Διασπάται η Alpha Bank ακολουθώντας το μοντέλο Eurobank – Με στόχο την εμπροσθοβαρή μείωση των NPEs- Η Morgan Stanley δίνει τη σύσταση overweight για την ελληνική αγορά ήτοι για αποδόσεις καλύτερες από αυτές της αγοράς -Συμφωνία Mytilineos – Gazprom για την προμήθεια φυσικού αερίου-Citigroup: Η Ελλάδα στους κερδισμένους από την πρόταση Κομισιόν

Πέμπτη 23 Μαΐου 2013

ΠΕΙΡ

ΠΕΙΡ:ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΡΑΦΗΜΑ...

Εξαιρετικη "καθετη" κινηση της μετοχης βασισμενη πανω στην πλαγιοανοδικη D,που εκτοξευσε τον τιτλο στα επιπεδα της προηγουμενης κορυφης.
Η κινησηηταν συντονισμενη για πολλους λογους που σχετιζονται με την επικειμενη ΑΜΚ της τραπεζας.Στην επισης "παταγωδη" διορθωση της η μετοχη δημιουργησε τον σχηματισμο island κλεινοντας το τεραστιο ανοδικο gap με ενα παρομοιο πτωτικο 4 συνεδριασεις αργοτερα.
Πλησιαζοντας προς την ΑΜΚ χρονικα,ο τιτλος φαινεται να μπορει να βρει στηριξη στον εκθ κμο 200 ημ και στην πλαγιονοδικη D.
Σε περιπτωση ανοδικης αντιδρασης που θα εχει περισσοτερες πιθανοτητες με κινηση πανω απο τα 0,3440 της Φ, η μετοχη μπορει να φτασει μεχρι την περιοχη του gap, στα επιπεδα του 0,430-0,46 ευρω,ενω αντιθετα σε συνεχεια της υποχωρησης της και ο εκμο 200 ημ και ο εκμο 50 ημ ( ακριβως στα 0,30 σημερα) και η Κ  στα επιπεδα του 0,29 θα αποτελεσουν στηριξεις.Τελευταιο προπυργιο τα 0,27 της γραμμης U.

73 σχόλια:

VIL είπε...

περι ΠΕΙΡ ο λογος λοιπον...και οσον αφορα την ΑΜΚ...αν και ειναι νωρις μπορουμε να κανουμε καποια προβλεψη για την τιμη του δικαιωματος με δεδομενη αμκ στα 1,20 μετα απο rs 10/1???

michele είπε...

Δεν ειναι δεδομενη μπορει να παει και 1,3.Επισηςδεν ξερουμε ποσες νεες /παλιες.
Το μονο σιγουρο ειναι ,οτι η αποκοπεισα θα ειναι πιο πανω απο την τιμη διαθεσης.
Οι υπολογισμοι πρεπει να εμπεριεχουν και τις μετοχες με ιδιωτικη τοποθετηση και τα warrants .Δυσκολο.

Γεράκι είπε...

island..?

παραλιακη κ ετσι δλδ?

VIL είπε...

φαινεται παντως η πιο "παιχνιδιαρικη" αμκ απο τις τρεις...παιζει να δουμε οργια...κι αλλα οργια δηλαδη!!

ΠΑΝΟΣ είπε...

Όχι βρε Ιέραξ το island του ΦΑΣΟ εννοεί όπου πρέπει να βρεθούμε μια μέρα όταν έχεις χρόνο (για να μας πεις και μερικά πράγματα βέβαια!)

ΠΑΝΟΣ είπε...

...καθότι "στραβοί" με το νέο παιχνίδι!

michele είπε...

Παραλιακη καλα ειναι.Εχω πιει καικατι ωραια ποτακια εκει.
Εδω βεβαια οπου βλεπεις island υπαρχουν θεματα.Αν δεν ειχε αυξηση μπροστα της ,κι αν δεν ηταν αυτη που ειναι και ηταν μια απλη μετοχη δεν θα την ακουμπαγα
Αντιθετα αν δεις island reversal σε πυθμενα μπαινεις και ..καθεσαι αρκετο διαστημα.

