Διασπάται η Alpha Bank ακολουθώντας το μοντέλο Eurobank – Με στόχο την εμπροσθοβαρή μείωση των NPEs- Η Morgan Stanley δίνει τη σύσταση overweight για την ελληνική αγορά ήτοι για αποδόσεις καλύτερες από αυτές της αγοράς -Συμφωνία Mytilineos – Gazprom για την προμήθεια φυσικού αερίου-Citigroup: Η Ελλάδα στους κερδισμένους από την πρόταση Κομισιόν

Δευτέρα 23 Απριλίου 2012

ΕΥΡΩΒ



ΕΥΡΩΒ: ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΡΑΦΗΜΑ..


Η μετοχη μετα τα υψηλα της ,κινηθηκε εντος του πτωτικου καναλιου GE,απο το οποιο οταν βγηκε αναμετρηθηκε: με την μεγαλη στηριξη ( γραμμη F) ,καθως και την πλαγιοανοδικη γραμμη τασης απο τα χαμηλα της ( με πρασινο χρωμα).
Σημερα η μετοχη κινηθηκε κοντρα στο ρευμα κλεινοντας πανω απο τον βραχυπροθεσμο κμο12ημ,σε μια προσπαθεια να προσεγγισει εκ νεου το πανω μερος του καναλιου προς τη ζωνη των 0,85-0,9 ευρω.Stop long η απωλεια της ζωνης των 0,5350-0,54 ευρω.Ενισχυση θεσεων με επικυρωμενη διασπαση της ζωνης των 0,86-0,88 ευρω,οπου θα εχει διασπαστει ο κμο30ημ ,η ανισταση Οκτωβριου -Νοεμβριου  και το επιπεδο 50% της διορθωσης του τελευταιας μεγαλης ανοδικης κινησης ( 0,30-1,48).

67 σχόλια:

michele είπε...

ΕΥΡΩΒ ενδιαφέρουσα περίπτωση,λίγο κόντρα στο ρεύμα.Καρα και dwk εγω δεν είμαι τόσο παραδοσιακός,θέλω η γυναίκα να δουλεύει,να κουράζεται ,έτσι ώστε όταν γυρίζει να κάνει τα δέοντα χωρις διάθεση για..πρηξιμο...Ασε όταν είναι όλη την ημέρα μέσα στο σπίτι,αρχίζει και..χαζευει ,αργια μητηρ πάσης κακιας..you know..

Αλεξανδρος είπε...

Καλησπερα.Με προλαβες ειχα κατι ενδιαφερον ...μαλλον αυριο

karaefthimiou23 είπε...

Καλησπέρα Αλέξανδρε.Μιχάλη δεν με κατάλαβες,παραδοσιακός εννοούσα στα του σπιτιού διότι τη σήμερον ημέρα οι περισσότερες την έχουν δει φεμινίστριες και τα σπίτια τους ζένουν:)

Αναφορικά με τη ΕΥΡΩΒ,να περάσει πρώτα το 0.764 και βλέπουμε.

karaefthimiou23 είπε...

Αλέξανδρε για λέγε για το ενδιαφέρον που έχεις,να το κοιτάξουμε.

Η μικρούλα λάου-λάου πάει προς το 0.45,τη ξεφτιλίζουν με λίγα κομμάτια αλλά σε πτωτική αγορά αυτά συμβαίνουν.

Αλεξανδρος είπε...

καλησπερα Καρα ριξε μια ματια στη Σιδενορ

Αλεξανδρος είπε...

νομιζω οτι μεχρι το 0,79 ΤΟ ΠΟΛΥ θα εχουμε καποια αντιδραση

pantelis είπε...

Καλησπερα και παλι... Μικελε δε ξερω να το αναρτησες επειδη το ζητηση χτες παντος ευχαριτω οπως και να εχει...

karaefthimiou23 είπε...

Εκτιμάς δηλαδή την κίνηση από το 1.57 ως abc?

karaefthimiou23 είπε...

