Διασπάται η Alpha Bank ακολουθώντας το μοντέλο Eurobank – Με στόχο την εμπροσθοβαρή μείωση των NPEs- Η Morgan Stanley δίνει τη σύσταση overweight για την ελληνική αγορά ήτοι για αποδόσεις καλύτερες από αυτές της αγοράς -Συμφωνία Mytilineos – Gazprom για την προμήθεια φυσικού αερίου-Citigroup: Η Ελλάδα στους κερδισμένους από την πρόταση Κομισιόν

Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2013

ΧΑΑ ΜΕΤΑ ΤΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ 


                       ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΑ ΣΧΟΛΙΑ

Καθημερινό σχόλιο Μichele...
Στις 1042,16 μον εκλεισε σημερα ο ΓΔ...

με ανοδο 0,67% και τζιρο 62,3 εκ ευρω.
Η συνεδριαση ειχε αρκετες διακυμανσεις ,αλλαξε 15 φορες προσημο απο το θετικο στο αρνητικο και αντιστροφως  ,για να κλεισει τελικα σε υψηλο απο τις 5/8/2011 εν μεσω φημων για τεχνικη αναβαθμιση απο τον οικο FITCH λιγες μετα την θετικη εκθεση της για την Ελλαδα.
Η ΕΕΕΚ ηταν αυτη που οδηγησε μετα τις 16.00 στο τελευταια ανοδικη κινηση του δεικτη με τελικο κλεισιμο στο +1,2% στα 20,25 ευρω.Αντιθετως οι τραπεζες για μια ακομη φορα απογοητευσαν τους επενδυτες κλεινοντας σε επιπεδο ΔΤΡ κατω απο τις 210 μον συγκεκριμενα με απωλειες -0,76% στις 208,43 μον.Καλυτερη και η μονη απο τις συστημικες  θετικη η ΠΕΙΡ με κερδη 0,63% στα 0,3170 ενω η ΕΤΕ παρεμεινε αμεταβλητη στα 1,13 ευρω και η Αλφα εκλεισε αρνητικη με -2,82% στα 1,38 ευρω.
Ο FTSE-25 δειχνει να θελει να απομακρυνθει απο την ζωνη των 339-350 μον,κλεινοντας 1,5 μον πιο πανω και κοιταζοντας τα απολυτα ενδοσυνεδριακα υψηλα του 2012 ,στις 360,3 μον.
ΦΡΙΓΟ-ΒΙΟΧΚ ηταν οι δυο μεγαλες πρωταγωνιστριες του μεγαλου δεικτη με κερδη ανω του 5% και ακολουθησε η εκπληκτικη ΜΠΕΛΑ της οποιας η αποτιμηση εχει ακριβυνει αρκετα ( 970 εκ ευρω). 6 μονο οι αρνητικες μετοχες του δεικτη με χειροτερες τις 2 τραπεζες ΑΛΦΑ-ΕΥΡΩΒ.
Εντονη κινητικοτητα σε αρκετες μετοχες της περιφερειας με πρωταγωνιστες το διαμαντι ΚΑΡΤΖ με κερδη +15,36% στα 3,68 ευρω ( παρουσιαστηκε εδω στις 12/10 στα 1,98 ευρω)  την επισης πολυ καλη ΕΛΤΟΝ στο +16,09% στα 1,14 ευρω ,αλλα και τον ΕΠΙΛΚ με ανοδο 9,17% στα 0,4760 ευρω.
Σχετικα ισορροπημενη η μαχη θετικων-αρνητικων με παντως νικητριες τις αρνητικες 86 εναντι 76.
Λιγη ωρα πριν εκλεισε οριακα θετικα ο DAX στις 7591,5 μον με +0,14% ,αλλα ο DOW κινειται σε αρνητικο εδαφος με απωλειες 0,86% στις 13865 μον.

98 σχόλια:

ευαγγελος είπε...

εποχη 1990 περιπου, ηταν μεγαλη επιτυχια το τραγουδι, φημες φημες, μην ακους τις φημες, του Βασιλειου, που τραγουδουσε τοτε στην Αχαρνων! Πανικος!

michele είπε...

Χαχα ευτυχως ημουνα εκτος Ελλαδος...δεν ειμαι του club αυτου εγω ,αλλα για πλακιτσα καλα ειναι!

profit είπε...

Καρα καλό το ότι με σκέφτεσαι

karaefthimiou23 είπε...

