Διασπάται η Alpha Bank ακολουθώντας το μοντέλο Eurobank – Με στόχο την εμπροσθοβαρή μείωση των NPEs- Η Morgan Stanley δίνει τη σύσταση overweight για την ελληνική αγορά ήτοι για αποδόσεις καλύτερες από αυτές της αγοράς -Συμφωνία Mytilineos – Gazprom για την προμήθεια φυσικού αερίου-Citigroup: Η Ελλάδα στους κερδισμένους από την πρόταση Κομισιόν

Τρίτη 21 Αυγούστου 2012


Χ.Α.Α.  Live    
                                                                                     
                                                                                                                                                                  
                                                              Σχόλια γιά τή συνεδρίαση online..

ΕΦΟΡΙΑ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΤΟΥ LOST...
Την ώρα που οι άνδρες της Οικονομικής Αστυνομίας προσπαθούσαν να φύγουν από την Ύδρα, εγώ ανέβαινα σε ένα καϊκι στο λιμάνι κάποιου άλλου νησιού, πολλά μίλια μακριά από τη γενέτειρα των ηρώων της Επανάστασης. Δεν είχα ιδέα τι συνέβη στην Ύδρα. Υποθέτω ότι δεν το ήξερε ούτε ο νεαρός που ήταν καθισμένος πίσω από το ξύλινο τραπέζι, στο κατάστρωμα του καϊκιού. Το καϊκι εκτελεί κάθημερινά μικρές κρουαζιέρες διάρκειας επτά ωρών. Επισκέπτεται τρία νησάκια, ενώ το πλήρωμα σερβίρει σουβλάκι, σαλάτα και καρπούζι. Το κόστος είναι τριάντα ευρώ.

Έδωσα στον νεαρό εκατό ευρώ, ζητώντας τρία εισιτήρια. Μου επέστρεψε ένα δεκάρικο και μία ματιά γεμάτη απορία. Τι άλλο ήθελα; Μία απόδειξη ήθελα. Μπροστά του είχε ένα μπλοκ αποδείξεων. «Ο κύριος θέλει απόδειξη» είπε σε έναν τύπο που έδειχνε να έχει τον έλεγχο. Ξαφνικά στο τραπέζι εμφανίστηκε μία απόδειξη που έφερε σφραγίδα της επιχείρησης, δεν ήταν διάτρητη και η ημερομηνία είχε τροποποιηθεί με το χέρι. Πιθανότατα επρόκειτο για μία απόδειξη της 13ης Αυγούστου που μετατράπηκε σε απόδειξη 18ης. «Είναι παλιά» του λέω. «Είναι καινούργια» μου είπε ο έχων τον έλεγχο. «Την κόψαμε νωρίτερα και αυτοί που έπρεπε να την πάρουν άλλαξαν γνώμη και έφυγαν.» Τέτοιο μπέρδεμα... «Δεν κόβεις αποδείξεις» του είπα. «Κάτσε να δεις, κόβω» μου είπε. Δεν έκοβε. «Είναι εισιτήρια που έχουν αγοράσει από τα ξενοδοχεία τους» πέταξε κάποιος. Βλακείες. Και γιατί σε μένα έδωσε μία παλιά απόδειξη; Εννοείται ότι το μπαρ του καϊκιού διέθετε καφέδες και αναψυκτικά έναντι χαμηλού αντιτίμου, χωρίς, φυσικά, απόδειξη. Αποδείξεις δεν εμφανίστηκαν ούτε στα τρία νησιά που επισκεφθήκαμε. Και καλά το ένα, είναι ακατοίκητο. Στα άλλα; Μα στα άλλα είναι δυνατόν να απαιτείς απόδειξη από τον ακρίτα που έχει στήσει έναν πάγκο και πουλάει καφέδες και γλυκά του κουταλιού; Και παντού η ίδια αηδιαστική απάντηση: «έναν μήνα περιμένουμε και εμείς να δουλέψουμε. Αν πληρώσουμε την Εφορία δεν θα έχουμε να ντύσουμε τα παιδιά μας.» Σοβαρά; Καλώς να σας δεχθούμε στο κλαμπ.

Πίσω στο μεγάλο νησί, το στοιχειώδες ρεπορτάζ μου έδειξε ότι οι περισσότεροι καταστηματάρχες κόβουν αποδείξεις μόνο σε Έλληνες. «Αν έρθει το ΣΔΟΕ με ειδοποιεί με SMS ο λογιστής μου» παραδέχεται τοπικός έμπορος.

Τώρα θα με ρωτήσετε ποιο είναι το νησί. Ευχαρίστως να σας πω. Είναι όλα τα νησιά. Είναι τα νησία που το ΣΔΟΕ διαπιστώνει παραβατικότητα 100%. Σκεφτόμουν ότι αν στο νησί του Lost κατοικούσαν Έλληνες, ο μαύρος καπνός και η πολική αρκούδα θα έκλεβαν την Εφορία. Είναι σε όλα εκείνα τα νησιά που το χειμώνα μουτζώνουν την τηλεόραση όταν παίζει ειδήσεις και καταριούνται τη Μέρκελ επειδή τους χάλασε τη ζωή. Τα μικρά αυτά καθάρματα, οι μεγάλοι μας εχθροί.

 www.protagon.gr  Kώστα Γιαννακίδη

235 σχόλια:

1 – 200 από 235   Νεότερο›   Νεότερο»
ΑΡΤ είπε...

ΕΝΑ ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟΝ

ΠΑΜΠΛΟ ΚΟΝΤΡΕΡΑΣ...

Κύριε Κοντρέρας,

Βλέπεις ότι ξεκινάω με το κύριε και όχι αγαπητέ, όπως την ημέρα που σε αποχαιρέτησα από την αγαπημένη μου ομάδα, τον ΠΑΟΚ.

Και δεν το κάνω ούτε από κόμπλεξ ούτε κακία. Γιατί όπως θα ξέρεις η λέξη αγάπη εμπεριέχει ένα βασικό συστατικό την ανιδιοτέλεια.

Ακριβώς αυτό το συστατικό μου δίνει το δικαίωμα να σε αποκαλώ πλέον μόνο κύριε.

Μία και εσύ ως έχεις το κάθε δικαίωμα, στον κόσμο της ελεύθερης αγοράς, να συνεχίσεις την καριέρα σου σε ένα άλλο σύλλογο που θα σου αποφέρει χρήματα, έτσι έχω κι εγώ το δικαίωμα να σε αντιμετωπίζω σαν ένα επαγγελματία ποδοσφαιριστή.

Φυσικά μην περιμένεις να σου ευχηθώ καλή τύχη και επιτυχίες με την νέα σου ομάδα.

Κι αυτό όχι επειδή έχω πρόβλημα μαζί σου. Γιατί οφείλω να ομολογήσω ότι με πόνεσε όταν σε είδα με το κόκκινο κασκόλ. Άλλα δεν μπορώ και να ξεχάσω ότι πρόσφερες στην ομάδα μου και ότι αγωνίστηκες σε εκείνο το παιχνίδι στο Βικελάου με πόνο καρδιάς από τον χαμό του πατέρα σου. Δεν μπορώ να ξεχάσω με πόση αυτοθυσία έβαλες το κορμί σου και δέχτηκες την φονική κλοτσιά στο Λονδίνο. Δεν μπορώ να ξεχάσω τις στιγμές μαγείας που μου πρόσφερες με το παιχνίδι σου. Την περηφάνια που ένοιωθα όταν σε έβλεπα με τα μαύρο άσπρα και έλεγα: «ναι ρε στην ομάδα μου παίζει αυτός ο παικταράς και δεν υπάρχει καλύτερος στην θέση του στην Ελλάδα».

Τώρα για εμένα είσαι απλά άλλος ένας παίκτης που πέρασε από την Ελλάδα.

