Διασπάται η Alpha Bank ακολουθώντας το μοντέλο Eurobank – Με στόχο την εμπροσθοβαρή μείωση των NPEs- Η Morgan Stanley δίνει τη σύσταση overweight για την ελληνική αγορά ήτοι για αποδόσεις καλύτερες από αυτές της αγοράς -Συμφωνία Mytilineos – Gazprom για την προμήθεια φυσικού αερίου-Citigroup: Η Ελλάδα στους κερδισμένους από την πρόταση Κομισιόν

Τρίτη 19 Ιουνίου 2012

ΣΙΔΕΝΟΡ

H μετοχη εχει ολες τις τεχνικες δυνατοτητες να δει τα0,87 και μονο μια ξαφνικη μεταστροφη του κλιματος μπορει να το αποτρεψει,τοσο απλα.sl διπλο κλεισιμο κατω απο τους κμο

28 σχόλια:

michele είπε...

Kαλως τους,ωραια κουβεντα με συναγριδα και ...ΣΙΔΕ,κλεινω τα προηγουμενα σχολια για να ερθουμε δω και ερωτω: Ποιοι κινητοι μεσοι ειναι αυτοι Αλεξ??

ΠΑΝΟΣ είπε...

Αυτό θα ρωτούσα τώρα κι εγώ, μάλλον 10 και 20

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Αν και έκανε άσχημο(φοβικό) κλείσιμο εμένα μου φαίνεται πολύ super... Μπορεί και να κάνω λάθος.
Αλεξ ευχαριστώ και πάλι.

ΠΑΝΟΣ είπε...

Καλησπέρα Βασιλική μας....πριν δεν πρόλαβα...

giannhs kon είπε...

Καλησπέρα ΒΑΣΙΛΙΚΗ πως είσαι?

Καλησπερα ΜΙΧΑΛΗ

ΠΑΝΟ όταν έχεις κέφι ρίξε μια ματιά σ αυτό το μεσημέρι μου το είπαν,
http://fishingmania.pblogs.gr/2010/10/tzigkingk-jigging-h-tehnikh-h-kinhsh-h-anamonh-paysh-to-katheto-.html

ΠΑΝΟΣ είπε...

Αύριο να δούμε ποιος θα αγοράσει πρώτος, έκλεισε και με αγοραστές...
Προτείνω να περιμένετε λίγο, μη βιαστείτε...

Αλεξανδρος είπε...

8 kai 10 ημερων

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Καλά είμαι Γιάννη. Πάνο σιγά σιγά δεν μας κυνηγάει κανείς. Αν δεν προλάβεις αυτό θα βρούμε άλλο.

michele είπε...

Kαλησπερα Βασιλικη και Γιαννη.Πανο ειναι πολυ κοντα μεταξυ τους για να ηταν 10 και 20 .Βεβαια οι 8 και 10 κμο του Αλεξ ειναι μονο για trading ..με συγκεκριμενο συστηματακι..
Το χωσιμο το σημερινο δειχνει κι αλλο πανω.Αυτο γινεται ωστε εκεινοι που μαζευουν να ξεκινανε πιο χαμηλα για καλυτερους μεσους ορους.Παρακαλεισθε να προσεξετε το ΧΤΕΣΙΝΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ του ΟΤΕ οπου εγινε αναλογο χωσιμο στο τελος.Αποτελεσμα σημερινο: ενα μεγαλοπρεπες 7%.Οι κινησεις των παικτων δεν επαναλαμβανονται παντα,αλλα εγω οφειλω να το ΣΗΜΕΙΩΣΩ.

ΠΑΝΟΣ είπε...

Για πλάκα το είπα Βασιλική. Τι κουστουμάκι σου βγήκε? Εγώ δεν την έπιασα ακόμη την δήλωση.

Γιάννη ευχαριστώ πολύ, χρήσιμο μπλόγκ, έχω δυο καλάμια με action έως 200 που σημαίνει ότι παίρνουν πλάνους έως 200 γραμμάρια...
Τα υπόλοιπα είναι θέμα τύχης, ώρας και μέρους που πρέπει να είναι άγριο και κοντά σε απότομα νερά...

ΠΑΝΟΣ είπε...

ΟΚ Μικέλε οπότε αναμένουμε τον Αλέξανδρο να μας πει...

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Το άφησα δεν κάθισα ν΄ακούσω το ακριβές ποσό αύριο θα πάω να το πάρω, αλλά υπολογίζω γύρω στα 2000.

michele είπε...

Κατι μου λεει Βαλια οτι εχεις τοποθετηθει ..χαμηλοτερα και με την ανοδο που γινεται τουλαχιστον θα εξασφαλισεις την εφορια σου χαχα
Πανο ηδη το ειπε ο Αλεξ 8 και 10 ημ και το εγραψα και γω

ΠΑΝΟΣ είπε...