Εποχή ΛΕ ΠΑ,Μάκη Χριστοδουλόπουλου(α ρε άρχοντα),Αντύπα και δεν συμμαζεύεται,τέλη δεκαετίας '80.Για χαβαλέ όντως...

profit οδηγώ και σε σκέφτομαι,που τραγουδούσε ο Αντύπας χεχε

karaefthimiou23 είπε...

Πάμε παραλία,ομοίως Βασιλείου

Τι μωρά χτυπούσαμε τότε,χαμός στο ίσωμα χαχαχαχα

michele είπε...

Λειπει η κυρια, Καρα?? χαχα

karaefthimiou23 είπε...

Σώπα και έρχεται...

michele είπε...

http://www.reporter.gr/%CE%A7%CF%81%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%AE%CF%81%CE%B9%CE%BF/item/217685-Enteka-chiliades-perissoteroi-kwdikoi-energopoihthhkan-ton-Ianoyario-Sto-50,8-h-symmetochh-twn-xenwn

ΕΧΑΕ λεμε..για μελετηστε τα νουμερα

ευαγγελος είπε...

μου φαινεται εξησα πληγες!

karaefthimiou23 είπε...

ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

profit είπε...

Τα λουλούδια στην κυρία από μένα

karaefthimiou23 είπε...

Θα σου βγάλω τα ματάκια
αν μου κάνεις κορδελάκια
και θα σου τα κάνω χάντρες
να μην βλέπουν άλλους άντρες

ευαγγελος είπε...

καρα, μπες μες το γκαμπριολε!

profit είπε...

Μια εμπειρία ακόμη λοιπόν
ένα ποτήρι δηλητήριο πικρό ζωή
με κέρασες πάλι να πιω
θέλω να φύγω μακριά σου να χαθώ

karaefthimiou23 είπε...

Το προσκλητήριο,που μου'πεσε απ'τα χέρια
όχι δεν γίνεται,δεν είναι δυνατόοοον

profit είπε...

Ήμουν κάποτε για σένα
μια ατέλειωτη αγάπη
μια σανίδα σωτηρίας
στις ελπίδες σου φτερά

profit είπε...

Δυο φωνές μου φωνάζουν,
δυο φωνές με τρελαίνουν,
να φύγω ... να πάω, που;
Δυο φωνές μου φωνάζουν,
δυο φωνές με τρομάζουν,
να μείνω ... να κάνω, τι;

ευαγγελος είπε...

ωχ, σε λαθος μπλοκ μπηκα!

profit είπε...

Αν είναι μέρα, αν είναι νύχτα
εγώ δεν ξέρω,
αν κάνει ζέστη, αν κάνει κρύο
ούτε που νιώθω.
Για μένα όλα είναι το ίδιο
αφού εσύ:

Δε μ’ αγαπάς, δε μ’ αγαπάς
κι ό,τι έκανα για σένα τώρα το ξεχνάς.
Δε μ’ αγαπάς.

Αν είναι μέρα, αν είναι νύχτα...

profit είπε...

Κάνε μου σινιάλο, δεν αντέχω άλλο,
κάνε μου σινιάλο για να ’ρθώ.
Κάνε μου σινιάλο, δεν αντέχω άλλο,
κάνε μου σινιάλο, σ’ αγαπώ.

GIANNHS006 είπε...

καλησπερα στα παιδια.μια γνωμη για ινκατ...

profit είπε...

Αχ καρδούλα μου, αγαπούλα μου
Να `ξερες κι εγώ πως υποφέρω
Αχ καρδούλα μου, αγαπούλα μου
Πόσο σ’ αγαπώ τώρα το ξέρω

profit είπε...

Και με πιάνουν τα κλάματα
που `μαι μόνος χαράματα
οι αναμνήσεις φαντάσματα
της ζωής μου χαλάσματα

GIANNHS006 είπε...

test

michele είπε...

Αχ αυτη η ετε ζημιες που κανει χαχα

TheHawk είπε...

Profit...κ τι περιμενες...να ανεβει η ΕΤΕ..με ολα αυτα που "ακουει" απο σενα...?

η NBG εχει πιο ωραιο σχηματισμο..

ευαγγελος είπε...

φαντασου να κανει και κανενα 10 ο/ο αυριο!

THE JUNIOR είπε...

ΕΤΣΙ,ΕΤΣΙ
ΤΡΑΓΟΥΔΑΤΕ ΓΙΑΤΙ ΧΑΝΟΜΑΣΤΕ


Πάνω πάνω και πιο πάνω
και πολύ πιο παραπάνω
σ’ είχα από μένανε
κάτω κάτω και πιο κάτω
ξέπεσες πιο παρακάτω
κρίμα βρε σε σένανε

Μην παραπονιέσαι τώρα μη μιλάς
φταις που τυραννιέσαι και παρακαλάς

THE JUNIOR είπε...

