Διασπάται η Alpha Bank ακολουθώντας το μοντέλο Eurobank – Με στόχο την εμπροσθοβαρή μείωση των NPEs- Η Morgan Stanley δίνει τη σύσταση overweight για την ελληνική αγορά ήτοι για αποδόσεις καλύτερες από αυτές της αγοράς -Συμφωνία Mytilineos – Gazprom για την προμήθεια φυσικού αερίου-Citigroup: Η Ελλάδα στους κερδισμένους από την πρόταση Κομισιόν

Παρασκευή 23 Μαρτίου 2012


X.A.A. META TH ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ

                                                                                     ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΑ ΣΧΟΛΙΑ
Καθημερινό σχόλιο Μιchele
Στις 772,66 μον εκλεισε σημερα ο ΓΔ...

τελευταια ημερα της εβδομαδας με χαμηλοτατο τζιρο 22 εκ και με ανοδο 0,99%,πανω απο το ανοιγμα του και κοντα στα υψηλα ημερας ( 775,16).Ο ΔΤΡ υποχωρησε για μια ακομη φορα κατα -1.7% στις 364,3 μον,εν μεσω αβεβαιοτητας καθως φαινεται οτι παρατεινεται η ανακοινωση των αποτελεσματων της περσινης χρονιας..
Αντιθετα αλλες μετοχες του ftse 20 κρατησαν τις τιμες κλεινοντας και σε θετικο προσημο ειδικα προς το τελος της ημερας οπως η BIOXK +2,12% στα 3,37 ευρω, ο ΤΙΤΚ +2,59% στα 14,28 ευρω, ο ΟΤΕ +1,67% στα 3.05 ευρω,ο ΟΠΑΠ +1,54% στα 7,23 ευρω.Κινητηριος μοχλος του ανοδικου κλεισιματος φυσικα η ΕΕΕΚ η οποια εκλεισε στο υψηλο ημερας στα 15 ευρω με κερδη 3,52%.Πολλες μετοχες της μεσαιας κεφαλαιοποιησης ειχαν θετικο προσημο κλεινοντας ικανοποιητικα οπως η ΦΡΙΓΟ +5,25% στα 5,01 ευρω,τα νερα, η ΙΝΛΟΤ +1,69% η ΣΙΔΕ +4,65% στα 1,35 ευρω.,η ΤΕΝΕΡΓ συνεχιζοντας τις καλες της συνεδριασεις στα 1,90 ευρω με κερδη 1,06%.
Στα θετικα της συνεδριασης το κλεισιμο πανω απο τον ΚΜΟ 30 ημ , η τελικη εικονα ισορροπημενη με 70 μετοχες ανοδικες και 68 πτωτικες.
Σε θετικο εδαφος κινουνται τα ξενα χρηματιστηρια ο μεν DAX οριακα θετικα 0,01% πανω στις 6982 ,68 μον καθως ο DOW με κερδη 0,27% στις 13.082 μον.

256 σχόλια:

1 – 200 από 256   Νεότερο›   Νεότερο»
michele είπε...

Ξανα ζωγραφισαν με χαμηλου κοστους κινηση,στα 15 η ΕΕΕΚ.

ΠΑΝΟΣ είπε...

Στο +0,99 το κλείσιμο.
Η Κύπρου μας τα χάλασε στο τέλος

δημοσθενης είπε...

772,66 κλεισιμο..τυχαιο ?? δεν νομιζω...πανω στον κιν μεσο 5αρη γδ..
καλο απογευμα σ ολους

michele είπε...

Ο 5 αρης ειναι καλος σου λειτουργει αυτος ο 22 αρης ειναι που μ αρεσει εμενα..χεχε

νικος φαληρο είπε...

καλο απογευμα σε ολες τις φιλες και τους φιλους και καλο Σαββατοκυριακο

ΠΑΝΟΣ είπε...

Καλό απόγευμα σε Δήμο και Νίκο και καλό Σ/Κ
Τα λέμε αργότερα

Γεράκι είπε...

ωραίος ο Νίκος..μετα απο αυτό καθημερινό μυνημα του..νιωθω οτι είναι συνέχεια δίπλα μας..τελειο!!!καλο απόγευμα Νίκο!!!! ΣΑΡΩΝΟΥΝ ΟΙ ΑΓΟΡΕΣ..ΧΑΧΑΧΑ

δημοσθενης είπε...

ΝΕΟ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΟ κλεισιμο τραπεζικου δεικτη των τελευταιων 43 συνεδριασεων στα 364,30 (προηγουμενο 367,17 στις 28/2)...ενδοσυνεδριακα χαμηλο 29/2 το 346,23 !!!!!!!!!!! 360-361 ενδοσυνεδριακα χαμηλα συνεδριασεων 15-16/3

δημοσθενης είπε...

ο τραπεζικος (και δευτερευοντως ο κατασκευαστικος) κλαδος διαφοροποιειται απο τα λοιπα χαρτια του γδ...οτε-οπαπ-τιτκ-ελπε-μοη-μυτιλ-βιοχκο-μπελα-ινλοτ

michele είπε...

Ακριβως ετσι ειναι Δημο και με τα στοιχεια που παρεθεσες..την ειχαμε την αισθηση μερες..

Γεράκι είπε...

Δήμο..ποτε είσαι σε θέση να κάνεις intraday? Μετά το 1ο μισάωρο? Ωρα? Η δεν κολάς?χαχαχα

Αλεξανδρος είπε...

καλο απογευμα,τα λεμε το βραδυ

Γεράκι είπε...

γεια σου Αλεξ..σήμερα γιορτάζουμε τα κέρδη μας..έστω κ εαν έρχονται απ εξω..

δημοσθενης είπε...

