Διασπάται η Alpha Bank ακολουθώντας το μοντέλο Eurobank – Με στόχο την εμπροσθοβαρή μείωση των NPEs- Η Morgan Stanley δίνει τη σύσταση overweight για την ελληνική αγορά ήτοι για αποδόσεις καλύτερες από αυτές της αγοράς -Συμφωνία Mytilineos – Gazprom για την προμήθεια φυσικού αερίου-Citigroup: Η Ελλάδα στους κερδισμένους από την πρόταση Κομισιόν

Σάββατο 12 Ιανουαρίου 2013


ΣΑΒΒΑΤΟ..
με καφεδάκι

happy birthday-βασιλοπιτα ...

και φυσικα η ωραια τουρτα γενεθλιων που βλεπετε προσφορα του ζευγους Γιαννη Κον για την ελευθερη γνωμη..
Οπως παντα περασαμε ομορφα ,γνωρισαμε καινουργιους φιλους,ο Ευαγγελος  εκανε 230 χιλ σε ενα βραδυ πηγαινε-ελα για να μας γνωρισει,ο Θανασης -που να το ηξερα- μενει λιγο πιο κει απο μενα και βεβαια ο profit που -μικρος ο κοσμος- ηξερε τον Αλεξανδρο απο κατι χρονια πριν..
Το φλουρι -της τεχνικης αναλυσης- επεσε στον Αλεξανδρο ,που εφ οσον εκτος απο γνωστης ειναι ΚΑΙ τυχερος καταλαβαινετε οτι πρεπει να τον προσεχουμε ,να τον πηγαινουμε με το καλο ,να μας λεει καμμια εμπνευση..
Ο George κερδισε το φλουρι απο την δευτερη βασιλοπιτα ,αξιος διοργανωτης της σημερινης βραδυας ,κανονιζε τα παντα ενω ο Φασοκυνηγος εκανε τις καταπληκτικες πολιτικες αναλυσεις του που μας αρεσαν διοτι ειχαν και λιγο ..τσιπουρο και γω ακολουθωντας ειπα τις προβλεψεις μου για τα επομενα δυο χρονια σχετικα με τους ..ρυθμους υφεσης- αναπτυξης ,αλλα δεν θα τους πω σε σας ,ετσι ωστε αν πεσω εξω να με κυνηγανε μονο οσοι παρευρεθησαν..
Ο Πανος -η γνωστη ηρεμη δυναμη της παρεας - περισσσοτερο ακουγε παρα μιλαγε ,διοτι  προφανως μαζευει "υλικο" για τα σχολια του ( παλι θα πρεπει να του απανταω-τη βαψαμε).
Τελος ο Αντωνης -the hawktrader - ειχε μια ενδιαφερουσα συζητηση με τον Αλεξ για τον momentum που ομως αδυνατω να σας πω αν και πως ολοκληρωθηκε.
Η φωτο της τουρτας που βλεπετε ειναι απο το i-pad του Γιαννη του Αλεξανδρατου ,ο ανθρωπος -ορχηστρα που στελνει φωτο στο mail -οnline,ανεβαζει σχολια εν κινησει και καταφερνει να βρισκεται παντα εκει που πρεπει( και στις μετοχες).
  Πολυ ενδιαφερουσες οι συγκλισεις σε επιπεδο οικονομικο-πολιτικο με τον πολεμιστη-Βαγγελη-καλλιτεχνη ,καθως και ..κοινες γωριμιες που μενουν μεταξυ μας ...
 Η Βασιλικη μας ειχε τα γενεθλια της και σας προκαλω να δειτε τις δυο προηγουμενες χρονιες πότε ξεκινησαν τα ραλλακια. Θα θελετε καθε μερα να ειναι 11 Γεναρη !!!
..Και φυσικα μετα τη 1 ,εμφανιστηκαν τα ( διπλα ) νειατα ,ελπιζω να καταλαβατε οτι προκειται για τον double Γιαννη!!
Δεν μπορω παρα να εκφρασω εκ μερους ολων μας την ευγενικη και γενναιοδωρη χειρονομια της ΝΙΚΗΣ μας και το σημειωμα της που μας συγκινησε ιδιαιτερα και ευελπιστουμε να καταφερει να παρευρεθει την επομενη φορα .
Αλλωστε ειχαμε ενα πολυ δυνατο ομορφο γκρουπ απο γυναικες, 6 τον αριθμο που ελπιζω να εκαναν πολυ καλη παρεα καθως και την δικη μου Ασπα που ευτυχως ,λογω του 12 ωρου δουλειας που ειχε προηγηθει ,δεν μπορεσε να επιδειξει τις μεγαλες δυνατοτητες  της στο τσιπουρο..  
  Οταν μεγαλωσει το λεωφορειο θα κανουμε μια βολτα απο Δυτικη-βορεια -Ανατολικη Ελλαδα και θα μαζεψουμε τον Μπαρμπα,τον Chris,τον nomad και τον  Kαρα και μαζι με τον ΑΡΤ θα παμε για βουτιες στη Χαλκιδικη...αν εχει νευρα ,θα παρουμε και τον ΜΙΚΡΟ..
Αυτοι που θα ηθελαν να ειναι εκει και δεν τα καταφεραν και γι αυτους που ειναι μακρυα να μεινουν ησυχοι οτι τσουγκρισαμε και στην υγεια τους!