ΓΑΤΑΚΙΑ


Θα σ’ την κάνω τη ζημιά,
θα σου βάλω μια φωτιά
να σου κάψω την καρδιά σου
για να μάθει ν’ αγαπά.
Θα σ’ την κάνω τη ζημιά,
δε θ’ αντέξω άλλο πια,
για να μάθει να πληρώνει
η δική σου η καρδιά.

Μου ’κανες πολλά κι ακόμα τα πληρώνω,
πήρες μια καρδιά, τη γέμισες με πόνο.

Θα σ’ την κάνω τη ζημιά, ...

Εύκολα ξεχνάς και με αχαριστία
κάνεις παρελθόν κάθε μου θυσία.

Θα σ’ την κάνω τη ζημιά, ...

Bαγγελης gelato είπε...



Βραδιάζει, ομίχλη έρχεται
Πάνω στο τζάμι τ’ όνομά σου θα χαράξω
Σταλάζει, η μπόρα έρχεται
Πού να `βρω δύναμη βοήθεια να φωνάξω

Σε νοσταλγώ, σαν μια ανάμνηση παλιά σε νοσταλγώ
Είσαι το όνειρο που έγινε κομμάτια
Σε νοσταλγώ σαν τη γλυκιά την Παναγιά
Είσαι το δάκρυ που πλημμύρισε τα μάτια
Σε νοσταλγώ, σε νοσταλγώ

Χαλάζι στο τζάμι φαίνεται
Σ’ αυτόν τον φόβο δεν μπορώ πια να βαστάξω
Βραδιάζει, εσύ πού βρίσκεσαι
Να `ρθείς κοντά μου λαχταρώ να σου φωνάξω

Σε νοσταλγώ...

Bαγγελης gelato είπε...

Και νιώθω νιώθω
νιώθω νιώθω

Ταραχή στην καρδιά μου να φέρνει
ταραχή να με παρασέρνει
ταραχή η μορφή της
Θεέ μου με απειλεί

Bαγγελης gelato είπε...

Να πεθάνουν οι γυναίκες, να πεθάνουνε
για να πάψουνε καψώνια να μας κάνουνε.
Να πεθάνουν οι γυναίκες, να πεθάνουνε,
μα κι αν λείψουνε στ’ αλήθεια, τι θα κάνουμε;

Η μία με κατέστρεψε, η άλλη μ’ έχει κάψει
και μία τρίτη έκανε τη μάνα μου να κλάψει.
Και μια Κική και μια Κική μ’ έριξε χρόνια φυλακή.

Να πεθάνουν οι γυναίκες, να πεθάνουνε...

Παντρεύτηκα και χώρισα στα πιο καλά μου χρόνια
και χαρτοπαίχτη μ’ έκανε στον Πειραιά μια Σόνια.
Και μια Σμυρνιά και μια Σμυρνιά μού τα ’φαγε στην Κοκκινιά.

Να πεθάνουν οι γυναίκες, να πεθάνουνε...

Bαγγελης gelato είπε...

Κρυφά μέσα στο σπίτι μας
ξέρω πως μπήκε άλλος.
Πάψε να λες πως σ’ αδικώ
γιατί μπροστά στο σκηνικό
ήταν κι ο παπαγάλος.

Το ’πε, το ’πε ο παπαγάλος
ότι σ’ αγκαλιάζει άλλος.
Ότι σ’ αγκαλιάζει άλλος
το ’πε, το ’πε ο παπαγάλος.

Bαγγελης gelato είπε...

Απ’ τον ύπνο μου ξυπνάω,
βλέπω και παγώνω:
δίπλα μου το μαξιλάρι
ορφανό και μόνο.

Νυχτοπερπατάς,
νυχτοπερπατάς,
όταν πέφτω και κοιμάμαι
μ’ άλλον ξενυχτάς.

THE JUNIOR είπε...

λοιπων

ψαχνω τους αλλους 922

να δουμε ποιος το εχει πιο μεγαλο!!!

THE JUNIOR είπε...

πανω απο

3.000.000,0 € χαρτοφυλακιο

εχουν 923 ατομα

THE JUNIOR είπε...

εκτος απο προεδρους,γυναικες προεδρων ειναι κανεις

μην ψαχνω αδικα.

Unknown είπε...