Γεράκι είπε...

Πανο...

ΕΤ1

ΤΩΡΑ...

Γεράκι είπε...

Ενας Θρύλος...

Γεράκι είπε...

οποτε θέλετε..αν κ εγω είμαι πολυ μικρό αρπακτικο...

ThitaDelta είπε...

... για πειρ, νομίζω ότι θέλει να ξαναδεί την περιοχή 0.246 - 0.256

... εκτός αν πρέπει να πάει πιο κάτω για να γίνει ελκυστική στους μεγαλοεπενδυταράδες και να μην διακινδυνεύσουν και οι ανάδοχοι

καλησπέρα

ΠΑΝΟΣ είπε...

Το έβαλα Αντώνη

VIL είπε...

καληνυχτα σε ολους!

ΠΑΝΟΣ είπε...

Καλησπέρα Δημήτρη
Όχι και άλλο γκαπ, φτάνει!

ΠΑΝΟΣ είπε...

Καληνύχτα VIL

giannhs kon είπε...

Καλησπέρα σε όλους τους φίλους

Αργήσαμε απόψε χαχα τρέχω να διαβάσω και τα λέμε Αν δεν με πάρει ο ύπνος χαχα

Γεράκι είπε...

τι μορφή...ο Jay...

καλησπερα Δημητρη..Καλο βραδυ Vil

ThitaDelta είπε...

... ενισχύω το λοιπόν, τις ναυτικές δυνάμεις με τον καπετάν Πάνο τον φόβο και τρόμο των υδάτων

... και τους πελταστές - κονταροφόρους με τον Γιάννη

ThitaDelta είπε...

... Αντώνη πήρες αποστολή για αύριο, το έμαθες;

Γεράκι είπε...

δλδ?

δεν ελαβα κατι..

ισως αυτοκαταστραφηκε πριν το διαβασω...

ΠΑΝΟΣ είπε...

Kόψε κάτι Δημήτρη!
Καλησπέρα Γιάννη.

ΠΑΝΟΣ είπε...

Είναι γραμμένο στην προηγούμενη ανάρτηση Γεράκι
Βάλε πολλά καύσιμα γιατί θα πετάς συνεχώς

Γεράκι είπε...

εχω καποιες εκκρεμοτητες με τον ομιλο φουρλη το πρωι...αλλα θα ειμαι on line καποια στιγμη..

michele είπε...

Ενδιαφερουσα ασχολια,αλλα δυστυχως θα φυγεις νωρις φανταζομαι.Πριν ολοκληρωθει η επομενη πτηση εννοω..

Γεράκι είπε...

κ η συνευντεκη στην Αθηνα..το 1999..τι λε ρε παιδι μου..

καλο σας βραδυ..να ειστε ολοι καλα

Γεράκι είπε...

*συνεντευξη....

θα ειμαι εγκαιρως..ετσι κ αλλιως..
εαν απογειωθειτε..θα ειμαι μεσα..

απλα εαν ημουν απο την αρχη...θα ειχα περισσοτερα μπαγκαζια...

μην ξεχνατε εχω κ το 5λ...σας προλαβαινω εαν θελω..

απογειωστε το εσεις...κ θα ειμαι γρηγορος...

ΠΑΝΟΣ είπε...

Καλό βράδυ Αντώνη

ThitaDelta είπε...

... βρε παίδες η μιγα στις 22 Μαΐου μου δίνει λάθος κερί στο ztrade

... το υποψιάστηκα χθες από τον Πάνο που είπε για κλείσιμο γκαπ ενώ εμένα το κερί μου το δείχνει κλεισμένο

... ελπίζω να μην γίνεται και σε άλλες και πάθουμε καμιά νίλα

Μπορεί να το τσεκάρει κανένας που έχει ztrade

Nek είπε...