Θέλω να με συγχωρέσεις που θα σε βρίζω όταν θα ξανά επιστρέψεις στο παλιό σου σπίτι αλλά πρέπει να καταλάβεις ότι θα μου είναι δύσκολο να σε ξεχωρίσω με τα αντιπαθητικά ερυθρόλευκα που θα φοράς. Βλέπεις για σένα είναι πρόκληση και ευκαιρία να αγωνιστείς στο Champions League όπως δήλωσες στο αεροδρόμιο αλλά πρέπει να καταλάβεις ότι αυτά τα χρώματα στέρησαν σε εμένα την χαρά να απολαύσω και εγώ από την μεριά μου αυτήν την «πρόκληση» ως θεατής. Άλλα τι στα λέω, τα έζησες στο πετσί σου κι εσύ . Αν θυμάμαι καλά κι εσένα είχαν αποβάλει τότε για να μας κόψουν ένα ακόμα τίτλο και μας άφησαν με 9, γιατί η «μεγάλη» ομάδα που επέλεξες σήμερα, τότε δεν μπορούσε να μας νικήσει στα ίσα 11 εναντίον 11. Άλλα αυτό μην σε ανησυχεί άλλο. Γιατί στην ομάδα που επέλεξες δεν θα έχεις πλέον αυτό το πρόβλημα, στα δύσκολα θα έχεις την απαραίτητη βοήθεια και προστασία.

Άσε τι τα σκαλίζω και στα υπενθυμίζω τώρα και σε στεναχωρώ με τα παλιά. Με κλεμμένα πρωταθλήματα και εξόδους στο Champions League. Τώρα πλέον έχεις την χαρά της σιγουριάς του αποτελέσματος. Και του χρήματος βεβαίως βεβαίως....

ΑΡΤ είπε...

Ένα πράγμα όμως δεν μπορώ να σε συγχωρέσω κύριε Κοντρέρας.

Το κλάμα και την στεναχώρια του 8χρονου γιου μου όταν έμαθε ότι πήγες στην αχώνευτη ομάδα με τα κόκκινα. Του γκρέμισες το όνειρο να γίνει σαν εσένα. Και μου είπε μεταξύ θυμού και κλάματος: «εγώ δεν θα παίξω ποτέ στον μισητό ερυθρόλευκο σαν και αυτόν». Βλέπεις παίζεται στην ίδια θέση και τώρα πλέον δεν θα μπορεί να λέει όλο καμάρι: «βλέπεις τον έκοψα σαν τον Κοντρέρας».

Προσπάθησα να σε δικαιολογήσω λέγοντας ότι είσαι επαγγελματίας και ότι αυτή είναι η δουλειά σου, έτσι ώστε να μην λέει πολλά κι αυτός, γιατί δεν ξέρεις ποτέ το μέλλον σου σαν ποδοσφαιριστής. Άλλα με αποστόμωσε... Βλέπεις εδώ στην Ελλάδα λέμε μια σοφή παροιμία: «από μικρό και τρελό μαθαίνεις την αλήθεια».

Ξέρεις τι μου είπε;

«Τι λες βρε μπαμπά και ο Γκαρσία επαγγελματίας είναι. Άλλα είπε ότι δεν αγοράζονται τα πάντα με τα λεφτά και έμεινε στον ΠΑΟΚ ». Πες μου τώρα εσύ τι να του απαντήσω……..

Για την κόρη μου δεν θα σου γράψω γιατί είπε ένα πελώριο Τίίί;; μετά κάτι είπε για τον ανδρισμό σου και έφυγε. Την συγχώρεσα για την βρισιά λόγω του σοκ της ημέρας. Άλλωστε πατέρας είσαι κι εσύ και ξέρεις από παιδιά .

Κλείνοντας θα ήθελα να σου ζητήσω μια τελευταία χάρη.

Μην ανέβεις στην Τούμπα να παίξεις κόντρα στην ομάδα που σε αναγέννησε. «Τραυματίσου», δεν είναι ντροπή.

Πίστεψε με δεν θα είσαι ο πρώτος που θα το κάνει. Πολλοί «τραυματίσθηκαν» πριν από ένα παιχνίδι στην Τούμπα και όλοι έδειχναν κατανόηση γιατί καταλαβαίνανε πόσο δύσκολο είναι να παίξεις σε αυτό το γήπεδο όταν υπάρχει πολύ συναισθηματική φόρτιση.

Ένα τράβηγμα στον προσαγωγό, οι κοιλιακοί, ξέρεις οι κλασικοί «τραυματισμοί» όταν δεν θέλει να παίξει ένας παίκτης.

Αν πάλι θέλεις να δείξεις τον «επαγγελματισμό» σου, τότε να ξέρεις ότι θα δεχτείς και την «επαγγελματική» υποδοχή και αντιμετώπιση που απολαμβάνει η νέα σου ομάδα όποτε την φιλοξενούμε στο σπίτι μας. Γιατί και εμείς είμαστε σωστοί επαγγελματίες οπαδοί και σεβόμαστε τον εαυτό μας. Ως επαγγελματίες.


Με σεβασμό σε ότι πρόσφερες στην ομάδα μου,

Filippos Traveler

fcpaok.gr Editor
Υ.Γ.: Όσο και αν θέλω δεν μπορώ να μην το κάνω και να μην στο φωνάξω κατάμουτρα

ΠΑΟΚ θρησκεία τρομοκρατία τιμή και δόξα στον Πάμπλο το Γκαρσία. Τον Λατινοαμερικάνο, τον Ινδιάνο στην ψυχή, τον άνθρωπο...

Στον μεγάλο Πάμπλο που πέρασε από την ομάδα μου και είπε: «Σήμερα είναι η αρχή, πολλά παιδιά θα μπορούσαν να είναι… παιδιά μου, αλλά είμαι χαρούμενος γιατί προέρχονται από τις δικές μας ακαδημίες και θα πρέπει να δουλευτούν και να κάνουμε όλοι υπομονή. Αισθάνομαι πολύ καλά, θα έχω την τελευταία σφαίρα οπλισμένη για να μπορέσουμε να ολοκληρώσουμε το έργο μας θετικά. Να έχω την τελευταία μου ευκαιρία έτοιμη»

Παύλος απο Πάτρα είπε...

Kαλημέρα στα παιδιά .....

Παύλος απο Πάτρα είπε...

....Πίπι ....γκάπ δεν βλέπω σήμερα !!!!!
Μόνο κάτι ....γκούπ ακούω ......
Ά ...ρε ... jumbo ... που σου χρειάζεται !!!!

Παύλος απο Πάτρα είπε...

... μπερδεύτικες λίγο Πίπι ....Πειραιώτης είμαι ...όχι Ηπειρώτης ....χα...χα

Παύλος απο Πάτρα είπε...

....σε βάλανε να μας πείς ότι τάχα θα ανεβάσουν τις τιμές έστω και τεχνιτά (για να το εκμεταλευτούμε τάχα μου - τάχα μου) και να την κάνετε εδώ κουφαλίτσες ....

ΠΑΝΟΣ είπε...

Καλημέρα σε όλα τα παιδιά.

Δεν είναι δυνατόν να ξεκινάει έτσι η μέρα.

ΠΑΝΟΣ είπε...

Καλημέρα στον ΑΡΤ τον Παοκάρα και στον Παύλο από την Πάτρα τον Περαιώτη

Παύλος απο Πάτρα είπε...

.... μη ξεχνάς Πίπι ..ή Π.Θ. ... ή όπως σε λένε ....ότι ανακεφαλαιοποίηση και ΑΜΚ, μετατεθηκαν για το 2013 ..... Bankingnews.gr ..... μπούρδα καραβάκο !!!!

Παύλος απο Πάτρα είπε...

....γειά σου Πάνο ....δεν άντεξα τον ...μαλακοπίτουρα πρωί-πρωί ....

Παύλος απο Πάτρα είπε...

...έχει απο χθές με τα γκάπ ....

ΚΩΣΤΑΣ G είπε...


ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΄΄
πάντως Πάνο η ΙΝΚΑΤ αντέδρασε με μόλις 5 μετοχές

Παύλος απο Πάτρα είπε...

Εκτός χρονοδιαγραμμάτων οι αυξήσεις κεφαλαίου των τραπεζών, θα ολοκληρωθούν στα μέσα του 2013 – Αν καθυστερήσει η εκταμίευση της δόσης των 31,5 δισ πέραν του Οκτωβρίου η διαδικασία ανακεφαλαιοποίησης θα κινδυνεύσει…
BANKINGNEWS.GR 21-8-2012

ΠΑΝΟΣ είπε...