51 σχόλια:

ευαγγελος είπε...

καλημερα στη καλη παρεα! στους τυχερους τους βραδυας σας παρακαλω προσθεστε και εμενα που μπορει να μην μου ετυχε φλουρι, ειχα ομως τη μεγαλη τυχη να μπω σε αυτη την ωραια παρεα της ΕΛευθερης γνωμης και να γνωρισω ανθρωπους αξιολογους που με υποδεχθηκαν σαν ενα φιλο απο τα παλια, κανοντας μετα απο λιγα λεπτα να νοιωθω φιλος αναμεσα σε φιλους! σας ευχαριστω ολους! περασα υπεροχα! και θελω δυο παρατηρησεις αν μου επιτρεπεις προεδρε! να σχεδιασετε βολτα του λεωφορειου, οχι μονο Βορεια, αλλα και νοτια, κατω απο το αυλακι! και τα χιλ. δεν ειναι 230, αλλα 250,8 !

giannhs kon είπε...

Καλημέρα σε όλους τους φίλους

Πάντα έτσι όμορφες και χαρούμενες να είναι οι συναντήσεις μας

ΝΙΚΗ μας σ ευχαριστούμε πολύ για τα όμορφα λόγια που έγραψες για εμάς και την ευγενική χειρονομία σου . Ευχόμαστε σύντομα να σε γνωρίσουμε από κοντά

Θα αποφύγω να γράψω λεπτομέρειες για την πανέμορφη χθεσινή βράδια για να μην το ΞΑΝΑΚΑΝΟΥΝ οι ΑΠΟΝΤΕΣ χαχαχ Μας λείψατε όσοι δεν τα καταφέρατε να παρευρεθείτε.

Καλό Σ/Κ σε όλους

Bαγγελης gelato είπε...

ελπιζω την επομενη φορα να καλεσετε και εμενα ....αν εχετε και μπουζουκακια κατεχω το αθλημα του τραγουδιου

Γεράκι είπε...

Καλημέρα σας...

Αυξανόμαστε κ ομορφαίνουμε....

Σε λιγο θα λάβετε απορρήτο υλικό μεσω link...Δεν εχω το email του double John..ας με συγχωρεσει..
Θα το κανονισω μολις το λάβω...
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ
ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΓΝΩΜΗ!!!

Γεράκι είπε...

Ερχεται με link..γιατι τα αρχεια ειναι ασηκωτα αφου προσπαθησα μια φορα κ απετυχα...
Καλα να περασετε το ΣΚ!!!!

George είπε...

Καλημερα .... καλημερα Νικη σε ευχαριστουμε πολυ με την ευγενικη χειρονομια και για τα ομορφα λογια που εγραψες και μας τα διαβασε η Βαλια.......χαρηκα που γνωρισα και τους νεους του blog ( και ηλικιακα)...Φασο-ΓιαννηΧ2-Profit-Γιαννη κον-τον πολεμιστη και αστρολογο μας-τον Ευαγγελο απο κιατο -το Γερακι-τον Αλεξανδρατο με την ζωντανη ενημερωση στο blog-τον Θαναση.... και τελευταιο αφηνω τον απο χθες φιλο μου ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ....που με κερασε μετα απο δυσκολη διαπραγματευση την ΣΟΔΑ

George είπε...

Μπραβο Αντωνη ωραιο το video εισαι ολο εκπληξεις και εσυ.....

ΠΑΝΟΣ είπε...

Kαλό μεσημέρι σε όλες και όλους.
Ότι και να είχε ο καθένας κατά νου να γράψει για την χθεσινή συνάντηση, ξυπνώντας σήμερα, ανατρέπονται από την πρωινή ανάρτηση που Μικέλε που με λίγα λόγια τα είπε όλα! Πότε πρόλαβε τώρα, αυτός ξέρει. Γύρω στις 4 τα ξημερώματα πρέπει να έφτασαν στο σπίτι τους οι πιο κοντινοί.
Οπότε επιγραμματικά....
Μια ευγενική κίνηση από μια πραγματική ΚΥΡΙΑ που δεν έχει παραστεί ποτέ αλλά κάθε φορά είναι σαν να παρευρίσκεται.
Μερικές σημαντικές απουσίες για λόγους ανωτέρας βίας, που θα συμπλήρωναν και την παρέα λόγω προσωπικότητας αλλά και τις γνώσεις μας λόγω της εμπειρίας τους.
Τέσσερις νέες παρουσίες που μεγάλωσαν την παρέα και ενίσχυσαν την άποψη ότι ακόμα και σήμερα είναι δυνατόν να υπάρχουν ιντερνετικές παρέες που δεν συνομιλούν απλά απρόσωπα και ανώνυμα, αλλά συναντώνται για να αποδείξουν ότι η προσωπική επαφή δεν χάθηκε ακόμη, ότι δεν κρύβονται πίσω από την ανωνυμία και ότι δεν έχουν ιδιοτελείς σκοπούς, αλλά πρόθεση και μόνο να βοηθήσουν και να βοηθηθούν γιατί ο καθένας έχει κάτι να δώσει και να πάρει από τον άλλο.
Τα υπόλοιπα τα λέει όλα η πρωινή ανάρτηση.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ λοιπόν στην ωραία αυτή στήλη και στην Βασιλική μας και πάντα επιτυχίες.
Ευχαριστούμε πολύ τον Αλεξανδράτο και τον Αντώνη για τις ωραίες φωτογραφίες και videos.