δημοπρασιες ανοιγματος και πρωτο μισαωρο...και τελευταιο μισαωρο και δημοπρασιες κλεισιματος..συνηθως πλην εξαιρεσεων

Γεράκι είπε...

χαχα..δηλ το intraday το κάνεις στο πρώτο κ τελευταίο μισαωρο??χαχαχα...Δεν πιάνεσαι παιδί μου εσύ!!!!!!!!!!!!!!Εγω περίμενα να ακουσω το τελειως αντίθετο!!!!!!!!!!

δημοσθενης είπε...

οι πιο σημαντικες ωρες ειναι αυτες..ενδιαμεσα μπορει καποιος να εξασκειται στην αρρωστια του..χαχα

ΟΜΑΔΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΤ΄ Δημοτικού Σχολείου Νέου Μαρμαρά είπε...

Τρομερή μεσημεριανή ξάπλα έριξα αλλά και τρομερό το κλείσιμο,ότι θέλουν κάνουν.Από Δευτέρα συνεχίζουμε τις υπερπτήσεις,δεν νομίζω να πιστεύει κανείς ότι το μαγαζί γέρνει προς πτώση.Δεν μου τη προσέξατε λίγο τη μαμά αλλά με MACD πλέον θετικό δεν φοβόμαστε τίποτα:)

δημοσθενης είπε...

αυτο τις ησυχες μερες..γιατι υπαρχουν και μερες με μεγαλη μεταβλητοτητα οπου μπορει κανεις ν αγορασε και να πουλησει δυο και τρεις φορες το ιδιο χαρτι..ποσο μαλλον αλλο..αυτο ομως προυποθετει πολυ μεγαλη μεταβλητοτητα ωστε να σου δινει αξιολογα κερδη, να πουλας, μετα να υποχωρει πολυ γι να αξιζει τον κοπο να ξαναμπεις

Γεράκι είπε...

χαχα..Δήμο..για να κάνεις αυτό που λες..πρεπει να έχεις γίνει ΕΝΑ με τις μετοχές ή με την Παράγκα..χαχαχα..μάλλον θα διαλέξω το ενδιάμεσο να ικανοποιώ κ την αρρώστεια μου!!!χαχαχαχα

δημοσθενης είπε...

τα ενδιαμεσα με λιγα...τα πολλα συνηθως στα ανοιγματα (πρωτο τεταρτο συνηθως)

δημοσθενης είπε...

γεια σου Αντωνη...καλο απογευμα

Γεράκι είπε...

σηκώνω τα χέρια κ τρίχες μου ψηλά...χαχα...πάντως παρατηρώ οτι η ΕΤΕ σεβάστηκε απόλυτα τις γραμμές που έχω τραβήξει (και σας έδειξα πριν) και σχηματισε κ σφυράκια στο κλείσιμο..μιλάω στο μισαωρο..παρα πολυ καλο σημάδι..

Γεράκι είπε...

καλή ξεκούραση κ καλή συνέχεια Δήμο..θενκς..

Γεράκι είπε...

μόνο εγω τα βλέπω ή και στο ωριαιο βλέπω καλό σετάρισμα για είσοδο? τι να πω..μπορεί να είναι η ιδεα μου..mic...βλέπω να αγοράζω απο βδομάδα..

michele είπε...

Πανω απο 2.36 ασχολησου Hawk ..

Γεράκι είπε...

απλά μπορώ να δεχτώ το 2.36 σαν σήμα εισόδου...για να ειμαι ελαφρώς safe...γιατι τπτ δεν ειναι σίγουρο σε αυτήν την ζωή...να το έχουμε υπόψη μας..μπορω να σου στειλω κ chart απλα το Ζ δεν αποθηκευει κ κάνω printscreen..

Γεράκι είπε...

ουσιαστικά αυτο που λες σχεδον συμπιπτει με κλείσμο πάνω απο τον ΕΜΑ 10 το οποιο για μενα αποτελει κ σήμα αγοράς..υπο παρακολουθηση..γιατι η ΕΤΕ είναι πιο βολική απο την NBG..χεχε..

michele είπε...

γι αυτο στο ειπα,με printscreen δουλευουν αυτα ολα..η δουλεια γινεται μια χαρα..

ΑΡΤ είπε...

6+25,6+32...εγω γιατι δεν μπορω να το κανω ?

ΠΑΝΟΣ είπε...

Καλησπέρα ξανά. Γέλασα με το 5.30 του Hawk για τον Νίκο, το πιο ευγενικό παιδί στο διαδίκτυο και τον απαραίτητο χαιρετισμό του κάθε μέρα.
Βλέπω θετικά μηνύματα για την συνέχεια, αμήν και πότε. Είναι πολύ κουραστικό το περίμενε με λίγο τζίρο και μικροδιακυμάνσεις... σπάσιμο νεύρων για τους πολλούς.

Γεράκι είπε...

έστειλα ενα διαγραμμα στον mic σχετικά με αυτό που σας λέω...θα το ανεβάσω κ με link να το χαζέψετε..Ο Νίκος σκίζει κ πρεπει να τα αναφέρουμε αυτα..επιστρέφω..

michele είπε...

ΑΡΤ πατα για εκτυπωση και βαλε την επιλογη miccrosoft XPS document writer.θα το αποθηκευσει στο σκληρο σου.Αν δεν στο ανοιγει ,χρησιμοποιησε μετατροπεα σε png.

ΑΡΤ είπε...

παταω εκτυπωση και μου εμφανιζει μονο το ονομα του εκτυπωτη...

τελωνειακοσ με πανω απο 4 εκ. ευρω είπε...

στρατηγε μου αλλαξε υπολογιστη

τελωνειακοσ με πανω απο 4 εκ. ευρω είπε...

