εδώ σε πολύ άσχημο ύφος. Και κανονικά αφού "δεν υπάρχω", δεν θα έπρεπε και να απαντήσω, καθώς δεν ξέρω ούτε να διαβάσω καλά-καλά σωστά μια εταιρεία.

Προσπερνώντας λοιπόν τα "άντε γεια" και τα "τσίου", δεν θα σας απαντήσω το αρμόζον: "Χεστήκαμε κι η βάρκα έγειρε", αλλά επί της ουσίας:

Βρήκα μια επιχείρηση στην τύχη που συγκρίνεται στα πάντα με τη ΦΛΕΞΟ και κερδίζει. Σε ταμείο, σε μερισματική απόδοση, σε αριθμοδείκτες, σε προοπτικές, σε χρηματιστηριακή συμπεριφορά.. Δεν σας αρέσει αυτό; Με γεια σας και χαρά σας. Υπάρχετε κι εσείς που δεν θέλετε να κερδίζετε στις αγορές, αλλά να είστε μέτοχοι underground, με την ίδια αναλογία που κάποιοι αντί να μερακλώνουν με τσιφτετέλια πάνε σε συναυλία αφρικανικού μονόχορδου. Στα μέρη μου αυτούς, τους λέμε ξενέρωτους, αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μας.

Η εταιρεία που αγαπάτε λοιπόν, μπορεί να πάει στα 7€. Μέχρι τότε, οι άλλες θα πάνε και θα έρθουν τρις, όπως ακριβώς ο Άβακας, πάει κι έρχεται 1.60 με 1.80, ενώ οι ύπόλοιπες σπάνε πυθμένες, τεστάρουν αντιστάσεις και γράφουν πολύμηνα υψηλά.

Εσείς όμως γουστάρετε Underground Investment.

Νταξ' κι εγώ έγω κάτι ΠΡΕΖΤ που μου ξέμειναν από το 2004 και δεν έχασα στην πτώση ούτε γρόσι. Δεν κέρδισα όμως κιόλας.

Αυτά και ξυδάκι με την ευχή μου.