ΠΑΝΟΣ είπε...

Η μέρα είναι υπέροχη και επιβάλλεται μια βόλτα για περπάτημα και καφέ σε κάποια πλατεία.
Αλκυονίδες.
Να δούμε αν από Δευτέρα θα λέμε το ίδιο και για την αγορά ή θα βγει η πρόβλεψη της Βάλιας!
Τα λέμε αργότερα.

Νίκη είπε...

Καλησπέρα σας. George και του χρόνου να είσαι καλά. Πάντα και παντού τυχερός.
Παιδιά, να είστε καλά αλλά σας παρακαλώ, τέλος η αναφορά σ’ εμένα. ( Για σήμερα ε; χαχαχα)
Αλέξανδρε, πάντα και παντού τυχερός.
Καλό σας απόγευμα.

Alexandratos - Koulis plz save TPEIR bank είπε...

Καλησπέρα κι απο μένα...

Εξόρμηση στη λιακάδα και μετά Jumbo για το ανηψάκι (να γιατί αγοράζω ΜΠΕΛΑ Βασιλική!!!).

Μάθαμε πολλά ωραία πράγματα χθες, βέβαια εγώ έκανα επένδυση στην Ασπαπάλαια!!!!

Η αλήθεια όμως είναι ότι παρά την καλή παρέα, οι φίλοι που είναι μακριά και δεν μπόρεσαν να έρθουν, μου έλειψαν.

Γι' αυτό έχω δηλώσει στο Mιchele όταν άνετα θα ανέβαινα προς τα πάνω για να γνωριστούμε και με τους υπόλοιπους.

Michele προς την άνοιξη να βρούμε κανένα πούλμαν να μας πάει καμία εκδρομούλα, ή να κλείσουμε κανένα αεροπλάνο να μας πάει Θεσσαλλονίκη για το ΣΥΝΕΔΡΙΟ !!!

Όπως καταλαβαίνετε Νίκη, Κάρα, ART κλπ δεν θα μας την γλυτώσετε εύκολα!

** Υγ. Ο Γιάννης ο Κον είναι πολύ πιλότος!!!! Τζετ ήρθαμε πίσω ***

Unknown είπε...

καλή χρονιά σε όλους σας
καλές επιτυχίες σε όλους τους τομείς
από ένα νέο μέλος

michele είπε...

Kαλο μεσημερι σε ολους !και τι ωραια μερα.Τα ειπα κι εγω ,τα ειπατε και σεις.Ωραιοτατο το οπτικοακουστικο υλικο του Αντωνη..ο δασκαλος μου στην τεχνολογια
Καλη χρονια και σε σενα Δημητρη ,παντα με υγεια και επιτυχιες

ευαγγελος είπε...

προεδρε λυσε μα ςτην απορεια..... τι ωρα εγραψες το παραπανω κειμενο, και με τι αντοχες?

michele είπε...

Κατα τις 5 Ευαγγελε ολοκληρωθηκε,σκεψου οτι απο το πρωι ημουν δουλεια γυρισα 2,5 ωρες σπιτι και μετα ..μαζι.Στα χιλιομετρα υπολογισα περιπου το κεντρο της Αθηνας για αυτο επεσα καμμια 20αρια εξω..

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Καλό μεσημέρι σε όλη την παρέα.

Νίκη μου αποστολή εξετελέσθη με επιτυχία!! χαχαχα

Για την υπέροχη βραδιά τα είπαν όλα οι προηγούμενοι.

Αντώνη όλο εκπλήξεις είσαι...

Αλεξανδράτε να σου ζήσει το ανηψάκι, εύχομαι και στα δικά σου γρήγορα.
Καλή χρονιά Δημήτρη και καλωσόρισες στη παρέα μας.

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ είπε...