Καλησπέρα σας. Κι εγώ που έχω το trader's eye της eurobank βγαζει το ίδιο. Ομως αυτές οι πράξεις δεν έγιναν ποτέ. Συγκεκριμένα παραδόξως 10 λεπτά πριν την έναρξη της συνεδρίασης χθες, περάσαν κάποιες ανύπαρκτες πράξεις σε 4-5 μετοχές από λάθος προφανώς. Αλλάστα intraday τα λάθη παραμένουν ακόμα. Η ΜΙΓ δεν έκλεισε το gap

ThitaDelta είπε...

Ευχαριστώ Nek

ΠΑΝΟΣ είπε...

0,377 - 0,388 αν δεν κάνω λάθος
Καλησπέρα Nek

Nek είπε...

Καλησπέρα σας. Κι εγώ που έχω το trader's eye της eurobank βγαζει το ίδιο. Ομως αυτές οι πράξεις δεν έγιναν ποτέ. Συγκεκριμένα παραδόξως 10 λεπτά πριν την έναρξη της συνεδρίασης χθες, περάσαν κάποιες ανύπαρκτες πράξεις σε 4-5 μετοχές από λάθος προφανώς. Αλλάστα intraday τα λάθη παραμένουν ακόμα. Η ΜΙΓ δεν έκλεισε το gap

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Δημήτρη δεν έχει γκαπ 14-15 Μαίου;

Καλησπέρα σας.

giannhs kon είπε...

Καλό βράδυ ΑΝΤΩΝΗ

Κύριοι συγγνώμη πρέπει να σας καληνυχτίσω και εγώ γιατί κλείνουν τα μάτια μου .
Καλό ξημέρωμα σε όλους

ΠΑΝΟΣ είπε...

Καλησπέρα Βάλια, ακριβώς.
Καλό ξημέρωμα Γιάννη

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Καλό ξημέρωμα Γιάνναρε και φιλιά στη Χαρούλα.

ThitaDelta είπε...

Βασιλική έχει, αλλά εμένα το κερί της 22 μου το δείχνει κλεισμένο, ενώ δεν θα έπρεπε (το τσέκαρα με το metastock

και τώρα αρχίζουν και με ζώνουν τα φίδια, μήπως συμβαίνει και με άλλες

Nek είπε...

Εμενα μου δείχνει ό,τι έκανε πράξη στο 0.35 me 0 όγκους και στις 10:27! Ποτέ φυσικά δεν έγινε!

Nek είπε...

Συμβαίνει αλλά δεν μπορώ να θυμηθώ ποιές κάναν το κουφό στις 10:27
Θα πρέπει 1-1 να τσεκάρουμε αν έκαναν πράξη στις 10:27

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Μου λέτε ότι δεν το έχει κλείσει στις 22 όπως βλέπω και εγώ;

ThitaDelta είπε...

χαχαχα join the club

Nek είπε...

στις 22 ανοιξε 0.41

Nek είπε...

Μια ακόμα που το έκανε το λάθος είναι η ΠΕΙΡ στο 0.36 (λάθος) ενώ άνοιξε στο 0.39

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Δώστε μου λίγο χρόνο έχω βάλει και έναν φίλο μου να το δει από αλλού και να μας πει.

ΠΑΝΟΣ είπε...

Στις 22 άνοιγμα 0,405 Υ = 0,43 και Χ = 0,391

ThitaDelta είπε...

... τώρα το θέμα είναι αν ισχύουν λάθη και για άλλες ημερομηνίες και μετοχές εκτός της 22

Nek είπε...

και η ΙΝΤΚΑ το έκανε - μια μια τις βρίσκω - 0.485 το λάθος, 0.513 το κανονικό άνοιγμα

ThitaDelta είπε...