και ο μπετοβεν καλλος ειναι δεν λεω,αλλλα κοματακι μουροχαβλος εχει να κανη σουξε 2000 χρονια...Ξερης τι ειναι μισελ,εκει που μας λες για τους φιτσουλες,να σου τυχενη ο σκοτωνω...Εχουνε κανενα σουξεδακη αυτοι,οι της χαρουλας και του Γιαννακη λενε

THE JUNIOR είπε...

καλα για χαρουλα ειμαστε τωρα


Σ’ έχω κάνει θεό μια φορά να σε δω
να σου πω σ’ αγαπώ γύρνα πίσω
Σ’ έχω κάνει θεό μια φορά να σε δω
μα με διώχνεις πριν καν σου μιλήσω
Μια φορά να σε δω να σου πω σ’ αγαπώ
Σ’ έχω κάνει θεό

karaefthimiou23 είπε...

profit και Βαγγέλη μ'έχετε αφαλοκώψει,μ'έχετε γονατίσει... Τι βάλατε ρε παιδιά,δεν προλαβαίνω να τα τραγουδάω... Γειασάν του μάγκα...!

Unknown είπε...

αλλη χαρουλα ελεγα εγω ,αλλα δεν πειραζει ,μεσα, πιασε καντινι πενια

THE JUNIOR είπε...

να αφησω τα τραπεζοτραγουδα
που κανουν ζημια
και να πιασω λιγο ποιοτητα.


Εγώ δε θέλω γιατρικά γιατί έχω φίλους,
εσύ κρατάς τα μυστικά, τα δένεις κόμπους χίλιους.

Σε μάλωσα μια μέρα και το έγραψες
κι εσύ σε μία ώρα όλα τα ξέγραψες.

Εγώ δε θέλω να ξεχνώ τα τόσα βάσανά μου,
στα δάχτυλά μου τα μετρώ τα αμαρτήματά μου.

Σε μάλωσα μια μέρα και το έγραψες
κι εσύ σε μία ώρα όλα τα ξέγραψες.

Τη λύπη μου θέλω να ζω όπως και τη χαρά μου,
σήμερα μαύρα να φορώ και αύριο τα καλά μου.

Σε μάλωσα μια μέρα και το έγραψες
κι εσύ σε μία ώρα όλα τα ξέγραψες.

THE JUNIOR είπε...

Έτσι είν’ η ζωή και πώς να την αλλάξεις
άλλοι κλαίνε κι άλλοι γελάνε δηλαδή
έτσι είν’ η ζωή και πώς να την ξεγράψεις
πώς να την ξεγράψεις με μολύβι και χαρτί

Κράτα μου το χέρι κράτα το παράπονό μου
κράτα την καρδιά σου ώσπου να `ρθει το πρωί
και να θυμηθείς πριν φύγεις να σου δώσω
κόκκινο γαρίφαλο κι ένα γλυκό φιλί

Μια φορά κι εγώ είπα να φύγω
από τους καημούς για να ξεφύγω

karaefthimiou23 είπε...

Με το στόμα γεμάτο φιλιά
κατεβαίνεις δυο δυο τα σκαλιά
και σφυρίζεις με τ'άλλα πουλιά
καλημέρα...

Με το στόμα γεμάτο φιλιά
ανθισμένη σαν τη μυγδαλιά
ξαναχτίζεις καινούργια φωλιά
στον αγέρα.

Και το βράδυ, το βραδάκι
είσαι σπίρτο που ανάβει φωτιά
και με καίει σαν κλαδάκι
ως το χάραμα, μες στη νυχτιά.

Με το στόμα γεμάτο φιλιά
ανεβαίνεις δυο δυο τα σκαλιά,
ανεμίζεις τα μαύρα μαλλιά
και μεθάω.
Με το στόμα γεμάτο φιλιά
με τυλίγεις με μοσχοβολιά
και σε πίνω γουλιά τη γουλιά
και πετάω.

Unknown είπε...

Περπατημενα παιδια ,με εμπιρειες ,διοτι η τεχνη την σημερον ημερα,εχει κοψη σαν το αυγολεμονο.Πουνε το ενατον ,,η φαντασια,καλλο το ηρωδειο δεν λεω,αλλα χαθηκε ενας ξυρος καρπος,ενα μπουκαλακι να το πιουμε,στην καθησια μας

THE JUNIOR είπε...

