Διασπάται η Alpha Bank ακολουθώντας το μοντέλο Eurobank – Με στόχο την εμπροσθοβαρή μείωση των NPEs- Η Morgan Stanley δίνει τη σύσταση overweight για την ελληνική αγορά ήτοι για αποδόσεις καλύτερες από αυτές της αγοράς -Συμφωνία Mytilineos – Gazprom για την προμήθεια φυσικού αερίου-Citigroup: Η Ελλάδα στους κερδισμένους από την πρόταση Κομισιόν

Κυριακή 8 Ιανουαρίου 2012

                                ΕΝΑ ΝΕΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ

8 /1/2012                                                                                  
ΕΝΑ ΝΕΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ 

94 σχόλια:

michele είπε...

Kαλημερα ,καλημερα ,παω να κοιμηθω..κουραστηκα!

μπαρμπαλιας είπε...

Μικε μου κουραστηκες;;;αχ το μωρακι μας..................

μπαρμπαλιας είπε...

καλημερα .καλημερα
μπερδευτηκα λιγο .τα καταφερα ...την ειπα και στο Μικέ μας ,που εδωσε ρεστα ...ξερει αυτος


μελος δεν μπορω να μπω στα δεξια ακομη το παλευω....
τον Μαγιστρο να φερουμε...

Παντελη ...παλι το χοντρο εβαλες;;;;;;;;;;;ξου ρε

μπαρμπαλιας είπε...

...βλεπω οτι επισκεπτες εχουμε δειλα-δειλα...για να δουμε

μπαρμπαλιας είπε...

...τα καταφερα...ο piccolo online

ΠΑΝΟΣ είπε...

Καλημέρα σε όλους, νέα αρχή, νέο ξεκίνημα, με αισιοδοξία και την ευχή για το καλύτερο... μετά βέβαια από το μπράβο που αξίζει στον Μικέλε για την προσπάθεια που έκανε...

ΠΑΝΟΣ είπε...

Είπα να γράψω άξιος άξιος αλλά θυμήθηκα τον Εφραίμ... οπότε άστο... το ΜΠΡΑΒΟ είναι αρκετό.
Οι προσπάθειες αυτές είναι ανεκτίμητες.
Το μεράκι μπήκε, η παλιοπαρέα σιγά σιγά μαζεύεται, τι μένει? Η συμβολή όλων ώστε να μην έχουμε παρατράγουδα.
Έχω να κάνω μια βόλτα στο αεροδρόμιο για παραλαβή... (καλώς τα δέχτηκα) οπότε θα τα πούμε το μεσημέρι. Καλή συνέχεια.

Γεράκι είπε...

καλημέρα σας!!Νεά αρχή νέα ονόματα..βάζω το διεθνές ψευδόνυμο μου..είμαι ο metanto...όμορφο στήσιμο..δεν νομίζω ότι χρειάζεται κάτι παραπάνω..περιμένω τις προτάσεις του michele για την συνέχεια δηλ ανατήσεις,διαδικασία γιατί σίγουρα κάτι θα εχει στο μυαλό του..Δεν ξέρω πως θα προσεγγίσουμε τον magistros ..μπορεί ο michele σαν διαχειριστής να είχε πάρει το email του απο πρωην blog..πλεον έχουν αφαιρεθεί όλα...Καλά και ανοιχτά μυαλά...

michele είπε...

Καλημερα ( χαχα)κι απο μενα,παιδια ,ο,τι μπορουσα εκανα ,ισα-ισα να στηθει ,εχει δουλεια ακομα.Το κακο ειναι οτι εχω υποχρεωση σημερα δεν θα ασχοληθω ιδιαιτερα,αλλα τουλαχιστον θα μπορει οποιος θελει να κανει σχολιο.Μεσα στη βδομαδα θα το ολοκληρωσουμε σιγα-σιγα..Πιστευω θα τρεξει παρ οτι δεν θα μπορω να ειμαι 24 ωρεςτο 24ωρο..θα βοηθσετε και σεις θα επικοινωνησουμε για καποια τεχνικα ..Σημασια εχει οτι ανεβηκαμε.Ο μονος τροπος να βρουμε το mail του μαγιστρου ειναι καποιος απο σας να του το ζητησει μεσω του μεταξυ μας..
Προς το παρον στελνω καποιες προσκλησεις και επιτρεπουμε σχολια μονο για μελη.Εντος της εβδομαδας θα το ανοιξουμε freeforum ντεεεεεεεεε

Γεράκι είπε...

