Διασπάται η Alpha Bank ακολουθώντας το μοντέλο Eurobank – Με στόχο την εμπροσθοβαρή μείωση των NPEs- Η Morgan Stanley δίνει τη σύσταση overweight για την ελληνική αγορά ήτοι για αποδόσεις καλύτερες από αυτές της αγοράς -Συμφωνία Mytilineos – Gazprom για την προμήθεια φυσικού αερίου-Citigroup: Η Ελλάδα στους κερδισμένους από την πρόταση Κομισιόν

Παρασκευή 13 Ιουλίου 2012


X.A.A. META TH ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ

Σκαρφαλωσαμε στο 620..

                                                                                     ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΑ ΣΧΟΛΙΑ
Καθημερινό σχόλιο Μιchele..
Στις 621,78 μον εκλεισε σημερα ο ΓΔ..

τελευταια συνεδριαση της εβδομαδας ,με χαμηλο τζιρο στα 17,8 εκ ευρω.Η αγορα,αρκετα επιφυλακτικη και στους αγοραστες αλλα και στους πωλητες ,αρχισε να ανεβαζει στροφες μετα τις 15.00 για να κλεισει τελικα στα ψηλα ημερας,υποβοηθουμενη και απο τον τραπεζικο κλαδο ο οποιος ενεργοποιηθηκε προς το τελος της συνεδριασης.
Η ΕΤΕ ειχε κερδη 3,28% στα 1,26 ευρω,η ΑΛΦΑ +3,67% στα 1,12 και η ΕΥΡΩΒ με +3,04% πρωτοστατησαν απο τις τραπεζες.
Στον FTSE ,καλη συνεδριαση απο την αρχη σχεδον της συνεδριασης που οσο πηγαινε και δυναμωνε η αντιδραση της ΔΕΗ με +8,12% του ΟΤΕ με 7,34% του ΟΠΑΠ με +4,26%.Πολυ καλα πηγαν ολες σχεδον οι μετοχες της μεγαλης κεφαλαιοποιησης αφου ο ΤΙΤΚ κατεγραψε κερδη +7,43%,ο ΕΛΛΑΚΤΩΡ +8,26%, τα ΕΛΠΕ +6% η ΜΠΕΛΑ +7,17% και ο ΜΥΤΙΛ +7,56%.
Το ζητουμενο ειναι η συνεχεια αφου ο ΓΔ  περασε παλι επανω απο τις 620 μον,ο FTSE ξεπερασε τις 226 και ο πιο αδυναμος ΔΤΡ εκλεισε με κερδη 2,36%στις 210,1 μον.Πρεπει να κατοχυρωθει και να επιβεβαιωθει η σημαντικη ζωνη των 620-625 μον για να ελπιζουμε για μια καλυτερη συνεχεια και γι αυτι απαιτειται και υψηλοτερος τζιρος φυσικα.
Η τελικη εικονα πολυ θετικη με 83 μετοχες ανοδικες και 40 πτωτικες,ενω 10 τιτλοι μικρης κεφαλαιοποιησης εκλεισαν πανω απο 9,5%.
Στις διεθνεις αγορες και στον αποηχο των πολυ καλων αποτελεσματων της Wells Fargo ο DOW κινειται ανοδικα με +1,34% στις 12.740 μον ,ενω και ο DAX κανει αλμα με πανω απο 2% στις 6557 μον.

82 σχόλια:

michele είπε...

Δασκαλε λες να σ ακουσε η ΕΤΕ την βλεπω κλεινει 1,26 ,προς το παρον τουλαχιστον

ΠΑΝΟΣ είπε...

...ναι ναι στο 620 για να υπάρχει αγωνία ξανά από Δευτέρα

michele είπε...

Να κρατησουμε 2-3 συνεδριασεις πανω..τα καλα χαρτια εκλεισαν στα υψηλα τους ,αλλα και ο ΔΤΡ κοντα στα ψηλα ημερας..