αρχοντα των κομπιουτερς...χοχοχο

ΜΑΡΙΝΑ είπε...

κανε ταμα στην Αγια Μαρινα

ΤΑΣΟΣ είπε...

χιχιχι...

ΜΑΡΙΝΑ είπε...

ΤΑΣΟ φερε και την αρκουδα την αλλη φορα

ΤΑΣΟΣ είπε...

εσυ Μαρινα κανενα καφεδακι δεν θελεις ? με εχει ψοφησει ο αλλος πανω κατω πανω κατω ...

michele είπε...

Στρατηγε ρωτα τον Αντωνη με mail τοτε..εγω το κανω στο αλλο προγραμμα το δικο μου.

ΑΡΤ είπε...

ενταξει Μιχαλη... και με τον ΤΑσο παλια που το ψαχναμε δεν μπορεσε να βγαλει ακρη...

michele είπε...

ο Τασος ανεβαζε,καποια ρυθμιση εκει που εχει σχεση με το printscreen πρεπει να κανεις..ωστε να βγαινει στο σκληρο σου..

ΤΑΣΟΣ είπε...

πατατακια,τσιψ,σπωρια...εχωωωωω

ΤΑΣΟΣ είπε...

λεμοναδα,περτικαλαδα,γκαζωζααααα...

τελωνειακοσ με πανω απο 4 εκ. ευρω είπε...

ΤΟΥΛΟΥΜΠΕς ΕΧΕΙς ?

δημοσθενης είπε...

τουλουμπες εχω εγο πεδια...αμαζωνα μου

ΤΑΣΟΣ είπε...

τι ιμαι βρεεε ? ζαχαρωπλαστης ?

δημοσθενης είπε...

ΤΑΣΟ τσακισου ..επεσε δουλια

δημοσθενης είπε...

Αχμετττττ..παταται..ετημασου

ΑΧΜΕΤ είπε...

αχμετ καθαρηζη wc...

ΤΑΣΟΣ είπε...

αφεντηηηη...αυτη η τρουπα βουλοσε

δημοσθενης είπε...

προσεχε μην ερθο εγο και στην ανοιξω με οθωμανικο δικεο..και σβελτα γιατι εχη και PLAN B

michele είπε...

Θα μπει κανα κανονικος ανθρωπος να δει κανα σχολιο και θα του πεσει το πληκτρολογιο του κακομοιρη χαχαχα

ΑΧΜΕΤ είπε...

Τασο αυτος ο φιλος του ΠΘ στη φοτω ειναι ιδιος εσυ ...

Ανώνυμος είπε...

το ΣΤΕΚΙ του ΜΙΧΑΛΗ...ενα σαιτ ακομα και για εξωγηινους..περαστε...

michele είπε...

Εχουμε και κοτερα και πηγαινουμε βολτα τις ωραιες κυριες χαχαχα

τελωνειακοσ με πανω απο 4 εκ. ευρω είπε...

οτι χρειαστει μικελε, εδω ειμαι...μην ανησυχεις για τιποτις..μεχρι 6

ΕΞΙ είπε...

ΑΠ' ΤΟ ΜΠΑΛΚΟΝΙ ΑΝΕΒΗΚΑ ΚΑΝΤΑΔΑ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΩ
ΚΑΙ ΒΡΗΚΑ ΕΣΕΝΑ ΑΝΑΣΚΕΛΑ ΜΕ ΠΕΝΤΕ ΑΠΟ ΠΑΝΩ.
ΒΟΥΒΑΘΗΚΑ ΤΑ ΕΧΑΣΑ ΔΕΝ ΕΙΠΑ ΟΥΤΕ ΛΕΞΗ
ΤΑ ΣΩΒΡΑΚΑ ΚΑΤΕΒΑΣΑ ΚΑΙ ΕΥΘΥΣ ΓΙΝΑΜΕ ΕΞΙ.

ΜΑΡΙΝΑ είπε...

χιχιχιχι

ΜΑΡΙΝΑ είπε...

στρατηγε μου, σιγουρα δεν μου κρατας κακια ?

δημοσθενης είπε...

ρε πεδια, που ναρθο κι εγω ?

michele είπε...

Kατ ευθειαν στη σελιδα των ποιητων,αρκει να μην το ..χοντρυνουμε χαχα/Τελωνειακε ε βεβαια τοσα που αρπαξες 4 λες μπορει να κρυβεις και τιποτα ,φυσικο ειναι..

τελωνειακοσ με πανω απο 4 εκ. ευρω είπε...

ισα παλιολινατσα που θες κοκο κι εσυ μουργο

michele είπε...

φιλε του Πθ ελα,να οργανωθουμε ντεεεε

δημοσθενης είπε...

που ρε πεδια και ποτε ?

ΑΡΤ είπε...

κακια την Μαρινα ? πουτε...χαχαχα

τελωνειακοσ με πανω απο 4 εκ. ευρω είπε...

ρε σεις να τον παρουμε για σαβουρα στο ιστιοπλοικο

ΠΑΝΟΣ είπε...

Κεφάκια βλέπω, μόλις γύρισα απ' έξω, άντε τώρα να βρεις ποιος είναι ποιος. Και έλεγα ότι θα έχει ρεπό η ομάδα σήμερα...

δημοσθενης είπε...

ΦΗΛΕ πανο ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΟΥ ΤΑΒΑΛΑ ΜΙΓΓΓΓ ΜΑΡΦΙΝΝΝΝ ΚΥΠΡΟΥΥΥΥ ΕΤΕΕΕΕΕ πουλεγε ο ΜΑΓΩΣ εδω και 20 μερες κε εμεινα ΤΑΠΙ

δημοσθενης είπε...