Αν πάει έως το 0.79 τότε αυτό που εκτελεί από το 1.41 θα'ναι 3άρι και θα'χει δρόμο ακόμη προς τα κάτω.

michele είπε...

Ναι Παντελή γι αυτο το αναρτησα ,αλλα είχε και ενδιαφέρον σήμερα οπως είδες.Άλεξ ναι σε πρόλαβα,γιατί δεν ήξερα αν μπορούσες ,οπότε αύριο,δεν νομίζω να έχει αλλάξει πολυ χεχε..ο Καρα βέβαια περιεργος,δεν έπρεπε να του πεις.

Αλεξανδρος είπε...

Δεν το προσεγγιζω κυματικα γιατι στερουμαι επαρκων γνωσεων στο πεδιο.Πρωτιμω Α/την διαγραμματικη αναλυση και Β/ταλαντωτες.Σε αυτη την περιπτωση και τα δυο ταιριαζουν.

karaefthimiou23 είπε...

Αλέξανδρε από το 1.41 έχει μια χασματάρα στο 1.26.Έκανε και σήμερα μικρό χάσμα στο 0.93,το οποίο μπορεί να είναι και εξάντλησης αλλά θα φανεί αύριο.

Αλεξανδρος είπε...

Το οτι εχει δρομο για κατω το θεωρω ΔΕΔΟΜΕΝΟ!!!

karaefthimiou23 είπε...

Τέτοια ν'ακούω,τέτοια χα χα χα χα...

Σοβαρά τώρα,όπως το κοιτάω το διάγραμμά της από το 1.57 εκτελεί 5κυματική κίνηση.

pantelis είπε...

Με τα κυματα τα χανω παντα.. δεν εχω ιδεα.. Εκει που εμθα ΚΜΟ εκθετικους και απλους, Φιμπο, κεφαλια με ομους,διπλοπατωματα κτλ... ερχονται και τα κυματα... Εχω πολυ δρομο μπροστα μου..... Εφυγα..καληνυχτα σε όλους..

karaefthimiou23 είπε...

Καληνύχτα Παντελή.

Αλεξανδρος είπε...

για μενα ο στοχος ειναι ...0,50
Εσυ τι βλεπεις κυματικα?

Αλεξανδρος είπε...

καληνυχτα Παντελη

karaefthimiou23 είπε...

Αν δεν ολοκληρωθεί το 3άρι που κάνει(και θα το καταλάβουμε ότι είναι 3άρι αν κάνει νέο χαμηλό)δεν μπορώ να πω με σχετική ασφάλεια νούμερο στόχο.

Παντελης είπε...

καλησπερα ..1,57???..μηπως 1,48 ..θεωρητικα προς το παρον προς τα κατω 0,60 και ανοδικα μπορει να φτασει στο 1,25 θεωρητικα ..

karaefthimiou23 είπε...

Καλησπέρα spand,1.57 το ψηλό της 9ης Φλεβάρη.

Παντελης είπε...

διορθωνω 0,557 προς τα κατω

Παντελης είπε...

9/2 εκανε 1,57? η ευρωβ?

Αλεξανδρος είπε...

καλησπερα spand μαλον ειμαι συνεχως 10% πιο απαισιοδοξος.

karaefthimiou23 είπε...

Έχουμε μπερδέψει τη ΕΥΡΩΒ με τη ΣΙΔΕ χε χε...

Αλεξανδρος είπε...

χαος χεχε

Παντελης είπε...

Καλησπερα Αλεξανδρε ..θεωρητικος ειμαι στις τραπεζες και εντελως βραχυπροθεσμος στο ΧΑ ...απλα κυματικα προς το παρον βλεπω 0,557

μπαρμπαλιας είπε...

καλησπερα παιδια...
στη ΝΕΤ να δειτε χαοςμε τους εκπροσωπους των κομματων ...βαβελ..
η Σταη αναγκαστηκε να διακοψει...

michele είπε...