Λυπαμαι που θα στενοχωρησω την Νικη αλλα ηταν πραγματι το προσωπο της βραδυας παρα την απουσια της
Μια πολυ ομορφη ενεργεια απο εναν σπανιο ανθρωπο απο εδω και περα καμια συναντηση δεν θα ειναι πληρης χωρις εσενα Ευχαριστουμε/οχι για το κερασμα/αλλα που εισαι δικος μας ανθρωπος,ευχαριστουμε για αυτη την τιμη που μας κανεις.

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ είπε...

οποιος νομιζει οτι αυτα δεν τα εγραψα εγω ας τολμησει να πει καμια π@π@%$# περι ΤΑ και θα εχει τις αποδειξεις που χρειαζεται για την ταυτοτητα μου.

Γεράκι είπε...

Να σας ζησει Γιαννη!!!
Αφου ειπαμε...εχω προχωρησει παρακατω στις παρουσιασεις μου...οπτικοακουστικη...
Επρεπε να ειχα επισης ηχογραφησει τον διαλογο μεταξυ Παναγιωτη κ Βαγγελη...μου κοστισε το δεξι τυμπανο...Ειναι τρομεροι κ οι δυο!!!! Βοηθησαν κ τα ποτακια...
Ελπιζω να παρευρισκονται κ τα παιδια που ελειπαν...τους εστειλα επισης το υλικκ να παρουν μια ιδεα....
Καλα να ειμαστε..μεχρι την επομενη..
Υ.Γ οσο για την Νικη...της τα εγραψα κατ ιδιαν...η παρεα μας ειναι ολο ευχαριστες εκπληξεις!!!!

fasokinigos είπε...

Kαλησπερα στη παρεα. Ευχομαι στον φιλο Γιωργη και Αλεξ να ειναι παντα κολοτυχη μπραβο παιδια. Φιλε Αλεξανδρατε να χαιρεσαι το νεο ανηψακι σου.....ναναι γερο και δυνατο και παντα καλοτυχο....κ.Νικη σε ευχαριστουμε για το κερασμα......μονο που επρεπε να πιω ενα καραφακι στην υγεια του ΦΣΚ, ενα για τον φιλο μου dwk!!...ενα για τον Γιατρο και αλλα δυο γιατι με φουντωσε ο Μικελε με τη πολιτικη κουβεντα ....στο τελος την πληρωσε ο Βαγγελης χαχαχαχα. Γερακι σε ευχαριστω φιλε!!!!.....η επομενη κουρσα θα ειναι δικια μου και ευχομαι να ειναι μπολικα τα χλμ (ειτε προς βορρα ειτε προς νοτο)....αρκει να εχουμε και τον Βαγγελη μαζι χαχαχαχα

Unknown είπε...

Καλημερα ,και απο εμενα...Οι προλαλησαντες τα ειπαν ολλα.Αλλα πρεπει, και εγω να σταθω,στην χειρονομια της Κυριας Νικης,και να υπερτονισω,το σχολιο Αλεξανδρου,δικος μας ανθρωπος..

fasokinigos είπε...

Καλησπερα Βαγγελη......θα ερθεις βρε τομαρι??.....κανονισε γιατι το βραδυ θα βγω μονος...οι αλλοι εφυγαν απο χθες για Γρεβενα.....θα σου εχω και μια μετοχουλα καινουργια για να σε καλοπιασω χαχαχα

Θανασης Κ είπε...

...η χθεσινη βραδυα ηταν για μενα ενα ακομα μαθημα που μου παραδιδει η παρεα του forum... ζεστοι χαμογελαστοι ανθρωποι, διαφορετικες ιδεες-κουλτουρες αλλα ολοι μα ολοι ειχαν βαλει πανω απο ολα το καλο της παρεας...ολοι σε συμβουλευαν με τις ιδεες και την εμπειρια τους με εναν τροπο που σε κερδιζε..χωρις εγωισμους...
ηταν υπεροχα και δεν θα την αλλαζα με τιποτα....ευχαριστω ολους και ιδιαιτερα την παρεα που ξεκινησε το forum σαν ιδεα και εγινε πραξη με ομορφο τροπο...οσους ειδα χθες πλεον τους θεωρω φιλους μου γιατι εχουμε πολλα που μας ενωνουν!!

THE JUNIOR είπε...

φασο

αν σε φουντωσε ο michelle

με εμενα θα παθεις εγκεφαλικο!!!!

Νίκη είπε...

Βάλια κοριτσάκι μου σ’ ευχαριστώ πολύ.
Φιλαράκια, από καρδιάς εύχομαι σε όλους και όλες να είστε πάντα καλά.

Unknown είπε...

Προς το παρον τοπαθα εγω το εγκεφαλικο,ο φασο ειναι σκληρο καρυδι,τον φουντονε τον φουντονε ο michelle και μεατα την πληρωσα εγω,αμ δεν ξαναπαω στη κουλουρη,χα χα

ΠΑΝΟΣ είπε...