εγω είμαι εκτός..εγω την κοπανάω σε λίγο για μασαμπούκα σε ταβερνούλα..Μιλάμε...

ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΜΠ είπε...

Καλημερα σε ολους!!!Αντε και καλη μας αρχη με ενα νεο ξεκινημα πολυ δυναμικο

michele είπε...

καλημερα Γιαννη,αντε και με καλα μυαλα!!χαχα

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Καλημέρα σε όλους. Καλορίζικο καλορίζικο. Μπράβο Μιχάλη εξαιρετική δουλειά!

michele είπε...

Eυχαριστω Βασιλικη μου,δεν ηξερα και πολλα,θελει ακομα καποια πραγματακια,αλλα λεω να μην φορτωθει πολυ.Το θεμα ειναι να περναμε ωραιαααα

ΑΡΤ είπε...

Καλημεραααα....
καλη αρχη ντεεεε...

ΠΑΝΟΣ είπε...

Καλησπέρα αυτή τη φορά και ένα γεια στους "αργοπορημένους" Βασιλική, Γιάννη στον Αντώνη, τον πρωινό Μπαρμπαλιά και φυσικά στον Μικέλε που έκανε ποδαρικό στις 3 τα ξημερώματα.

michele είπε...

ελα στρατηγε μου και μου ελειψες λεμεεεε χοχο

ΠΑΝΟΣ είπε...

... και στον ΑΡΤ που τώρα βλέπω

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Αν ήξερες δηλαδή τι θα έφτιαχνες βρε φίλε; χαχαχα Τις λεπτομέρειες θα τις φτιάξεις στην πορεία.

michele είπε...

3 η ωρα,τα ματια μου βγηκαν παιδες, βιαζομουνα να ειμαστε ετοιμοι τη Δευτερα ,τωρα παω σε φιλικο σπιτι για μασα και αποτοξινωση,το βραδακι εδω παλι

ΠΑΝΟΣ είπε...

Καλή μάσα και ξεκούραση Μικέλε και με το μαλακό χαχαχα

δημοσθενης είπε...

καλημερα σολη τη παλιοπαρεα...καλοριζικο ευχομαι ναναι στους δημιουργους του

ΠΑΝΟΣ είπε...

Γεια σου Δήμο, μακάρι...

δημοσθενης είπε...

μου λειπει η Νικη η μανα του λοχου βρε παιδια...για την Βαλια δεν συζηταω γιατι ειναι πανταχου παρουσα, η "γατα" του χαα

δημοσθενης είπε...

στρατηγε, μας ξεκουρασαν για τα καλα (παρ ολιγο να καταντησουμε φυματικοι) τα κοριτσια μας ΜΑΡΙΝΑ και ΜΑΡΙΑ ΛΟΥΙΖΑ
..παντα τετοια ναχουμε

ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΜΠ είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=JBNqQUOlTdw

michele είπε...

η Νικη ειναι εδω.Οπως και το Μαρινακι βλεπω αμεσως !χαχα παντα τετοια,Σας αφηνω τα λεμε

δημοσθενης είπε...

καλορίζικο το σαιτ παιδιά...λείπει ο Μάρτης απ τη σαρρακοστή /

δημοσθενης είπε...

στρατηγε, δεν εχετε παραπονο απο την περιποιηση..

ΠΑΝΟΣ είπε...

Παιδιά ο george έχει πρόβλημα με την δημοσίευση σχολίου, εγώ δεν μπόρεσα να κάνω κάτι, μπορεί κάποιος να βοηθήσει?

δημοσθενης είπε...

πεστου να με παρει τηλ αμα θελει

δημοσθενης είπε...

αχχχ ΜΑΡΙΝΑ

ΑΡΤ είπε...

αααχχχ Μαρινα...
http://www.youtube.com/watch?v=1BKDGvanbgs

socialnick είπε...

Καλησπέρα και από μένα σε όλους τους φίλους... Καλή επιτυχία στη νέα προσπάθεια και έστω και ετεροχρονισμένα να ευχηθώ αυτή η χρονιά να μας δώσει καλά κέρδη

Γεράκι είπε...

χαιρεται...λίγο υπνηλία απο το ροζέ..λίγο η βαρυστομαχία...καλως ήλθαν όλα τα παιδία...!!!!

Γεράκι είπε...