ολο τις ΕΤΗΜΑΖΟΥΝ τα ΠΕΔΙΑ του και ολο κατω πανε...που ναχω λεφτα ναβγω εξω σημερα

ΤΑΣΟΣ είπε...

ΒΑΡΥΣ ΣΑΝ ΤΟ ΠΟΝΟΔΟΝΤΟ Ο ΠΟΝΟΣ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ
ΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΠΩΔΥΝΟ ΝΑ ΣΕ Γ@Μ@ΕΙ ΑΡΑΠΗΣ.

ΠΑΝΟΣ είπε...

Φίλε του ΠΘ εγώ μόνο στην Κύπρου κάποια αλλά ακόμα ελπίζω χαχα. Το πολύ πολύ να την κάνω από βδομάδα αν δεν τραβήξει.

ΤΑΣΟΣ είπε...

ΑΧ ΑΧΜΕΤ...

αχμετ είπε...

αφεντικο με φοναξες..με χρειαζεσε παλι ?

ΠΑΝΟΣ είπε...

Αρχίσαμε τα ποιητικά πάλι χαχα.
Εμένα μ' αρέσει να γράφω ολοκληρωμένα πάντως.
όταν έχω όρεξη βέβαια.

ΑΧΜΕΤ είπε...

ΑΜΑΖΟΝΑ ΜΟΥΥΥΥΥ

ΑΧΜΕΤ είπε...

ΕΥΕΛΙΚΤΟ ΚΟΡΜΙ ΦΙΔΙΣΙΟ...ΤΑΣΟ ΜΟΥ

τελωνειακοσ με πανω απο 4 εκ. ευρω είπε...

ρε παιδια, κλειστε ενα δωματιο..ελεος

ΠΑΝΟΣ είπε...

Μπα είναι ακριβά τα δωμάτια, ευτυχώς καλοκαιριάζει και μπορούν να τη βγάλουν και στο ύπαιθρο χαχα

ο υπάλληλος του ΥΠΑ χωρίς φράγκο είπε...

Ρε τελωνειακέ εσύ πως τα κατάφερες έτσι ενώ εγώ ρέστος?

κουτσομπολης είπε...

ΤΑΣΟ...
ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΣΟΥ ΠΕΡΝΩ,
ΦΩΝΕΣ ΑΚΟΥΩ ΣΤΑΜΑΤΩ.
ΠΑΛΙ Γ@Μ@ΕΙ ΝΟΜΗΣΑ
ΜΑ ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟΡΗΣΑ,
ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΝΑ ΕΛΕΓΕΣ
ΜΩΡΟ ΜΟΥ ΣΤΗΣΕ Κ%Λ%,
ΕΣΥ ΟΜΩΣ ΞΕΦΩΝΙΖΕΣ
ΑΧΜΕΤ ΜΟΥ ΒΑΛΤΟ ΟΛΟ!!!

τελωνειακοσ με πανω απο 4 εκ. ευρω είπε...

ασε κολλητε..κλαινε οι χηρες, κλαινε κι οι παντρεμενες τωρα ?

ΤΑΣΟΣ είπε...

ΑΧΜΕΤ ΜΑΣ ΠΗΡΑΝ ΧΑΜΠΑΡΙ...
ΓΡΗΓΟΡΑ ΠΑΤΑΤΑΙ...

ο υπάλληλος του ΥΠΑ χωρίς φράγκο είπε...

Ακόμα και σ' αυτό που έγινε ήμουνα απ' έξω, ήτανε σε άλλο κτίριο και σε άλλη Δ/νση η "δουλειά" ...ατυχία

δημοσθενης είπε...

αφεντικο τι σου λενε? λουγκρα κι εσυ

μαγως είπε...

κ@λοχανειο το κανατε εδο μεσα

ΠΑΝΟΣ είπε...

Μικέλε τη λογοκρισία γρήγορα, αυτοί ξεστράτισαν...

δημοσθενης είπε...

ΜΙΓΓΓΓ ΜΑΡΦΙΝΝΝΝΝΝ ΕΤΕΕΕΕΕΕ ΚΥΠΡΟΥΥΥΥ...Η ΕΤΕ ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ ΤΟ ΔΡΟΜΟ...(ΘΕΤΙΚΑ)

ΠΑΝΟΣ είπε...

Αν γίνει κάποια κίνηση τη Δευτέρα να δεις τι θα λέει πάλι ο ΜΑΓΩΣ...δικεόθηκε και δυστυχώς τον σιγοντάρουν από την άλλη πλευρά , βρε τι γραμμάτια χρωστάει το αφεντικό τέλος πάντων?

μαγως είπε...

ε καποια στιγμη θα γινει κι αυτο..θα μου πεις ΜΑΓΩΣ εισαι? χαχα

ΠΑΝΟΣ είπε...

Βλέπω ο διαχειριστής μας κάνει επισκέψεις και αλλού...και καλά κάνει, για μένα είναι απαγορευμένη περιοχή πλέον και όλο σβού μόλις γράψω κάτι για τον κολλητό μου

τελωνειακοσ με πανω απο 4 εκ. ευρω είπε...

τι ψαχνεις και συ τωρα ?

Ανώνυμος είπε...

γιατί,εδώ, τι είναι;

michele είπε...

Mου ξεκινησαν πολιτικες κουβεντες Πανο.Εγω τσιμπαω μ αυτα,με χρηματιστηριο,με αθλητικα και γυναικες.Φυσικα μ αρεσει και η λογοτεχνια και η ποιηση.Κι οπως ειδες δεν λογοκρινα,στο οριο ειναι τα παλιοπαιδα

ΠΑΝΟΣ είπε...