ΟΛΟΙ ΠΡΟΣΟΧΟΙ


Πού `σουν μάγκα το χειμώνα βρε
πού `σουν μάγκα το χειμώνα
μάγκα πού `σουν το χειμώνα
πού την έχεις την κρυψώνα

Ήμουνα στη γη βελόνη
ήμουνα στη γη βελόνη
ήμουνα στη γη βελόνη
που πατάς και σε αγκυλώνει

Μπάρμπα Γιάννη σαν πεθάνεις
μπάρμπα Γιάννη σαν πεθάνεις
μπάρμπα Γιάννη σαν πεθάνεις
το τζουρά τι θα τον κάνεις

Μπάρμπα Γιάννη μπάρμπα Πέτρο
μπάρμπα Γιάννη μπάρμπα Πέτρο
μπάρμπα Γιάννη μπάρμπα Πέτρο
δεν παντρευτούμαι και φέτο

Άναψε το κι σβήσε το
άναψε το μπάρμπα Πέτρο
άναψε το μπάρμπα Πέτρο
το κερί το σπαρματζέτο

Εγώ τ’ ανάβω εκείνο σβήνει
εγώ τ’ ανάβω εκείνο σβήνει
Εγώ τ’ ανάβω εκείνο σβήνει
ρε’ συ μάγκα τι θα γίνει

THE JUNIOR είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=bIbcJrOIezI

Alexandratos - Koulis plz save TPEIR bank είπε...

Ρε αφήστε το γιουτούμπι (μπαρμπας speeking) και πιάστε στο διάβασμα την ΕΧΑΕ....

Η ανακοίνωση της ΕΧΑΕ για τους ξένους πρέπει να είναι λάθος γιατί δεν συμφωνεί με τον ΠΕΤΡΑΝ που λέει ότι δεν συμμετείχαν καθόλου οι ξένοι στην άνοδο.

Με τον Γκάλη, τον Γιαννάκη, τον Φασούλα και τα άλλα παιδιά ανέβηκε το μαγαζί... (έτσι για να θυμηθούμε σύνθημα της εποχής).

Καλησπέρα...

karaefthimiou23 είπε...

Ο Μικρός κουράστηκε,βάζει γιουτιούμπια τώρα αχαχαχαχαχα

michele είπε...

χαχαχαχαχα

THE JUNIOR είπε...

ΚΑΡΑ για να βαλω στον κοπο να το ακουσεις

THE JUNIOR είπε...

δεν το ακουσες ομως

και στιχοι και video

παντα στον αφρο σας εχω

Unknown είπε...

Μικρε ,αδιαβαστος??? ,,,μουφουζελης

michele είπε...

ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΑΦΙΕΡΩΣΗ λοιπον για ολους τους φιλους...καντε refresh ,ανανεωση λεμε!

THE JUNIOR είπε...

με λενε small

και ειμαι ξενος

THE JUNIOR είπε...

ΣΤΩ!!!!!!

karaefthimiou23 είπε...

Βεβαίως και το άκουσα,Ζαγοραίο δεν θ'ακούσω...? Άψογος ο Μικρός!

Alexandratos - Koulis plz save TPEIR bank είπε...

ΣΩΣΤΟΣ ο Michele...
Έτσι να ανέβουμε (άλλο) λίγο!

Στην υγειά της παρέας...


Και μην πείτε πως είναι νωρίς, γιατί ξέρω άτομα που έπιναν ουισκάκι μαζί με πίτσα!!!!


ΓΕΙΑ ΣΟΥ SMALL THESMIKE

Alexandratos - Koulis plz save TPEIR bank είπε...

ΣΩΣΤΟΣ ο Michele...
Έτσι να ανέβουμε (άλλο) λίγο!

Στην υγειά της παρέας...


Και μην πείτε πως είναι νωρίς, γιατί ξέρω άτομα που έπιναν ουισκάκι μαζί με πίτσα!!!!


ΓΕΙΑ ΣΟΥ SMALL THESMIKE

karaefthimiou23 είπε...

Δώσε πράμα Μισέεεεεεεεεεεεεελ

Να καούν τα κάρβουνα...

THE JUNIOR είπε...

εμας δεν μας χαλασαν τα λεφτα

και στις 500 μον. ετσι

και στις 1000 ετσι

Alexandratos - Koulis plz save TPEIR bank είπε...

Βλέπω τα σχολιά μου διπλά?

Μπα, λάθος θα είναι, απο τα πολλά χαρτιά που δίπλωσαν θα ναι...

michele είπε...

Ε Ρε εκεινος ο εκπαιδευτικος ΚΑΡΑΤΖΗΣ ΣΤΙς 12/10/12 ΣΤΑ 1,98 χαχα

michele είπε...

