Διασπάται η Alpha Bank ακολουθώντας το μοντέλο Eurobank – Με στόχο την εμπροσθοβαρή μείωση των NPEs- Η Morgan Stanley δίνει τη σύσταση overweight για την ελληνική αγορά ήτοι για αποδόσεις καλύτερες από αυτές της αγοράς -Συμφωνία Mytilineos – Gazprom για την προμήθεια φυσικού αερίου-Citigroup: Η Ελλάδα στους κερδισμένους από την πρόταση Κομισιόν

Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου 2013

ΧΑΑ ΜΕΤΑ ΤΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ 


Η ΤΡΑΜΠΑΛΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ..

                       ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΑ ΣΧΟΛΙΑ

Καθημερινό σχόλιο Μichele...

23 σχόλια:

kostasΠειραιας είπε...

Ω ρε μαγκα μου!!!!
Πηγαμε κι ηρθαμε. Ουτε απο την πτωση της ΒΙΟΧ δεν κουνηθηκα τοσο σημερα.

michele είπε...

Κουνησε λιγακι ειναι η αληθεια,ειμαι ψηλα εγω..

Ilias D είπε...

Χεχε..προσεχε..απο ψηλα ειναι οδυνηρο το πεσιμο.

michele είπε...

Ελπιζω Ηλια ενα τετοιο κτηριο στο κεντρο της Αθηνας να ειναι αρκουντως γερο!!

Ilias D είπε...

Ποιο κτηριο....για την τραμπαλα ελεγα.Εχουμε να κανουμε και χρονια...
Ο...

michele είπε...

Α νομιζα οτι ελεγες για το σεισμο στη Φθιωτιδα που εγινε αισθητος !!

michele είπε...

..στην Αθηνα! Παλι δεν προλαβα καθημερινο σχολιο!

giannhs kon είπε...

Που το θυμήθηκες βρε ΜΙΧΑΛΗ χαχα

Τράμπα - τραμπαλίζομαι,πέφτω και τσακίζομαι
και χτυπώ το γόνα μου και με κλαίει η νόνα μου
και γελάνε τα παιδιά που μου σκίστηκε η ποδιά...
Καλησπέρα σε όλους τους φίλους

Συν δορί συν ασπίσιν. Βρε τα αρκουδάκια χαχα

Και μια μεγάλη απορία που εχω από το πρωι αλλα δεν μπορούσα να ρωτήσω
Γιατί έπεφτε η ΒΙΟΧΑΛΚΟ σήμερα ?? τι το κακό ειχε η είδηση του ομίλου ?? ποιοι μπορεί να πουλούσαν ?

michele είπε...

Η υποψια οτι θα υπηρχε delisting απο εδω Γιαννη,θα εβγαινε απο το ταμπλο.Ενδεχομενως να γινει κατα καποιον τροπο αυτο αναλογο με την ΕΕΕ δεν ξερω ωστε να εχουμε dualisting ,δηλ και στο Βελγιο και εδω.
Η εταιρεια παντως ξεκαθαρισε οτι προκειται για θεμα πιο ευκολης χρηματοδοτησης
και πως οι θυγατρικες της θα συνεχιζουν να διαπραγματευονται κανονικα. Εξ ου και το γυρισμα των περισσοτερων απο τα χαμηλα τους.Κυριως της ΣΙΔΕ

ThitaDelta είπε...

Συν δορί συν ασπίσιν αυτοί

ξιφήρεις εμείς

αλλά με το να κοιτιόμαστε δεν κάνουμε τίποτα, χεχε

κλσ σε όλους

giannhs kon είπε...

Ευχαριστώ ΜΙΧΑΛΗ

giannhs kon είπε...

Καλησπερα ΔΗΜΗΤΡΗ
Δεν έχεις δίκιο έχει μια άγρια ομορφιά το μαρτύριο της σταγόνας χαχα

ThitaDelta είπε...

... βρε βρε η σταφιδο Ζαχαρέα

η Ελλάδα όλο αλλάζει και όλο τα ίδια βλέπουμε

ΑΡΤ είπε...

http://youtu.be/HD1VQIDuqDg

16 Σεπτεμβριου 1975
ΠΑΟΚ - BARCELONA 1-0

Λιγες μερες πριν τον αγωνα συνεντευξη με τον αειμνηστο Γκιουλα Λοραντ ( επιμαχο σημειο της συνεντευξης 1.15 - 1.53 )

16 Σεπτεμβριου 2013

Ο ΠΑΟΚ εχει κανει 82 φαουλ και βρισκεται πρωτος στην λιστα στον αριθμο των φαουλ που εχουν καταλογιστει εναντιον του...Ο Ολυμπιακος βρισκεται στην 9η θεση με 67 φαουλ...
Στις κιτρινες καρτες ο ΠΑΟΚ βρισκεται στην πρωτη θεση με 16 !!! ενω ο Ολυμπιακος στην τελευταια θεση με 4 καρτες...

Ο ΠΑΟΚ καθε 5 φαουλ παιρνει μια κιτρινη καρτα...
Ο Ολυμπιακος για να παρει κιτρινη καρτα πρεπει να κανει 17 φαουλ...

Εεε ενταξει μωρε...ουτε 40 χρονια δεν περασαν...χοχοχο

michele είπε...

Και να πουμε και το αλλο.Η χρηματοδοτηση της εταιρειας θα βελτιωθει αυτος ηταν αλλωστε και ο σκοπος της μεταφορας εδρας.
Ωστοσο ποιοι θα ωφεληθουν??

Οι θυγατρικες που διαπραγματευονται στο ΧΑΑ ειναι η απαντηση

Ilias D είπε...

Μολις τομαθα για τον σεισμο απο ενα φιλο στην Λοκριδα.

Alexandratos - Koulis plz save TPEIR bank είπε...

Καλησπέρα κι απο μένα,

Ας μην εκφράσω καλύτερα για τη Viohalco... και το δωματιάκι Βρυξελλών που θα έχει έδρα. Με τόσο υψηλό δανεισμό που έχει ο όμιλος να δώ τι επιτόκιο θα γλυτώσουν λόγω country risk.

KON σημερα έγραψα άλλη μια παράγραφο για την ΕΥΔΑΠ. Τους την έδωσα τσαμπα, στο 7,32...

Είμαι πολυ στενοχωρημένος, πάω να μοιραστώ τον πόνο μου με κάτι παλιούς φίλους στην πλατεία με καμία ΦΙΞ....

giannhs kon είπε...

ΑΝ πήρες ΒΙΟΧ καλά έκανες ΓΙΑΝΝΗ χαχα καλησπέρα καλή βόλτα

giannhs kon είπε...

Εγω σήμερα ΓΙΑΝΝΗ βρήκα ευκαιρία και έστειλα επιτέλους ένα δώρο που εχα τάξει χαχα
http://2.bp.blogspot.com/-8DnsAc9MVFU/UM17rZWlkQI/AAAAAAADIps/c79wofg0LZE/s1600/be4.jpg

michele είπε...

Καλησπερα,καλησπερα ΙΝΤΚΑ λιγο πιο αργα..

ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΜΠ είπε...

Καλησπέρα σε όλους..
Γιάννη κον κι εγώ σήμερα άλλαξα τη φώτο έβαλα τα καλά μου χεχε

michele είπε...

Μονο εγω δεν την εχω αλλαξει,τωρα μετα την ΙΝΤΚΑ θα την αλλαξω

michele είπε...

Ανεβηκε η ΙΝΤΚΑ κλεινουμε εδω..