Το περασμένο της ώρας (πότε θα έρθει το καλοκαιράκι?) σηματοδότησαν την επιστροφή.
Για φαγητό ακόμα καμία σκέψη αφού χτες φάγαμε για δύο μέρες!
Θα ήθελα να συμπληρώσω στα προηγούμενα επιγραμματικά τις ...κοντρίτσες που όμως κρατήθηκαν σε πολιτισμένα πλαίσια και είναι πάντα μέσα στο πρόγραμμα, γιατί τι θα ήμασταν αν όλοι συμφωνούσαμε μεταξύ μας και την απάντηση που χρωστάω στον Μικέλε περί των μελλοντικών "σχολίων" μου. Για την ώρα δεν θα χρειαστεί να σε κουράσω λεβέντη μου γιατί έχεις κουραστεί αρκετά από όλα τα άλλα!

Θα έχετε προσέξει ότι σταμάτησα και ξέρετε το γιατί. Είμαι σε στάση ...αναμονής. Όχι ότι έχουν καμιά σημασία τα δικά μου σχόλια βέβαια, αλλά ας το αφήσουμε αυτό.
Περιμένω την επόμενη κίνηση αυτών που είχαν την φιλοδοξία να μας κυβερνήσουν και έχω κρατήσει στο μυαλό μου τις "μεγάλες" κουβέντες τους, περί του μοναδικού δρόμου για την σωτηρία της χώρας κλπ κλπ, κατά το γνωστό λαϊκό ρητό "μεγάλη μπουκιά φάγε, μεγάλη κουβέντα μην πεις".
Και μια και ξεκίνησα, θα έχετε καταλάβει ότι περί του εαυτού μου δεν έχω καμία απαίτηση και είμαι πολύ ολιγαρκής. Θα μπορούσα άνετα να την βγάλω αν ξαφνικά μου έλεγαν ότι από αύριο θα περνάς με τα μισά.
Επειδή όμως έχω μεν απέραντη υπομονή μέχρι τα όρια της καρτερικότητας αλλά:
Δεν ζω μόνος μου και δεν μπορώ να επιβάλω ακόμα και στα πρόσωπα του στενού μου περιβάλλοντος τις δικές μου απόψεις
Έχω βαρεθεί και σιχαθεί θα έλεγα, τις συνεχείς παλινωδίες και κωλοτούμπες των κρατούντων που πρέπει κάποια στιγμή να σταματήσουν το είπα - ξείπα και να αποκτήσουν αυτό που λέμε μπέσα, όπως το κάνει ένας απλός ανθρωπάκος που δεν θα έχει μούτρα να εμφανιστεί την άλλη μέρα ή δεν θα κοιμάται τα βράδια αν δεν μπορέσει να κάνει αυτά που με τόση σιγουριά έλεγε χτες
Δεν πιστεύω ότι όλα αυτά γίνονται για να βγούμε κάποια στιγμή στην επιφάνεια και να πάρουμε βαθειά ανάσα, αλλά εκτελείται κάποιο σχέδιο...

ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΤΡΟΦΗ ΜΕ ΤΟ ΡΟΠΑΛΟ ΣΗΚΩΜΕΝΟ!

Δεν υπάρχει δεύτερη στροφή από εδώ και πέρα, ΟΛΟΙ το έχουν πει ότι στην Ελλάδα έγιναν περισσότερα από όσα θα έπρεπε. Και ξέρετε τι είναι αυτό, περικοπές και μειώσεις και φόροι. Καιρός να το δούμε λοιπόν και στην πράξη αυτό.
Δεν εύχομαι (το αντίθετο μάλιστα) να πάμε στραβά σαν χώρα, επειδή εγώ προσωπικά έχω χάσει αρκετά ή γιατί θέλω να επαληθευτώ για να λέω μετά "εγώ σας τα έλεγα" , αλλά να παραδεχτούν όλοι επί τέλους, αν τα πράγμα ξαναστραβώσει για πολλοστή φορά, ότι ο δρόμος αυτός δεν οδηγεί σε κάτι καλύτερο και πρέπει να αλλάξει άμεσα.
Με λίγα λόγια δεν πιστεύω ότι πρέπει σώνει και καλά να βυθιστούμε στην δυστυχία και την μιζέρια ως λαός για να εξιλεωθούμε για τις προηγούμενες αμαρτίες μας, που σίγουρα έγιναν.
Ή να μας τα αρπάξουν ΟΛΑ μετά αν το "πρόγραμμα" δεν πετύχει.
Όχι μ' αυτόν τον τρόπο, όχι επί δικαίων και αδίκων. Με σταθερή εφαρμογή (δίκαιων) νόμων και μια σταθερή και χωρίς παρέκκλιση πορεία μόνο.

Για την ώρα, τοις κείνων ρήμασι "πειθόμενος", θα περιμένω....

Ή θα βγάλω τα εισαγωγικά ή θα προσθέσω πολύ περισσότερα!

fasokinigos είπε...