Πες τα small

Alexandratos - Koulis plz save TPEIR bank είπε...

Ζητάω από το διαχειριστή να σβηστεί το σχόλιο του Michele 7:17μμ ως χτύπημα κάτω από τη μέση προς εμε.

1,5 χρόνο τον είχα στα ώπα ώπα, στη ζεστασιά του σεντουκιού μου... και ξεπόρτησε μόλις τον άφησα...
:(

Κανονικά πρέπει να πάω στο ξενοδοχείο στην Κρήτη και να ζητήσω να μείνω εκεί μέχρι να μου περάσει...

Έχω βρεί άλλο σαπάκι όμως που το κοιτάω 3-4 μέρες... δεν είναι η ώρα του ακόμα...

Q

karaefthimiou23 είπε...

Μικρέ και στις 1500
2000

2500

δεν περιγράφω άλλω...

michele είπε...

Νana Βeach αγορι μου ,βραβευμενο.Παντρεψου πρωτα..θα σε φτιαξουμε

THE JUNIOR είπε...

πειτε ρε ενα ευχαριστω στον πεθερο

απο τα 2,7 εκ που μπηκαν φετος εχει ποσοστο


THE JUNIOR είπε...

Απάτη ύψους 244 εκατ. ευρώ με την επιστροφή του ΦΠΑ σε 37.000 αγρότες ερευνούν τα υπουργεία Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και Οικονομικών, όπως αποκάλυψε ο υπουργός Αθανάσιος Τσαυτάρης στη διάρκεια συνέντευξης τύπου για την ικανοποίηση των αιτημάτων των αγροτών.


37.000 αγροτες
αυτοι ειναι στα μπλοκα

Bαγγελης gelato είπε...

ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΜΙΚΕΛΕ
Στράτος
Μπροστά σου ανοίγονται δρόμοι
μη βιάζεσαι όμως γιατί
δεν ξέρεις τι κρύβουν ακόμη
δεν ξέρεις γιατί είσαι παιδί

Εγώ θα σου δείξω το δρόμο
μην τύχει ποτέ και χαθείς
εγώ θα σου μάθω τον κόσμο
να ξέρεις που πας και που ζεις

Στράτος Άγγελος

Εγώ θα σου δείξω το δρόμο
μην τύχει ποτέ και χαθείς
εγώ θα σου μάθω τον κόσμο
να ξέρεις που πας και που ζεις

Άγγελος
Μου φτάνει η δική σου η πείρα
η αγάπη σου και η στοργή
τα πρώτα μου βήματα πήρα
εκεί που βαδίζεις εσύ

THE JUNIOR είπε...

βρε τροικα μεχρι τελικης πτωσης

Alexandratos - Koulis plz save TPEIR bank είπε...

Κύριοι και εκλεκτές Κυρίες,

Μιας και κάθε σύλλογος έχει τον ύμνο του, προτείνω το ακόλουθο άσμα από μια θεσπέσια κορμάρα και φωνάρα.


http://www.youtube.com/watch?v=jTSBW9tgXjA

Δώσ’ μου ζωή, δώσ’ μου χαρά
δώσ’ μου αγάπη στη καρδιά
για να μπορώ να σ’ αγαπώ
μέσα στα σύννεφα να ζω

Δώσ’ μου ζωή μες τη ψυχή
γίνε αγάπη δυνατή
Δώσ’ μου χαρά μες τη καρδιά
Ανέβασέ με πιο ψηλά

Ανέβασέ με πιο ψηλά καρδιά μου
Ανέβασέ με και απ’ τα σύννεφα πιο πάνω
Ανέβασέ με κανε με να νιώσω
πως μακριά σου θα το μετανιώσω

Ανέβασέ με πιο ψηλά ψυχή μου
γίνε ένα αστέρι μέσα στη ζωή μου
Ανέβασέ με κανε με να νιώσω
πως αν σε χάσω θα το μετανιώσω

Δώσ’ μου ζωή, δώσ’ μου χαρά
Δώσ’ μου αγάπη μου φτερά
για να μπορώ να σ’ αγαπώ
μέσα στ’ αστέρια να πετώ
δώσ’ μου φωνή μες τη ψυχή
γίνε αγάπη δυνατή
δώσ’ μου χαρά μες τη καρδιά
για να πετάξω πιο ψηλά

Ανέβασέ με πιο ψηλά καρδιά μου
Ανέβασέ με και απ’ τα σύννεφα πιο πάνω
Ανέβασέ με κανε με να νιώσω
πως μακριά σου θα το μετανιώσω

Ανέβασέ με πιο ψηλά ψυχή μου
γίνε ένα αστέρι μέσα στη ζωή μου
Ανέβασέ με κανε με να νιώσω
πως αν σε χάσω θα το μετανιώσω

...Αφού το λέει καθαρά η κοπέλα.. θα σας ανεβάσει πιο πάνω και το μετανιώσετε μόλις την χάσετε (τη μετοχή ντε!)

