Διασπάται η Alpha Bank ακολουθώντας το μοντέλο Eurobank – Με στόχο την εμπροσθοβαρή μείωση των NPEs- Η Morgan Stanley δίνει τη σύσταση overweight για την ελληνική αγορά ήτοι για αποδόσεις καλύτερες από αυτές της αγοράς -Συμφωνία Mytilineos – Gazprom για την προμήθεια φυσικού αερίου-Citigroup: Η Ελλάδα στους κερδισμένους από την πρόταση Κομισιόν

Τετάρτη 4 Ιουλίου 2012

ΒΙΟΧΚ


ΒΙΟΧΑΛΚΟ: ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΓΡΑΦΗΜΑΤΑ
2 ετων και 6μηνου..

Μετα το σχηματισμο διπλης ( τριπλης) κορυφης τον Φεβρουαριο του 2011 η μετοχη κινειται εντος του πτωτικου καναλιου TG .Αντιδρα απο ενα τοπικο διπλο πυθμενα στη γραμμη P στα 2.80 λαμβανοντας μερος στην ανοδικη κινηση των αρχων της φετινης χρονιας,δεν καταφερνει να εξελθει του καναλιου και λιγο πριν τις εκλογες της 6ης Μαιου διασπα με ορμη την γραμμη λαιμου P και εξερχεται του καναλιου μεχρι τα 1,54 ευρω λιγο πριν τις δευτερες εκλογες της 17ης Ιουνιου.
Εκτοτε ( 6μηνο διαγραμμα) κινειται με ανοδικη αντιδραση μεγαλης διαρκειας εισερχεται εντος του καναλιου ,κανει retest  ( 2,11 ευρω) και συνεχιζει διασπωντας τον κμο 50 ημ πανω στην πλαγιοανοδικη γραμμη τασης  Τ.
Επομενες αντιστασεις το 50% της διορθωσης απο το ψηλο του Φεβρουαριου στα 2.67 ευρω,τα 2.80 ευρω της γραμμης P και με τη διασπαση της πλαγιοκαθοδικης γραμμης τασης G  τα 3.15 της γραμμης F. Oποιαδηποτε διορθωση θα πρεπει να βρει τη μετοχη να στηριζεται στην πλαγιοανοδικη γραμμη τασης Τ και  τα 2,41 -2,43 τα οποια διεσπασε επιτυχως σημερα. RSI 14 στο 66.

72 σχόλια:

ΠΑΝΟΣ είπε...

Καλησπέρα κι από μένα στην μοναδική κυρία και τους κυρίους που είδα προηγουμένως.
Βρήκα κι εγώ μια σοβαρή αντίσταση την Κυριακή το βράδυ στο δεξί πόδι που με γύρισε σε τιμές προ 45 ημερών...τόσο υποθέτω ότι θα χρειαστεί για να τελειώσει αυτή η περιπέτεια. Τώρα υπομονή μόνο μπορώ να κάνω, μετά από ένα φριχτό 48ωρο αφού μπορώ τώρα να σταθώ και να γράψω 5 λέξεις υποθέτω ότι πρέπει να είμαι και ευχαριστημένος.
Θα τα λέμε κάπου κάπου τις επόμενες μέρες... και έλεγα για έξοδο αυτό το Σάββατο, τέλος πάντων να είμαστε καλά και θα γίνει κι αυτό.

karaefthimiou23 είπε...

Καλησπέρα Βασιλική,Μιχάλη,Πάνο.Κάνε κουράγιο Πάνο...

michele είπε...

Πανο,οι παλιοι λενε οσο χρονων εισαι,τοσες μερες θα κανει να "γιανει"..περαστικα!

PS είπε...

περαστικά να είναι Πάνο,και απορούσα γιατί χάθηκες...

ΠΑΝΟΣ είπε...

Ευχαριστώ πολύ σε όλους, το πέταξες το καρφάκι σου Μικέλε, κάτι παραπάνω θέλω αλλά έβαλα 45 γιατί μας διαβάζουν και διάφοροι περίεργοι...

δημοσθενης είπε...