δημοσθενης είπε...

ΙΣΧΥΡΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΝΑΛΑΜΠΗ Νο 3 κατα ΤΡΟΜΟτσακο

michele είπε...

Αύξηση κερδών και εσόδων το β΄ τρίμηνο για την Wells Fargo

Ανεβαινει κι DOW 1,18 πανω τωρα, 2% ο Γερμανος

Chris είπε...

to ξεσταυρι της μεσα ...
και της κυπρ συμπεριλαμβανομενης...

γιανα μην ξεχνιομαστε φιλε Πανο.

ΠΑΝΟΣ είπε...

...τουλάχιστον η ΕΤΕ κράτησε τα προσχήματα...

Παύλος απο Πάτρα είπε...

...μεγάλε Δημοσθένη,όπως τόπες... σιγά μη τα λαμόγια έκαναν τρίτο κλείσημο κάτω απο 613 .....χα...χα
Όμως η ΕΤΕ έκανε τρίτο κλείσημο κάτω απο 1,30 - 1,35 και αυτό δεν είναι καλό ...νομίζω....

michele είπε...

Παω να χτυπησω μια καρμποναρα ,γυριζω γραφω σχολιακι και εφυγα για ..θαλασσα.
Δασκαλε καλα σου εκλεισε τελικα παντως,πιες κανα τσιπουρο εκει στην παραλια και απο Δευτερα ολα καλα θα πανε..

PS είπε...

ΠΑΡΑΣΚΕΒΙ ΑΝΑΛΑΜΠΕΙ-ΔΕΦΤΕΡΑ ΠΡΩΣΟΧΙΙΙΙ

Chris είπε...

απ το στομα σου και στου Θεου το αυτι Μιχαλη.

καλα να περασετε ολοι σας.

Με τα τσιπουρα και τις μπυρες εχω γινει 82 κιλα παρακαλω..:=))

το αισιοδοξο για μενα σημερα ηταν το κλεισιμο του 20αρη πανω απο το 221.
γι αυτο εχω ελπιδες οτι καποια στιγμη θα τραβηξεικαι η Ετε.

δημοσθενης είπε...

καλοοο Φωτη τι κανεις ?

Chris είπε...

και για να μην το ξεχασω.....

καλα ειναι και χωρις μπανιο..:-)
(για ολα τα λαμογια που μας καταντησαν εδω που ειμαστε και απολαμβανουν τις διακοπες τους σε εξωτικα μερη)
για διαβαστε παρακατω...

http://www.iatropedia.gr/articles/read/2289


Καλα να περασετε το Σ/Κ.
Την αγαπη μου..

δημοσθενης είπε...

Chris σ ευχαριστουμε ..ευχομαστε το ιδιο και σε σενα

Chris είπε...

εγω σας ευχαριστω φιλοι μου..

τιμη μου που συνομιλω μαζι σας.

Γεια σου ρε Δημοσθενη, προφεσορα.

δημοσθενης είπε...

εμενα φιλε μου, τιμη μου να μιλω με εναν δασκαλο

δημοσθενης είπε...

Παυλο καλο απογευμα εκει στην Πατρα και σε ολους τους φιλους

δημοσθενης είπε...

...και Μικελε, βαλε κανα καπελο γιατι βαραει ο ηλιος, μην παθεις κανα εγκαυμα...χαχα

Chris είπε...

δασκαλος φιλε μου ειναι ο καθενας μας..
αλλος ειναι στη ζωη, αλλος στα χρηματιστηριακα ,αλλος στο επαγγελμα...

Το θεμα ειναι να αγαπας αυτο που κανεις...

Μπορεινα μας τα εχουν παρει ολα, μπορει να ειμαστε η τελευταια τρυπα της φλογερας,μπορει να ζουμε με τους "παχυλοτατους" μισθους που μας δινουν , ενα πραγμα ακομα δεν μας εχουν παρει.
Την αξιοπρεπεια καιτην αγαπη μας στα παιδια.