Αυτο είναι το trade της Παρασκευης για αύριο..αφορά την Seagate για να κάνω και το χατήρι της Βάλιας...
Μπορείτε να το δείτε?

http://img809.imageshack.us/img809/9224/stx001.jpg

μπαρμπαλιας είπε...

ΓΙΑΝΝΗΣ αμπελοκηποι
χρονια πολλα ...λιγο περασμενα...

δημοσθενης είπε...

στρατηγε μου τι ουρι ηταν αυτοοοοο

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Καλησπέρα. Αντώνη ευχαριστώ.
Η Νίκη έχει πρόβλημα και δεν μπορεί να δημοσιεύσει και μου ζήτησε να δημοσιεύσω το παρακάτω κείμενο.

Ελεύθερη γνώμη.

Να βγάλει ρίζες και κλαδιά ν’ απλώσει να φουντώσει.

Και να τηρήσετε την υπόσχεση που μας δίνετε με τον τίτλο.

Μακριά από φοβίες εγωκεντρισμούς φίμωτρα κ.λ.π.

Καλή Απογείωση.

Στον Μικέλε και σε όποιον βοήθησε, πολλά συγχαρητήρια.

Καλησπέρα σε όλους τους φίλους. Νίκη.

ΠΑΝΟΣ είπε...

Καλησπέρα Bασιλική, ζήτησε και από μένα βοήθεια και θα κάνω ότι μπορώ ή θα την παραπέμψω. Εσύ δεν μπόρεσες να κάνεις κάτι?

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Πάνο προσπάθησα με δύο τρόπους αλλά δεν τα κατάφερα. Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο. Ίσως θα πρέπει να της στείλει ο Μιχάλης πρόσκληση και ν' ανοίξει νέο λογαριασμό google

ΠΑΝΟΣ είπε...

Φαντάζομαι ότι θα έχουν κι άλλοι το ίδιο πρόβλημα. Τώρα γιατί συμβαίνει δεν ξέρω. Πρέπει να δοθούν οδηγίες για όλους που έχουν πρόβλημα.

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Ζήτησα από τη Νίκη να δοκιμάσει κάτι ακόμη. Για να δούμε θα πετύχει;

ΠΑΝΟΣ είπε...

Κανονικά από το
Γίνετε μέλος αυτού ιστότοπου
Google Friend Connect
που είναι πάνω από τις φωτογραφίες των μελών δεν πρέπει να υπάρξει πρόβλημα. Εγώ μπήκα με τα ίδια στοιχεία ακριβώς που είχα και στο προηγούμενο blog. Δεν ξέρω αν το πρόβλημα έχει σχέση με κάτι άλλο.
Θα δούμε.

ΠΑΝΟΣ είπε...

Από το προσκαλέστε τους φίλους σας που είναι κάτω από τις φωτογραφίες δοκίμασες?

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Όχι. Δοκίμασε εσύ να τους καλέσεις.

ΠΑΝΟΣ είπε...

Στο μεταξύ μου κόλλησε πάλι το yahoo και δεν μου φορτώνει τη λίστα των απεσταλμένων. Σφάλμα 999 μου λέει. Όλα τα στραβά μαζί.
Θα προσπαθήσω.

ΑΡΤ είπε...

το ιδιο προβλημα ειχα κι εγω το πρωι...
εγραφε : Τα σχόλια σε αυτή τη σελίδα περιορίζονται στα μέλη της ομάδας.
Έχετε συνδεθεί ως ΑΡΤΑΒΑΝΟΣ. Δεν μπορείτε να σχολιάσετε με αυτόν τον λογαριασμό.
Λογαριασμός Google
Θα σας ζητηθεί να συνδεθείτε αφού υποβάλετε το σχόλιό σας.
Δημοσιεύστε Το Σχόλιό Σας
Προεπισκόπηση
εστειλα μαιλ στον Μιχαλη και η απαντηση του ηταν η εξης :ανοιξε τον google λογαριασμο σου ,εισαι κανονικα μελος οπως και ναχει σου στελνω μια προσκληση να δουμε...
μετα την απαντηση του το προβλημα αποκατασταθηκε...
ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΙ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ?

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Σρατηγέ ακριβώς αυτό γράφει και στη ΝΊΚΗ. Άρα ο Μιχάλης πρέπει να στείλει προσκλήσεις.

ΠΑΝΟΣ είπε...