Γι αυτό είχε λυσσάξει ρε Παύλο, το κέρατό μου, όλα έχουν κάποια εξήγηση.
Ρε πως να πορευτείς με τόση πουστιά

Παύλος απο Πάτρα είπε...

...γιατί λοιπόν Πίπι μου, να βιαστoύν τα ... παλικάρια .... στο pousterisland να ανεβάσουν το ΧΑ ....

Παύλος απο Πάτρα είπε...

...άστον ρε Πάνο τον ...μιναροκεφτέ...
Άστον γιατί εσύ ανεβάζεις και πίεση ......και δεν αξίζει με τον ...σαλαμούρα !!!!

ΠΑΝΟΣ είπε...

Γεια σου Κώστα, άστα να πάνε χαχα
Δεν το είχα προλάβει να διαβάσω το Πάμε στοίχημα και οι προβλέψεις ήταν χάλια

Παύλος απο Πάτρα είπε...

....με τις βλακίες πρωί - πρωί, ξέχασα .... πώς είναι το πόδι, τώρα που το πατάς ;;;

ΠΑΝΟΣ είπε...

Παύλο φίλε μου είπαμε να δείξουμε κάποια ανοχή αλλά δεν γίνεται να ανοιγεις τα σχόλια και να βλέπεις αυτό το θέαμα. Φτάνει.

ΠΑΝΟΣ είπε...

Το πόδι θέλει ακόμα τον χρόνο του Παύλο. Όπως και να το κάνουμε, όσο και να ξεθαρρεύω... αν το παρακάνω λίγο μου το θυμίζει αμέσως.
Υπομονή.

Παύλος απο Πάτρα είπε...

...και πάλι λέω ...ά ρε ...jumbo ... που σου χρειάζεται !!!

ΠΑΝΟΣ είπε...

Εντάξει το είδαμε μια, το διαβάσαμε δυο, δεν θα το βλέπουμε κάθε λίγο και λιγάκι μπροστά μας...
Περιμένουμε να διαβάσουμε τίποτα πιο σοβαρό από ανθρώπους που ξέρουν και βοηθούν τους υπόλοιπους.

Παύλος απο Πάτρα είπε...

...Πάνο τα δύσκολα είναι απο το φθινόπωρο με τις καιρικές αλλάγές .... κουράγιο !!!

ΠΑΝΟΣ είπε...

Για να δούμε Παύλο, καλά να είμαστε και καλό καιρό να έχουμε για να συνεχίσουμε τα μπάνια και θα βγει και το Φθινόπωρο

Παύλος απο Πάτρα είπε...

...άντε τα καλύτερα σου εύχομαι...

ΠΑΝΟΣ είπε...

Να είσαι καλά φίλε μου...

Βλέποντας και αυτό το θέαμα κάποιοι φίλοι που θέλουν να πουν κάτι χρήσιμο λένε άστο...

Ο τζίρος λίγο τσιμπημένος αυτήν την ώρα σε σχέση με τις προηγούμενες μέρες.
Η ΔΕΗ το βιολί της...κάπου εδώ (2,62) δοκίμασα την τύχη μου την προηγούμενη φορά και ατύχησα, πήγε λίγο επάνω και γύρισε στο 2,07.
Χωρίς να σημαίνει τίποτα αυτό για την τωρινή της πορεία.

μπαρμπαλιας είπε...

καλημερα σε ολους

ελα ρε Πιπη τι κανεις;;;εσυ τι αγοραζεις;;;λεω να την πεσω στη ΔΕΗ ,συμφωνεις;;;

TheHawk είπε...

Καλημέρα σας...να τα πρασινα λειβαδια σήμερα..εισπράτουμε σημερα..δεν ξερω τι να πρωτοπουλησω..ΜΥΤΙΛ?ΔΕΗ?ΑΛΦΑ..?
εχω τρελαθει....

Παύλος απο Πάτρα είπε...

.... Πάνο με γαργαλάει η ....ΕΤΕ στο 1,30€ ... τι λες;;;;

Παύλος απο Πάτρα είπε...

..... ή πρέπει να ασχολούμαι καλύτερα με το ....sex ;;;;

Παύλος απο Πάτρα είπε...

....τι βρε Πίπι .... θα δούμε την Ελλάδα υπερδύναμη ;;;; χα...χα

TheHawk είπε...

επιτελους πατσισαμε κ γυρισαμε σελιδα...

ΠΑΝΟΣ είπε...

Καλημέρα Ηλία και Αντώνη...μη μου πεις ότι ρωτάς εμάς Αντώνη χαχα
Το προφίλ σου είναι εντελώς διαφορετικό

TheHawk είπε...

στόχος παλι το 640 πλεον...ολα παιζουν συστηματικα ακομα...

ΠΑΝΟΣ είπε...

Όσο για τις τιμές από τράπεζες...ο καθένας βλέπει, σταθμίζει και αποφασίζει. Ο καθένας έχει τη δική του λογική, είτε τεχνικά, είτε με την ειδησεογραφία κλπ

ΠΑΝΟΣ είπε...

Πιάστηκε το χέρι μου να σβήνω σήμερα...

Παύλος απο Πάτρα είπε...

Σαν ένας προάγγελος του τι είναι πιθανό να μας περιμένει το φθινόπωρο του 2012 μοιάζει η πρόσφατη κίνηση του δισεκατομμυριούχου Τζορτζ Σόρος, ο οποίος έχει πουλήσει όλες τις μετοχές του, όπως αποδεικνύεται από το συμπληρωμένο έντυπο 13-F που υπέβαλε στην Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς των ΗΠΑ (SEC) για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2012......όλο το άρθρο στο XrimaNews.gr

ΠΑΝΟΣ είπε...

Ωχ Παύλο...ακυρώνω όλες τις αγορές μου αμέσως!
Χωρίς πλάκα τώρα, δεν είναι λάθος σκεπτικό με δεδομένο τους έξω δείκτες και που βρίσκονται τώρα.
Τώρα για την ψωροκώσταινα που βολοδέρνει στα χαμηλά της δεν ξέρω...
αλλά μπορεί να αυτονομηθεί και με τι ούμπαλα;

Παύλος απο Πάτρα είπε...

...καλό ...χα..χα !!!

TheHawk είπε...

θα πρασινισει κ το ΤΤ σημερα..χεχε..

TheHawk είπε...

ειχα δωσει σημερα εγκαιρως για ΔΕΗ κ ΜΥΤΙΛ αρκετα χαμηλοτερα..οπου κ αγορασα κ εγω..βεβαια σε αυτες τις περιπτωσεις βαρας το κεφαλι σου γιατι δεν αγορασες παραπανω..

TheHawk είπε...

λαθος διατυπωση..*ειχα δωσει προ ημερων εγκαιρως..

TheHawk είπε...

ελα ρε Τσαυ Τσου...ειναι θεμα τιμής..κ οχι χρημάτων..

ΠΑΝΟΣ είπε...

Μας έχει βγάλει την ψυχή το ΤΤ από 2/8 παρακαλώ...

ΠΑΝΟΣ είπε...

Σωστά Αντώνη, για την Ελλάδα ρε γαμώτο

TheHawk είπε...

εγω πρασινισα σε ΤΤ παντως..αλλα ειναι νωρις ακομα...χεχε..

Chris είπε...

καλημερα στην παρεα....

TheHawk είπε...

προσωπικα κλεινω θέσεις πλεον..αλλα ετσι είμαι εγω..περιοριζω το χαρτοφυλακιο μου..

TheHawk είπε...

για μένα έχει δικιο ο Ηλίας...οσον αναφορα ΧΑΑ...οταν έχεις κέρδη ή μπορεις να βγεις..βγες..εκει ειμαι εγω...ΠΑΝΤΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΞΑΝΑΜΠΕΙΣ ΜΕΣΑ...

ΠΑΝΟΣ είπε...

Καλημέρα Χρήστο

Alexandratos - Koulis plz save TPEIR bank είπε...

Για μένα πάντως για την πορεια του ΧΑΑ, υποψίες δημιουργεί η μάζωξη της λέσχης bildeberg στην βόρεια Εύβοια...

Καλημέρα σε όλους.. Γεράκι πετάς ωραία αυτές τις μερες...καμία ματια σε ΦΟΛΙ κ ΜΠΕΛΑ για εμάς τους θεσμικούς ?