Chris είπε...

Μαικλ το νου σου στον ...κοφτη ορχεων:=)))

Βαλε και κανενα τσιγκινο σωβρακακι:-)

δημοσθενης είπε...

το διαβασα κι αυτο..να δω τι αλλο θα δουμε ..να συμπληρωσω και την αγαπη στην πατριδα μας που τα απανταχου λαμογια εχουν ξεφτιλισει

Chris είπε...

ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΙΔΗΣΗ

ΗΡΘΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Ο PACU PACU ΚΑΙ ΔΑΓΚΩΝΕΙ ΤΑ @ΡΧΙΔΙ@ ΤΟΥ ΛΕΩΤΣΑΚΟΥ :=))))

http://www.iatropedia.gr/articles/read/2289

Ανώνυμος είπε...

εχω κουπιαααααααα
εχω πιθαριαααααααα
αυτο το θυμαμε την παραλια που εβαλες μικελε οχι.παραμεγαλωσα
καλησπερα σε ολους σας
καλες βουτιες μικελε και μια για εμας
φιλια στον πιπη

michele είπε...

Δεν τη θυμασαι γιατι γερασες και σου πηρε τα μυαλα και ο μπεμπακος..Ηταν πιο κατω απο κει που μεναμε αρκετα χλμ και ειχαμε κατσει στην ακρη δεξια στα βραχακια.Η κουτσουνα θα τη θυμαται.Φιλια στον βαζελακο μου τον ξενυχτη!

Alexandratos - Koulis plz save TPEIR bank είπε...

Καλησπέρα κι απο μένα,

Βασανιστική μέρα στο γραφείο, έριχνα κλεφτές ματιές στα σχόλια και κλειστά τελείως το ΧΑΑ.

ΦΣΚ, Δημοσθένη, Michele, Πάνο κλπ δεν πρόσεξα αν τελικά υπολογίστηκε η ηλικία του dwk και δεν το πήρε το μάτι μου...

Καλά να είμαστε, καλησπέρα σε όλους.

δημοσθενης είπε...

φιλε Αλεξανδρατε καλησπερα...με βαση το Πυθαγορειο θεωρημα θα πρεπει να ειναι 112 ετων

ΠΑΝΟΣ είπε...

Καλησπέρα... κι εγώ τώρα ξαναμπήκα για να ρίξω μια ματιά. Δεν υπάρχει περίπτωση να μας το πει, θα μείνουμε με την περιέργεια. Κάτι είπε μόνο ότι δεν είναι του 1983 αλλά τόσο φαίνεται!

ΠΑΝΟΣ είπε...

Για τον Παντελη που του αρέσουν αυτά:

http://www.youtube.com/watch?v=zF2jTvzGAt8&feature=relmfu

http://www.youtube.com/watch?v=iFGH7lhVWH4&feature=relmfu

http://www.youtube.com/watch?v=zjaCBW33nTM&feature=g-all-u

ο dwk είπε...

Δηλώσεις συμμετοχής για μάζωξη την επομένη Παρασκευή κατά τις 21:30-22:00 εδώ και «δίπλα».
Σύμφωνα με ελεγχόμενη αποκλειστική πληροφορία, κατά την διάρκεια της μάζωξης θα υπάρχει παρουσία γιατρού.
(…και συ τέκνον μου Βρ… Αλεξανδράτε;;;)

δημοσθενης είπε...

θεωρω οτι ειναι must και η παρουσια του e-mail στη μαζωξη... dwk ανελαβε το αν θες να τον προσκαλεσεις...αν και ξερω οτι μας διαβαζει που και που

Alexandratos - Koulis plz save TPEIR bank είπε...

dwk απλά ρώτησα να μάθω αν τελικά απαντήθηκε το ερώτημα. Καμιά νήξη, ή υπόνοια. Άλλωστε εγώ σαν δηλωμένος 35άρης (μικρότερος ?) θα κουβαλάω τις μπύρες ή τυχόν ζεστά ροφήματα για τους πρεσβυτέρους....

