Διασπάται η Alpha Bank ακολουθώντας το μοντέλο Eurobank – Με στόχο την εμπροσθοβαρή μείωση των NPEs- Η Morgan Stanley δίνει τη σύσταση overweight για την ελληνική αγορά ήτοι για αποδόσεις καλύτερες από αυτές της αγοράς -Συμφωνία Mytilineos – Gazprom για την προμήθεια φυσικού αερίου-Citigroup: Η Ελλάδα στους κερδισμένους από την πρόταση Κομισιόν

Τρίτη 24 Σεπτεμβρίου 2013

ΔΕΗ

ΔΕΗ: ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΟ ΓΡΑΦΗΜΑ..

Τριτη συνεχομενη εβδομαδα ,που ο τιτλος εχει εξελθει του μεγαλου καναλιου RT και εχει εισελθει στηνζωνη 8.00-8.60 .Ταυτοχρονα η διαφαινομενη ανοδικη διασπασητου ακμο 200 εβδ,προδιαθετει για πιθανη ανοδικη διασπαση των 8.60 που θα προσδωσει ιδιαιτερα εκρηκτικη κινηση στην μετοχη.
Οσο ειναι κατω απο αυτο το επιπεδο,οι επενδυτες θα ειναι σε αναμονη και σχετικη παλινδρομη κινηση ,οσο απο την αλλη ,κινειται σαφως πανω απο την πλαγιοανοδικη γραμμη τασης Β.

11 σχόλια:

μπαρμπαλιας είπε...

λες να φαμε ψωμι ,βουτυρο και να εχει και μελι ορεινο;;;

michele είπε...

Ε αμα φυγει απο το 8.60 Μπαρμπα ..

ΠΑΝΟΣ είπε...

Είναι αργά, είμαι κουρασμένος, τα μάτια μου κάνουν πουλάκια αλλά δεν μπορεί να βλέπω τόση διαφορά στο "άλλο" πρόγραμμα όσον αφορά την γραμμή Β...
Προφανώς κάτι κάνω λάθος εγώ

Unknown είπε...

Μια καλησπερα θα την πω στην παρεα ,αν και ειμαι στεναχωρημενος απο το χαα,δεν μπορω να παρακολουθησω λογω εργασιας πρωινης ,και να τα αποτελεσματα..Οτι πουλαω στα γρηγορα (ειναι κο το κουσουρι του εμπα εβγα)οπως φουρλης,,μετα κανει ραλι...Ασε που του βγαινουν τα σχεδιαγραματα του μικε μπαρμπα..Οποτε σπαση δεν σπαση η δεη,δεν το κουναω απο εκει,με τιποτα..Φως νερο τηλεφωνο που λεγαμε παλια ,χα χα Νασται ΟΛΟΙ καλλα ,,Και οι ξενιτεμενοι ,που ριξανε τους χρησμους τους σημερα

michele είπε...

Νασαι καλα Καλλιτεχνη μου,δουλεια αμα εχεις ακομα ,αυτο μετραει ..

Τρισαθλιε,μαλλον προκειται για λογαριθμικη κλιμακα αυτη που βλεπεις

ΠΑΝΟΣ είπε...

Καλησπέρα Καλλιτέχνη μου, σωστά, πρώτα η δουλειά

Δεν διαφωνώ Μικέ και το έχουμε ξαναπεί ότι είμαι άσχετος από αυτά και ότι δεν προσπαθώ να πω κάτι, αλλά να μου δείχνει τα τελευταία 7 κεριά κάτω από την γραμμή πάει πολύ.
Ήθελα να ξέρω αν εν καιρώ και όταν αρχίσω να μαθαίνω περισσότερα πράγματα πρέπει να το αλλάξω το ρημάδι, όπως είχε πει και ο ΘΔ (το άλλαξες Δημήτρη;)

ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΜΠ είπε...

Καλησπέρα στους νυχτερινούς

ΠΑΝΟΣ είπε...

Καλησπέρα Γιάννη γείτονα, πάνω που την έκανα...
Μικέ το metastock του capital πάντως συμφωνεί μαζί σου, μπορείς να κοιμηθείς ήσυχος κι εγώ ανήσυχος χαχα

ΠΑΝΟΣ είπε...

...και καλό ξημέρωμα σε όλους, αύριο έχει τρέξιμο

ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΜΠ είπε...

Καλησπέρα ..Αριθμέ εγώ πάλι μόλις ήρθα από δουλεία..
Δεη το 8.6 να δούμε πάνω από κει θα κάνει κόλπα

ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΜΠ είπε...

Καληνύχτα σε όλους