ΠΑΝΟΣ είπε...

Πόσο δίκιο έχεις Αντώνη...

Μια λάθος είσοδο να κάνεις... περιμένεις μετά 1 μήνα και αν είσαι τυχερός θα βγεις στα ίδια. Και δεν μιλάμε να μπεις στο 0,60 ή στο 0,40... στο 0,25 λέμε

Μπορεί να είναι και θέμα τύχης, δεν ξέρω

ΠΑΝΟΣ είπε...

Καλημέρα Αλεξανδράτε...

TheHawk είπε...

Καλημέρα Alex,Chris
ΜΠΕΛΑ
Οπως βλεπεις βρισκει σε λίγο 2 βαριες αντιστάσεις...ο στοχαστικος ηδη ειναι υπεραγορασμένος..πρεπει να δουμε εαν θα προσπαθησει να την σπάσει ή θα τα βρει σκουρα κ θα συσσωρευσει αναμεσα στον 50αρη κ 100αρη ωστε να ξανασεταριστει ο στοχαστικος κ να την σπασει μετα..εαν την σπασει τωρα, επιθυμητο να την δοκιμάσει τις επομενες 3-4 ημερες..εχει ωραια κλιση το διαγραμμα..
Στο εβδομαδιαιο δειχνει ακομη καλυτερη σημερα γιατι προσπαθει ο στοχαστικος εκ νεου να τραβηξει προς τα πανω...

TheHawk είπε...

αυτο επαθα εγω Πάνο...κ μάλιστα 2 φορες..ΟΧΙ ΤΡΙΤΗ ομως...

TheHawk είπε...

βγαζω 1% στο ΤΤ..επρεπε να μπω κανονικα μεσα..βγαζω μισο ευρω..χεχε...

Ανώνυμος είπε...

Τρίτη 21 Αυγ 2012 - 11:16 Π.Θ IP: XXX.129.112.91
DHMHTRH EXEIS KAI TA XAIRETISMATA ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΣΠΥΡΟ..ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΥΤΙΛ........ΣΩΣΤΑ ΤΟΥς ΤΑ ΛΕς .ΟΛΑ ΘΕΛΟΥΝ ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥς ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΟ ΜΥΑΛΟ.......ΚΥΡΙΕ.....ΜΠΑΡΜΠΑΛΙΑ ΥΠΟΜΟΝΗ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΑΓΟΡΕς ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΘΟΔΩΡΗ , ΔΩΣΤΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ...
---------------------------------------------------------------------------

ΚΑΙ ΠΕΣΤΟΥ ΟΤΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΒΛΕΠΩ ΤΙΣ 1000 ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ 2012...

Chris είπε...

Πανο κανε....... κρατει!!!!!!:=)))

ΜΑς επιασε ξημερωμα χθες:=)))

TheHawk είπε...

ΦΡΙΓΟ
Ημερήσιο
Σημερα δίνει σήμα αγορας κ μαλιστα με στοχαστικο αρνητικης αποκλισης..καλο αυτο..βεβαια μιλαω για γρηγορη κίνηση αφου ειναι καθοδικη τάση κ δεν παιζω ανετα long...θα ήθελα διασπαση του 3,59 κ μετα βλέπουμε 50κ100αρη..Μετα το 4,33 αλλάζουμε σελίδα..

TheHawk είπε...

αντε να δουμε..ποτε θα ξυπνησει κ ο αλλος της παρεας..

Chris είπε...

ειναι σε long διακοπες Αντωνη....:-)

Chris είπε...

να ρωτησω ποια ειναι η παγιδα που συνεχεια αναφερεις??????

TheHawk είπε...

Νατα μας..εσκασε κ η ειδηση για το ΤΤ....καλα εχω επικοινωνια υποσυνειδητα με το παρασκηνιο..με τα κεντρα εντολων?Σε εφτιαξα Πάνο?

μπαρμπαλιας είπε...

η τραπέ ειναι γιαυτους που θα μπουνε να αγορασουν τωρα....
δεν βλεπετε οτι δεν υπαρχει φραγκο;;;

Alexandratos - Koulis plz save TPEIR bank είπε...

Καλημέρα Πανο,

Πάνω που λες ότι βρίσκεις δέκα λεπτά ελεύθερα να χαζέψεις λίγο στο Ίντερνετ....νασου το χώσιμο...

Ξανα μαζι σας το βράδυ.....

TheHawk είπε...

ερωτημα..αγοράζεις ΕΛΠΕ ή οχι..?στο ωριαιο ειναι μουρλια..αλλα εγω τα φοβάμαι αυτα τα χαρτια..εσεις οι μάγκες απο την αλλην....κλεινει πάνω απο 10αρη σε λιγο..ο στοχαστικος ειναι λιγο ψηλα, τον ηθελα χαμηλοτερα..λεμε για να λεμε τωρα..

ΠΑΝΟΣ είπε...

Απαντούσα σε μέιλ τόση ώρα και δεν πήρα χαμπάρι, ποια είδηση για το ΤΤ λές Αντώνη?

ΠΑΝΟΣ είπε...

Τρία πεντάρια στα ΕΛΠΕ... you Know Antonis

TheHawk είπε...

το σβησες..χεχεχε...

ΠΑΝΟΣ είπε...

Εννοούσες τον μάγο χαχα και εγώ που νόμιζα ότι ήταν κάτι σοβαρό...
Μιλάμε για λύσσα σήμερα, κάτι κακό θα συμβεί οπωσδήποτε.

TheHawk είπε...

χαχαχα....να φυλαγομαστε...

ΠΑΝΟΣ είπε...

Έτσι είναι οι παπαγάλοι. Θυμάμαι και από πιο παλιά. Στα 10 θα δώσουν και ένα σωστό για να ρίξουν στάχτη στα μάτια.
Ένα πρωί πριν μήνες είχε μιλήσει για ΑΛΦΑ και έκανε +20%. Αυτό ήταν.
Όλα τα υπόλοιπα που έλεγε ήταν εκ του πονηρού και για να ξεφορτώσουν.
Για σήμερα αποφασίστε...
Ο μπάρμπας βλέπει τραπέ και εγώ ...χμμμ

TheHawk είπε...

εγω εμαθα να αγοράζω στα πισωγυρισματα (ανοδικη τάση) κ να πουλάω στην δύναμη, στο μπραφ..βεβαιως κ δεν θα πιασω την κορυφη (ουτε τον πατο πιανω) αλλα νιωθω μια καποια σιγουρια...ο καθενας με τον χαβα του..αλλα οταν βγαζω ενα 16% στην ΔΕΗ...τι αλλο θελω? 20%?..θα ξαναμπω..που θα παει..

ΠΑΝΟΣ είπε...

Ο τζίρος 4 εκ. περίπου την πρώτη ώρα και μετά η γνωστή επιβράδυνση...

ΠΑΝΟΣ είπε...

Εσύ πολύ καλά κάνεις Αντώνη.
Σε χαρτιά μεγάλα και εύκολα στο μπες-βγες.
Εμείς έχουμε μπλέξει με χαρτιά που τα χαρακτηρίζουν πολλά υποσχόμενα και ΘΑ δώσουν στο μέλλον. Για την ώρα άμα κάνουν 500 ή 1500 ή καθόλου τεμ. τι μπορείς να κάνεις εκτός από το να περιμένεις?
Ίσως ότι κάνει ο Αλεξανδράτος που κουράστηκε...φεύγει σιγά σιγά και μπαίνει σε μεγάλα με προοπτική πιο μακροπρόθεσμη.
Εγώ εχω αρχίσει να κουράζομαι πάντως εξ ου και η γκρίνια.
Αν αυτό το ΘΑ δεν έρθει ποτέ γιατι θα ζορίσουν τα πράγματα γύρω μας? Μπορείς να είσαι σίγουρος για κάτι σήμερα με το οικονομικό περιβάλλον που έχει δημιουργηθεί διεθνώς?
Άρχισα τις παπαρολογίες πάλι...σταματάω.

ΠΑΝΟΣ είπε...

Τώρα θα μπεί ο διακοπεύων που θα πάει?
Κατι τέτοια είναι κόκκινο πανί γι αυτόν χαχαχα

TheHawk είπε...