καλησπερα παδες...αυριο εχω την εντυπωση οτι θα γινει ΜΑΧΗ γι αυτο ναστε προσεκτικοι....ξεκιναμε με το 471,35 χαμηλο συν 30% για bull market ισον = 612,76 ..θελουμε ΤΡΙΑ κλεισιματα πανω απο το νουμερο αυτο
....ενα χθες στο 620 και ενα σημερα μας κανουν δυο...αυριο λοιπον το τριτο κρισιμοτερο κλεισιμο....υπενθυμιζω ότι την προηγουμενη φορα που χτυπησαμε +30% δυο φορες έκανε δυο κλεισιματα πανω απο 30% , και τις δυο φορες αποτυγχανε στο κλεισιμο της τριτης συνεχομενης μερας (πανω απο +30%)

michele είπε...

Επειδη δεν ειμαι γιατρος και δεν ξερω Πανο..αναφερθηκα στην ελληνικη παραδοση χεχε..

PS είπε...

δηλαδή εγώ θείο μικε θα χρειαστώ μερικές δεκαετίες αν ....χτύπα ξύλο????

δημοσθενης είπε...

περαστικα Πανο, σιδερενιος

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Πάνο μέχρι να παντρέψεις την εγγονή θα γιάνει.. περαστικά σου. Και εγώ σήμερα θα σ΄έψαχνα αν δεν εμφανιζόσουν.

PS είπε...

άσε που έχω και ταξίδι γιατί παντρεύεται ο παππούς μου ....

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Καλησπέρα Δήμο

michele είπε...

Αρα ο κανονας θα σπασει με κλεισιμο κατω απο 612 αρα με ενα -6%.Καλησπερα Δημο..την γλυτωσαμε επομενως,δεν βλεπω λογο για -6%.

ΠΑΝΟΣ είπε...

Ευχαριστώ Δήμο και Βάλια και όλους. Να ρωτήσετε και τον dwk όταν εμφανιστεί πόσο θα χρειαστεί κι αυτός...

μπαρμπαλιας είπε...

καλησπερα και καληνυχτα...
μπασκετακι τα ξημερωματα

Πανο δεν καταλαβα τι επαθες.
παντως εγω που εχω διαλυμενο μινισκο ΑΡ.απο κλωτσια οταν επαιζα μπαλα...
απεφυγα τα χειρουργεια ...μονο με τα θαλασσινα μπανια και γυμναστικη στην αμμο...σε πεισμα των γιατρων...

michele είπε...

Ειπα οτι εγω το πεταξα το καρφακι,αλλα η Βαλια πεταξε ακοντιο με την εγγονη..
669 ο κμο 100ημ 674,8 ο κμο 30 εβδομαδων.

δημοσθενης είπε...

γεια σας και παλι παιδες...ΝΑΙ μικελε με την καβατζα κλεισιμο που καναμε σημερα στο 650, ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ να χασουμε το ΤΡΙΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ πανω αποτο 612,76 (που ειναι το +30% απο χαμηλο μας)

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ είπε...

Πανο φιλε μου περαστικα σου αν και εισαι γερο παιδι... και δεν θα δυσκολευτεις,mike ωραιο διαγραμμα απο μια μετοχη που δε συμπαθω εγω καλο βλεπω οτε για αυριο

michele είπε...

Καλη ευχη το σιδερενιος,ετσι κι αλλιως ολο και κατι σιδερικα θα σου βαλανε Πανο για να στρωσει το συστημα.
Εσυ μπαρμπα εισαι μεγαλος πραγματικα τι να παθεις τωρα χαχαχαχα

michele είπε...

Ουτε κι εγω τη συμπαθω Αλεξ ,ειναι "βαρια" για τα γουστα μου,αλλα επαιξα σημερα τη διασπαση του 2,43.Και ΟΤΕ μεσα ειμαι,καλα να παει χεχε

μπαρμπαλιας είπε...

ασε τα "καρφια"σουπια του σιτέ....αχαχαχαααα

PS είπε...