Spand καλύτερα τα σαγονια σου απο τα κύματα..εγω μπήκα τώρα στην κουβέντα και μπερδεύτηκα ήδη..βάζω ένα κουίζ λοιπόν ποια θα πρώτη τα 2 ευρώ,η αεροφουσκα ΕΥΡΩΒ η σούπερ ζημιογόνος σιδε?

Αλεξανδρος είπε...

ωχ κουιζ παγιδα ,θα πω στην κορη μου να το απαντησει,δηλ δεν εχω ακομα οποτε οταν και εαν,αλλα θα χρειαστουν χροοοονια μεχρι να τα φτασει η Σιδενορ!!!

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Αγαπημένοι μου φίλοι χάρακες ποιος θα σπάσει πρώτος τα 2.5 η Δεη ή ο μυτιλ;

Αλεξανδρος είπε...

Βασιλικουλα η δεη θα το σπασει, πρωτη αλλα ο Μυτιλ θα ...κερδισει το μαραθωνιο προς τον πατο

Αλεξανδρος είπε...

ειμαι ψιλοαγορασμενος σε μυτιλ στα τρια euro ποιος εγω!!!!

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Ευχαριστώ Αλεξ. Ε καλά θα κάνεις λίγη υπομονή αφού δεν έβαλες sl. Εμείς που αντέξαμε 28 μήνες πτώση τι να πούμε;

karaefthimiou23 είπε...

Στα 2 φυσικά θα φθάσει πρώτη η ΕΥΡΩΒ αφού θα κάνει reverse split...!

michele είπε...

Μπρρρρ,ήρθε η τρομοκρατία με το όνομα Βασιλική ..χαχα.Έτσι να εκτιθεσθε θέλω,όπως κι εγω δηλ,καθότι σκέφτομαι σε κάποιο διάστημα απο τώρα να δημουργησω σελίδα με αυτα που λέμε τώρα,έτσι ώστε να αλληλοκοροιδευομαστε χαχα..Άρα η ΕΥΡΩΒ θα τα φτάσει πρώτη τα 2 ευρώ,Άλεξ ,να σου πω χωρις reverse split εε?

karaefthimiou23 είπε...

Καλησπέρα Βασιλικούλα,που λέει και ο Αλέξανδρος:)

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Μικ δεν έχουμε πρόβλημα να εκτεθούμε βρεε. Άμεσα να τη φτιάξεις να τη βλέπουμε αργότερα και να γελάμε..

michele είπε...

Όντως ρε παιδι μου Άλεξ και συ στα 3 ευρω πήρες?τόσο ΨΗΛΆ?εχασες τα λεφτά σου βρε παιδι μου.Σοβαρά τώρα: όσο και χαμηλά να πανε αυτα τα χαρτια ,είτε θα ΤΑ ΠΆΡΕΤΕ ψηλότερα ,είτε θα σας τα πάρουν στο γυρισμα ΠΟΛΥ ΝΩΡΙΣ..ελπίζω να αποφύγουμε όλοι αυτη τη λακουβα

Αλεξανδρος είπε...

mickele μου ,εγω ειπα οτι η SIDENOR Θα αργησει πολυ για eurobank δεν ειπα τιποτα ,ειπα????

michele είπε...

Ρε συ Βάλια μην ανησυχείς κάτσε να φτιάξω το σκληρό μου δίσκο και έρχονται πράματα και θαματα..

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Καρά εγώ σου είπα καλησπέρα από κάτω αλλά δεν μου έδωσες σημασία. Για πες και συ δεη ή μυτιλ θα σπάσει πρώτα;

Αλεξανδρος είπε...

mickele μη με διαολιζεις εσυ το χαρτοφυλακιο μου το ξερεις οτι αγορασα το πουλησα ειτε εχασα ειτε κερδισα ,ελπε και μυτιλ ΔΕΝ πουλαω

Chris είπε...