Ανώνυμε τι εννοείς, απαγορευμένη περιοχή και εδώ?

ο dwk είπε...

“Tip”: Πάνο, γράφε σε τρίτο πρόσωπο!

δημοσθενης είπε...

εχη δηκιο ο ανονυμως τον φιλο Π.Θ και τον ΤΑΣΟ ολο τον σβεινεται

ΠΑΝΟΣ είπε...

Λίγο πιο λιανά dwk...για τον φίλο μου εννοείς? Τότε δεν θα έχει γούστο...

τελωνειακοσ με πανω απο 4 εκ. ευρω είπε...

αυτοι ειναι ΠΑΠΑΓΑΛΟΙ

Ανώνυμος είπε...

είχα γράψει πριν μέρες "απαράδεκτος όποιος έσβησε 3 σχόλιά μου", έγινε ή κάνω λάθος;

ΠΑΝΟΣ είπε...

Φρε Φ αφού σου εξηγήσαμε τι έγινε, σε πέρασε για τον Τάσο ένας φίλος και σε έσβησε, δεν τρέχει τίποτα

Κολοκοτρωνης είπε...

εγινε λαθος και σ εσβυσα εγω φ γιατι σε περασα για τον μπουχεσα..τοπαμε αυτο εκεινη τη στιγμη...που ειναι το προβλημα παλι ?

Ανώνυμος είπε...

όσους απλώς ΕΝΟΧΛΩ, πρόβλημά τους.

Ανώνυμος είπε...

καληνύχτα σας.

ο dwk είπε...

Ναι ναι λογοτεχνία! Χα χα! Πάνο μας έπρηξε δίπλα με τον Γιωργάκη! Όλο «κρίμα το παιδί» «παρεξηγημένος» «γλυκούλης» και τέτοια!!! Αν δεν πιστεύεις κοίτα και συ! (στο κάτω κάτω το να κοιτάς επιτρέπεται!)

ΠΑΝΟΣ είπε...

Α... το κρατάς μανιάτικο χωρίς να υπάρχει ΚΑΝΕΝΑ πρόβλημα

Κολοκοτρωνης είπε...

αυτο ειναι δικο σου αυθαιρετο και λανθασμενο συμπερασμα...και το ξερεις...και δεν σε καταλαβαινω

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Καλησπέρα σας. θέλω να κάνω μια ερώτηση στους " πολιτικούς αναλυτές μας", Μιχάλη και Dwk μπορώ τώρα ή αργότερα;

ΠΑΝΟΣ είπε...

Η αλήθεια είναι ότι κοιτάω κάθε μέρα dwk και κρατάω κάποια που αξίζουν, αλλά με το ζόρι κρατιέμαι ειδικά όταν βλέπω αβρότητες που μου την δίνουν, όπως σήμερα το πρωί που δεν κρατήθηκα.

ΠΑΝΟΣ είπε...

Καλησπέρα Βάλια, οι κυρίες προηγούνται

Ριτσος εκ Οιτυλου είπε...

Οταν του την ειχε πει του Ανωνυμου ενας φιλος πριν κανα μηνα τελικα δεν ειχε αδικο.

michele είπε...

Εδω ειμαστε ακουμε Βαλια μου.Οσον αφορα τον Φ ,εξηγηθηκαν τα παιδια που ειναι το προβλημα δεν βλεπω.

ο dwk είπε...

Τώρα τώρα που είμαστε σε φόρμα!!! (μεταξύ μας: εγώ όχι αυτός!)

michele είπε...

εξ Οιτυλου παρακαλω μην κανω τον Σεισαχθεια τωρα..

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Στις εκλογές του 2009 πόσο κοντά είχατε πεσει στο εκλογικό αποτέλεσμα; Την περιμένατε τόσο μεγάλη τη διαφορά;

ΠΑΝΟΣ είπε...

Και γραμματικές διορθώσεις τώρα χαχα
όλα τα κάνουμε εδώ

ΠΑΝΟΣ είπε...

Προφανώς η ερώτηση Βάλια αφορά τους δύο αναλυτές μας μόνο...

Κολοκοτρωνης είπε...

πουναι και ο ανηψιος να μας βαλει καμμια τσοντα να δουμε..τραγουδι ηθελα να πω

Ριτσος εκ Οιτυλου είπε...

Αγαπητε Πανο θυμασε που πριν λιγο καιρο σου ειχε πει ενας φιλος ονοματι ΚΟΡΑΚΙ οτι και ο αλλος στο κολπο ειναι, γι αυτο τον ανεχεται, τον μπουχεσα που λεει και ο Κολοκοτρωνης και σβηνει τα μυνηματα των αλλων;
Τωρα πιστευω να καταλαβες τι παιζει.

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Πάνο αν θες μου λες και τη δική σου άποψη.

ο dwk είπε...

«αυτός» θα σου πει ΝΑΙ εγώ σου λέω όχι (γιατί είμαι γνωστός ειλικρινής ενώ ο άλλος…- άσε που είναι γνωστός ΠΑΠικός!)

michele είπε...

Ειχα πεσει εξω ,ειχα πει 4-5 ποντους ηρθε 10+.Δεν ειχα υπολογισει οτι μπορει να ηταν ΤΟΣΟ μαλακας ο ελληνας.Οχι γιατι δεν ψηφιζε τον Καραμανλη,αλλα γιατι ψηφισε ΠΑΡΑΠΑΝΩ Γιωργο. Επειδη υπηρχαν λεφτα..

Διονυσιος Σολωμος είπε...

καλα αυτο πλεον ειναι φανερο Ριτσο

Διονυσιος Σολωμος είπε...