τριπλοκορυφωσε ο ΜΥΤΙΛ κ αφησα μέσα μονο 1/4 της θέσεως μου....
επισης αφησα τα 2/5 της ΔΕΗ...

michele είπε...

Καλο μεσημερι σε ολους..βλεπω ειχε δουλεια το πρωι ο Πανος..για ΔΕΗ-ΜΥΤΙΛ τι να πουμε ο Hawk ενημερωνει καθημερινα,τις δικες μου αποψεις τις ξερετε ειναι διαχρονικες.Χρεωκοπιες??
Μετά,μεταλλα,ενεργεια,κατασκευες.

TheHawk είπε...

Η Δεη στοχευει 2,80..θα το κανει μονορουφι?καλυτερα να κανει ενα ωραιο πισωγυρισμα για να αυξησουμε θέσεις πάλι..
Καταλαβαινετε βέβαια οτι ορισμένα χαρτια ειναι στον Θεό πάνω κ ίσως χρειαστουν αποσυμπίεση..

TheHawk είπε...

που ειναι ο Δώρος που ετόλμησεν να με θίξει για την ΔΕΗ...? (οταν προτεινα αγορα της...)
χαχαχαχα..πλακα κάνουμεν..

ΠΑΝΟΣ είπε...

Η ΔΕΗ και ειδικά ο ΒΑΓΓΟΣ ξεσκίστηκαν σήμερα...
Δεν είμαι μέσα σε κανένα...καλώς ή κακώς.
Κάποιος φίλος μου είπε μην ασχολείσαι καθόλου μα καθόλου τώρα με το ΧΑΑ θα έρθει η ώρα του αργότερα.

Στα υπόψιν, όλα στο τραπέζι και ο καθένας αποφασίζει για την πορεία του

TheHawk είπε...

δευτερο ράλι?

ΠΑΝΟΣ είπε...

Καλώς τον Μικέλε, έπρεπε να το γράψω το 1.34 για να εμφανιστείς? χαχα

Οσο για τον μάγο αν τον άφηνα θα είχαμε τα διπλάσια σχόλια μέχρι τώρα

michele είπε...

στο ΘΕΟ ειναι με το ματι του βραχυπροθεσμου Hawk..μια τα χαρα τα πας εσυ.Ειπαμε follow the trend..

TheHawk είπε...

το καλο ειναι οτι δεν γκαπαρανε..χαχαχα..μια χαρα..

ΠΑΝΟΣ είπε...

Και την δική σου άποψη την ξέρουμε Μικέ και πάντα μπαίνει στο τραπέζι...
Η δική μου ανάλογα με την μέρα και την υπομονή μου...

TheHawk είπε...

καλα εννοειται..κ ολοι το έχουν μάθει..μιλαω βραχυπροθεσμα..γιατι οταν βραχυπροθεσμα γυριζει κάτω ολοι βγαινουν κ παραπονιουνται....γεια σου ρε mic..

TheHawk είπε...

εχω γεμισει την πλατφορμα με εντολες..χεχεχε..

TheHawk είπε...

υπάρχουν αλλα χαρτια τα οποια ομως εγω δεν πειράζω τα οποια ειναι σεταρισμενα κ δεν εχουν ακολουθησει τον τελευταιο τεμπο..τι κάνεις μπαινεις?..κατσε να δω ποια ειναι η συμπεριφορα κ βλέπουμε..

ο dwk είπε...

Καλησπερούδια !
…εδώ είμαι hawk !!!
…επιτέλους ! μετά από …….(πολλούς) μήνες …προφιΔΕΗτάκιν !!!
…και κάτι ΤΕΛΕΙΩΣ άσχετο… ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ! …και πάλι ταπεινά συγγνώμη για όσα είπα στο παρελθόν !!!
Ενώ τώρα… τι μεγαλόψυχος, τι χιουμορίστας, τι ελεήμων, τι γενναιόκαρδος, τι έξυπνος, τι …μέλης, τι… πράσινος, τι…, τι…, τι…)

ΠΑΝΟΣ είπε...

η ΑΛΦΑ ξέφυγε... και τα ΕΛΠΕ κάνουν μια κίνηση

ΠΑΝΟΣ είπε...

Καλώς τον Δώρο... σε καλή μερια!

TheHawk είπε...

αλλο ενα χαρτι εχει παρομοιο διαγραμμα με ΕΛΠΕ..αλλα δεν θελω να τα γραφω γιατι δεν επιθυμω να παρω καποιον στο λαιμο μου..δεν ειμαι επαγγελματιας κ λεω παπ@@@@ πολλες!!!!

ο dwk είπε...

Γεια σου Πάνο!
…ίσως δεν πρόσεξες ή είσαι ευγενέστατος ! (…μετά από …….(πολλούς) μήνες) !!! χαχαχα!

TheHawk είπε...

ρε mic..χωρις να γινομαστε κακοι..μηπως πρεπει να παρατείνεις τις διακοπές σου?χαχαχαχαχαχαχα

ο dwk είπε...

…καλύτερο θα ήταν …η αρχή το ήμισυ του παντός !

ο dwk είπε...

Καλόόόόόό hawk !!!
-σε διακοπές! –σε διακοπές !!!

ΠΑΝΟΣ είπε...

Το πρόσεξα Δώρο (έχουμε να σβήνουμε και τους παρείσακτους) και μην νομίζεις ότι εγώ είμαι σε καλύτερη μοίρα, μάλλον σε χειρότερη.
Δεν μου φταίει κανένας άλλος βέβαια

ο dwk είπε...

Άλλωστε ΚΑΙ καλά θα περνάει ΚΑΙ όλα τα έχει υπό …έλεγχο !!!

ΠΑΝΟΣ είπε...

Να τσοντάρουμε όλοι για να παρατείνουμε τις διακοπές του, τι λέτε?

michele είπε...

Παιδες μακαρι,εγω ..διακοπες και το ΧΑΑ ν ανεβαινει χεχε..αλλα απο 27 του μηνος θα ειμαι στις επαλξεις,αν δεν τραβαει θα ξερετε τι φταιει.Αν τραβαει ομως παλι θα ξερετε
Την Μετκα εννοεις Hawk??

Γεράκι είπε...

πολλα λες mic..θες να εκτεθουμε..???

ο dwk είπε...

...βέβαια επιβεβαιώνω τον Michele… (χτες 10:05 μ.μ «…ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ δεν ειναι η αγορα,ειναι η πωληση. Οπου πολλοι θα πουλησουν πολυ χαμηλοτερα απ αυτο που πρεπει χεχε…) αλλά …ΑΛΛΑ…

michele είπε...

Χαχα Αντωνη ,εμεις γραφουμε αποψεις κι εκτιθεμεθα.Σε βαθος χρονου καποιοι βγαζουν συμπερασμα για τις αποψεις μας..
Ουτε να παρασυρουμε θελουμε,ουτε να σπρωξουμε χαρτια.Εγω χτες ακουμπησα ΤΕΝΕΡΓ δεν το ειπα χτες το λεω σημερα..

Γεράκι είπε...

αλλα τι?..αλλα?..

Γεράκι είπε...

απο εκθεση δεν λες τπτ...ιδιαιτερα που εγω τα λεω χυμα κ τσουβαλατα..εχω γινει μεταλλαγμενος..

ο dwk είπε...

…αλλά …αλλά …να σπάσω το σερί ντεεεεεε !!!

Γεράκι είπε...

θα πιασει 1,32 η τενεργ?τι βλεπεις?

Γεράκι είπε...

δν μας κανει την χαρη για κλεισιμο στο 5.32 ο ΟΠΑΠ...

michele είπε...

Θα παει να κλεισει το gap πανω ρε συ Hawk γιατι να βιαστουμε ..

Γεράκι είπε...

1,51-59?..χαχαχα...σε ποσους μήνες?θα αφησω κατι κ για τοτε..

michele είπε...

Μηνες??? χαχα

ΠΑΝΟΣ είπε...