Μικρε να μου λειπει χαχαχαχα.....ΑΛΕΞΞΞΞΞΞ ΕΥΡΗΚΑ 3 νεα σαπακια που πληρουν τους ορους και τα κριτηρια και ειναι ακομα στην αρχη χαχαχα....οποτε ειναι πες μου να στα στειλω για να παρω εγκριση εισοδου.....κ.Νικη αμα παρω το ΟΚ θα σας της στειλω με mail

ΠΑΝΟΣ είπε...

Ξαναγυρνάμε στην κανονική ροή του ...προγράμματος.

ΜΙΚΡΕ δεν παίζεσαι!
Νίκη μου σ' ευχαριστούμε και να είσαι πάντα καλά.
Πολεμιστή μου τι ήθελες κι εσύ να μπεις στο ίδιο αμάξι, την στιγμή που ο ΦΑΣΟ είχε πιει και ένα καραφάκι στην υγεία του κάθε απόντα? χαχαχαχα

fasokinigos είπε...

Καλησπερα Πανο.....εμεις θα τα πουμε απο το κοκκινο τλφ (ιδιαιτερος)..τοσο κοπο εκανα χαχαχα....Τα λεμε αργοτερα....

ΠΑΝΟΣ είπε...

Παναγιώτη πάλι στην μελέτη? χαχα
Εγώ τώρα θα μπω να δω πως πήγα εχτές και να μελετήσω λιγάκι.
Εκείνα τα ψυγεία χτες μας την έπαιξαν και ξαναγύρισαν στα όρια της αγοράς μου. Για να δούμε...

ΠΑΝΟΣ είπε...

ΟΚ φίλε μου να ρίξω κι εγώ μια ματιά τώρα...

michele είπε...

Kαλλιτεχνη μου ,χιλια συγνωμη δεν το ηθελα..και που να ημουν ξεκουραστος δηλ..ελπιζω να την εβγαλες καθαρη χαχα..

Ο φιλος μου,ο παλιος καλος Πανος!! μου ειχε λειψει..

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ είπε...

στειλτα φασο

ΠΑΝΟΣ είπε...

Καλησπέρα Μικέλε και Αλέξανδρε
Όπως είδες φίλε μου δεν σε κουράσω καθόλου μέχρι την επόμενη αξιολόγηση και τα μέτρα που πρέπει να ληφθούν "αυτόματα"!
Τα λέμε αργότερα.

ΠΑΝΟΣ είπε...

*θα σε κουράσω

michele είπε...

Δεν κουραζομαι εγω,χεχε.Απολαμβανω τα σχολια σου! αλλωστε σε πολλα συμφωνω.

michele είπε...

Το ξαναχωσε ο Καρα.Οχι ο δικος μας,ο βαζελος.
http://ysterografa.gr/sport/%CF%80%CE%AC%CE%BB%CE%B9-%CF%83%CE%BA%CF%8C%CF%81%CE%B1%CF%81%CE%B5-%CE%BF-%CE%BA%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%B3%CE%BA%CE%BF%CF%8D%CE%BD%CE%B7%CF%82-video

Νίκη είπε...

Καλέ μου Φάσσο, κόψε το κυρία σε παρακαλώ, αλλιώς θ’ αρχίσω κι εγώ να σε λέω κύριο Παναγιώτη και θα σου «μιλάω» στον πληθυντικό. Μπορείς να μου στείλεις μήνυμα όποτε θέλεις , αλλά αυτό άδικα θα το στείλεις. Δεν ξέρω να διαβάζω διαγράμματα. Δεν έχω ιδέα από τεχνική ανάλυση. Ξύλο απελέκητο είμαι. Πάντως σ’ ευχαριστώ πολύ που με σκέφτηκες.
Καληνύχτα σε όλους και καλό ξημέρωμα να έχουμε.

fasokinigos είπε...

Καλησπερα και παλι....Αλεξ τις εστειλα. Νικη και να θελω να σου στειλω διαγραμμα δεν μπορω διοτι 1) δεν κατεβαινει απο το καπιταλ και 2) δεν ξερω να στο στειλω.....αλλα ΑΝ ομως παρω το ΟΚ απο τον Αλεξ!! ...τοτε θα στα γραψω τοσο ομορφα που θα τα καταλαβεις.

fasokinigos είπε...

Πανο ασε τη μελετη και παρε τλφ να μιλησουμε για την Φαρμακη και τη Στικουδη......τουλαχιστον η μια ειναι πανεμορφη.....χαχαχα

ΠΑΝΟΣ είπε...

Σωστός ΦΑΣΟ, με λόγια είναι καλύτερα!
--------------------------------------------------------------------------------------------------

Διαβάστε πώς 72.000 μέτοχοι του ΤΤ χάνουν τα λεφτά τους
Posted date: Ιανουαρίου 11, 2013 2:01 ΜΜ In: Ρεπορτάζ-ειδήσεις | comment : 1

Η διάσπαση του ΤΤ σε «good» και «bad bank» μπορεί να σκορπά χαμόγελα και να ανοίγει την όρεξη των εγχώριων τραπεζιτών, ωστόσο κρύβει και μια άλλη πτυχή που καθιστά τη διάσπαση ακόμη μεγαλύτερο σκάνδαλο. Όπως αποκαλύπτει το www.koutipandoras.gr περί τους 72.000 μετόχους του ΤΤ κινδυνεύουν άμεσα να χάσουν τα χρήματα τους.