Μαδρίτη

Έρευνα σε βάρος 33 τέως, στην πλειονότητά τους, στελεχών της Bankia με την κατηγορία της απάτης ξεκίνησε η ισπανική δικαιοσύνη, έπειτα από προσφυγή μικρότερου πολιτικού κόμματος -την στιγμή που οι ανάγκες κεφαλαιοποίησης της τράπεζας ήταν εκείνες που έσπρωξαν τη Μαδρίτη στη βοήθεια των ευρωμηχανισμών.

Την παραίτησή του ανακοίνωσε, λίγες ώρες μετά τη μήνυση, ο διευθύνων σύμβουλος της Bankia Φρανθίσκο Βερντού, που βρίσκεται ανάμεσα στους κατηγορούμενους.

Στη λίστα των 33 είναι και ο Ροντρίγκο Ράντο, που έχει διατελέσει διευθυντής του ΔΝΤ, και ήταν επικεφαλής της Bankia.

Το κόμμα «Ενότητα, Πρόοδος και Δημοκρατία» (UPyd) κατηγορεί στην προσφυγή του τους 33, μεταξύ άλλων, για απάτη και παραποίηση στοιχείων. Οι προσφεύοντες ζητούν επίσης να καταθέσει ως μάρτυρας και ο πρώην διοικητής της Ισπανικής Κεντρικής Τράπεζας Μιγκέλ Ορντόνες.



Newsroom ΔΟΛ

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Μιχάλη με την καλή κουβέντα όπως πάντα. Σεβασμό βρε στην τρίτη ηλικία.χαχαχα
Καλησπέρα Αλεξ.

μπαρμπαλιας είπε...

...τριτη ηλικια...
και σε μερικες μερες παταω 65...
"σουπιτσα"και συ....αχαχαχααα

michele είπε...

Μπαρμπα ακομα ξυπνιος εισαι??φαινεται παιζουν τα χαρτια σου και εχεις αυπνιες απ τη χαρα σου χαχα..
Βαλια ναι,ειδα και σενα με το ..ακοντιο ( τι μεχρι παντρευτει η εγγονη,τι τριτη ηλικια) Απαπαπαπα..

michele είπε...

Τι "σουπιτσα",γεμισε ο τοπος μελανι χαχα

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Τι είσαι εσύ βρε παιδάκι μου!! Ασε και τίποτα ασχολίαστο.

michele είπε...

Δεν προλαβαινω να μαζεψω το μελανι σου χοχο..αντε βρε θα σπασουμε και τον κανονα του Δημου αυριο

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Οτε Αλεξ έχω και εγώ και κάτι σιδεροσωλήνες. Βιοχκ δεν θα πάρω δεν είναι του γούστου μου

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Νομίζω ότι είμαστε πιο έτοιμοι από κάθε άλλη φορά Μιχάλη. Μάλλον πάμε για καλοκαίρι με μεγάλο καύσωνα αν δεν προκύψει τίποτα απρόοπτο.

Γεράκι είπε...

Πάνο..σου ευχομαι τα καλύτερα..γρήγορη ανακαμψη..καλησπερα σε όλα τα παιδια..

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ είπε...

καλησπερα Βασιλικη

michele είπε...

Bαλια μου δυο πραγματα εχω να πω:παρακολουθουμε τις τιμες,την παραγκα,τα τεχνικα σημεια, την πολιτικη εξελιξη.
Και δευτερον σε εταιρειες χωρις μεγαλο δανεισμο η σε hot κλαδο,καθομαστε παραπανω μεσα.

δημοσθενης είπε...

προσοχη πολυ στο ανοιγμα...ΑΝ ειναι με γκαπ μεγαλο πανω, ΠΙΘΑΝΟ το τραβηγμα για χωσιμο απο ψηλα

ο dwk είπε...

Κατόπιν προσεκτικής μελέτης των υμετέρων σχολίων, ιδιαίτατα του αναξιοπαθούντος συνομιλητή, εις τον οποίον, παρεμπιπτόντως, εύχομαι ειλικρινώς ταχεία ανάρρωση, κατέληξα εις το ασφαλές συμπέρασμα:
-Ζηλεύετέ τινες, τα νιάτα και την ομορφάδα μου.