Λίγο άσχετο, λίγο ξενερωτικό ίσως αυτή την ώρα, αλλά οι άνθρωποι είναι ακόμα στην εποχή του χαλκού.

http://www.capital.gr/News.asp?id=1591428

Και πάλι ένα "μπράβο" στους συνεπείς φορολογούμενους, ρε αλλάξτε τους τα φώτα, δηλώστε ότι θέλετε. Δεν ξέρουν ούτε τι έχουν μέσα στο παντελόνι τους. Τώρα ΘΑ ψάξουν και τώρα ΘΑ τους βάλουν όλους να δηλώσουν κλπ κλπ. Κοροϊδία μια ζωή.
Πόσο βλάκας μπορεί να είναι κάποιος... 37 χρόνια μπάρμπα μου εγώ και εσύ 40 αισίως...και τώρα περίμενε το νέο πακέτο μέτρων.

Γεράκι είπε...

εαν κανει κλεισιμο ημερησιο πάνω απο 2.29-30 ο ΜΥΤΙΛ σπαει μεγάλη καθοδικη τάση...

Γεράκι είπε...

ΑΛΦΑ..φλερταρει με την δικη της ημερησια καθοδικη τάση...

Γεράκι είπε...

ΠΕΙΡ..τι χαρτι και αυτο..τι διαγραμμα κ αυτο..τεσπα...

Γεράκι είπε...

επαθα overloading..παω να πεταξω ψηλα κ τα ξαναλεμε παιδες..καλη συνεχεια...

μπαρμπαλιας είπε...

Πανο εγω ειπα οτι επρεπε να εχω εφαρμοσει την παροιμια...
δουλεψε να φας και κλεψε ναχεις.
αλλα πρεπει να τοχεις το αθλημα...αλλως ...


..............καλωστο Μικε μας .
γιατι σε πειραζουν τα παλιοπαιδα τα ατιθασα....

ευσημα στον Ιερακα ...απο χθες λαλαγε για ΤΕΝΕΡΓ

ΠΑΝΟΣ είπε...

Κι εγώ πάω λίγο έξω, να κοιτάξω ανοιχτούς ορίζοντες και να ξεστραβωθώ...τα λέμε αργότερα

michele είπε...

Λιακο με πειραζουν τα παλιοπαιδα,αλλα ειναι εδω ο Hawk με τα τρειντιγκε του

michele είπε...

http://www.freeforumstocks.blogspot.gr/2012/07/blog-post_505.html#more

30 Ιουλιου Δαμουρα.Μαθηματα παραδιδουμε.

michele είπε...

Ψηλα ημερας,ανοδος με διαχυση σε αρκετα χαρτια..συνεχιζω τις διακοπες μου ..

michele είπε...

http://www.bloomberg.com/quote/.GRK:IND

Eμενα τι με νοιαζει αφου μπαινω στις 30/7 αγορι μου οταν οι αλλοι ειναι χεσμενοι??ποσο ειχε πριν 20 μερες εε??? island reversal λεμε,ΔΩΡΑ κανουν μερικα χαρτια..

Alexandratos - Koulis plz save TPEIR bank είπε...

Είπαμε η μάζωξη της λέσχης στην Εύβοια τα κανονίζει ολα...

Καλα να περνάς Michele.

michele είπε...

Γεια σου Αλεξανδρατε, η λεσχη μια χαρα τα παει στην Ευβοια..χεχε

ο dwk είπε...

…χθες έλεγε η Βασιλική (καλά να περνάς) ότι είναι στην …Εύβοια και …ξεκουράζεται !!!
…λέτε να φέρει καμιά πληροφορία ;;;

TheHawk είπε...

καποια στιγμη ειπα..
"δν μας κανει την χαρη για κλεισιμο στο 5.32 ο ΟΠΑΠ..."
Ηταν επειδη απο χτες ειχα μπει μέσα..αλλα ειπαμε δεν θέλω να ανοιγομαι γιατι δεν ειμαστε επαγγελματιες..αλλα ακομα κ η ΜΕΤΚ γυρισε σε πρασινο (σε μενα μπλε..)..κ τα ΕΛΠΕ καλα πανε..μαλλον τυχη θα ειναι..κ βοηθησε η καλη ημερα..σε καλη μερια..σε όσους τόλμησαν..καλπαζει ο ΟΠΑΠ..

TheHawk είπε...

αντε να δουμε τι αλλο πρεπει να μαντεψω για να με βάλει στην ομαδα του ο Πέτρος...χαχαχαχα..

TheHawk είπε...

κ χτες ειπα να κανω χαρη στον Πάνο να αγοράσω ΤΤ..@@@@φαρδια...i know..

TheHawk είπε...

ευχαριστω Ηλία για το σχόλιο..οτι μπορουμε κάνουμε..αλλες φορες καλα..αλλες άσχημα...

michele είπε...

Mια bistecca fiorentina με χοντρο αλατι ειπα να φαω και εκτοξευτηκε..χαχα μεχρι και το ΕΛΒΑΛ ξεκινανε τα παιδια

TheHawk είπε...

πνευμα εισαι?

michele είπε...

Πραγματι αντιγραφω χαχα..
Hawk ελα ντε..
βρηκα το πακετο, ευπρο 9 εκ στα 4.75 καθαρος τζιρος στα 32+ εκ

Ανώνυμος είπε...

21/08/12 - 17:29 γράφτηκε από dalton3

Και κάτι άλλο φίλοι μου για παγίδα και καλοστημένη παγίδα 2 άνθρωποι έχουν μιλήσει στο site ο Π.Θ. και ο Π.Λ. .....τυχαίο δεν νομίζω...
Πέτρο αν γνωρίζεις κάτι το λές διαφορετικά συγνώμη που θα στο πω είσαι φάουλ.

Νίκη είπε...

Καλησπέρα σε όλους και καλή εβδομάδα να έχουμε.

Νίκη είπε...

Χρεοκοπία πολιτική και ηθική
http://vlemma.wordpress.com/2012/08/20/xreokopia-politiki-kai-ithiki/

Νίκη είπε...

Ο Καραγκιόζης γκρεμίζει την παράγκα του
http://vlemma.wordpress.com/

karaefthimiou23 είπε...

Καλησπέρα σας και ΟΛΕ Ο ΤΑΥΡΟΣ...

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ είπε...

καλησπερα, τι λετε να κανουμε εναν ερανο να συνεχισει ο νεαρος τις διακοπες του?κερδος θα εχουμε αλλωστε

karaefthimiou23 είπε...

Καλησπέρα Αλέξανδρε,θα βαρεθεί να κάθεται και στο φινάλε θα γυρίσει μόνος του χε χε

Alexandratos - Koulis plz save TPEIR bank είπε...

Μιας κ αυτη η επιμήκυνση έχει προταθεί αρκετά, εγώ είμαι μέσα για τον έρανο...

Αν κ στην αστυπαλαια μου είχε υποσχεθεί πως μόλις γυρίσει θα έγραφε ένα άρθρο με τις γενικές απόψεις του περι αγορών κ παράγκας...

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ είπε...

καλησπερα Καρα και Αλεξανδρατε,μια απεργια στα μεσα μεταφορας μας σωζει,παντως το φαγκρι που ρωτουσες φαινεται πολυ καλη περιπτωση και απολυτα δικαιολογει μια τοποθετηση,μικρη, που αυριο μαλλον θα κανω.Επισης ΟΠΑΠ και ΔΕΗ στο στοχαστρο και στοχος το 7/7,20 ΤΟ ΠΟΛΥ.Τραπεζες οχι οποιος μπηκε μπηκε

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ είπε...

και μετα short να βγει κανενα φραγκο

giannhs kon είπε...

KΑΛΗΣΠΕΡΑΑΑΑΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ

Μόλις τελείωσα το διάβασμα όλων όσων γράφτηκαν αυτές τις μέρες

Συγχαρητήρια στον ΠΑΝΟ ( ακούραστη γόμα πραγματικά ) και στον ΑΝΤΩΝΗ ( τα προλαβαίνει όλα τι να λέμε τώρα )

Ο ΜΙΧΑΛΗΣ δεν γύρισε ακόμη από τις διακοπές ? Γιατί δεν είδα να γράφει χαχαχα

Δεν ξέρω τι λέτε αλλά το πάρτι ξεκίνησε με το που άνοιξα τον υπολογιστή σήμερα που επέστρεψα στις 15.00 χαχαχαχ

Πρόλαβα και πήρα λίγο ΟΤΕ για ΔΕΗ δεν το έχω μετανιώσει ΑΚΟΜΑ που απέχω αν περάσει το 2,82 βλέπουμε ΑΛΛΙΩΣ θα καταλήξει στην αγκαλιά μου με σκυμμένο το κεφάλι

Περνώντας από την Λ ΑΘΗΝΩΝ σήμερα πρόσεξα ότι άλλαξαν ταμπέλα στο ΧΑΑ το κτήριο απ έξω γράφει ΚΑΖΙΝΟ ΑΘΗΝΩΝ χαχαχα

karaefthimiou23 είπε...