καλησπερα σας και χρονια πολλα σ ολη την ωραια παρεα
====
http://www.alfavita.gr/artrog.php?id=62655

Χωρις σχολια ...
Το διαβασα και το μεταφερω...
====
σας ευχαριστω ολους για τις αποψεις σας σχετικα με το Χαα!!!
Ενα ατελειωτο Χαος!!!!

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Άλεξ για να σε παρηγορήσωκαι να σου συμπαρασταθώ να σου πω ότι πήρα λίγη Δεη στο κλείσιμο αλλά τη βλέπω να παίρνει τον κακό το δρόμο χαχαχα

Αλεξανδρος είπε...

απο σημερα και μετα προσωπικα οτι αγορασω δεν το πουλαω που να γυρισει ο κοσμος αναποδα!Αρκει να προκειται για εταιρειες που δεν θα κλεισουν,αρα δεη δεν θα πουλουσα,απλα η αποψη μου

karaefthimiou23 είπε...

Βασιλική ΔΕΗ λέω αλλά να κρατήσουμε και ώρα γιατί μπορεί να το σπάσουν και οι 2 μαζί αύριο:)

Αλέξανδρε είναι γνωστό τοις πάσιν ότι ο Μισέλ μας προκαλεί καθ'ότι ήμεθα γνωσταί αρκούδαι και τρέμει το φυλοκάρδι του όταν δίδουμε τιμές στόχους χε χε

karaefthimiou23 είπε...

Καλησπέρα και Χρόνια Πολλά Chris

michele είπε...

Αλεξάνδρε δεν συμφωνώ,ΣΥΜΦΩΝΏ κι ΕΠΑΥΞΑΝΩ.. Χαχα.Γεια σου Chris.

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

chris καλησπέρα και χρόνια πολλά.
Να τα χαιρόμαστε τα καμάρια μας!!!

Αλεξανδρος είπε...

Εγω καρα ξερω ενα πραγμα,τι γραφει το ταμπλο!!Αρκουδοι ξε αρκουδοι τα χαμηλα θα τα δουμε,και αυτο δεν το λεω τωρα το ελεγα στις 800 μοναδες γδ,ΑΛΛΑ οτι και να γινει στις 700 μοναδες εγω δεν πουλαω καλες εταιρειες ,ισως γιατι μπορω να αντεξω και ενα και δυο χρονια και εαν παει στις 400 μοναδες μπορω και να διπλασιασω θεσεις αλλα δεν θα παει

Παντελης είπε...

Σιγουρα michele ο αλιγατορας και τα σαγονια του ειναι καλυτερος απο τα κυματα ,αλλα αν παρατηρησεις στα διαγραμματα μου η κινηση των κινητων εχει σχεση με τα κυματα ...στην ΔΕΗ ο αλιγατορας εχει ξυπνησει και τρωει τους λονγκ (εξελιξη του κυματος)...στον ΜΥΤΙΛ μαλλον τωρα ετοιμαζεται να ξυπνησει για τα καλα .
Παντως η αποψη μου ειναι μην ψαχνετε πατο και μην κυνηγατε την ψιλοαντιδραση σε ενα χρηματιστηριο σαν το ΧΑ ..
Την καληνυχτα μου σε ολους

Παντελης είπε...

Σιγουρα michele ο αλιγατορας και τα σαγονια του ειναι καλυτερος απο τα κυματα ,αλλα αν παρατηρησεις στα διαγραμματα μου η κινηση των κινητων εχει σχεση με τα κυματα ...στην ΔΕΗ ο αλιγατορας εχει ξυπνησει και τρωει τους λονγκ (εξελιξη του κυματος)...στον ΜΥΤΙΛ μαλλον τωρα ετοιμαζεται να ξυπνησει για τα καλα .
Παντως η αποψη μου ειναι μην ψαχνετε πατο και μην κυνηγατε την ψιλοαντιδραση σε ενα χρηματιστηριο σαν το ΧΑ ..
Την καληνυχτα μου σε ολους

michele είπε...