Για ένα άτομο δεν είναι και λίγο, βοήθειά μας... εγώ υπολογίζω οικογενειακά γύρω στο 3χίλιαρο. Και μιλάμε με παρακράτηση αλλά τι να προλάβουν να κρατήσουν τα αρμόδια τμήματα με την κλίμακα που άλλαξε τρεις φορές σε ένα χρόνο?

ΠΑΝΟΣ είπε...

Ναι ναι τώρα το είδα αλλά η απορία είναι γιατί τόσο κοντινοί? Προφανώς γιατί αυτοί δίνουν σήμα χαχα

michele είπε...

Εγω δεν την εχω υπολογισει ισως κανα 2,5 αρι δεν το γλυτωνω αλλα διξα τω θεω η τοποθετηση ΠΡΙΝ τις εκλογες ( χαχα) με εχει καθαρισει.Ευτυχως που υπαρχει ο Αλεξης ( χαμηλες τιμες),ευτυχως που βγηκε ο Αντωνης( ευκολα κερδη)

michele είπε...

Συγχωρεστε μου τον κυνισμο,ειμαι ανθρωπος με συναισθηματα.Πανο ειναι για γρηγορο trading.Ειναι κοντινοι γιατι ειναι κοντα οι 8 μερες με τις 10 χαχα

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Πάνο εσύ θέλεις να με κάνεις να πω βαριές κουβέντες βραδυάτικα, και δεν κάνει μας διαβάζει κόσμοςχαχαχα
Μιχάλη και επειδή έβγαλα ένα χαρτζιλικάκι του τρόμου πρέπει να μου το πάρει η εφορία; χαχαχα

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Πράγματι ο Αλέξης δούλεψε για τους τολμηρούς. Σ΄ευχαριστούμε Αλέξη

michele είπε...

Τρομερη οργανωση,καταπληκτικη εξυπηρετηση απο Αλεξ.Τι να λεμε τωρα Βαλια..ε οχι δεν ηταν αναγκη να μας τα φαει η εφορια εννοειται..

Αλεξανδρος είπε...

οι γρηγοροι κινητοι ειναι επειδη δεν πιστευω καθολου την αγορα και ως γρηγοροι δινουν αμεσο σημα εισοδου αλλα καιεξοδου!!!

michele είπε...

Τα μεγαλα κερδη γινονται απο τις εξετευλιστικες τιμες.Η αγορα δεν ειναι πλαγια,εχει ειδησεις και ειναι πολυ πιεσμενη.Εξ ου και μιλησα 2 και 3 φορες για τη ΔΕΗ πχ ,για το πιο ευκολο 100% της ιστοριας.Αυτη ειναι η δικη μου αποψη βεβαια.

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Ελεύθερη γνώμη είμαστε Μικ. σου επιτρέπουμε να λες ότι θέλεις χαχαχα

Αλεξανδρος είπε...

ετοιμος και ο οτε,προσωπικα δεν θα ασχοληθω με αλλη μετοχη εκτος αυτων που εχουν αναρτηθει τις τελευταιες ημερες,ειναι αρκετες και χρειαζονται καθημερινη παρακολουθηση αυριο ομως που δεν θα ξεκουνησω απο το σπιτι θα δωσω τιμη εισοδου για την πειραιως γιατι η κινηση και ο ογκος μου κινουν το ενδιαφερον

ΠΑΝΟΣ είπε...

Να είστε καλά για τις απαντήσεις σας παιδιά... έχουμε και ματσάκι αυτή την ώρα, σε αναμονή του άλλου διαγράμματος.

michele είπε...

Βαλια μου ευχαριστω χεχε..Πανο το τερπνο μετα του ωφελιμου.Μου φαινεται η Αγγλια δεν ζοριζεται ιδιαιτερα,εχει περασει αλλα ειναι ρισκο,αν χασει?
Πρεπει να γραψω και το αρθρο μου το βραδυ για την εφημεριδα...και αυτοι δεν εχουν συμφωνησει πληρως,μαλλον ομως θα συμφωνησουν

George είπε...

29/5 Σιδενόρ: Διεύρυνση των ζημιών στο α' τρίμηνο
2/5 Σιδενόρ: Διακοπή λειτουργίας εργοστασίου της ΒΕΤ στη Γλύφα Χαλκίδας 28/3 Σιδενόρ: Καθαρές ζημιές 48,9 εκ. ευρώ για το 2011
Τι λέτε γι αυτά τα έχετε υπόψιν.....

michele είπε...

Παμε πανω george,ανεβηκε και ο ΟΤΕ του Αλεξ,αυτα εχουν προεξοφληθει ομως Γιωργο.Κλεινω εδω παμε επανω