Καλησπέρα Αλεξανδράτε,Γιάνναρε.Αλέξανδρε ΤΤ και σειρά παίρνει η μεσαία...

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ είπε...

Για το ΤΤ εχεις απολυτο δικιο εχει κανει D bottom και δειχνει για πανω αλλα δεν ακουμπαω αλλη τραπεζα,ο ΟΠΑΠ ειναι εδω ολα τα λεφτα

giannhs kon είπε...

Καλησπέρα ΚΑΡΑ τα πιασες τα γατάκια από την περασμένη εβδομάδα που το πάνε χαχα Μπράβο

Καλησπέρα ΑΛΕΞΑΝΔΡΕ

ΠΑΝΟΣ είπε...

Όπου και να κοιτάξεις...όχι δεν σε πληγώνει η Ελλάδα, αυτό είναι δεδομένο...βλέπεις ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ.
Με συγχωρείτε που ξεκινάω έτσι πριν διαβάσω τα προηγούμενα, αλλά δηλώσεις σαν του Δένδια και παρόμοιες εγώ τις ακούω βερεσέ.
282 πυρκαγιές σε τρεις μέρες, δηλαδη κάπου 100 την ημέρα, είναι τυχαίο; Και πολλές από αυτές σε άσχετη ώρα και μέρος. Τι κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια;
Εκτός από τους δικούς μας ανώμαλους που το κάνουν επίτηδες και τους ανεγκέφαλους που το κάνουν από έλειψη φαιάς ουσίας, έχουμε ακόμη τουλάχιστον ένα εκατομμύριο (1.000.000) δυνητικούς εμπρηστές στη χώρα.
Το έχουμε συνειδητοποιήσει; Χωρίς να υπολογίζουμε του ξένους πράκτορες που κάνουν ένα ταξειδάκι αναψυχής και μπορούν να κάψουν ένα νησί για πλάκα (Χίος;).
Δηλαδή τι άλλο πρέπει να περιμένουμε; Αν δεν στηθεί ΕΝΑΣ στον τοίχο με συνοπτικές διαδικασίες (αλλάζοντας τον σχετικό νόμο σε μια νύχτα) καθώς και οι υπεύθυνοι ΑΠΟ ΜΕΣΑ που άφηναν ελεύθερους, για να μη πω διευκόλυναν, όλους αυτούς του ετερόκλητους να εισβάλλουν στην χώρα, προκοπή δεν θα δούμε. Τι είπατε, είναι σκληρό; Ναι αλλά αυτή η χώρα είναι και δικιά μου και δικιά σας και των παιδιών μας.
Μόνο έτσι θα ησυχάσει η ψυχή μας. Θα μου πείτε θα έρθουν πίσω τα καμμένα; ΟΧΙ.
Θα πω μόνο ότι τώρα καταλαβαίνω τους γονείς που λένε τώρα ησύχασα, μόλις συλληφθεί και καταδικαστεί ο φονιάς του παιδιού τους, παρ όλο που δεν θα το φέρουν πίσω.
Και το κλασσικό...

Ουφ συγχίστηκα πάλι σήμερα.

ο dwk είπε...

Καλησπέρα στην παρέα!
…για την ΔΕΗ πρέπει να δώσω τα εύσημα
1. Στον Michele «…η φθηνότερη παγκοσμίως»
2. Στον Κ23 «…μήπως δούμε κανα συν δέκα αύριο» την ώρα που έλεγα να την δώσω
3. Στον Γιάννη long που συναίνεσε για τις λίγες ακόμα μέρες που του …ζήτησα!
…σήμερα για να σπάσω ένα αρνητικό σερί γενικώς, την πήρε το ποτάμι…
Επομένως, Γιάννη, μένει πλέον να …φιξάρω το ραντεβού !!
…όσο για τον ΟΠΑΠ παραμένω και είμαι όλος αυτιά !!!

ΠΑΝΟΣ είπε...

Αισθάνομαι πολύ μόνος και αποκομμένος μερικές φορές, αλλά εμένα ΔΕΝ ΜΕ ΠΕΙΡΑΖΕΙ.
Και δεν θα σταματήσω.

ΠΑΝΟΣ είπε...

Καλησπέρα τώρα σε όλα τα παιδιά που βλέπω στα προηγούμενα σχόλια και στον Γιάννη μας που γύρισε φρέσκος.
Ο Μικέλε έγραφε όσο μπορούσε, μην τον αδικήσουμε.

karaefthimiou23 είπε...

Και στη μεσαία εκτός του ΤΤ και των λοιπών είναι και μια δική μας χε χε...

ΠΑΝΟΣ είπε...

Γεια σου Δώρο με τα ωραία σου, πάντα τέτοια.

ΠΑΝΟΣ είπε...

Έλα Κάρα πέστην καθαρά και μου έχει σπάσει τα νεύρα λέμε...

giannhs kon είπε...

Καλησπέρα ΠΑΝΟ πως είσαι ? Άσε βρε ΠΑΝΟ να τον πειράξουμε λίγο και μ αρέσει χαχα

Καλησπέρα Αγαπητέ ΔΩΡΟ Θα δείξει σε μια δυο μέρες .Μάλλον πρέπει να το φιξάρουμε το ραντεβού χαχα

ΠΑΝΟΣ είπε...

Καλά λέμε Γιάννη μου, αφού βγήκα έξω και άντεξα 4 ώρες...για εσένα δεν ρωτάω φαίνεται!!!

ο dwk είπε...

Πάνοοοοο !
Πλησιάζει η ώρα που θα βλέπουμε μπροστά ΟΧΙ το 0, αλλά τουλάχιστον το 1 !!! (ή 2 ή 3 ή…)

karaefthimiou23 είπε...

Καλησπέρα dwk,Πάνο.Πάνο απέχω αν το διαπίστωσες συνειδητά εδώ και κάμποσες βδομάδες από πολιτικά και γενικώς κοινωνικά συμβάντα,διότι δηλητηριάζουμε την ψυχούλα μας αφού αυτός ο τόπος δεν θα σταματήσει να γεννάει βρωμιά.

karaefthimiou23 είπε...

Έλα Πάνο,5 γράμματα έχει χε χε...

ο dwk είπε...

…και άριστα πράττεις Κ23!!! άκρη ΔΕΝ βγαίνει !

giannhs kon είπε...

Ναι και εγώ είμαι όλος αυτιά για ΟΠΑΠ
ΟΠΟΙΟΣ έχει την καλοσύνη δυο λόγια παραπάνω γιατί ήλιος αλάτι μπύρες ξέρεται έχω πηδήξει δόντι χαχα

ΠΑΝΟΣ είπε...

και αρχίζει από Ι Κάρα???
Καλά κάνεις εσύ, αλλά εγώ δεν μπορώ να το κάνω, μάλλον...
Και δεν είναι αμοιγώς πολιτικό...

ο dwk είπε...

Έλα Πάνο 5 γράμματα είπε !!! ΜΑΙΚΚ …απλό…

Νίκη είπε...

Καλησπέρα και πάλι. Πάνο όχι, δεν είσαι μόνος. Είμαστε πολλοί. Μια από τους πολλούς κι εγώ. Τα περισσότερα από τα κείμενά σου τα προσυπογράφω κι ας μην το ξέρεις.
Καλό βράδυ και, υγιαίνετε.

ο dwk είπε...

Καλά καλά!!! …μη βαρούτε

giannhs kon είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΝΙΚΗ ΜΑΣ

ΠΑΝΟΣ είπε...

Να είσαι καλά Νίκη, τουλάχιστον γίναμε δύο.

Δώρο αν δεν έκλεβες ένα γράμμα θα μπορούσα να σε πιστέψω!

giannhs kon είπε...

Το λιγότερο 22 εδώ μέσα ΦΙΛΕ

ο dwk είπε...