Καρα μου να σου πω την αλήθεια ποιο ΑΝΑΙΣΘΗΤΟ απο μένα σχετικά με την ψυχική καταπόνηση των επενδυτών δεν νομίζω να βρεις..επομένως χαίρομαι όταν δίνετε τιμές στόχους ...χαμηλά για να δικαιωθειτε στη σελίδα που θα φτιάξουμε μετα με τις προβλέψεις και να πουλάμε μούρη..Εγω πάντως την παρατήρηση μου για τις χαμηλές τιμές την εκανα και ανάρτηση ουκ έχω.

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Καληνύχτα SPAND

Chris είπε...

οταν μιλουν αυθορμητα τα "καμαρια" μας ,λενε και απο καμια μ@λ@κια , ετσι για να περνα η ωρα!!!!!

====

δεν ειμαι και πολυ σχετικος με το ΧΑΑ γι αυτο και μετραω ζημιες επειδη κοντραρω την μακροχρονια ταση που ειναι πτωτικη.
Θα ξαναπονταρω , αγοραζοντας μετοχες (αν μου εχει μεινει κανενα ευρω μεχρι τοτε) ,ΑΝ και ΟΤΑΝ ξαναγυρισει σε ανοδικη...
Μεχρι τοτε θα προσπαθησω να μαθω καλυτερα τα "κολπα" των μετοχών.

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Μετά το φθηνό υπάρχει και το φθηνότερο και μετά η προσφορά 1 συν 1 δώρο.

karaefthimiou23 είπε...

Καλό ξημέρωμα spand.Μισέλ διακράτηση μακροπρόθεσμη πριν το 2015-16 δυσκολεύομαι να σκεφθώ ότι θα κάνω,οπότε εάν έχεις εσύ δίκιο και όχι εγώ τότε όντως τα χαρτιά θα μου τα πάρουν νωρίς.

Αν και τι παρέα είμαστε εδώ,θα με ταρακουνήσεις νωρίτερα πιστεύω:)

Chris είπε...

καλυνυχτα ΑΕΚτζη μου....
===
Ειδες???
Μεχρι κι εδω(σ αυτο το site) μυριζει βολιωτικο τσιπουρο:=)))
====
Συγχαρητηρια σ ολα τα παιδια που γραφουν σ αυτο το blog

Αλεξανδρος είπε...

που να δεις τους ....σχετικους τι ζημιες μετρανε!! O spand,καληνυχτα φιλε,εχει δικιο αγορες πλεον δεν πρεπει να γινονται στην λογικη της επιτευξης μιας αντιδρασης η στην λογικη της ευρεσης πατου

michele είπε...

Chris δεν είσαι ο μόνος που την κοντραρεις ,μάλλον είναι οι περισσοτεροι,ξέρω ότι δεν σου αρκεί αυτο,πιστεύω ότι και απο εδώ και απο οπουδήποτε με μελέτη και υπομονή θα μπεις σε ένα καλύτερο δρόμο σκέψης..κι εμείς μαθαίνουμε άλλωστε και όλοι..την παπαρια όλοι την κάνουμε don't warry..

michele είπε...

Καρα μου εγω τότε θα αρχίζω να σκέφτομαι να πουλαω..

karaefthimiou23 είπε...

Μιχάλη ωραία μακροπρόθεσμη αγορά ονειρεύεσαι τότε:)

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Μιχάλη τι δουλειά έχεις εσύ ανάμεσα στις αρκούδες; Μόνο ο Θανάσης λείπει

michele είπε...

ο Θανάσης μου αρέσει γιατί εμφανίζεται ξαφνικά ,ανοίγει ένα θέμα ,αλλα μετα χάνεται και δεν μπορείς να τον βρεις να του απαντήσεις .Θανασηηηη..
Καρα δεν ονειρευομαι σε 5 χρονια ,ζωή να έχουμε να τα λέμε..χοχο

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Καλή συνέχεια και καλό ξημέρωμα φίλοι μου

karaefthimiou23 είπε...

Καλό ξημέρωμα,ες αύριον τα νεώτερα.