Γεράκι είπε...

πολυ χρησιμη συμβουλη του Δημου για αυριο...θα ειμαι σε ετοιμοτητα..

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Δήμο μου προσέχουμε, να σου πω ότι μου πήραν την κόκα κόλα μου τσάμπα
αλλά και πάλι την καλοβλέπω.
Καλησπέρα "μικρέ" dwk

ΠΑΝΟΣ είπε...

Παιδιά να είστε καλά όλοι.
Σπάσιμο στον αστράγαλο και έφυγα με δύο βίδες παραπάνω και ένα σύρμα με πολλές στροφές που το είδα στην α/γ και δεν το κατάλαβα, θα ρωτήσω την Παρασκευή που θα ξαναπάω... θα μπορούσε να είναι και χειρότερα, αφού με πέταξαν έξω μετά από 12 ώρες ακριβώς από το χειρουργείο πάει να πει ότι δεν είμαι και η χειρότερη περίπτωση ή με είδαν μικρό και σου λέει να μην πιάνει το κρεββάτι άδικα...
Ε, να μη δω πως είναι και ένα σπάσιμο?
Σας χαιρετώ για την ώρα, καληνύχτα σε όλους και τα λέμε αύριο... πιστεύω να μπορώ να παρακολουθήσω αύριο που θα έχει ενδιαφέρον.

δημοσθενης είπε...

προσωπικα και για τη συγκεκριμενη περιπτωση ΜΟΝΟ, θα ηθελα ΤΕΣΣΕΡΑ κλεισιματα πανω απο το 613...και αυριο και μεθαυριο..ΓΕΙΑ ΣΟΥ βΑΛΙΑ ΝΤΕΡΒΕΝΤΕΡΙΣΣΑ

Γεράκι είπε...

καλο σας βράδυ...τα λέμε αυριο..καλο ξημέρωμα..

ο dwk είπε...

…γι αυτό σ’ αγαπώ Βάλια μου !!!

michele είπε...

Αρα Δημο και Πεμπτη και Παρασκευη.Θα τα εχεις.Γι αυτη την περιπτωση ΜΟΝΟ,για το εσφιξες το συστημα σου..ακου 4 κλεισιματα.
Γεια σου ποιητη.Μεγαλε.

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Αααααααα πολύ απαιτητικός έγινες Δήμο. Τρία είχες πει ότι φτάνουν, μη μου το χαλάς τώρα σε παρακαλώ.
Καλό βράδυ Γεράκι.

δημοσθενης είπε...

μικρος και πενηνταρης= dwk

δημοσθενης είπε...

θεωρω το πρωτο κλεισιμο χθες "μαιμου" με αστραπιαιο γυρισμα πανω τη τελευταια στιγμη ενω σ ολη τη συνεδριαση κερδιζαν οι πωλητες

δημοσθενης είπε...

θα αρκεστω στα τρια κλεισιματα, ΕΑΝ κλεισουμε αυριο στο ψηλο ημερας και πανω φυσικα απο το ανοιγμα...μονο τοτε...ενω εαν κλεισουμε κατω απο το ανοιγμα μας και στα μειον, θελω και τεταρτο κλεισιμο για να "πειστω"

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Δήμο σε προβληματίζει που δεν έχει μεγάλο τζίρο; Είναι σαν ν΄ανακυκλώνετε το ίδιο χρήμα

δημοσθενης είπε...

προσωπικη αποψη μου παντα...

michele είπε...

Σε ολο το τελευταιο σχολιο του Δημου συμφωνω.Το χτεσινο κλεισιμο ηταν μαιμου,αλλα ειναι πολυ μακρια το 613 για να εχουμε προβληματα.Και μια απλη ενημερωση:
12922 συμβολαια ΑΛΦΑ
6671 " ΕΤΕ
5251 " ΚΥΠΡ
Στα δικαιωματα 354 calls kai 62 puts
6/1 το call-put ratio

δημοσθενης είπε...