Βιάζονται αυτοί που είναι πίσω/έξω από το τραίνο, αν εσείς έχετε μπει και έχετε πιάσει κ ωραία θέση με παράθυρο και δεσποινίδα με ντεκολτέ μπροστά σας, γιατί να βιαστείτε να πετάξετε την βαλίτσα από το παράθυρο και να κατεβείτε?

ευαγγελος είπε...

μιχαλη παραπιονοσουν. οτι ειχα μερες να γραψω! Ειδες αποψε που εκανα σεφτε στο μαγαζι, τι ωραια κυλισε η βραδυα? Φαντασια το καναμε! Ριχτα μεγαλε!

Bαγγελης gelato είπε...

ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΛΕΞ


Εγώ με την αξία μου κι όχι με ξένες πλάτες
περήφανα περπάτησα μες στης ζωής τις στράτες.

Εγώ με την αξία μου, με το φιλότιμό μου
κρατάω πάντα στη ζωή ψηλά το μέτωπό μου.

Περάσαν απ’ τα χέρια μου λεφτά, γυναίκες μάτσα
κι αντιμετώπισα εχθρούς, φουρτούνες και στραπάτσα.

Δεν έδωσα δικαίωμα ποτέ μου σε κανένα
να πει πως αναδείχτηκα με τα φτερά τα ξένα.

michele είπε...

Ευχαριστω Βαγγελη! αντε να κανονισουμε να..δειξεις τα μουσικα σου προσοντα!!
Τα λεμε αργοτερα παιδες!

Alexandratos - Koulis plz save TPEIR bank είπε...

Καλά ρε MIchele φεύγεις τώρα που θα βγεί η Λίτσα Διαμάντη ?

http://www.youtube.com/watch?v=j2E1kc3uYHo&playnext=1&list=PLDD3CFE104779E4C2&feature=results_video

karaefthimiou23 είπε...

Ο Λεώ γράφει ότι δεν μπαίνουν ξένοι διότι ΒΡΕ ΒΟΙΔΙ μπαίνουν εκεί που ΕΣΥ έχεις μαύρα μεσάνυχτα...

Δεν μπαίνουν ρε χαμένε στις αερόφουσκες...

ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΜΠ είπε...

Καλησπέρα στη παρεα.

Τραγουδάμε σήμερα κι απαγορευμένα κι απ τ αλλά βλέπω χαχα

Unknown είπε...

Αυτος ο μουλοχτος ο προφιτ φταιη,αναψε τη φωτια,.....ειχε και χαρες σημερα....

giannhs kon είπε...

Καλησπέρα σε όλους τους φίλους

Πολύ ωραία η σημερινή συνεδρίαση συμφωνείτε ??

Όσο για τις τράπεζες ,η συσσώρευση που οι περισσότεροι βλέπετε και περιμένετε από συνήθεια να εκτονωθεί προς τα κάτω νομίζω πως αυτή την φορά θα σας κάνει ντρίπλα χαχα

ΠΡΟΦΙΤ παλικάρι μου . Η αγαπημένη μεταμφίεση της ευκαιρίας είναι η δυσκολία.

http://youtu.be/IVfKBZVdI5s

profit είπε...

Αντιλαλούνε οι φυλακές
τ’ Ανάπλι και Γεντί Κουλές

Αντιλαλούνε τα σήμαντρα
Συγγρού και παραπήγματα

Αν είσαι μάνα και πονείς
έλα μια μέρα να με δεις

Έλα πριν με δικάσουνε
κλάψε να μ’ απαλλάξουνε

profit είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=H9_JMxQ-kVc

TheHawk είπε...

Βαγγελη...αυριο...λιγο πριν ή μετα το ανοιγμα....παιζει καπουτσινο -εσπρεσακι..η να φερω εγω?

profit είπε...

Πέφτεις σε λάθη τι έχεις πάθει
και κάθε μέρα βρίζεις και γελάς
με πικραίνεις σαν ξένο με κοιτάς
και στο ρέμα με τραβάς

Δεν είσαι κείνη που `χα γνωρίσει
κι ήτανε σφάλμα να σε παντρευτώ
με προδίνεις και πρέπει να σε βρει
τιμωρία σοβαρή

Έχεις αλλάξει και μ’ έχεις κάψει
την προσβολή σου δε θα τη δεχτώ
δε σ’ αντέχω κυρά μου δε βαστώ
και το δρόμο μου τραβώ

profit είπε...