Στο νέο ΤΤ, αναμένεται να μεταβιβασθεί ενεργητικό ύψους 11,5 δισ. ευρώ, καθώς επίσης και το σύνολο του προσωπικού και του δικτύου καταστημάτων. Επιπλέον, θα μεταβιβασθεί και παθητικό ύψους 15 δισ. ευρώ. Η διαφορά ενεργητικού-παθητικού ύψους 3,5 δισ. ευρώ θα καλυφθεί από το ΤΧΣ.

Από το σύνολο των δανείων που αυτή τη στιγμή βρίσκονται στο χαρτοφυλάκιο του ΤΤ, το 80%, δηλαδή περί τα 6,8 δισ. ευρώ, θα μεταβιβασθούν σύμφωνα με πληροφορίες στην «good bank». Το υπόλοιπο 20% θα μεταβιβασθεί στην «bad bank» η οποία και θα τεθεί σε καθεστώς ειδικής εκκαθάρισης. Και εδώ ακριβώς βρίσκεται ο κίνδυνος για χιλιάδες μικροεπενδυτές.

Από την εκκαθάριση, εκτός του ότι αποτελεί μια χρονοβόρα διαδικασία, θα πρέπει πρώτα να αποζημιωθούν όλοι οι κάτοχοι τίτλων εξασφάλισης και οι πιστωτές. Αυτό, όμως πρακτικά σημαίνει ότι πολύ δύσκολα θα πάρουν οι μέτοχοι χρήματα, καθώς το να περισσέψουν κεφάλαια από την εκκαθάριση είναι κάτι απίθανο.

Για ακόμη μια φορά μεγάλοι χαμένοι βγαίνουν χιλιάδες μικρομέτοχοι, οι οποίοι βλέπουν τις οικονομίες τους να κάνουν φτερά. Όπως άλλωστε συνέβη με τους χιλιάδες μικρομολογιούχους και το κούρεμα των κρατικών ομολόγων λόγω της συμμετοχής στο PSI.

Την ίδια ώρα το νέο ΤΤ θα τεθεί υπό τον έλεγχο του ΤΧΣ, το οποίο με τη βοήθεια συμβούλου θα εκπονήσει σχέδιο αναδιάρθρωσης. Κάτι που σημαίνει ότι στο νέο ΤΤ θα τοποθετηθεί επίτροπος από το ΤΧΣ που θα παρακολουθεί το την πορεία του πλάνου αναδιάρθρωσης. Μεγάλοι χαμένοι αναμένεται να είναι και χιλιάδες εργαζόμενοι του ΤΤ. Το πιθανότερο σενάριο είναι να τεθεί στο τραπέζι το εργασιακό καθεστώς των εργαζομένων, καθώς επίσης και να υπάρξει πρόγραμμα εθελουσίας εξόδου.
------------------------------------------------------------------------------------------------------

Πέρα από τις συμπάθειες ή όχι στον Βαξεβάνη, αν τα νούμερα αληθεύουν, μπορεί κάποιος να μου πει με ποια κριτήρια θα μεταβιβαστεί το 20% των δανείων στην bad bank? Με το κριτήριο της μη εξυπηρέτησης απλά? Της αδυναμίας εξυπηρέτησης με αντικειμενικά κριτήρια πχ αν ο οφειλέτης έχει αποβιώσει? Ή με τίποτα αλχημείες για να εξυπηρετηθούν κάποιοι δικοί μας?
Και τι γίνεται αν κάποιος έχει διττή ιδιότητα δηλ. είναι και μέτοχος αλλά οφείλει και υπόλοιπο δανείου?
Ξέρω προσωπικά περιπτώσεις. Θα φταίει αυτός μετά αν αφήσει επίτηδες τις δόσεις του απλήρωτες και επικαλεστεί αδυναμία ή αν ζητήσει συμψηφισμό για την χασούρα του από τις μετοχές, με δεδομένη την "βρώμικη" απόφαση για τον αφανισμό του ΤΤ?
Σύμφωνα με τα παραπάνω δίνεται η χαριστική βολή σε όσους μετόχους τρέφουν ακόμα ελπίδες ότι μπορεί να μην χάσουν το σύνολο των χρημάτων τους.

ΠΑΝΟΣ είπε...

Έχετε χαιρετισμούς από τον ΦΑΣΟ, μετά από την μελέτη κάποιες υποχρεώσεις και ακολουθεί το ...απαραίτητο ψήσιμο μπριζολακίων με τσιπουράκι σε συγγενικό σπίτι.
Νομίζω ότι ήρθε η ώρα να τσιμπήσω κι εγώ κάτι!