Καλησπέρα Νίκη
…με θέλετε για 23o ;;;

giannhs kon είπε...

Και το ρωτάς ???????????????

karaefthimiou23 είπε...

Καλησπέρα Νίκη.Ο μάγος ξαφανίσθηκε σήμερα ή Πάνο τον έχεις πάρει μαραμάζωμα...?Και είχα ορέξη για ένα ματς χα χα χα χα χα

ΠΑΝΟΣ είπε...

Κοιτάξτε να δείτε, μπορεί να σας φαίνεται μελλόδραμα, αλλά μέρη ΜΟΝΑΔΙΚΑ σαν το Άγιο Όρος και την Χίο δεν έπρεπε να αφήνονται στην τύχη τους, με κάθε θυσία.

karaefthimiou23 είπε...

Παραμάζωμα,μαράζωσε το π:)

giannhs kon είπε...

Βιτσιόζε χαχα

Chris είπε...

καλησπερα στην κεφατη παρεα...

ΠΑΝΟΣ είπε...

Κάρα μπήκες τώρα γι αυτό το λες.

Αν δεν έπεφτε επέμβαση από το πρωί θα είχαμε τώρα 300 σχόλια αντί για 170+ και όλα τα ίδια και τα ίδια.

ΠΑΝΟΣ είπε...

Να και ο δάσκαλος, πως πάνε τα τσιπουράκια Χρήστο?
Ευχαριστημένος μρ την ΕΤΕ?

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Καλησπέρα Νίκη και σε όλη την παρέα.

Chris είπε...

κανεις δεν ειναι μονος εδω μεσα...Μπορει να μην σας γνωριζω προσωπικα αλλά βλεπω οτι ταιριαζουν τα χνωτα μας και στα καλα και στα στραβα...:=)))
Εξαλλου νομιζω οτι εχουμε πολλα κοινα...
Και το γεγονος και μονο οτι μπορει να πειραζει ο ενας τον αλλον και να αστειευεται μαζι του , χαμογελωντας, ειναι μεγαλη υποθεση!!!!

ΠΑΝΟΣ είπε...

Καλησπέρα και σε σένα Βασιλική...

karaefthimiou23 είπε...

Καλησπέρα Chris.Πάνο ενώ η επανάληψη είναι μήτηρ μαθήσεως,ο μάγος είναι ανεπίδευκτος μαθήσεως χε χε

giannhs kon είπε...

Καλησπερα ΒΑΣΙΛΙΚΗ
Καλησπερα ΔΑΣΚΑΛΕΕΕΕ

karaefthimiou23 είπε...

Καλησπέρα Βασιλική,επιτέλους να μαζεύεστε εσείς οι τσούπρες χα χα χα χα

ΠΑΝΟΣ είπε...

Είδες υποστήριξη, πρώτα τη Νίκη και μετά όλους τους άλλους.
Όχι δεν ζηλεύουμε, Νίκη είναι μόνο μία...

michele είπε...

Χαιρομαι ιδιαιτερα που οι φιλοι μου ενδιαφερονται τοσο πολυ για τις διακοπες μου..ιδιαιτερως χαρηκα για το "νεαρος" του Αλεξανδρου γιατι μου αρεσουν ολα τα ομορφα πραγματα.Ακομα και τα ψεμματα.
Οσον αφορα τις κοινωνικοπολιτικες κουβεντες, ο Πανος σαν σωφρων μας δινει παντα τροφη για σκεψη.
Επιτηδες δεν πολυσυμμετεχω για 2 λογους.1) ειμαι σε διακοπες 2) παρατηρω και μελετω τα της καινουργιας κυβερνησης.
Θα ηθελα την προσοχη μας,ιδιαιτερα στην αυριανη συναντηση με juncker ..και σαν επενδυτες και σαν Ελληνες.Φυσικα και στις 2 επομενες με Holland-Merkel .Παρατηρουμε και τα spreads.
Aισιως η ¨"κατασκευασμενη" κατα Πετραν ανοδος,εφτασε σε επιπεδο δεικτη το 36%..

ο dwk είπε...

Καλησπέρα Βασιλική, καλησπέρα Χρήστο … να και το …απολωλός !!!

ΠΑΝΟΣ είπε...

Το σώφρων δεν μου πολυαρέσει αλλά θα το φάω, τι να κάνω?
Με μεγαλώνει πολύ θα έλεγα...

Chris είπε...

Πανο χθες το ξημερωσαμε...
Ασε...
Λιωμα!!!!

Την καλησπερα μου και παλι στους νεοεισελθοντες

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Όοοοοοχι ακόμη Καρά. Από Δευτέρα επιστρέφω Αθήνα εγώ.
Πάνο και εγώ προσυπογράφω τα κείμενα σου, με καλύπτεις απόλυτα.

karaefthimiou23 είπε...

Καλησπέρα νεαρέ χα χα χα χα

Μα αφού είσαι νεαρός και δροσερός στη σκέψη.Ο Λεώ όπως πάντα βιαστικός ή μάλλον δεν του το σφύριξε ο μέντοράς του που επιμένει ως φαίνεται short.Κρίμα γιατί αυτός(ο μέντορας),αν μείνει ζωντανός,θα δώσει μυθικά κέρδη στο long...

karaefthimiou23 είπε...

Βασιλική στο site εννοούσα,όχι στο απεχθές άστυ.Εκεί που βρίσκεσαι μείνε όσο θες,θα σε χρηματοδοτήσουμε μαζί με τον Μισέλ για γούρι χα χα χα χα χα

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Τι πάθανε βρε Μιχάλη και τα έχουν όλοι μαζί σου; χαχαχα
Μεγάλη προσπάθεια κάνω για να στείλω μνμ. Κολλάει πολύ το ασύρματο

Chris είπε...

εχουμε πηξει στα γλυκολογα και στα μελια εδω μεσα γι αυτο κολλαει το ασυρματο ΒΑσιλικη:=)))))

giannhs kon είπε...

Νεαρούλη καλησπέρα . Μελέτη από Δευτέρα δεν είπαμε ???? Θα μας λες ότι σε πιέζουμε χαχα

Chris είπε...

Καρα κατι μυθικα ποσα στο λογκ , πηρε πριν λιγο το αυτι μου !!!!

Λες να φταει το τσιπουρο???:=)))
===
Αληθεια πως ειναι το ονομα σου???
Αν ειναι αδιακριτη ερωτηση , προσπερασε την...

giannhs kon είπε...

Και για αποκλειστικές πληροφορίες ΚΑΡΑ

karaefthimiou23 είπε...

Chris μιλάμε για long long way,δεν είναι της παρούσης αν και θα παίξει μπαλίτσα και τώρα.Συνονόματος του Γιάνναρου αλλά συνήθισα το Κάρα και μ'αρέσει πλέον χε χε

Chris είπε...

Τι σωφρων , τι νεαρους , τι μεγαλοψυχοι τι....και τι δεν διαβασα αποψε!!!!!
===
Πανο απο "πονεμενο ποδι" εξελισσεσαι σε σωφρων!!!!!
Οποτε περιμενε το Δαμουρα να λεει :
"Πανος ο σωφρων"!!!!!

michele είπε...

Πανο μην το λες.Απο πολυ νεος ησουνα σωφρων.Απλα τωρα πλησιαζεις τη μεση ηλικια...
Βαλια μου τα παιδια κανουν ερανο να μεινω εδω.Να μην γυρισω στο κλεινον αστυ.
Ασε που οταν θα γυρναω ο δεικτης θα αντιμετωπιζει τον 200 αρη ..ωχχχχ

Chris είπε...

Λοιπον οπως καταλαβατε εχουμε πηξει στους Γιαννηδες εδω μεσα....

ΠΑΝΟΣ ενας και μοναδικος!!!!!
Ειναι και ο ΦΑΣΟ...σορρυ!!!!

Αλεξανδρους εχουμε...2 ξερω...

Οποτε οπως καταλαβαινετε εγω Και ο ΜΑικλ ειμαστε σπανια ονοματα:=)))
Αν και ο Μαικλ εχει τη Μικαελα!!!!!!:=)))

«Παλαιότερο ‹Παλαιότερο   1 – 200 από 235   Νεότερο› Νεότερο»