Το ‘ξερα μια μέρα πως θα ‘ρθεις
και τις τρέλες σου θα βαρεθείς

Μη μου ξαναφύγεις πια, μάγκα μου
Μείνε μες στην αγκαλιά μου

Ήταν άδικος ο χωρισμός
και ανυπολόγιστα σκληρός

Μη μου ξαναφύγεις πια...

Βρέθηκα στη στράτα της ζωής
δίχως μάνα, δίχως συγγενείς

Μη μου ξαναφύγεις πια...

profit είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=YtfoJbC2Cx0

profit είπε...

Είπα να σβήσω τα παλιά
να κλείσω τα τεφτέρια
και σαν δυο φίλοι καρδιακοί
να δώσουμε τα χέρια

Πάνω στην κρύα σου καρδιά
χωρίς καιρό να χάσω
έριξα πάλι μια ζαριά
κι έφερα δύο κι άσσο

Όπου φυσάει ο βοριάς
σε παίρνει και σε πάει
είσαι γυναίκα μιας βραδιάς
ψεύτικα που αγαπάει

profit είπε...

Όταν πίνεις στην ταβέρνα
κάθεσαι και δε μιλάς
Κάπου κάπου αναστενάζεις
απ’ τα φύλλα της καρδιάς

Θα `θελα να σε ρωτήσω
και να πληροφορηθώ
Πιο μεράκι σ’ έχει κάνει
τόσο μελαγχολικό

Μήπως έχεις αγαπήσει
και προδόθηκες κι εσύ
Έλα κάθισε κοντά μας
να γλεντήσουμε μαζί

michele είπε...

Θα σου βαλω αργοτερα ΠΡΟΦ prof-it να ξεπεραστει ο νταλκας..Μπορει και κατι αλλο θα δουμε..

Unknown είπε...

Σερ μπηθι,προφιτ....Ριξε μια ζαρια καλλη ,και για μενα βρε ζωη...Και κανονισε κουτουκι να τραγουδησουμε κιολας,να ξεχαρμανιασουμε... http://www.youtube.com/watch?v=j2E1kc3uYHo&playnext=1&list=PLDD3CFE104779E4C2&feature=results_video

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ είπε...

A kalaaaaa που στο καλο μπηκα τα ονοματα γνωστα αλλα λαθος site ωωωωωπαααα!!!!!!!!!!!!

Babis cool είπε...

Καλησπέρα στην κεφάτη παρέα... Ωραία τα τραγούδια που αναφέρθηκαν... μερακλώσαμε! Αλλά λόγω καταγωγής προτείνω το υποψήφιο για Γιουροβίζιον http://www.youtube.com/watch?v=WsHdCjLnWtA
Θα γίνουμε γνωστοί πανευρωπαικά λέμεεεε εμείς εδώ στα Γρεβενά!

Unknown είπε...

Ωραιος ο αγαθωνας,θα τους τρελανη με τον μπαγλαμα,βλεπω να γινεται Ρωμαικο παρτι στην γυρο βιζι ον

michele είπε...

ΠΡΟΦ και ΚΛΕΜ ..σε λιγο

Babis cool είπε...

χαχα όντως Βαγγέλη! Παντως ίσως να ήταν καλή ιδέα η επόεμνη συνάντηση της ομάδας να είναι στα μπουζούκια, εκτόςαν το έχετε κάνει ήδη

karaefthimiou23 είπε...

Ωραίες επιλογές,εξωσυστημικές...

Unknown είπε...

Δεν ξερω μπαμπη ειμαι καινουργιος στην παρεα,ηταν περισοτερο να γνωριστουμε καλυτερα η πρωτη συναντιση,εμενα μου φανηκε και λιγακη μυσταγωγικη ....Γιατι δεν ηξερα κανεναν,αλλα ηθερμη τους με κερδισε αμεσως,και την δευτερη φορα σε εωρταστικο θεμα με κοπη πιτας,για τα γενεθλια της ελευθερης γνωνης

michele είπε...

Καρα και φιλοι ενα εβδομαδιαιο ΠΡΟΦ και ενα ημερησιο ΚΛΕΜ.

Βαγγελη και συ μας κερδισες!
Παμε επανω ,μικρα διαμαντακια περιμενουν