... γι αυτό έκανα και αυτό το σχόλιο χθες το βράδυ

Ο/Η ThitaDelta είπε...
... τι κάναν στη Μίγα οι άνθρωποι;

22 Μαΐου 2013 - 11:52 μ.μ.

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Νek μπορείς να δεις και τενεργ;

Nek είπε...

Αν παρατηρούσατε στις 22 εκείνη την ώρα το online θα βλεπατε ό,τι σε ορισμένες δεν περνάγαν απλά εντολές προσυνεδριακές αλλά έδειχνε ό,τι εκτελούνταν κιόλας!

ThitaDelta είπε...

ωχ Nek μου άναψες φωτιές

αυριο πρωι θα τους περιλάβω

έχουμε ως τώρα λοιπόν:
ΜΙΓ
ΙΝΤΚΑ
ΠΕΙΡ and counting

Nek είπε...

και η ΤΕΝΕΡΓ 3,47 (λαθος) αντί για 3.55

ThitaDelta είπε...

για τενεργ είναι

Α:3,55
Κ:3,52
Χ:3,45
Υ:3,55

ή όχι;

Nek είπε...

ΘΔ σε λεπτό η πεντάλεπτο κοιτάς?

ThitaDelta είπε...

... αυτή σωστή είναι απο το metastock

Nek είπε...

εμενα 10:30 έχει μόνο 3.55 και τίποτε άλλο. Κοιτάω σε intraday λεπτού.

ThitaDelta είπε...

... ημερήσιο

Nek είπε...

ναι με τι ανάλυση? 1 λεπτού, 3, 5...

ο dwk είπε...

…καλημερούδια!
…μ’ αυτά και μ’ εκείνα, το ποδαρικό έγινε σήμερα από τον Νek ή την Βάλια (???)
(…για κοιτάξτε και «ΤΡΑΣΤΟΡ»)

Nek είπε...

μολις ανακάλυψα κι άλλη μια: ΤΡΑΣΤΟΡ στο 0.594 (λάθος) 0.765-0.769 το σωστό

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Καλώς το Δώρο. Του Nek είναι το ποδαρικό εγώ ακολούθησα.

ο dwk είπε...

…γεια σου Βάλια μας!
…καλά Θ ! ..καλά Δ !
…με αφήσατε έξω από το ΠΕΙΡατικό…
…καλά σας !!!

Nek είπε...

shit! χαχα ελπίζω να πάμε καλά αύριο!

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Για πείτε τι περιμένετε για αύριο;

ThitaDelta είπε...

... ναι σε 5' στη μιγα στις 10:25 μου δείχνει μια μπαρούκλα με πράξεις

και τώρα που το καλοσκέφτομαι τέτοιες μπάρες έχω ξαναδεί στο 5' ωχ

ThitaDelta είπε...

Θοδωρή ποτέ, επανορθώνουμε αμέσως κι ας μη καταλάβαμε τι παραλείψαμε

ThitaDelta είπε...

... ναι και η τραστορ

α καλά κρασά

ThitaDelta είπε...

... παίδες καληνυχτώ

Nek είπε...

Καληνύχτα σε όλους. Ελπίζω το ποδαρικό μου να είναι καλό διότι αλλιώς θα ξαναεξαφανιστώ! χαχα ΚΝ

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Αφού δεν μου απαντάει κανείς πάω και εγώ για ύπνο. Καλό ξημέρωμα.

ο dwk είπε...

…καλό ξημέρωμα για όλους!

Nek είπε...

Μια καλή συνεδρίαση Βασιλική. Χωρίς το βάρος της ΕΤΕ πιστεύω ό,τι θα πάμε καλύτερα αύριο.

Nek είπε...

Ελπίζω σε άνοιγμα λίγο κάτω, κοντά στο 1031 που είναι και το 50% της διόρθωσης από το παρόν ανοδικό κύμα και μετά πάνω.