VassilisS είπε...

Καλησπερες. Από τ ο χωριό μου στην Καρδίτσα πλέον με τον καύσωνα σετ α φόρτε του. Τεχνικά πάντως στο ΧΑΑ καλά πήγαμε από Δευτέρα ξανά αγχωνομαστε. Μέχρι τότε μπύρες και κανά πα΅ιδακι παίδες

michele είπε...

Kαλησπερα και απο τη Β.Ευβοια..εχει ενα αερακι,λιγα πραγματα..

ο dwk είπε...

…αν και δεν τον συμπαθώ, Δήμο, …για χατίρι σου θα του στείλω μια γνωστή μου νοσοκόμα (όχι ότι εγώ έχω παρτίδες με τέτοια άτομα …να, έτυχε να γνωρίζω μια) μπας και καταφέρει να τον κουβαλήσει…

ο dwk είπε...

…ναι Michele πρόσεξε μην σου χαλάσει την χωρίστρα !!!

michele είπε...

Φοραω καπελλακι βρε συ ,γιατι μου ερχονται τα μαλλια στο προσωπο..

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

"Μικρέ" dwk ακόμη ξύπνιος είσαι; θα το πω στη μαμά σου.
Καλησπέρα Μιχάλη Δήμο Αλεξανδράτε και vassili.

michele είπε...

Kαλησπερα Βαλια,εν Αθηναις??

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Ακόμη ναι. Έχω δουλειά αύριο το πρωί, και θα φύγω μετά. Είναι δροσερά εκεί;

ο dwk είπε...

…είναι Παρασκευή σήμερα και δεν έχω …σκολείο αύριο…
Καλησπερούδια Βασιλική!

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Δικαιολογείσαι τότε, αλλά μην το παρακάνεις...

ο dwk είπε...

Email βοήθα! Δεν μπορώ να απαντήσω στον Αλεξανδράτο!

michele είπε...

Δροσερα ναι,σε σχεση με Αθηνα πιο καλα και βλεπω και τη θαλασσα...

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Ρίξε και μια βουτιά...που μόνο τη βλέπεις.
αααα και μην ξεχάσεις τα μπρατσάκια σου.

ο dwk είπε...

Michele που περίπου βρίσκεσαι;

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Dwk εσύ είσαι αν επιτρέπετε, Αθήνα;

ο dwk είπε...

Ναι, Βάλια, προς βορά.

michele είπε...

Βορεια Ευβοια dwk,απεναντι απ τον Αγ.Κωνσταντινο.

δημοσθενης είπε...

Βαλια μην τον κρατας αργα τον dwk γιατι γραφει θρησκευτικα αυριο

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Και εγώ βόρεια είμαι. Ο Μιχάλης έγραψε ότι είναι Εύβοια τώρα.
Γιατί ζητάς τη βοήθεια του κοινού από δίπλα;

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Δήμο εσύ θα τον εξετάσεις;

δημοσθενης είπε...

Βαλια εισαι μεσα φανταζομαι την επομενη Παρασκευη στη μαζωξη

δημοσθενης είπε...

τιποτε βρε παιδι μου δεν της ξεφευγει αυτης της Βαλιας

δημοσθενης είπε...

dwk κι εγω βορεια ειμαι...ποσο βορεια εισαι εσυ ?

ο dwk είπε...

Ξέρει …αυτός! Για απάντηση στον Αλεξανδράτο! Δεν μούρχεται τίποτα!!!

δημοσθενης είπε...

με ενα φιλαρακι απο το φορουμ, τυχαινει να μενουμε 100 μετρα αποσταση...μια στο εκατομμυριο

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Εγώ Δήμο δεν έχω λείψει από καμία όπως ξέρεις. Φυσικά και θα έρθω

ο dwk είπε...