και αυτο εν μερει, αλλα οχι μονο αυτο
....καποτε , ΟΠΟΙΟΣ ΘΥΜΑΤΑΙ , σε καποιο χαμηλο , που ο πετρος ειχε πει οτι αν το χασουμε θα παμε κατα διαολου, ειχε ξανακανει ΤΡΙΑ ΚΛΕΙΣΙΜΑΤΑ κατω απ αυτο το τεχνικο σημειο και πανω που ολοι ημασταν σιγουροι οτι παμε φουνταριστοι, μαζεωανε ολα τα χαρτια και φυγαμε ραγδαια πανω....ΑΡΑ, δεν αποκλειεται να το ξανακανουνε στα ψηλα αυτη τη φορα

michele είπε...

Εμενα το μονο που με προβληματιζει ειναι κατι gaps που εχουν αρκετες μετοχες,αρκετα χαμηλα.Ο τζιρος θα μεγαλωσει οταν:

Αυτοι που δεν εχουν πειστει για την ανοδο αποφασισουν να μπουν και μεις που ειμαστε μεσα απο χαμηλα τους πουλαμε.

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Ευχαριστούμε Δήμο Μιχάλη για τις συμβουλές σας. Γι΄αυτό δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι κέρδη είναι αυτά που βάζουμε στην τσέπη μας και όχι τα λογιστικά νούμερα.
Καλή συνέχεια και καλό ξημέρωμα.

δημοσθενης είπε...

καληνυχτα κι απο μενα

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ είπε...

πολυ ενδιαφεροντα οσα ειπατε και η επανεμφανιση του Δημου πανω στο τσεκαρισμα της μεσοπροθεσμης τασης

michele είπε...

Τουλαχιστον να αποκτησει ενδιαφερον το χρηματιστηριο,να μην μιλαμε μονο για παραγκα.Και να εχουν και σημασια τα γραφηματα μας Αλεξ

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ είπε...

αμαν πια,παντως δεν μπορω να ανεβασω γραφημα,στειλε μου παλι μια προσκληση εκτος εαν ειναι ευκαιρεια να..σωθειτε

michele είπε...

σου στελνω

michele είπε...

την πηρες την προσκληση Αλεξ?? παντως σε ειδα κανονικα μεσα

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ είπε...

οχι δεν εχω παρει

michele είπε...

στο mail σου δεν ηρθε?? αν και σε βλεπω κανονικα μεσα ως συντακτη

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ είπε...

δεν εχει ερθει τιποτε τα παιξε το μηχανημα

michele είπε...

Eνδεχομενως δεν ερχεται γιατι εισαι κανονικα μεσα ως συντακτης..αν θες στειλε στο mail μου να τ ανεβασω εγω

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ είπε...

δεν εχω κατι για σημερα κραταω μοη και ελβα/ελκα και ετοιμαζομαι για οτε ,ισως αυριο μεθαυριο και για αλφα

michele είπε...

Η αλφα μεταξυ μας στο 1.15-1.18 ηταν μουρλια,αλλα ειχα φορτωσει με τα αλλα..

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ είπε...

αν εχει συνεχεια η ανοδος και τωρα καλη ειναι

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ είπε...

για την ωρα θα την περιμενω στο 1,35

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ είπε...

καλο βραδυ

μπαρμπαλιας είπε...

Mic καλημερα...και σε οποιον τυχον ειναι μεσα..

michele είπε...

Mπαρμπα καλημερα,αλλα εγω παω για υπνο..πρωινος βλεπω!

μπαρμπαλιας είπε...

http://www.ert.gr/webtv/web-tv-live/ert-websport1-live

δεν ειπαμε οτι εχουμε ματσακι...χαχαχα

michele είπε...

α ναι εχεις δικιο,θα δω λιγο πριν κοιμηθω! Καλημερα,καλη επιτυχια στην εθνικη μας.Να δω πως θα ξυπνησω αυριο χαχα.

μπαρμπαλιας είπε...

γεια σου Μικε μου..
εχουμε κανει φανταστικο ξεκινημα.
πηγαινε για νανι σου ...τον εχει και το απογευμα στις 5...
αλλα εγω θα το παω εδω με καφεδακι...