Α, μια που το θυμήθηκα, μήπως ήρθε η ώρα να κοιτάξουμε λίγο και τις εταιρίες επενδύσεων, ειδικά αυτήν που μόλις ξεπέρασε το 1 €?

ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ είπε...

Καλησπερα κ απο εμενα σε ολη την παρεα.Michele ειναι το τελευταιο ευχαριστω που σου γραφω αφου κινδινευσα να τις φαω στο τελος χαχαχααχα.Λοιπον αυτο το ευχαριστω στο λεω γτ χτες χαρη σε εσενα γνωρισα ολη αυτη την τρελοπαρεα.Ολοι ενας κ ενας απλα ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΙ και ολοι με golden cross σχηματισμο χαχαχα.Τι να πω δεν εχω λογια πραγματικα θα χαρω να το ξανακανουμε.Οσο για τον ΦΣΚ τι να πω ο ανθρωπος ειναι μια παρεα μονος του χαχαχα.Αντωνη στο στελνω τωρα

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ είπε...

παπαπα εχω σκασει στο φαι αυτες τις ημερες, εχθες ο χαμενος ο περιπτερας δεν μου εδωσε αναψυκτικο ενω του πληρωνα την πιο χαμηλη τιμη της ημερας,απο το το να σκασω ομως απο το φαι τη δευτερα θα του δωσω κατι παραπανω γιατι τον βλεπω να τις θελει ολες για παρτη του
Αι σιχτιρ πια!

ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ είπε...

Καλησπερα Αλεξανδρε.Ξεχασα να πω πριν να σου ζησει Αλεξανδρατε κ ευχαριστω για το δωρο σου.Καλο βραδυ σε ολους!!!!!

ΠΑΝΟΣ είπε...

Kαλησπέρα Γιάννη Γιάννη και Αλέξανδρε.
Τώρα κατάλαβα γιατί είσαι Χ 2 Γιάννη, διεκδικείς τον τίτλο του ψηλότερου της συνάντησης, όπως και ο ΦΑΣΟ του πιο σωματώδη κι εγώ του μεγαλύτερου! (Είδες τι μου έκανες Δήμο με την απουσία σου?)
Αλέξανδρε όλο σε ακριβά μαγαζιά ψωνίζεις βρε παιδί μου!

Άκουγα προηγουμένως μουσική και θυμήθηκα αυτό που πάει νομίζω για σένα και τον Γιώργο.
http://www.youtube.com/watch?v=d2FT4FprxDg


Baby, do you understand me now
Sometimes I feel a little mad
But don't you know that no one alive
Can always be an angel
When things go wrong I seem to be bad
But I'm just a soul whose intentions are good
Oh Lord, please don't let me be misunderstood

ΠΑΝΟΣ είπε...

...και δεν θέλω γέλια.

profit είπε...

Τα σέβη μου στην παρέα

ΠΑΝΟΣ είπε...

http://gr.news.yahoo.com/financial-times---%CF%80%CF%8C%CE%BB%CE%B5%CE%BC%CE%BF%CF%82--%CE%B7%CF%80%CE%B1---%CF%81%CF%89%CF%83%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B1-%CE%B1%CF%80%CE%BF%CE%B8%CE%AD%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CF%86%CF%85%CF%83%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D-%CE%B1%CE%B5%CF%81%CE%AF%CE%BF%CF%85-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%BF%CF%82--091953096.html

Κάτι τέτοια περιμένω εγώ για να δω κατά πόσο δεν είμαστε υπόδουλοι όπως διατείνονται οι δικοί μας. Και το χώσιμο δεν θα αργήσει.

fasokinigos είπε...

Καλησπερα σε ολους!!!. Για πες μου ρε φιλε Πανο..τωρα αυτουνου του ανθρωπου (Γιαννη x2)τι του απαντας???.......Τελος παντων....ΦΙΛΑΡΑ σου παραδιδω τα σκηπτρα της επιτυχιας....απλα κανε αυτα που σου ειχα πει απο την πρωτη συναντηση μας!!!!....ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ που σε διαλεξα ΣΑΝ επομενη συνεχεια του ΦΣΚ (αφου εισαι ΔΟΥΛΕΥΤΑΡΑΣ)......Απλα τωρα ηρθε η ωρα να αποσυρθω ...ΕΓΩ... σιγα - σιγα απο την πραγματικη οικονομια. Σου Ε Υ Χ Ο Μ Α Ι ...Ο Λ Ο Ψ Υ Χ Α να καταφερεις αυτα που καταφερε ο ΦΑΣΟ......Να καθεσε, να εισαι ανεργος(αφου ετσι το θελησαν οι μεγαλοι...μπρρρρ)...αλλα στην ουσια να τα οικονομας και να αποταμιευεις ακομα και με 7% υφεση......Τιποτα περισοτερο τιποτα λιγοτερο.....καλο ξημερωμα σε ολους!!!!!!!!!!!