Μάλλον αυτό είναι παιδιά γιατί κι εγώ πήρα πρόσκληση αξημέρωτα και μπήκα. Εκτός κι αν είναι μόνο για τους διαχειριστές δεν είμαι και σίγουρος.

ΠΑΝΟΣ είπε...

Μήνυμα από τον george που που ζήτησε να σας στείλω επειδή δεν μπορεί να μπει.

Καλησπέρα σε όλους του freeforumstocks.blogspot.com/ Συγχαρητήρια στο Μικελε και σε όλους όσους βοήθησαν να γίνει αυτή η ιστοσελίδα σε χρόνο ΤΤ.... καλή επιτυχία και καλή αρχή...

Γεράκι είπε...

νομιζω οτι κ εμεις μπορουμε να στειλουμε προσκληση....
ποιος δεν μπορει να μπει?θελετε να το προσπαθησω?

Γεράκι είπε...

εχω κάποια ιμειλ..αλλα δεν μπορω να ξερω ποιος ειναι ποιος...στειλτε μου στο ιμειλ τις σχετικες πληροφοριες η γραψτε εδω τα 3 η 4 πρωτα γραμματα του ενδιαφερομενου..

Γεράκι είπε...

εστειλα στην νικη...εαν ειμαι σωστος..

Γεράκι είπε...

και στον george..

δημοσθενης είπε...

Goldman Sachs: Προετοιμαστείτε για βόλτα με το «τρενάκι του τρόμου» ..το πρωτο εξαμηνο του 2012

ΠΑΝΟΣ είπε...

Αντώνη αν θέλεις κάποιες πληροφορίες στείλε μέιλ

ΠΑΝΟΣ είπε...

http://www.tsantiri.gr/politiki/kiriakatiko-chtipima-kammenou-sto-facebook-me-binteo.html

Γεράκι είπε...

μολις δίαβασα το άρθρο απο το κέρδος σχετικά με την gs...ενδιαφέρον αλλά μια απο τα ίδια.όλοι λένε τα ίδια πάνω κάτω...ενδαφέρον έχουν οι εκτιμήσεις για το προτεινόμενο χαρτοφυλάκιο της..

μπαρμπαλιας είπε...

καλησπερα..μπηκα με την προσκληση πρωινος....αλλα πιστευω οτι και χωρις προσκληση να μπορουν οσοι επιθυμουν να μπαινουν...
δεν ξερω παλι τεχνικες λεπτομερειες...

δημοσθενης είπε...

γεια σας Ηλια-Αντωνη-Πανο

μπαρμπαλιας είπε...

καλησπερα Δημο ..χάθκαμε

Γεράκι είπε...

που είσαι ρε Δήμο???? Εύχομαι τα καλύτερα για την χρονιά....χωρίς εσένα εδω μέσα είχε πέσει ατονία..έχουν σκυλοβαρεθεί να ακούν τις δικές μου αμπελοσοφίες σχετικα μετα έξω..ήρθε και ο magistros και ζέστανε το παιχνίδι...πάλι καλά..

μπαρμπαλιας είπε...

ρε Αντωνη που τον βλεπεις;;;

ΠΑΝΟΣ είπε...

Καλησπέρα ξανά, σε όσους είναι μέσα τώρα.
Έκανα μια επίσκεψη στο ΒΝ... μέτρησα 23 σβησμένα μηνύματα του ηλίθιου από 1 παρά 10 μέχρι 2.42 ... ρε τι είναι τούτος, δεν έχει ξαναβγεί τέτοιο φυντάνι.
Άκου μας πήραν τηλ. για να βγούμε...και τον κρατάνε ακόμα εκεί...

Γεράκι είπε...

τι εννοείς?

μπαρμπαλιας είπε...

για τον Μαγιστρο λεω ,που τον βλεπεις;;;

Γεράκι είπε...

εννοουσα οσο ελειπε ο δημός απο το προηγουμενο...

ΠΑΝΟΣ είπε...

Μια επίσκεψη στο προηγούμενο για να διαβάσετε τα 8 σχόλια που υπάρχουν. Χωρίς σχόλια, θα καταλάβετε.

ΠΑΝΟΣ είπε...

Ο Αντώνης με τα σενάριά του έγινε παιδικό πρόγραμμα...

ΠΑΝΟΣ είπε...

...και η τελευταία μου ανάρτηση για τα Φώτα έγινε Αστερίξ

μπαρμπαλιας είπε...