τον εχει παρει υπο την προστασια του φανερα..εχουν μειοθει και τραγικα τα σχολια, τι να κανει

ΠΑΝΟΣ είπε...

Ρίτσο (εξ είπαμε) το θυμάμαι πολύ καλά, όπως και το σβήσιμο που έτρωγε το κοράκι αμέσως. Να σου πω δεν θέλω να το πιστέψω ακόμη, αλλά εκεί οδηγούν τα πράγματα. Το ρόλο του Πιθηκοτάσου τον καταλαβαίνει και ένα μωρό πόσο μάλλον ένας άνθρωπος με μυαλό όπως ο φίλος από εκεί αποδεδειγμένα ...άρα κάτι συμβαίνει ΣΙΓΟΥΡΑ. Το κόλπο δεν κατάλαβα ακόμα εντελώς, μπορεί να είμαι και αργόστροφος.

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ και τους 2. Με καλύψατε

Διονυσιος Σολωμος είπε...

θα το καταλαβεις οταν γυρισει ανοδικα το μπουρ@ελο και βγουν τα λομπια στη στρατα

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Και τώρα που δεν υπάρχει κανείς να τους τάξει τίποτα, τι θα ψηφίσουν;

michele είπε...

Eσυ Βαλια θα μας πεις?? η θα εκτιθεμεθα μονο εμεις?

ο dwk είπε...

Βασιλική μου σε ευχαριστούμε που σε κάλυψα! Εσένα «αυτέ», σε λίγο θα σε καλέσω σε μονομαχία! Διαλέγεις όπλο. (θα έχω όμως μαζί μου τον ΦΣΚ)

Ριτσος εκ Οιτυλου είπε...

Οχι εσεις μωρε που τον εκθιαζατε.
Αμα δεν τον γουσταρε γιατι του χαλουσε την στηλη και προσπαθουσε ο αλλος να του τον επιβαλει θα 'πρεπε να ειχε φυγει.
Εγω τουλαχιστον αυτο θα 'κανα.
Το <> μπαινει για πλακα.

Κολοκοτρωνης είπε...

η Βαλια ομως εχει εμενα χαχαχα

ΠΑΝΟΣ είπε...

Βάλια επειδή μεγαλώσαμε λίγο και είδαμε πολλά...Έλληνες είμαστε και πρέπει να τα περιμένεις όλα. Περίμενα μεγάλη διαφορά, ίσως όχι τόσο αλλά μεγάλη. Κυρίως γιατί ο χοντρός έφυγε σαν κυνηγημένος. Εκλογές στα δύο χρόνια της δεύτερης τετραετίας είναι καταστροφή για το κόμμα που κυβερνά, είχαμε και την απέραντη ψευδολογία από τους 2 ΠΑΠ ότι δεν θα κόψουν ΤΙΠΟΤΑ αλλά αντίθετα θα δώσουν για να μην έρθει ύφεση και νάτο το αποτέλεσμα.

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Πίστευα ότι η διαφορά θα ήταν 4-5%.
Το αποτέλεσμα της κάλπης με παραξένεψε ομολογώ.

michele είπε...

Εχω δυο δηλωσεις ΣαμαροΒενιζελου αμα θες στις γραφω να μου πεις τη γνωμη σου.Μετα θα μας πεις και τις προβλεψεις σου..χεχε

Διονυσιος Σολωμος είπε...

λαθη ειμαστε ανθρωπους κανουμε

michele είπε...

Dwk ο ΦΣΚ ειναι φιλος μου χαχα.Ασε που ειναι και 2 μετρα παλληκαρι.

Ριτσος εκ Οιτυλου είπε...

Το, εκ Οιτυλου, μπαινει για πλακα.
Επανερχομαι σε λιγο Πανο.

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Κ. ΚΟλοκοτρώνη μην αφήσετε να με φάει ο κακός ο λύκος σας παρακαλώ.

Κολοκοτρωνης είπε...

ΘΑ ΤΟΥς ΠΙΩ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΩΝ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΩΝ, ΜΕ ΚΑΛΑΜΑΚΙ ΑΡΧΟΝΤΙΣΑ

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Μιχάλη ναι στείλτες μου να τις συζητήσουμε όποτε θέλεις.

ο dwk είπε...

Κοίτα πως έρχονται τα πράγματα! Από χοντρό σε χοντρό! Και στη μέση ψηλός! …αλατιέρα!

ΠΑΝΟΣ είπε...

Ρίτσο τώρα με "άναψες" λίγο και με κάνεις να γυρνάω στα παλιά, τέλος πάντων για τελευταία φορά, απλά να θυμόμαστε.

-------------------------------

29/8/2011
Μη μου λερώνεις την στήλη , τέρμα πιά!! Είσαι εμπαθής και ηλίθιος !!
-------------------------------------------------------
Τι μας έχεις περάσει εδώ ; Τα ...ανθρωπάκια για να σπάς κάθε μέρα πλάκα με τις ασυναρτησίες σου ; Τέρμα ΠΘ, τέρμα. Και αν επέμβει ο Πέτρος , σε κρατήσει , τότε τέρμα εγώ. 100000%.
----------------
ΕΧΩ και δουλειές να κάνω, από το να ασχολούμαι μαζί σου ανάγωγε!
-------------------------

ο dwk είπε...

Γι' αυτό τον θέλω μαζί μου !!!!!!

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Σ' ευχαριστώ ηρωα μου

Διονυσιος Σολωμος είπε...

καλα απο συνεπεια λογων και εργων, ειναι πρωτος...τι ασχολειστε βρε παιδια ?????????

Κολοκοτρωνης είπε...

θα τους σκισω σαν σαρδελες πριγκηπεσα μου

michele είπε...