Ν. Ερυθραία.

δημοσθενης είπε...

ωραια, ωστε καποιος να βασταει το χερι του μικρου dwk μην χαθει

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Είναι αργά και είναι κουρασμένο το μυαλουδάκι σου, γι΄αυτό δεν μπορείς ν΄απαντήσεις "μικρό" μου

ο dwk είπε...

Κοντά στον …φίλο του μπαρμπαλιά!!!

δημοσθενης είπε...

dwk θα εθεις με δικο σου μεσο η με το 166 ??

δημοσθενης είπε...

ποιος ειναι ο φιλος του Μπαρμπαλια ?

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Θα τον προσέχω εγώ, και αν πάμε για ψαράκι, θα του το καθαρίσω μην μας πνιγεί

δημοσθενης είπε...

dwk εχει σταθμο ΕΚΑΒ στη Ν.Ερυθραια ?

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Θα τον φέρω εγώ. Μόνο εμένα εμπιστεύεται η μαμά του

δημοσθενης είπε...

προβλεπω να περασουμε πολυ καλα την Παρασκευη...πολυ γελιο θα πεσει οπως συνηθως..καληνυχτιζω την παρεα και ειδικα τον ντροπαλουλη dwk

ο dwk είπε...

Αυτό λέγεται πυρ ομαδόν;;

δημοσθενης είπε...

για να δεις ποσο αγαπητος εισαι dwk

michele είπε...

Ρε σεις γιατι τον πειραζετε τον "παππου"?

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Σου έχουμε αδυναμία, και το δείχνουμε. Καλό ξημέρωμα Δήμο

δημοσθενης είπε...

xaxaxa..kalooo Mikele

ο dwk είπε...

…τα παιδία παίζει…
Παιδία!!! Τρόπος του λέγειν !!!

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Από που ξεφύτρωσες εσύ τώρα.. πιες το ουσκάκι σου και χαλάρωσε

ο dwk είπε...

Βγάζει το άχτι του… λόγω …χωρίστρας !!!

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

χαχαχαχα πολύ καλόοοο. Και ζηλεύει την όμορφη παρέα μας

michele είπε...

Γιατι τη ζηλευω,δεν συμμετεχω ??εφαγα και ενα παγωτακι τωρα..

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Καλό ξημέρωμα dwk Μιχάλη και σ΄όποιον άλλο μας διαβάζει.

ο dwk είπε...

«Τι απάντηση ψάχνεις; Αφού σε απάλλαξε ο άνθρωπος κι από τα βάρη, ευχαριστείς , προσπερνάς κι αφήνεις το μυστήριο να εξακολουθεί να αιωρείται ...»
…ΑΥΤΟ το λέει …βοήθεια!

ο dwk είπε...

Καληνύχτα Βασιλική.

michele είπε...

Καληνυχτα παιδες,καλο ξημερωμα στις καρδιες σας

ΑΡΤ είπε...

ουπς...δεν θυμουμαι τι μου ειιπε η γυναικα μου ..να πιω 2 και να γυρισω στις 10 η να πιβ 10 και να γυρισω στις 2....
το στις αραγε το εγραψα σωστα ?
Πανο ηπια κι ενα ποτηρακι στην υγεια σας για την μαζωξη της παρασκευης.....
Δημοοοοο με πηγανε σε μαγαζι με Μαρινες και ξερεις πως λεγοταν ?
ΜΥΘΟΣ...χαχαχα
υγ.την παρασκευη θα ξαναπαω...θα λειπει και η γυναικα μου...χιχιχι
αφιερωμενο στην γλυκια μου γυναικουλα...στην δικια μουθ Μαρινα...να προσεχετε τις Μαρινες σας...
http://www.youtube.com/watch?v=-HbBRfLmr1M