ρε Πανο να σου στειλω μια φω το απο την Εβιτα την τζομπανα μου,να βαλεις;;;

ΠΑΝΟΣ είπε...

Γεια σου Ηλία, λες να επιτρέπεται ακόμη να την περάσω εκεί? χαχαχα
Δεν θα ήταν άσχημα...

δημοσθενης είπε...

εχω πιασει τουφεκοσυζητηση στο ΒΝ και ξεχασθηκα...τι εγινε παιδες, ολα καλα ?

δημοσθενης είπε...

Πανο ενταξει αλλα καποιος μπαινει και βριζει τον Τασο....δεν το θεωρω σωστο και φιλε που ξερω ποιος εισαι τελειωσε σε το εδω σε παρακαλω..οτι εγινε, εγινε
..αν θελεις μην το συνεχιζεις...δεν εχει και νοημα

ΠΑΝΟΣ είπε...

Δήμο δεν πρόλαβα να διαβάσω κανένα υβριστικό σχόλιο εκεί και φυσικά ποτέ δεν θα το έκανα εγώ, αυτό το ξέρεις πιστεύω...

ΠΑΝΟΣ είπε...

Σας είπα να κοιτάξετε γιατί ο Μάγιστρος που τον ψάχνατε φαίνεται να έκανε εκεί αίτηση

δημοσθενης είπε...

βρε Πανο εννοειται..ξερεις ποσο σ εκτιμω...γι αλλον μιλαω..ξερει αυτος και τον παρακαλω προσωπικα να σταματησει εδω

ΠΑΝΟΣ είπε...

Και εγώ τον παρακαλώ το ίδιο, αφήσαμε ένα κομμάτι μας εκεί και δεν χρειάζεται να το κάνουμε τώρα κλωτσοσκούφι.

ΠΑΝΟΣ είπε...

Το να κάνεις κουβέντα και να παρακολουθείς σε δύο μέρη ταυτόχρονα δεν είναι κι εύκολο, πόσο μάλλον σε τρία...

ΠΑΝΟΣ είπε...

Από την Νίκη που μας διαβάζει αλλά δεν μπορεί να γράψει.

Ευτυχώς μπορώ και σας διαβάζω. Να ξέρετε ότι ώσπου να λυθεί το πρόβλημα, θα σας λέω νοερά την καλημέρα και την καληνύχτα μου. Να μην χάνουμε και τις συνήθειές μας.

Καλησπέρα και καληνύχτα σε όλους.

δημοσθενης είπε...

καλη σου νυχτα φιλεναδα

ΒΑΣΙΛΙΚΗ είπε...

Καληνύχτα μανούλα του λόχου.
Γεια σου Δήμο

δημοσθενης είπε...

καληνυχτα Βαλια

michele είπε...

επεστρεψα,κοιμηθηκατε ολοι ωρε?? και γω παρακαλω να μην βριζετε κανεναν,ο,τι εγινε,εγινε ειμαστε παλι ολοι μαζι ,σκοπος να περναμε καλα και να ασχολουμαστε με αυτο που μας αρεσει χωρις "ιδιοκτησιες".Οσον αφορα την δικη μου την πνευματικη,και οχι μονο τη δικη μου ,βρισκεται αλλου τωρα αλλα θα την φερουμε κι εδω

ΠΑΝΟΣ είπε...

Γεια σου Μικέλε δεν μας πήρε ο ύπνος βέβαια, πάω για ένα μπανάκι και τα λέμε σε λίγο. Και οι υπόλοιποι κάπου τριγύρω θα χαζεύουν στα παλιά λημέρια...

michele είπε...

εδω ειμαι εγω,ακμαιος!

ΠΑΝΟΣ είπε...

Μετά από τόση ώρα κανείς?
Σίγουρα θα πήγαν για ύπνο λοιπόν.

michele είπε...

εγω ειμαι εδω,ρετουσαρω το συστημα ..

ΠΑΝΟΣ είπε...

ΟΚ Μικέλε και εγω για λίγο ακόμη

ΠΑΝΟΣ είπε...

Michele και όλοι οι υπόλοιποι καληνύχτα και αύριο με υγεία και ανοδικά!

michele είπε...

Kαληνυχτα σε ολους ,καλο ξημερωμα Πανο

ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΜΠ είπε...

Ευχαριστω πολυ μπαρμπαλια.

Ανώνυμος είπε...

tesr καλημερα και καλη εβδομαδα