ω ρε αρχειο..χαχα Βαλια θα σου τις στειλω να μου πεις τη γνωμη σου μετα θα τις κουβεντιασουμε και εδω.Γιατι το ΧΑΑ που ασχολιομαστε δυστυχως απαιτει και πολιτικες αναλυσεις.
DWK εκτος απο ποιητης εχεις και ..φαντασια.Ακου αλατιερα..χαχα

ΠΑΝΟΣ είπε...

Καλά ο ΦΑΣ είναι παλικάρι χωρίς αμφιβολία και πρέπει να οργανώσουμε μια εκδρομή στα μέρη του αλλά όλο κολλάμε, άντε ρε κουνηθείτεεεεε

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Dwk πολυτάλαντος μας βγήκες και συ και με πολύ χιούμορ...

michele είπε...

εν τω μεταξυ "τρεχουμε" παραλληλα 2 κουβεντες,Μια με τα πολιτικα μια με τους απεναντι χεχε

μαμα της Βαλιας είπε...

εχει και ποιητικη φλεβα ..και ειναι καλο παιδι Βαλια, ναχεις υπ οψη σου..ντεκαβε λευτερος εισαι παλληκαρι μου dwk ?

ο dwk είπε...

Θοδωρή (συνονόματε) θα σε καλέσω και σένα σε μονομαχία. Αλλά με σένα δίκαια! Θάχεις δεμένα μάτια. (ααααχ Βάλια!)

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

αχχχχ Θεοδωρη μου ματακια μου

ΠΑΝΟΣ είπε...

Ωχ η μαμά βγήκε στη γύρα για να αποκαταστήσει την κόρη χαχα

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Μιχάλη μάλλον λάθος κουβέντα ανοίξαμε σήμερα. Είναι η ώρα της ψυχαγωγίας μιας και μείναμε μέσα.

μαμα της Βαλιας είπε...

Βαλια μου , δεν ειναι κακο να ρωταω το παλληκαρι αν ειναι λευτερο ..και συ λευτερη εισαι..μαμα σου ειμαι κι ενδιαφερομαι

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Μαμά μου τον εγκρίνεις τον Θοδωρή;

μαμα της Βαλιας είπε...

τον πιτσιρικα ναι, οχι τον γερο ξουρα

Κολοκοτρωνης είπε...

γιατι μανταμ δεν σας κανω εγω ;

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Μα βρε μαμά δεν ξέρω τι μοντέλο είναι;

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Dwk είσαι ακόμη εδώ;

ΠΑΝΟΣ είπε...

Την ...κοπάνησε Βάλια μόλις μπήκε η μαμά σου χαχα

ο dwk είπε...

Μαμάκα της Βάλιας εγώ είμαι νεότερος! Αυτός της 25ης Μαρτίου εγώ της 28ης Οκτώβριου!

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Dwk μπορείς να την λες πεθερούλα μου

ΠΑΝΟΣ είπε...

Σας στέλνω και ένα σχετικό με πεθερά μέιλ

ο dwk είπε...

Οκτώβριου όπως λέμε Ιούλιου Καίσαρα! (άσχετο!)

ΠΑΝΟΣ είπε...

Δεν έχουμε το μέιλ του dwk ακόμη όμως

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Πάνο και στον Dwk να το στείλεις

ΠΑΝΟΣ είπε...

dwk αν θέλεις δώσε μέιλ για να σε βάλουμε στη λίστα μας όλοι

μαμα της Βαλιας είπε...

ντεκαβε ποσο χρονο εισαι αγορακι μου ;

ο dwk είπε...

Βρε παιδιά κάθε φορά για να μπω πέφτω σε πόρτα! Θα στείλω mail στον αγαπητό –αντίζηλο …αχώνευτο, να μου πει τι πρέπει να κάνω! (Δεν αναφέρομαι σε σένα συνονόματε, αγωνιστή, αγέρωχε, στρατάρχη, μεγαλόκαρδε!)

ο dwk είπε...

Αντιπαρέρχομαι την ευγενική ερώτησή σου, πεθερούλα.

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Dwk νομίζω ότι είναι δικαιολογία για
ν' αποφύγεις τη μαμά μου.

michele είπε...

Που πεφτεις ρε ποιητη σε πορτα,στειλε μου να το λυσουμε .

ο dwk είπε...

Όσο για το ντεκαβε αυτό είναι δάκτυλος (τι δάκτυλος χέρι ολόκληρο) Πάνου!!!
Στα μέρη μου λέγεται « ¨ζήλιᨻ

ο dwk είπε...

Καλά ρε ...λογοτέχνη θα σου στείλω!

δημοσθενης είπε...

ΝΤΕΚΑΒΕ δωσε το μειλ σου για να το δωσουμε στον Π.Θ-ΤΑΣΟ-ΑΧΜΕΤ για ελεγχο αγνοτητος

τελωνειακοσ με πανω απο 4 εκ. ευρω είπε...

ντεκαβε τοχεις εκτελωνισει πουλακι μου το αμαξακι σου ;

Κολοκοτρωνης είπε...

ντεκαβε στρατο εχεις υπηρετησει πασα μου ;

ΦΑΣΣΟΚΥΝΗΓΟΣ είπε...

ΜΗΝ ΠΕΙΡΑΖΕΤΕ ΤΟ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΒΡΕ ΧΑΙΒΑΝΙΑ

ΠΑΝΟΣ είπε...

Το ντεκαβε ήταν την πρώτη φορά που μιλήσαμε γιατί ήταν πιο εύκολο και εύηχο και γνωστό... το ντεβεκά τώρα δεν μου ακούγεται καλά

ΠΑΝΟΣ είπε...

Γεια σου ρε ΦΑΣ δεν τον πειράζουμε, να τον παντρέψουμε θέλουμε μόνο

ΦΑΣΟΚΥΝΗΓΟΣ είπε...

ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΤΟΧΕΤΕ ΑΥΤΟ ? ΘΑ ΣΑΣ ΝΤΟΥΦΕΚΙΣΩ ΩΡΕ

michele είπε...

Μπορει να ειναι παντρεμενος..διγαμια απαγορευεται..χαχα τσαμπα βγαζουν λεφτα οι εφημεριδες με τα κοινωνικα?

Ριτσος εκ Οιτυλου είπε...

Πανο και οι λοιποι φιλοι, πιστευω να εχετε καταλαβει τι συμβαινει στο συγκεκριμενο site, αλλα και σε αλλα του ιδιου χρηματιστηριακου-οικονομικου-πολιτικου περιεχομενο.
Σκοπος τους ειναι, σε συνεργασια με τα παντως ειδους λαμογια (lobby, fund, θεσμικους κλπ) να δημιουργησουν κλιμα φοβου και καταπονησης του επενδητη για να του παρουν τα χαρτακια και φυσικα να του τα ξανα πουλησουν σε πολυ υψηλοτερες τιμες.
Αυτο ειναι το ενα σχεδιο.
Το δευτερο ειναι, παλι υπο το κλιμα φοβου και αβεβαιοτητας για το μελλον, να οδηγησουν τον Ελληνα στα ιδια λαθη του παρελθοντος, (πολιτικα-οικονομικα κλπ)με σκοπο να περασουν τα μετρα που θελουν, ειτε ειναι εθνικου περιεχομενου, ειτε φορολογικου, ειτε πολιτικου, για τον διαλυσουν ολοπλευρα και να καταντησουν την χωρα ενα απεραντο εργοστασιο φθηνων μεροκαματων, που θα κυριαρχει ο φοβος για το αυριο.

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Καλώς το ΦΣΚ. Μην κοιτάς τι λέει,του αρέσει

ΠΑΝΟΣ είπε...

Δεν μασάμε ΦΑΣ τέρμα το κυνήγι και το όπλο στο λάδι χαχα, από Αύγουστο οι απειλές

Διονυσιος Σολωμος είπε...

λεσ κι εγω που νομιζα οτι μονο για καμμια κονομισια επροκητο

ο dwk είπε...

Μπράβο ρε! Όσο προσπαθούσα να στείλω mail στον άλλο εσείς με θάβατε!!!

καλο είπε...

Παρασκευή 23 Μαρ 2012 - 22:51 ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΜΕΝ.... IP: XXX.74.136.141
ΑΠΟ ΤΗΣ 6ΗΣ ΠΡΩΙΝΗΣ ΤΗΣ ΣΗΜΕΡΟΝ ΕΠΙΤΡΕΠΟΜΕΝ ΤΟΝ ΕΙΣ ΑΛΛΟΥΣ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝΤΑ ΓΕΛΩΤΑ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΝ ΜΟΝΟΝ ΕΙΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΑΣ ΚΑΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΜΕΝ ΚΑΘΕ ΠΑΡΕΚΚΛΙΣΙΝ ΕΚ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΟΣ ΤΟΥΤΟΥ EIΣ ΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΗΘΕΛΕΝ ΠΑΝΤΟΙΟΤΡΟΠΩΣ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΣΚΟΠΟΥΜΕΝΗΝ ΒΛΑΒΗΝ ΕΝ ΤΟΙΣ ΠΡΑΓΜΑΣΙ ΤΟΥ ΙΣΤΟΤΟΠΟΥ ΤΟΥΤΟΥ.

ο dwk είπε...

Για δες τους ΦΣΚ τώρα! Μούγκα όλοι!!!!

ΦΑΣΟΚΥΝΗΓΟΣ είπε...

ΠΟΙΟΣ ΣΕ ΠΕΙΡΑΞΕ ΒΡΕ ΝΤΡΕΚΑΒΕ ?

ΠΑΝΟΣ είπε...

Ρίτσο για την πρώτη σελίδα είναι ΟΛΟΦΑΝΕΡΟ αυτό που λες και προσυπογράφω, για παραμέσα είναι το ερωτηματικό και μυστήριο, γιατί εξακολουθεί να παραμένει λίγο μυστήριο για μένα... αλλά ίσως είναι μια όαση φαινομενικά για να σε κάνει να αμφιβάλεις λίγο για τα χοντρά γράμματα που κάνουν μια χαρά τη δουλειά τους βέβαια

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Dwk δεν φαντάζομαι να εννοείς ότι σε πείραξε η πεθερούλα σου;

ΠΑΝΟΣ είπε...

Φίλε ΦΑΣ κανένας δεν τον πειράζει, έχει δέσει εδώ και πολύ γρήγορα μάλιστα

michele είπε...

Τιποτα θα ψαξω στις εφημεριδες να δω αν ειναι παντρεμενος ..

ο dwk είπε...

Βασιλική μου λυπάμαι που θα στο πω, ελπίζω και εύχομαι ότι δεν θα το πάρεις κατάκαρδα, αλλά τελικά θα προτιμήσω την πεθερούλα μου…

Ριτσος εκ Οιτυλου είπε...

Πανο, ποιο ερωτηματικο για παραμεσα;
Αφου τα πραγματα ειναι πασιφανη.
Eδω παει η παροιμια << Να σε καψω Γιαννη να σ' αλειψω Λαδι >>

michele είπε...

Γλυτωσα και το ψαξιμο στις εφημεριδες..

«Παλαιότερο ‹Παλαιότερο   1 – 200 από 256   Νεότερο› Νεότερο»